Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus

Vierailija
22.04.2016 |

Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto

Kommentit (2251)

Vierailija
521/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa, että miksi ostatte noita hirvittävän hintaisia laukkuja? Kiinnostaisi tietää se ihan oikea syy, ei siis mitään, että kadehdi vaan köyhä, vastauksia, jollei se sitten ole se tarkoitus. Kertokaa vaan ihan se oikea syy, mikä saa laittamaan tonneittain rahaa noihin nahankappaleisiin? 

Jos kukaan ei tietäisi, eikä saisi tietää, että kyseessä on merkkilaukku, ostaisitteko silti sillä rahalla?

Olen kiinnostunut Ranskasta, Ranskan historiasta ja myös ranskalaisten muotihuoneiden historiasta. Kallein laukkuni on Hermesin Garden Party 2,200 e, n. 10 vuotta vanha ja toinen on LV Alma epi.  Tunnen saavani iloa  kun käytän laukkujani, ja yksi kriteeri niitä valittaessa on ollut, että mitään näkyviä logoja tms. ei saa olla, ts. niiden pitää olla matalaprofiilisia. Ikä 55v, VTM.

Vierailija
522/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500e Burberry, 61 vuotias, lukio+ammattitutkinto, asiantuntija-johtaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Voisitko kertoa mikä yhteys on koulutuksella ja käsilaukulla.

Itse ihmettelin:

Kenen/minkä ikä?

Kenen/minkä koulutus?

Vierailija
524/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 200€ maksanut selässä kannettava nahkalaukku, 31v., kohta maisteri. Sitä ei kysytty, mutta lempilaukkuni on n. 90€ maksanut nahkainen satulalaukkumallinen olkalaukku. Molemmat olen ostanut etsystä, eli ovat pienten yrittäjien käsintekemiä. :)

Vierailija
525/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 paikkeilla, Chloe. Useita tonnin laukkuja. En maksa enempää ellei ole Chanel. Siihen hintaa saa riittävän hyviä, enkä tarvi määräänsä enempää. Koulut suoritettu, mutta miten se tähän liittyy.

Vierailija
526/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi korkeimmassa 10% tuloluokassa. 60 e, ne kalliit on rumia.

Vierailija
527/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuitton Artsy, 2700€ (Ostin 18 vuotiaana opiskelijana)

Vierailija
528/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku merkitön nätti laukku muistaakseni n. 30€. Mun ainoa laukku tällähetkellä.

40v filosofian maisteri, genetiikka. 

Vierailija
529/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Voisitko kertoa mikä yhteys on koulutuksella ja käsilaukulla.

käänteinen korrelaatio, etkö huomaa?

Vierailija
530/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalleimmat aarteeni ovat "merkittömiä" vintagelaukkuja jotka olen ostanut parilla kympillä. Sen lisäksi omistan muutaman käsityönä tehdyn taidonnäytteen.

Hintavin on varmaan joku Marimekon tai Longchampin veska: hyvää käyttötavaraa joka kestää vuosikausia.

En laittaisi itse rahaa mihinkään "luksuslaukkuun" koska en koe että useimmat näistä ovat ulkonäöllisesti mitenkään upeita enkä myöskään että olisivat hintaansa nähden mitenkään laadukkaita. Statussymboleiksi noita ostetaankin pääsääntöisesti. Mutta ymmärrän että mielipiteitä on monia ja jonkun tyyliin voi kuulua eleettömät vaatteet ja kallis designlaukku, mikäpä siinä. Omaani ei.

Ikä 38, Koulutus ylempi korkeakoulututkinto.

Vierailija
531/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa, että miksi ostatte noita hirvittävän hintaisia laukkuja? Kiinnostaisi tietää se ihan oikea syy, ei siis mitään, että kadehdi vaan köyhä, vastauksia, jollei se sitten ole se tarkoitus. Kertokaa vaan ihan se oikea syy, mikä saa laittamaan tonneittain rahaa noihin nahankappaleisiin? 

Jos kukaan ei tietäisi, eikä saisi tietää, että kyseessä on merkkilaukku, ostaisitteko silti sillä rahalla?

Olen esteetikko. Laatu maksaa ja näyttää paremmalta silmääni. Mielummin käytän nahkaista laukkua 10 vuotta ilolla joka kerta kuin ostan useammin halvemmalla. Yhtä kalliiksi tulee per käyttökerta. Pätkääkään ei kiinnosta mitä muut tykkää, elän elämää muutenkin omalla tyylillä asiassa kuin asiassa.

532/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 €, +40 ja tietotekniikan perustutkinto. :D

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
533/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä nämä muka maisterit ja viestinnänjohtajat yms. viettävät aikaansa vauvapalstalla, jossa suurinosa työttömiä köyhiä luusereita?

En ihan usko. Olkaapa rehellisiä.

.

Mihin perustat väitteesi???

Vierailija
534/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiset kivekset, arvo mittaamaton, 36v puuseppä

Vierailija
535/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen esteetikko. Laatu maksaa ja näyttää paremmalta silmääni. Mielummin käytän nahkaista laukkua 10 vuotta ilolla joka kerta kuin ostan useammin halvemmalla. Yhtä kalliiksi tulee per käyttökerta. Pätkääkään ei kiinnosta mitä muut tykkää, elän elämää muutenkin omalla tyylillä asiassa kuin asiassa.

Laadukkaita ja kauniita käsityönä tehtyjä nahkalaukkuja saa tosiaan ihan 100-200 eurolla.

Vierailija
536/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 25 €, joku ei minkään merkkinen perus olkalaukku marketista. Nahkalaukkua käytän nykyään, mutta ostin sen käytettynä kympillä. Ikä 33, lisensiaatti.

Vierailija
537/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekon Toimi. Sanoin kerran Marimekon liikkeessä miehelleni, että onpa kivan näköinen laukku. En käytä käsilaukkuja ikinä, eikä tuo siis ollut mikään toive tai pyyntö. Sellaisen se kuitenkin oli mennyt ostamaan äitienpäiväksi. Hinta oli 179€ ja minun mielestäni aivan järjetön ja typerä ostos. Kiitin tietenkin ja olen sitä yrittänyt välillä käyttää jossain. 

Se roikkuu vaatehuoneen oven kahvassa, enkä oikeasti tee sillä mitään. 

Minulla on ulkona mukanani vain kotiavain ja kännykkä, jonka kuorissa on S-Etukortti ja pankkikortti. Jos lähden ulkomaille, jätän kotiavaimen kotiin (tai otan matkalaukkuun mukaan) ja korvaan S-Etukortin passilla. Mitä muuta tarvitsisin missään? Nuo kulkevat ihan hyvin takin tai housujen taskussa.

Etkö vaihda koskaan terveyssidettä ym? Oletko koskaan kuullut nenäliinoista tai purukumista ym?

Vierailija
538/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaita ja kauniita käsityönä tehtyjä nahkalaukkuja saa tosiaan ihan 100-200 eurolla.

Kyllä, omistan myös näitä ;) Ole huoleti, ei ole sinulta pois.

Vierailija
539/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

240€ nahkainen satchel -laukku. Uskollisesti ollut lähes päivittäisessä käytössä jo kohta 7 vuotta. Iän tuomat kulumat vain tuovat sille karismaa.

Olen 28-vuotias nainen, koulutukselta merkonomi.

Vierailija
540/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ajattomista ja tyylikkäistä laukuista, sen sijaan nämä kaikenmaailman laukut, mitkä on täynnä brändin logoa printattuna on jotain niin kamalaa. Miksi joku haluaa maksaa semmoisesta yhtään mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi