Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaupungilta ei voi saada pelkkää siivousapua?

Vierailija
28.08.2023 |

Itsellä se tilanne että olen uupumuksen vuoksi sairauslomalla. Voimat ei riitä mihinkään ja kotona vallitsee kaaos. Olen joutunut lainaamaan köyhiltä vanhemmilta rahaa. Helpottaisi jos saisi siivousapua jotta pääsisin jotenkin eteenpäin. En tunne ketään lähistöllä joka voisi auttaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska veronmaksajat eivät halua maksaa kenenkään vessojen pesusta. Pese itse kämppäsi tai maksa itse, niin me muutkin teemme.

Vierailija
2/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kaupungeilla enää olla kodinhoitajia jotka siivoaisivat koko huushollin.

Yleensä joutuu omalla rahalla palkkaamaan siivojan, mutta sitten voi saada kuluja verovähennyksiin (kotitalousvähennys).

Olisiko mahdollista hakea sossulta kerta-avustusta siivojan kustannuksiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhastelu tekee hyvää mielelle. Rätti käteen ja imuri laulamaan vaan.

Vierailija
4/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt sosiaalityöntekijältä tuen saamisen mahdollisuutta?

Vierailija
5/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit miten uupunut ikinä, kyllä hitto vie voit tiskata oman lautasesi ja mukisi ja lusikkasi, ottaa rätin käteesi vartiksi päivässä, imuroida 10 minuuttia päivässä, ja pestä kerran viikossa pyykin.

Miksi HITOSSA me muut paapoisimme sinua? Kerro yksikin syy, miksi ME tekisimme jotain puolestasi jos SiNÄ et tee mitään!

Vierailija
6/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi helpottaa myös vanhusten elämää jos olisi joku kodinhoitaja. Olisi niin pitkään että ehtisi myös siivota edes vähän.

Vierailija
7/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siivota. Olisi ihanaa auttaa tällaisessa. Mutta missäpä kohtaisimmekaan me avun antajat ja tarvitsijat; siinäpä se.

Vierailija
8/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti on aloitekykyä jäljellä vaatia yhteiskuntaa kustantamaan siivouksen?

Vierailija
9/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään siivota. Olisi ihanaa auttaa tällaisessa. Mutta missäpä kohtaisimmekaan me avun antajat ja tarvitsijat; siinäpä se.

Aurin instassa?

Vierailija
10/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoukset maksaa 50e/ kerta, joten eiköhön köydy tarjoajia loputtomiin Siitä vain valkkaa mieleinen maksukyvyn mukaan.

Vierailija
11/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit miten uupunut ikinä, kyllä hitto vie voit tiskata oman lautasesi ja mukisi ja lusikkasi, ottaa rätin käteesi vartiksi päivässä, imuroida 10 minuuttia päivässä, ja pestä kerran viikossa pyykin.

Miksi HITOSSA me muut paapoisimme sinua? Kerro yksikin syy, miksi ME tekisimme jotain puolestasi jos SiNÄ et tee mitään!

Samasta syystä miksi joillekin kustannetaan suihkutus ja pyllyn pyyhkiminen.

Vierailija
12/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään siivota. Siis ihan kunnolla. Listat, seinät, oven päälliset, laatat. Siihen tulee pakkomielle.

Vierailija
13/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi helpottaa myös vanhusten elämää jos olisi joku kodinhoitaja. Olisi niin pitkään että ehtisi myös siivota edes vähän.

Ihan voi ostaa seuraneiti- ja siivouspalveluita kolmannen sektorin toimijoilta, käytännössä yksityisiltä yrittäjiltä.

Vierailija
14/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä työssäkäyviäkin väsyttää, mutta silti se on joko siivottava itse tai palkattava apua.

Vierailija
15/15 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi loistavasti ilmainen siivooja ja vaatehuoltaja, mutta sellaisia ei taida olla? Rahalla saa palveluita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän