Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2251)
Guess, ovh 180 euroa, mutta maksoi alessa 90 euroa. Ylempi korkeakoulututkinto, tosin en ole kyseisen alan töissä. 33 v.
LV-jäljennös, kirpparilta ostettu 5 €, ikä 67 v, yo, päällikkötason työt.
Mitä te noita työtehtäviänne tungette kun koulutusta kysytään? Ei ketään tässä ketjussa kiinnosta, vaikka olet CEO, mutta vain merkonomi. Se merkonomi on koulutuksesi, ei CEO.
70€:n kirppari ostos, 30-vuotias, DI
Varmaan n. 100 € jonkun käsintekemä olkalaukku, Etsystä ostettu. Tai Italiasta ostettu nahkainen olkalaukku, vaikka se oli vähän halvempi ehkä. Ikää 44 v. ja ylempi korkeakoulututkinto.
Kalliit merkkilaukut näyttävät minusta jotenkin vieraalta ja kömpelöltä yrittämiseltä. Päälleliimatulta. En tiedä miksi. Itse voin maksaa laadusta paljonkin esim. hyvistä kengistä tai vaatteitten materiaaleissa, mutta en ikinä halua, että niistä näkyisi logo/merkki. Se tuntuu jotenkin nololta.
Marimekon Urbaani, n 150 E, 59v FT.
Samsoniten matkalaukku, joka ostettu markoilla aikoinaan ja käytetty sadoilla lennoilla.
Nykyhinta 249 eur.
Ikä 50, koulutus fil.yo. Tulotiedot löytyvät vaikka tämänpäivän Hesarin uutisista.
Olen omistanut kaksi suurinpiirtein samanhintaista laukkua (n. 230 e)
-Marimekon nahkainen arkkitehti-laukku. Aivan umpisurkea: meni naarmuille välittömästä, imi kaiken värin itseensä esim. farkkuihin osuessaan, läppä venyi muodottomaksi ja vuorikangas repeili jo vuoden sisällä riekaleiksi).
- Utua skuuppi. Nyt käytössä neljättä vuotta ja valehtelematta kuin uusi, vaikka olen kohdellut täysin samalla tavalla kuin sitä edeltänyttä Marimekon laukkua.
Ikä tällä hetkellä 34 ja ylin tutkinto YAMK.
Tajusin, että olen ilmeisesti yhden ainoan käsilaukun ostanut. Jostain Zalandosta aikoinaan, ei tainnut montaa euroa maksaa.
27. Maisteri.
Laukun hinta noin 20 euroa, laukun ikä kaiketi pari vuotta ja laukun koulutus...? Koulutusta kyllä todella tarvittaisiin että osaisi kirjoittaa selkeitä kysymyksiä ja ilmaista itseään siten että muutkin ymmärtäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin, että olen ilmeisesti yhden ainoan käsilaukun ostanut. Jostain Zalandosta aikoinaan, ei tainnut montaa euroa maksaa.
27. Maisteri.
Mulla kiertsistä nolla euroa ihana pikku käsilaukku kivoine lokeroineen,oli pikku maaliviiva,joku hylännyt siksi.
Joo ja ikuinen opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Missä noita Vuittoneita ja Chaneleita voi käyttää?
Yhdellä jäätelökioskin kesätytöllä oli kioskin takapöydälle "huolettomasti" heitetty Vuittonin Neverfull ikään kuin merkkinä, että hyvin menee ja rahaa on.
Vastasit itse omaan kysymykseesi: näköjään ainakin kesätyölaukkuna voi käyttää.
Haltin reppu n. 50 euroa, 36 vuotta ja koulutus on lukio ja amis, korkeakouluja jäänyt kesken pari kappaletta. Kaikki muut laukut paitsi tuo reppu on ostettu kirpputoreilta ja ovat maksaneet alle kympin jokainen. Reppua käytän useita kertoja viikossa, muita en välttämättä edes kuukausittain.
Miten laukkujen hinnat ja koulutukset liittyy toisiinsa 🙄
Iätön nahkalaukku, 140 euroa. Amk.
Eberlestock G3 Phantom, 42 vuotias, maisteri.
Longchamp, 220 €, tradenomi, 60 vee.
Rinkka joku 300e. Se on kuusi vuotta vanha, eikä sillä taida olla kauheasti koulutusta.
Marimekon reppu n. 96€. Filosofian maisteri 36v. Ei kiinnosta kalliit käsilaukut, käytän rahat johonkin muuhun.