Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viitsisinkö mennä näihin juhliin?

Vierailija
21.04.2016 |

Avokkini serkusta, kutsutaan vaikka Minja tulee ylioppilas vasta 23-vuotiaana ja tottakai on pidettävä oiken juhlat. Anopin puheista olen käsittänyt että juhlista tulee prameat, ylimielisesti oli kirjoitettu kutsuun että lahjoja ei tarvita, jos haluatte muistaa, muistakaa eläinsuojeluyhdistystä. Minja on isänsä puolelta bättre folk. Olen Minjan lapsuudenkaveri, mutta kiusasin häntä myöhemmin koulussa enkä ole moikannut jos ollaan nähty. Lähetin Minjalle sitten avokkini painostuksesta Facessa viestiä jossa pyysin ylimalkaisesti anteeksi. Hän vastasi että menneet on menneitä, ei muistella pahalla. No kuitenkaan minua ole kutsuttu juhliin, kutsu tuli tänään ja siinä on vain puolison nimi. Alkoi vituttaa kun ei kutsunut minua ollenkaan, muille sukulaisille oli tullut kutsu "avec" tai "perheineen". Minulla on myös viisivuotias poika, eikä häntäkään ollut kutsunut. Äitini oli palkattu keittiötyöhön ja on ammattilainen, mutta hän aikoo kieltäytyä päivää ennen jos en saa kutsua myöhemmin.
Kannattaisiko minun siis käydä kiristämään kutsulla vai vain ilmestyä paikalle? Muita ideoita kouluttamattoman luuseripissiksen näpäytykseen?

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te näpäyttelijät ootte ärsyttäviä.

"Minä vähän näpäytän".

Tämä on provo. Jos tilanne olisi todellinen niin miksi ihmeessä sinut olisi sinne kutsuttu?

Vierailija
122/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto nyt mä sen keksin miks Ap:tä ei ole kutsuttu vaikka joskus ennen ehkä onkin kutsuttu: Ap halutaan savustaa suvusta :D Juhliin tulee Ap:n miehelle ajateltuja sopivampia LAPSETTOMIA ja KÄYTÖSTAVAT OMAAVIA kauniita nuoria naisia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Kohta saadaan seurata kuinka rikas suomenruotsalainen megababy vei lapseltani isän! BYHYYY!

Vierailija
124/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on samanlainen kirjoitus kuin se polttarijuttukin. Mutta jos tälläinen tilanne olisi tosi, vaikkapa mun kohdalla, niin mä en menis juhliin, koska kutsu on vaan avokilleni. Avokki menis ja laittais onnittelukorttiin vain oman nimensä. Ja tietty äitini menis hoitamaan hommansa. Itse olisin iloinen, ettei tarvii moisiin kekkereihin lähteä eikä laittaa rahaa lahjaan tai juhlatamineisiin. Ja miehen pakottaisin lähtemään, en usko että kukaan mies kieltäytyisi oikeesti koska siellähän on miehen sukua paikalla! Ap (jos on totta) kuvittelee vaan olevansa niin ihana ettei mieskään lähde minnekään ilman häntä. Eikä ap:n lapsi ole edes miehen, joten sen äpärän vois jättää muutenkin kotiin.

Muuten hyvä, mutta äpäräsanan käyttö on asiatonta. Lapsi ei voi valita vanhempiansa - valitettavasti.

Vierailija
125/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku idiootti esiintyy tässä ketjussa nyt minuna. Lapsellista touhua.

-ap

Niin on,toisin kuin sun mahdottoman kypsä ja aikuismainen aikuisiän kiusaaminen,anteeksi siis näpäyttely.

Vierailija
126/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitin Minjalle, pyysin vilpittömästi anteeksi ja keskusteltiin menneistä ja tulevista yli puoli tuntia. Minja sanoi että ei ottanut koskaan mun "koulukiusaamista" kiusaamisena, sanoi tulleensa kiusatuksi vasta yläaste-lukioikäisenä, eikä enää jaksa edes murehtia asioita koska hänen elämänsä on mallillaan. Kehuskeli kuinka hänen ei tarvitse mennä töihin ikinä ja aikoo lähteä vuoden maailmanympärimatkalle isänsä rahoilla. Juteltiin reissukohteista, kuin kaksi kaverusta.

Kysyin saisiko poikani tulla mieheni kanssa juhliin jotta pääsee näkemään serkkupuoliaan. Minja sanoi ei. Sanoi myös loukkaantuvansa mikäli mieheni ei tulisi paikalle.

Mitä tässä enää voi tehdä?

-ap

Minja soitti uudelleen ja myönsi olevansa ihastunut mieheeni ja haluaa lapseni. He ovat suunnitelleet tämä yhdessä! He myös haluavat kaataa äitini pitopalvelun. Oikeastaan se juttu, että äitini peruisi juhliin menon edellisenä iltana oli mieheni idea. Hän antoi niin ymmärtää. Lisäksi Minjan kummitäti, joka siis on mieheni äiti, ei olekaan äiti, vaan isä. He tekivät keskenään sukupuolenkorjausvaihdosavioliittoleikkauksen, ettei mieheni perinto menisi. Lisäksi Minja kiitti siitä, että olin kiusaamalla aiheuttanut hänelle syömishäiriön, jonka vuoksi hän on hyvin hoikka ja haluaa malliksi. Hän selitti myös, ettei kutsunut minua ja lastani, koska minimisumma, jonka voi lahjoittaa hänen lahjansa nimissä eläinsuojeluyhdistyksen pelastakaa city-kanit -kampanjaan, on 1000,00 (tuhat) euroa, eikä hän uskonut mulla olevan sellaista rahaa. Olisi noloa, että keittiöpiian tytöllä tulisi itku kun olisi ainoa, kellä ei ole tuollaista summaa hilina taskussa.

Totta joka sana. Mikä tässä on niin vaikeeta tajuta?

-ap

Taitaa olla joku pikkuporukka provoilemassa parin siiderin kera? Sori ei jatkoon. Kirjallinen lahjakkuus vaatimatonta ja sisällökkyys suorastaan kehnoa.

Vierailija
127/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos näin on - sovitte samaan porukkaan. Lähtekäähän provisryhmä radalle niin tää typerä ketju saadaan poikki. Täällä on myös ihmisiä jotka oikeesti haluavat apua; viette niitten tilaa itsekäästi.

Vierailija
128/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos näin on - sovitte samaan porukkaan. Lähtekäähän provisryhmä radalle niin tää typerä ketju saadaan poikki. Täällä on myös ihmisiä jotka oikeesti haluavat apua; viette niitten tilaa itsekäästi.

No älä nyt tiukkis viitti leikistä suuttua. Ja mitä tilaa nyt kukaan vie. Tää on yleinen keskustelupalsta eikä mikään "auttavapuhelin"-tyyppinen ratkaisu. Harmittaako kun menit lankaan? Niin minäkin. Mitä väli?

Vierailija
129/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ei ollut järki päässä kun olisi pitänyt valita lukio ja suoritti muutamia vuosia vanhempana ja silti on edelleen nuori. Hienoa. 

Vierailija
130/134 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kyllä niin sääliksi ap:n lasta, kukaan ansaitse tuollaista äitiä. Ties mitä lapsestakin tulee tuollaisen äidin kasvattamana :(

Vierailija
131/134 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatko-osia odotellessa

Minja menee naimisiin: polttarit, joihin en saanut kutsua

Minja menee naimisiin: häät, joihin en saanut kutsua

Minja meni naimisiin: En saanut istua pääpöydässä

Minja saa lapsen: isi ostaa kalliit vaunut

Minja sai lapsen: En saanut kutsua kastejuhlaan

Minjan lapsen synttärit: En saanut kutsua.  Synttäreillä ei ollut pelleä (ei oltu kutsuttu).

Sekä eri nickeillä julkaistut:

Koulukiusaajani äiti perui sopimuksensa päivää ennen juhliamme Apua! Mistä pitopalvelu päivän varoitusajalla.

Serkkuni avopuoliso estää tätä olemasta yhteydessä sukulaisiinsa. Miten pelastan serkkuni?

Serkkuni avopuoliso yllyttää omat sukulaisensa torpedoimaan juhlani. Apua? Mikä nyt eteen?

Vierailija
132/134 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatko-osia odotellessa

Minja menee naimisiin: polttarit, joihin en saanut kutsua

Minja menee naimisiin: häät, joihin en saanut kutsua

Minja meni naimisiin: En saanut istua pääpöydässä

Minja saa lapsen: isi ostaa kalliit vaunut

Minja sai lapsen: En saanut kutsua kastejuhlaan

Minjan lapsen synttärit: En saanut kutsua.  Synttäreillä ei ollut pelleä (ei oltu kutsuttu).

Sekä eri nickeillä julkaistut:

Koulukiusaajani äiti perui sopimuksensa päivää ennen juhliamme Apua! Mistä pitopalvelu päivän varoitusajalla.

Serkkuni avopuoliso estää tätä olemasta yhteydessä sukulaisiinsa. Miten pelastan serkkuni?

Serkkuni avopuoliso yllyttää omat sukulaisensa torpedoimaan juhlani. Apua? Mikä nyt eteen?

Mä ainakin odotan näitä innolla,palstan "draamat" on loistavaa viihdettä :D 

Vierailija
133/134 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla vielä kommentoimaan tähän ketjuun. ei kukaan pitopalvelu ole niin idiootti että peruu edellisenä päivänä isot juhlat. Ensinnäkin kaikki vieraat pitävät epäluotettavana idioottina, sen lisäksi joka toinen  vieras kertoo nimeltä sen jutun ainakin viidelle tutulleen. Eli varsinkin jos on pieni paikkakunta, ei hirveästi ko. pitopalvelu saa keikkaa. Jos juttu olisi tosi, niin ap vaan toivoo äitinsä tekevän noin. Kukaan yrittäjä ei peru isoa, tuottavaa keikkaa tomppelityttönsä takia, ja jokainen yrittäjä tietää, että mainettaan ei kannata pilata. Tuota syytä kun ei kukaan niele. 

Vierailija
134/134 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa kommentissa, jossa ollaan erimieltä kuin ap, on yksi alapeukku. Ettei vaan ois ap...?

Ps. Ap, olet idiootti. Tää provo ei oo ees hauska, pelkkää jankkausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi