Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2251)
Mulla on yksi mieheltä lahjaksi saatu Guess. En tiedä hintaa. Itse ostamista taitaa olla 35-40€ kallein, sitäkin arvoin pitkää raaskinko. En muista merkkiä.
Valtaosa laukuista 3-10€ kirppikseltä. Matkalaukku uutena oli 99€ Cittarista.
Jaa niin ikään 45v, AMK.
Marimekon nahkainen käsilaukku, joka maksoi uutena 100-200 euroa. En muista tarkkaan, hankinnasta on muutama vuosi aikaa. 35 vuotta, ammattikorkeakoulututkinto, maisteriopiskelija.
guessin laukku vhä yli 100€ , 18v , peruskoulu
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Mulberryn käsilaukku, jonka sain äidiltä 20 v. lahjaksi. Kirkkaasti markka-aikaa, mutta maksaiskohan sellainen nykyisin jotain 200 €?
KTM, viestintäjohtaja, 45 v. Käsilaukut ei todellakaan ole se kohde johon käytän rahaa...
Mulla myös pari ysärillä ostettua Mulberryn laukkua jotka maksoi markka-aikana about 1200 mk. Mut joo eipä ole sen koommin tullut laitettua käsilaukkuun pariasataa euroa enempää rahaa.
YO-merkonomi 51v
Vierailija kirjoitti:
kalliiden laukkujen ostaminen on samanlaista hölmöilyä kuin kaikki muukin muodin perässä juokseminen. ostetaan sitä mistä ajatellaan muiden olevan että "vau!". tarve päteä on hirmuinen ja naisille näyttää päteminen tapahtuvan nahkapussukoiden muodossa. olennaista mitkä kirjaimet tai millainen tusinaprintti pussissa on. hiihdellään julkimoiden perässä jotka ovat samat laukut saaneet ilmaiseksi. voi elämä sentään
Julkimot ja some-elämä on tainnut sekoittaa sinut täysin, mutta kannattaisiko laittaa jalat maanpinnalle ja pitää oma järki päässä.
Mulberryn Bayswater, käytettynä ostettu 400 eurolla. 46v lisensiaatti.
Tiger of swedenin laukku, olisiko maksanut jotain 150e? Ostin nuorena jostain alesta. Nyt ikää 32v, kanditason tutkinto. Eniten käytössä on laukkukaupasta ostettu merkitön n. 70e maksanut nahkalaukku. Tykkään laadusta, mutta en halua maksaa merkistä.
Vierailija kirjoitti:
Rimowan alumiininen klassikkomatkalaukku, hankin talvella 1997 ja tämän kanssa olen kierrellyt niin Euroopassa, Aasiassa kuin Australiassa. Silloin oli investointi, nytkin vastaava näyttäisi maksavan jotain 1200e ja omani vielä täysin iskussa eli mielestäni hintansa arvoinen. Ylempi korkeakoulututkinto, N58
Tää on mun haavelaukkuni!
Laukun hinnasta en tiedä, riippuu onko käsilaukku vai matkalaukku, ostan vain käyttöön ja silloin en muistele hintaa,
näöllisesti olen 28v., ammattikorkean alin aste ja ammatti on salaisuus, töissä 24 h/pv (vihje)
Kallein laukkuni on varmaan matkalaukku, n. 250-300 €. Kaikki kolme käsilaukkuani ovat n. 120 € luokkaa, (kaksi yksinkertaista Coccinellea ja yksi repuksi muutettava nahkainen käsilaukku, jonka merkkiä en muista, kaikki ostettu vuosia sitten ja pitkän ajan kuluessa, kestäneet hyvin), korkeakoulututkinto, 35v. En ole laukkuihminen.
LV:n kondomi laukku. 550€. Merkantti
Loui Vuittonen Onyx no.3 88.000,-
22v. Yrittäjä
Varmaan reppu, jonka sain lahjaksi. Hintaa en tiedä, mutta ehkä 800€?
M41
Vierailija kirjoitti:
Matkalaukku n. 200 €. Käsilaukkuina suosin kangaskasseja (yleensä itse ommeltuja), mutta on mulla yksi jostain OISsilta ostettu, senkään hinta tuskin oli yli 30 €. Maisteri olen ja koulutustani vastaavassa työssä. Kalliit laukut näyttävät usein rumilta, enkä voi ymmärtää moista rahan tuhlaamista.
Ymmärrän sen ettei halua tuhlata rahaa niihin, mutta miksi sinusta useimmat kalliit kassit näyttävät rumilta? Olisi kiva nähdä se sinun kaunis itseommeltu kangaskassi. Minkä näköinen se oikein on.
Noin 10 e. Laukku Prisman alerekistä. FM 45 v.
0,15€ Siwan kassi. En saanut töistä ilmaiseksi. M47 elämänkoulu. Nyt työtön
Olen aina ajatellut etta 30 000e kasintehty luksus sanky hevosen karvoilla on kallis, mutta hmmm yli 10 000e laukku ja sanky ei tunnu enaan niin kalliilta.
Kiitos
Missä noita Vuittoneita ja Chaneleita voi käyttää?
Yhdellä jäätelökioskin kesätytöllä oli kioskin takapöydälle "huolettomasti" heitetty Vuittonin Neverfull ikään kuin merkkinä, että hyvin menee ja rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkalaukku n. 200 €. Käsilaukkuina suosin kangaskasseja (yleensä itse ommeltuja), mutta on mulla yksi jostain OISsilta ostettu, senkään hinta tuskin oli yli 30 €. Maisteri olen ja koulutustani vastaavassa työssä. Kalliit laukut näyttävät usein rumilta, enkä voi ymmärtää moista rahan tuhlaamista.
Ymmärrän sen ettei halua tuhlata rahaa niihin, mutta miksi sinusta useimmat kalliit kassit näyttävät rumilta? Olisi kiva nähdä se sinun kaunis itseommeltu kangaskassi. Minkä näköinen se oikein on.
Eri, mutta mieti vaikka birkin laukku, joka on maailman kalleimpia. Onko se susta hieno?
Mulla oli joskus feikki versio ja en olisi voinut kuvitella epakaytannollisempaa laukkua.
Toisekseen ne logot nahassa ja soljissa on mauttomia.
Gucci kallein, maksoi 1000e Milanosta ostin. Todella huonolaatuinen nahka, meni nopeasti hyvin käytetyn näköiseksi. Lisäksi lukko ei enää toimi.
Jokapäiväisessä käytössä Fjällrevenin reppu, erinomainen ja voi pestä koneessa. Rahoitusalalla johtotehtävissä.