Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viitsisinkö mennä näihin juhliin?

Vierailija
21.04.2016 |

Avokkini serkusta, kutsutaan vaikka Minja tulee ylioppilas vasta 23-vuotiaana ja tottakai on pidettävä oiken juhlat. Anopin puheista olen käsittänyt että juhlista tulee prameat, ylimielisesti oli kirjoitettu kutsuun että lahjoja ei tarvita, jos haluatte muistaa, muistakaa eläinsuojeluyhdistystä. Minja on isänsä puolelta bättre folk. Olen Minjan lapsuudenkaveri, mutta kiusasin häntä myöhemmin koulussa enkä ole moikannut jos ollaan nähty. Lähetin Minjalle sitten avokkini painostuksesta Facessa viestiä jossa pyysin ylimalkaisesti anteeksi. Hän vastasi että menneet on menneitä, ei muistella pahalla. No kuitenkaan minua ole kutsuttu juhliin, kutsu tuli tänään ja siinä on vain puolison nimi. Alkoi vituttaa kun ei kutsunut minua ollenkaan, muille sukulaisille oli tullut kutsu "avec" tai "perheineen". Minulla on myös viisivuotias poika, eikä häntäkään ollut kutsunut. Äitini oli palkattu keittiötyöhön ja on ammattilainen, mutta hän aikoo kieltäytyä päivää ennen jos en saa kutsua myöhemmin.
Kannattaisiko minun siis käydä kiristämään kutsulla vai vain ilmestyä paikalle? Muita ideoita kouluttamattoman luuseripissiksen näpäytykseen?

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

81 jatkaa...Ja jos oikeasti olet ollut kiusaaja menneisyydessä (joka olet tosin vieläkin...) niin niitä haavoja ei paranneta pitkään aikaan jos koskaan.

Vierailija
82/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ruodittais seuraavaksi?? Siskon kummin kaiman serkun koiran viisikymppiset johon apta ei kutsuta kun on sattunut kaivamaan nenää väärässä paikassa? Onhan näitä hauskaa lukea mutta järkevää (kö)? Ei ole.

Aika hassua kylllä,että ap on pyytänyt anteeksi koulukiusaamistaan,vaikka mitä ilmeisimmin ei ole pahoillaan tai kadu mitään.Tämän tyyppiset ihmiset usein muistavat mitä pahaa heille on tehty,eivät koskaan mitä pahaa itse ovat tehneet,

Eihän siinä mitään,jos joku nauttii kaunan kantamisesta,itsesäälissä rypemisestä ja katkeruudesta.Ei siitä pitäisi kuitenkaan sivulliste joutua kärsimään.Kannattaa hakeutua vaikka terapiaan,jos on niin paha olla että kokee tarvetta "näpäytellä" viattomia ihmisiä.

Ilmeisestikään Minja ei ole kaunan kantaja,hän on antanut menneet anteeksi.Ei hänellä silti ole velvollisuutta kutsua juhliin tyyppiä josta ei pidä,ja joka ei ole edes sukua,vain joku hyvin kaukainen lapsuuden ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko samanikäisiä? Jos olette niin taitaa 23-vuotiaalla jolla on jo 5-vuotias lapsi, eikä ole enää lapsensa isän kanssa yhdessä olla itsellään hieman elämänhallinnan kanssa ongelmia. Mullakin anoppi oli melkeen 60-vuotias kun hän kirjoitti ylioppilaaksi.

Jos asia yhtään sinulle kuuluu niin olen vuotta nuorempi. Ja mitä väliä vaikka olisi lapsi? Hän on rakas niin miehelleni joka ei pysty saamaan omia lapsia kuin esimerkiksi anopilleni, joka btw on Minjan kummitäti. Kiva varmasti pojasta tulla syrjityksi. Itsekin olen loukkaantunut kun ollaan olevinaan niin hienoa ja hulppeaa ja sitten jätetään olennainen osa sukua kutsumatta. Sinne on saatana miehen siskon eksäkin kutsuttu ja pikkuserkkuja niin sitten kehdataan kutsua yksi läheisimmistä serkuista ilman avokkia.

-ap

Jos sinun lapsesi tulee noin yleisesti ottaen syrjityksi, niin kyllä se vika löytyy, kun katsot peiliin. Toivottavasti juhlissa on myös ovimies, joka poistaa kutsumattomat idiootit.

Vierailija
84/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko samanikäisiä? Jos olette niin taitaa 23-vuotiaalla jolla on jo 5-vuotias lapsi, eikä ole enää lapsensa isän kanssa yhdessä olla itsellään hieman elämänhallinnan kanssa ongelmia. Mullakin anoppi oli melkeen 60-vuotias kun hän kirjoitti ylioppilaaksi.

Jos asia yhtään sinulle kuuluu niin olen vuotta nuorempi. Ja mitä väliä vaikka olisi lapsi? Hän on rakas niin miehelleni joka ei pysty saamaan omia lapsia kuin esimerkiksi anopilleni, joka btw on Minjan kummitäti. Kiva varmasti pojasta tulla syrjityksi. Itsekin olen loukkaantunut kun ollaan olevinaan niin hienoa ja hulppeaa ja sitten jätetään olennainen osa sukua kutsumatta. Sinne on saatana miehen siskon eksäkin kutsuttu ja pikkuserkkuja niin sitten kehdataan kutsua yksi läheisimmistä serkuista ilman avokkia.

-ap

Jos sinun lapsesi tulee noin yleisesti ottaen syrjityksi, niin kyllä se vika löytyy, kun katsot peiliin. Toivottavasti juhlissa on myös ovimies, joka poistaa kutsumattomat idiootit.

Miksi laitetaan lapsi kärsimään jos aikuisilla on jostain syystä vanhoja kaunoja?

-ap

Vierailija
85/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alkaa vaikuttamaan säälittävältä. Provohan tämä kuten se äkäpussi ei-kutsuttu polttarivieras mutta heijasteleehan se ap:n asenteita ja ajatusmaailmaa. En muuten tykkää yhtään tästä tyypistä. Jankkaa ja jankkaa, mikään kohta ei edes naurata. Hyvää provia jopa arvostaa mutta tämä on typerä.

Vierailija
86/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miksi laitetaan lapsi kärsimään jos aikuisilla on jostain syystä vanhoja kaunoja?

-ap

Miten sinun lapsesi, joka ei ole edes sukua juhlakalulle, kärsii? Lapsesi ei edes tiedä mitkä juhlat ovat kyseessä. Ja miksi kenenkään pitäisi kutsua sinut ja lapsesi, jos olet huono käytöksinen kiusaaja? Jokainen kutsuu omiin juhliinsa ne ketkä haluaa ja Minja nyt ei vaan halua kutsua käytöstavatonta kiusaajaa, joka luultavasti pilaisi vielä juhlatkin.

Vierailija
87/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi vanhan kiusaajansa pilaamaan juhlamielen? En minä ainakaan.

Vierailija
88/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Miten sinun lapsesi, joka ei ole edes sukua juhlakalulle, kärsii? Lapsesi ei edes tiedä mitkä juhlat ovat kyseessä. Ja miksi kenenkään pitäisi kutsua sinut ja lapsesi, jos olet huono käytöksinen kiusaaja? Jokainen kutsuu omiin juhliinsa ne ketkä haluaa ja Minja nyt ei vaan halua kutsua käytöstavatonta kiusaajaa, joka luultavasti pilaisi vielä juhlatkin.

Tottakai kärsii. Miehen sisarusten lapset ovat hänelle läheisiä, paras ystäväkin löytyy serkkupuolista. Ollaan aiemminkin oltu samoissa sukujuhlissa, ja pojalle on tosi ikävää sitten kun kuulee mistä kaikista jää paitsi kun ei päässyt Minjan juhliin. Millä tuollaisen selittää viisivuotiaalle?  Ja Minja pilaa samalla serkultaankin juhlat.

-ap

Vierailija
89/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

5-vuotias tuskin "kärsii" kohtuuttomasti siitä,ettei pääse yksii yo-juhliin.Jos haluat jatkossa saada juhlakutsuja,lakkaa olemasta mulkero.

Vierailija
90/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Tottakai kärsii. Miehen sisarusten lapset ovat hänelle läheisiä, paras ystäväkin löytyy serkkupuolista. Ollaan aiemminkin oltu samoissa sukujuhlissa, ja pojalle on tosi ikävää sitten kun kuulee mistä kaikista jää paitsi kun ei päässyt Minjan juhliin. Millä tuollaisen selittää viisivuotiaalle?  Ja Minja pilaa samalla serkultaankin juhlat.

-ap

tietenkin selität,että elämässä saa mitä tilaa.Kiusaajat eivät ole pidettyjä ihmisiä,ja heidän toiminnastaan saattavat kärsiä myös viattomat.Joten;yrittäkää kasvattaa lapsi niin,ettei hänestä tule äitinsä kaltaista katkeraa kiusaajaa,jolloin hänestä tykätään ja kutsutaan juhliin ym tilaisuuksiin,joissa ihmisillä on tarkoitus olla kivaa.Jonkun "näpäyttelijän" kutsuminen paikalle tekisi juhlista ankeat.

Vierailija
91/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytte, jos mies voi ottaa lapsen mukaan. Mutta itse voisit kyllä jäädä kotiin.

Vierailija
92/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritähän nyt vaan tajuta ja hyväksyä se, ettei sua ole kutsuttu, eli et ole toivottua seuraa. Piste. Miehesi menee, sä jäät äpäräs kanssa kotiin.

Vierailija
93/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytte, jos mies voi ottaa lapsen mukaan. Mutta itse voisit kyllä jäädä kotiin.

Kun se ei nyt vaan ole vaihtoehto. Menemme perheenä tai emme mene ollenkaan.

Vierailija
94/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se ei nyt vaan ole vaihtoehto. Menemme perheenä tai emme mene ollenkaan.

Eli asetat omat naurettavat vaatimuksesi lapsen ilon edelle,aika turha sitten inistä lapsen "kärsimyksistä" jos itse ne aiheutat.Voit selittää lapselle,että hän voisi mennä muuten juhliin,mutta kun äiti nyt on niin pakkomielteisen itsekeskeinen,että se ei ole vaihtoehto.Jääkäämme siis kaikki kotiin mököttömään.

Vierailija
95/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Ap, varmaan juuri tuon käytöksesi takia sinua EI ole kutsuttu juhliin, vaikuttat hieman sekopäiseltä. Unohda tuo "menemme perheenä..." -jutut, sinua ei ole kutsuttu ja piste. Jos menet kuokkimaan, niin etköhän anna vaan entistä huonomman kuvan itsestäsi. Päästä miehesi juhliin, ne ovat hänen sukulaisensa juhlat (ei siis sinun).

Vierailija
96/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt olet kyllä kohtuuton.

Kyseessä on puolisosi serkun juhlat. Itsekin aloitukessa kerroit, ettette ole olleet tekemisissä aikoihin ja taustalla vielä ikävä kiusaamisjuttu.

Sinulla ei ole oikeutta vaatia kutsua toisen ihmisen juhliin. Kyseinen henkilö ei ole sinulle mitään velkaa eikä velvollinen kutsumaan sinua. Omiin juhliinsa saa kutsua ketä haluaa. Ehkä hänellä kuitenkin on sinusta ikäviä muistoja, eikä halua muistella niitä omissa yo-juhlissa?

Anna miehen serkun pitää juhlansa niin kuin haluaa ja jättäydy suosiolla pois. Silloin toimitaan oikein ja niin kuin aikuinen. Jos mies ei halua mennä ilman sinua niin olkoon menemättä, se on täysin hänen valintansa.

Teet nyt yksinkertaisesta asiasta vaikean olemalla itsekäs ja vaatimalla jotain mihin sinulla ei ole oikeutta.

Vierailija
97/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lapsesi ei ole miehesi serkun ongelma. Ei hän ole velvollinen kutsumaan lastasi eikäy myöskään sinua juhliinsa. Sinun tai lapsesi mielipaha eivät myöskään ole hänen murheensa.

Etkö voi ymmärtää, että vaikka olet pyytänyt kiusaamista anteeksi, ei tämä serkku silti välttämättä halua sinua elämäänsä? Kiusaaminen jättää jälkensä, ja ne jäljet kestävät läpi elämän. Kukapa haluaisi entisen koulukiusaajansa rumentamaan omaa juhlapäiväänsä? Varsinkin jos kiusaaja on edelleen ilkeä ja hautoo katkeruutta.

Vierailija
98/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oo sä se aikuinen ja anna olla. Anna äitisikin mennä. Ja jos haluatte näpäyttää niin olkoon mies viemättä muuta lahjaa kuin kortti.

En anna, on törkeää jättää puoliso kutsumatta ja vielä noin alleviivattuna. Ja avokkikaan ei halua mennä yksin.

-ap

Ei ole törkeää jättää sinua kutsumatta jos olet Minjaa kiusannut. Etkä ole tavatessa tervehtinyt. Anteeksikin pyysit vain avokin painostuksesta ja senkin teit ylimalkaisesti. Pakkohan tämän on olla provo koska ei kukaan oikeasti voi olla noin tollo. Todella lapsellista tekstiäkin. :D

Vierailija
99/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ap ilmestyä alapeukuttamaan!

Sen kuin alapeukutat, mutta muista se että kyseessä eivät ole sinun juhlasi. Anna toisen pitää iloinen juhlapäivänsä ilman että tulet paikalle kuokkimaan tai alat kiristää kutsua.

Vierailija
100/134 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi entistä kiusaajaansa omiin juhliinsa?

Vaikka tyttö olisikin antanut sinulle anteeksi, ei se tarkoita että hän haluaisi olla kanssasi tekemisissä.

Kaltaisesi ihmiset ovat kuvottavia. Jaksatte aina kyllä kantaa kaunaa ja muistaa ne kerrat kun teitä on kohdeltu omasta mielestänne väärin, mutta silti ette muista milloin itse olette olleet niitä väärintekijöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän