Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viitsisinkö mennä näihin juhliin?

Vierailija
21.04.2016 |

Avokkini serkusta, kutsutaan vaikka Minja tulee ylioppilas vasta 23-vuotiaana ja tottakai on pidettävä oiken juhlat. Anopin puheista olen käsittänyt että juhlista tulee prameat, ylimielisesti oli kirjoitettu kutsuun että lahjoja ei tarvita, jos haluatte muistaa, muistakaa eläinsuojeluyhdistystä. Minja on isänsä puolelta bättre folk. Olen Minjan lapsuudenkaveri, mutta kiusasin häntä myöhemmin koulussa enkä ole moikannut jos ollaan nähty. Lähetin Minjalle sitten avokkini painostuksesta Facessa viestiä jossa pyysin ylimalkaisesti anteeksi. Hän vastasi että menneet on menneitä, ei muistella pahalla. No kuitenkaan minua ole kutsuttu juhliin, kutsu tuli tänään ja siinä on vain puolison nimi. Alkoi vituttaa kun ei kutsunut minua ollenkaan, muille sukulaisille oli tullut kutsu "avec" tai "perheineen". Minulla on myös viisivuotias poika, eikä häntäkään ollut kutsunut. Äitini oli palkattu keittiötyöhön ja on ammattilainen, mutta hän aikoo kieltäytyä päivää ennen jos en saa kutsua myöhemmin.
Kannattaisiko minun siis käydä kiristämään kutsulla vai vain ilmestyä paikalle? Muita ideoita kouluttamattoman luuseripissiksen näpäytykseen?

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on hyvä todiste siitä, että kerran kiusaaja, aina kiusaaja. Säälittäväksi hänet tekee se, että hän on älykkyydeltään niin alhaista tasoa, ettei edes tajua hävetä omaa käytöstään, entistä tai nykyistä.

Vierailija
22/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oo sä se aikuinen ja anna olla. Anna äitisikin mennä. Ja jos haluatte näpäyttää niin olkoon mies viemättä muuta lahjaa kuin kortti.

En anna, on törkeää jättää puoliso kutsumatta ja vielä noin alleviivattuna. Ja avokkikaan ei halua mennä yksin.

-ap

Jättäkää sitten kaikki menemättä. Mutta olisi hyvä, että äitisi ilmottaisi jo nyt, ettei valitettavasti pääsekään paikalle.

Ja vähänkö juhlissa ihmeteltäisiin jos yksi serkku jättää tulematta.

Äiti oli pöyristynyt kun kuuli etten ole kutsuttu, ja itse ehdotti tuota näpäytystä hänen puoleltaan. Eli peruuttaa viime tingassa oman työpanoksensa.

-ap

Huomaa kyllä, että wt periytyy sukupolvelta toiselle. Säälin ap lastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kultapieni, kukaan ei kutsu ylppäreihin huhtikuussa, tulokset kun tulee vasta kuukauden päästä.

Yrittäisit edes.

Vierailija
24/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia kysyt että viitsisinkö mennä? Sinua ei ole kutsuttu, joten et mene ellet halua mennä kuokkimaan ja tulla ulos heitetyksi. Miettisit tuota kiusaamistasi ja pyytäisit rehellisesti anteeksi.

Olen pyytänyt jo anteeksi ja mielestäni saanutkin. IMO aika noloa vatvoa alakoulun alkuvuosina tapahtuneita asioita, mutta kun on pumpulissa kasvatettu :)

Minä mietin omaa viitsimistäni koska mieheni tykkää Minjasta todella paljon ja hän haluaisi mennä, että uhraudunko mieheni puolesta. Näpäyttämättä en suostu menemään.

-ap

Vierailija
25/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oo sä se aikuinen ja anna olla. Anna äitisikin mennä. Ja jos haluatte näpäyttää niin olkoon mies viemättä muuta lahjaa kuin kortti.

En anna, on törkeää jättää puoliso kutsumatta ja vielä noin alleviivattuna. Ja avokkikaan ei halua mennä yksin.

-ap

Jättäkää sitten kaikki menemättä. Mutta olisi hyvä, että äitisi ilmottaisi jo nyt, ettei valitettavasti pääsekään paikalle.

Äiti oli pöyristynyt kun kuuli etten ole kutsuttu, ja itse ehdotti tuota näpäytystä hänen puoleltaan. Eli peruuttaa viime tingassa oman työpanoksensa.

-ap

Väärin. Yhden serkun poissaoloon tuskin kukaan kiinnittää huomiota, ja äitisi saisi vain huonon maineen palveluntarjoana, joten jatkossa työkeikkojen saanti saattaa ollakin nihkeämpää. Pilkka osuu omaan nilkkaan. Ette taida teidän perheessä olla kukaan siitä penaalin terävimmästä päästä?

Vierailija
26/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kuulostaa tämän perusteella yhtä hankalalta kuin ap.

Vierailija
27/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hän kutsuisi entisen kiusaajansa juhliinsa? En minäkään kutsuisi, ihan vaikka vaan siksi että sekös häntä ärsyttäisi kun ei saisi enää huomiota minulta. Olet selvästikin vieläkin kiusaaja tyyppiä.

Vierailija
28/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlija on mielestäsi lellipentu, jota olet kiusannut etkä edes tervehdi. Juhlat ovat mielestäsi ihan turhat ja kutsukin ylimielinen. En ymmärrä, miksi edes haluaisit osallistua? Juhla on tarkoitettu sellaisille vieraille, jotka haluavat onnitella uutta ylioppilasta.

Vierailija
29/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ylioppilasjuhlat ovat avoimien ovien juhlat, mutta oikeasti olisi kaikille parempi, että te molemmat jätätte miehesi kanssa menemättä.

Olet kiusannut juhlakalua ja saat edelleen olla hänestä mitä mieltä tahansa, mutta tässä sä voit edes leikkiä olevasi fiksu ja antaa olla.

Vierailija
30/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kukas se itsekäs taas olikaan?

Vierailija
31/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hän kutsuisi entisen kiusaajansa juhliinsa? En minäkään kutsuisi, ihan vaikka vaan siksi että sekös häntä ärsyttäisi kun ei saisi enää huomiota minulta. Olet selvästikin vieläkin kiusaaja tyyppiä.

Siksi, koska olen nykyään hänen serkkunsa AVOPUOLISO!

PUOLISO!!!

ASUTAAN YHDESSÄ! OLEMME PERHE!!

Miten tää on vittu näin vaikeaa?

Vierailija
32/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Väärin. Yhden serkun poissaoloon tuskin kukaan kiinnittää huomiota, ja äitisi saisi vain huonon maineen palveluntarjoana, joten jatkossa työkeikkojen saanti saattaa ollakin nihkeämpää. Pilkka osuu omaan nilkkaan. Ette taida teidän perheessä olla kukaan siitä penaalin terävimmästä päästä?

Ainakin Minja kiinnittää, eikä mieheni halua tuottaa hänelle pettymystä.

-ap

Vierailija
33/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska olen nykyään hänen serkkunsa AVOPUOLISO!

PUOLISO!!!

ASUTAAN YHDESSÄ! OLEMME PERHE!!

Miten tää on vittu näin vaikeaa?

Otetaanpa esimerkki. Siskollani on uusi mies. Mies, joka on pilannut elämäni aikanaan joltakin osin, vaikka esim. raiskannut minut. En todellakaan kutsu tällaista ihmistä lähelleni yhtään mihinkään, vaikka hän olisikin siskoni uusi perhe. 

Vierailija
34/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voi mennä sinne ihan hyvin yksin, hänellä kun on tuttuja siellä kuitenkin.

Vierailija
35/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena koulukiusaaja, etkä ole muuksi muuttunut. Toivottavasti et ole töissä tai opiskelija.

Vierailija
36/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi voi mennä sinne ihan hyvin yksin, hänellä kun on tuttuja siellä kuitenkin.

Mieheni ei mene juhliin ilman minua.

-ap

Vierailija
37/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut olettavatkin, että kutsu koskee aina automaattisesti myös puolisoa? Yleensä kyllä lukee perheineen tmv jos tahdotaan koko perhe paikalle. Jos taas on käyttäytynyt kuten ap, niin ei ihmekään ettei häntä tahdota paikalle. Opettele ap ensin käyttäytymään, niin ehkä saat kutsuja joskus jonnekin.

Ja äidillesi ei kyllä enää töitä löydy jos noin tulee tekemään, puskaradio on yllättävän nopea.

Vierailija
38/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei mene juhliin ilman minua.

-ap

Jaa että tuollainenkin ihminen vielä. Voi voi...

Vierailija
39/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kultapieni, kukaan ei kutsu ylppäreihin huhtikuussa, tulokset kun tulee vasta kuukauden päästä.

Yrittäisit edes.

Jos tämä Minja on suomenruotsalaiseen tapaan loisto-oppilas, ja kaikki arvosanat ovat lähteneet Laudaturina? Tuskin L muuttuu enää I:ksi YTL:ssä.

Sekös ap:ta kismittäisi mennä kuuden ällän ylioppilaan juhliin kun hänestä itsestään tuli teiniäiti :D

Vierailija
40/134 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla elämänhallinta hukassa Minjalla jos vasta 23-vuotiaana saa lukion valmiiksi.

:DD

Ap "vastailee" itse itselleen. Tämä on niin yli että siksi huono. Vähän jos ap olisit karsinut tai edes tipoittain paljastellut, niin olisi ollut paljon parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän