Viitsisinkö mennä näihin juhliin?
Avokkini serkusta, kutsutaan vaikka Minja tulee ylioppilas vasta 23-vuotiaana ja tottakai on pidettävä oiken juhlat. Anopin puheista olen käsittänyt että juhlista tulee prameat, ylimielisesti oli kirjoitettu kutsuun että lahjoja ei tarvita, jos haluatte muistaa, muistakaa eläinsuojeluyhdistystä. Minja on isänsä puolelta bättre folk. Olen Minjan lapsuudenkaveri, mutta kiusasin häntä myöhemmin koulussa enkä ole moikannut jos ollaan nähty. Lähetin Minjalle sitten avokkini painostuksesta Facessa viestiä jossa pyysin ylimalkaisesti anteeksi. Hän vastasi että menneet on menneitä, ei muistella pahalla. No kuitenkaan minua ole kutsuttu juhliin, kutsu tuli tänään ja siinä on vain puolison nimi. Alkoi vituttaa kun ei kutsunut minua ollenkaan, muille sukulaisille oli tullut kutsu "avec" tai "perheineen". Minulla on myös viisivuotias poika, eikä häntäkään ollut kutsunut. Äitini oli palkattu keittiötyöhön ja on ammattilainen, mutta hän aikoo kieltäytyä päivää ennen jos en saa kutsua myöhemmin.
Kannattaisiko minun siis käydä kiristämään kutsulla vai vain ilmestyä paikalle? Muita ideoita kouluttamattoman luuseripissiksen näpäytykseen?
Kommentit (134)
Taitaa olla elämänhallinta hukassa Minjalla jos vasta 23-vuotiaana saa lukion valmiiksi.
AI tää sama provotyyppi, kysyy aina lopussa mitä sinä tekisit tms., tää tukehtu yritykseen.
En menisi juhliin kun ei kiinnosta tuollaiset pippalot muutenkaan.
Miksi häntä pitäisi näpäyttää? Miksi olet hänelle kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Oo sä se aikuinen ja anna olla. Anna äitisikin mennä. Ja jos haluatte näpäyttää niin olkoon mies viemättä muuta lahjaa kuin kortti.
En anna, on törkeää jättää puoliso kutsumatta ja vielä noin alleviivattuna. Ja avokkikaan ei halua mennä yksin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla elämänhallinta hukassa Minjalla jos vasta 23-vuotiaana saa lukion valmiiksi.
Eivät kaikki mene lukioon suoraan peruskoulusta.
En minäkään kutsuisi ketään kiusaajaluuseria. Olet paska.
Vierailija kirjoitti:
No älä vaan :D Hänellä kun on ollut niin rankkaa. Olisi pitänyt valmistua jo 2011 mutta lähtikin ulkomaille vuodeksi lorvimaan kun ei "uskaltanut" kirjoittaa :D Sitten välivuodet vaan lisääntyy ja lisääntyy, kunnes isi osti kämpän Helsingistä niin pääsi ahdistavasta lapsuudenkaupungista pois ja meni iltalukioon. Sitten haluaa tuon suorituksen kunniaksi oikein juhlat xd
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oo sä se aikuinen ja anna olla. Anna äitisikin mennä. Ja jos haluatte näpäyttää niin olkoon mies viemättä muuta lahjaa kuin kortti.
En anna, on törkeää jättää puoliso kutsumatta ja vielä noin alleviivattuna. Ja avokkikaan ei halua mennä yksin.
-ap
Jättäkää sitten kaikki menemättä. Mutta olisi hyvä, että äitisi ilmottaisi jo nyt, ettei valitettavasti pääsekään paikalle.
Siis oot jotenki järkyttyny että ihminen jota kiusasit koulussa ei tahdo sua juhliinsa? Onhan tän pakko olla provo, ei kai kukaan voi olla sosiaaliselta älykkyydeltään noin vajaa.
Ap, joko uskomattoman huono provo tai olet psykopaatti. Ei muuta. Hanki apua joka tapauksessa, kumpi vaihtoehto sitten onkaan kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo enemmän viesti siitä, että on saanut elämänsä hallintaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi häntä pitäisi näpäyttää? Miksi olet hänelle kateellinen?
No on törkeää että lellipentu mielivaltaisesti päättää jättää henkilöitä kutsumatta. YO-juhliin ei sitäpaitsi etiketin mukaan edes kutsuta ketään, kaikki ovat tervetulleita.
-ap
Omituinen otsikko ottaen huomioon, että sua EI ole kutsuttu
Minkä takia kysyt että viitsisinkö mennä? Sinua ei ole kutsuttu, joten et mene ellet halua mennä kuokkimaan ja tulla ulos heitetyksi. Miettisit tuota kiusaamistasi ja pyytäisit rehellisesti anteeksi.
Kuulostat sellaiselta henkilöltä, jota ei todellakaan haluat mukavaan perhejuhlaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jättäkää sitten kaikki menemättä. Mutta olisi hyvä, että äitisi ilmottaisi jo nyt, ettei valitettavasti pääsekään paikalle.
Ja vähänkö juhlissa ihmeteltäisiin jos yksi serkku jättää tulematta.
Äiti oli pöyristynyt kun kuuli etten ole kutsuttu, ja itse ehdotti tuota näpäytystä hänen puoleltaan. Eli peruuttaa viime tingassa oman työpanoksensa.
-ap
Ap on kateellinen teiniäiti, jolla tuskin on mitään toisen asteen koulutusta.
Tän olla pakko olla saman tyypin kynästä kun se polttarikuokkavieras ketju jonka miestä kaaso yritti selvästi vikitellä.