Mielipiteesi, jotka eivät ole poliittisesti korrekteja?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsemme on poikkeuksellisen lahjakas akateemisesti. Tämän ääneen sanominen on suomalaisessa erityisopetusyhteiskunnassa erittäin paheksuttavaa. Hän oppi itsestään lukemaan ja kirjoittamaan viisivuotiaana. Hän osaa laskea yhteen, vähentää, kertoa ja jakaa kaksinumeroisia lukuja. Kaikki on todistuksessa kiitettävää. Hän tekee loistavia päätelmiä ja keksii uusia asioita, eri tapoja tehdä asioita. Muisti on ällistyttävän hyvä.
ps. olen itse erityisopettaja
Kymppejä? Millä luokalla lapsi on?
En ole kirjoittanut kympeistä mitään, vaan kiitettävistä arvosanoista. Lapsi on ala-asteella, eikä numeroita vielä anneta.
Jos nyt viilataan, niin ei ne ole arvosanoja. Sanallisia arvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsemme on poikkeuksellisen lahjakas akateemisesti. Tämän ääneen sanominen on suomalaisessa erityisopetusyhteiskunnassa erittäin paheksuttavaa. Hän oppi itsestään lukemaan ja kirjoittamaan viisivuotiaana. Hän osaa laskea yhteen, vähentää, kertoa ja jakaa kaksinumeroisia lukuja. Kaikki on todistuksessa kiitettävää. Hän tekee loistavia päätelmiä ja keksii uusia asioita, eri tapoja tehdä asioita. Muisti on ällistyttävän hyvä.
ps. olen itse erityisopettaja
Kymppejä? Millä luokalla lapsi on?
En ole kirjoittanut kympeistä mitään, vaan kiitettävistä arvosanoista. Lapsi on ala-asteella, eikä numeroita vielä anneta.
Jos nyt viilataan, niin ei ne ole arvosanoja. Sanallisia arvioita.
Viilaa vain, jos se tekee sinut onnelliseksi. Se ei kuitenkaan muuta arviointeja miksikään, kunhan nyt vain halusit päästä näpäyttämään.
Nyt on pakko kysyä, kun kiinnostaa: mikä sinusta on typerää ja järjetöntä höttöä humanistisilla aloilla? Pystytkö erittelemään? Anteeksi kun utelen ja kiitos jos vastaat :).