Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2251)
Mulla varmaan Vanessa Brunon suuri nahkalaukku, joka on ainakin 20 vuotta vanha, mutta edelleen uuden veroinen ja käytössä. En muista mitä maksoi, mutta ei laatuun, merkkiin ja kokoon nähden paljon mitään, varmaan n. 150 €. Jossain tuossa hintahaitarissa menee minulla käsilaukun kipukynnys. Kaunis ja laadukas ei aina tarkoita kovaa hintaa, mutta merkkiriippuvainen tietysti on valmis maksamaan imagosta suuriakin summia.
Ikää minulla on 43 v. ja taskussa jatkotutkinto.
Kaikki käsilaukut olleet alle 40€, reput ja matkalaukun kalliimpia, 43v ja amk
Rinkka n 300-350e. Ehkä 15v vanha, kovassa käytössä edelleen. Tradenomi.
S- marketin muovikassi. 23c, mies 57v.
Lv 3500€ sairaanhoitaja (mies osti)
Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Louis Vuitton, noin 5 vuotta. Laukullani ei ole koulutusta.
Äitini käsilaukku vuodelta 1950 hän ei Taivaaseen 20- vuotta sitten tarvinnut.
Englannista ostin Chanelin lomalla. 17000 puntaa, siivooja, 55 v.
40e H&m graafinen suunnittelija 36
79€ nahkainen käsilaukku sekä saman hintainen Björn Borgin kassi. Ikää 29v, koulutustaso maisteri. Liikaa oli mielestäni noikin, koska nykysin kassit harvon kestää tyyliin yli kymmentä vuotta. Vuosikymmeniä kestävästä hyvästä nahkakassista vosin kuvitella maksavani enemmänkin kun nuo edelliset, mutta en kyllä montaa sataa. Merkistä en suostu maksamaan yhtään ylimääräistä.
180 euroa, Ted Baker. Sain lahjaksi tädiltäni. Minulla on FM paperit.
Joku MK:n tote. Maksoi vähän alle 300€, enempää en laukusta maksaisikaan. Tämänkin valitsin siksi että läppärini mahtuu siihen, ja siinä on hyvä vetoketju, ettei laukkuun sada sisään.
Olen 39v ja koulutukseltani DI.
250€ louis vuitton, peruskoulu, 15
Ap. Voisitko kertoa mikä yhteys on koulutuksella ja käsilaukulla.
En muista enää tarkkaa hintaa, mutta n. 200e maksanut Adax. Olen käynyt alemman korkeakoulututkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Chanel laukku n. 3000€. Ikä 26 v. peruskoulun käynyt, mutta vakkaritöissä ollut 18 vuotiaasta lähtien.
Näyttää varmaan upealta leggareiden, linttaan astuttujen converseiden ja lyhyen toppatakin kanssa.
Samsoniten matkalaukku päälle 300 e, FM, 37.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Voisitko kertoa mikä yhteys on koulutuksella ja käsilaukulla.
Samaa mietin. Laukkuni ei ole käynyt mitään koulua!!! - ei siis koulutusta
Marimekko, itse olen puutarhuri
Minulla myös on Adax, en enää muista hintaa, mutta löysin sen Sokoksen ale-laarista. Todella hyvin tehty, kestävä ja hyvänä pysynyt laukku ja ilmeisesti merkkikin on ok. Korkeakoulututkinto on suoritettu.
Aika samoissa hinnoissa on kaikki laukut, muutama kymppi. Uusin kotimainen olkalaukku taisi maksaa jotain 60 euroa, se on kalleimmasta päästä mutta oli tarjouksessa, en muista mikä oli lähtöhinta. Kouluja se ei ole käynyt, mutta ikää sillä on n. 1,5 vuotta. Itse olen insinööri (amk).