Tapailemastani miehestä selvisi hirveä asia. Auttakaa.
Olemme tapailleet nyt jo jonkun aikaa ja suhteemme on alkanut syventyä. Olemme kumpikin 30+, mies on minua pari vuotta vanhempi. Olen ollut todella ihastunut ja saatoin jo kuvitella että hän on se, jonka kanssa jakaisin tulevaisuuteni. Mies kuitenkin halusi avautua minulle menneisyydestään ennen kuin suhteemme syvenee: hänen seurustelunsa kun yleensä päättyvät tuohon paljastukseen. Kuulin asiasta eilen enkä tiedä vieläkään, mitä ajatella. Mies on siis vähän päälle parikymppisenä tuomittu raiskauksesta - ja kertomansa mukaan hän on syytön. Entinen tyttöystävä oli kostona vienyt hänet käräjille. Nykyään mies on ihan työelämässä, koulutettu, asiallinen. En olisi mistään voinut edes aavistaa ja tapauksesta on jo yli 10 vuotta. Mutta silti tämä jäi jotenkin kaivelemaan minua. Mitä tekisitte, jatkaisitteko suhdetta? Minulla on aiemmasta suhteestani nyt eskari-ikäinen poika ja miehen, jonka kanssa vakiinnun, pitää siis toimia myös "miehen mallina" kotonamme, jos muutamme yhteen. Toivoisin asiallisia vastauksia, miten toimisitte? Voihan miehen kertoma exän kosto olla tottakin.
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehellä ei ole ollut ennen eikä jälkeen mitään tuomioita. Ja on tosiaan ihan tavallinen, normaali ja rauhallinen mies. Ap"
Voimia ja jaksamista sinulle Ap. Ennen tätä viestiketjun aloittamista pääsi varmasti oli pyörällä. Mutta en olisi yllättynyt jos se tätä viestiketjua luettuasi oli vielä enemmän pyörällä.
Kiitos. Tämä ei ole helppo tilanne mutta ratkaisuja on tehtävä. Ihan ensimmäiseksi toivon kuulevani asiasta vähän lisää. Ap
Jep, vaikeaa on. Otatko miehen jolla on tuomio raiskauksesta ja joka syyllistää uhrin vai et. Altistatko poikasi ja itsesi raiskaajalle vai otatko vapaan, naisia kunnioittavan miehen jolla ei ole rikosrekisteriä.
Todella haastavaa. Siitä vaan pohdiskelemaan pitkään ja antaumuksella.
Toisaalta mulla on kutina, että jos joudut oikein ankarasti tätä pohtimaan niin sovitte oikein hyvin toisillenne.
Mutta häpeä pois, liityt lukemattomien, läpi historian samaa pohdiskelleiden läheisriip- siis naisten joukkoon. Se om noita supervaikeita, ikiaikaisia kysymyksiä. Jätänkö minä sen alkoholistin/peliriippuvaisen/väkivaltaisen/narkkarin/pettäjän/rikollisen vai otanko kumppanikseni henkisesti aikuisen ihmisen, joka kunnioittaa minua ja johon voin luottaa 100%?
Se on niitä haastavia kysymyksiä. Vaikeaa on.No ihmisetkö eivät koskaan tee virheitä tai muutu ja jos jostain tuomitaan niin loppuiäksi häpeäpaaluun? Et edes tiedä mitä siinä on käyny, haloo nyt. Vähän eri asia joku nykyään alkkis/ongelmainen kuin yli 10v vanha juttu! Ai niin mutta kun ihmisethän ei voikaan kasvaa ja me kaikki ollaan samoja ihmisiä kuin 10v sitten! Ok.
No mutta hyvänen aika, oikeassahan sä olet. Siitähän on jo kymmenen vuotta ja yks raiskaus vaan. Kaikkihan tietää, että oikeesti kaikki miehet raiskaa jos tilaisuus tulee, eikä raiskaus kerro mitään raiskaajan käsityksestä naisten oikeudesta seksuaaliseen koskemattomuuteen, kunnioituksesta naisia kohtaan, käsityksestä kumpi on arvokkaampaa, omat halut vai toisen ihmisarvo.
Kaikki tietää, että ei raiskaus kerro mitään misogyniasta tai koko käsityksestä naisista.
Ihan selkeästi raiskaus on pelkkä vahinko, nuoruuden ajattelemattomuutta (parikymppinen lapsi vasta, ei siinä iässä ole vielä muotoutunut käsitettä toisen ihmisen oikeudesta päättää omasta kehostaan!), vähän kuin näpistely tai rattijuopumus. Vahinko on ollut.
Haloo nyt, totta kai sä otat sen raiskaajan jos vain sulla olis mahdollisuus valita omalla vapaalla tahdollasi haluatko ihmisen joka ei oo tehnyt seksuaalirikosta vai ei!
Mä oon sun kaa hei ihan samaa mieltä! Ennen mun elämä oli tosi outoa kun olin maagisesti onnistunut kompuroimaan tän maallisen vaellukseni ilman rikostuomiota (koska haloo, kaikkihan tekee virheitä!) ja seurustelin tylsien miesten kanssa, joiden kanssa mulla oli turvallinen ja luottavainen olo. Sit löysin tosi ihanan Penan, joka on tuonut ihan uutta jännitystä mun elämään. Pena kyllä kertoi mulle, että oikeasti hän on syytön ja katkera exä vaan oli pistänyt shown pystyyn kun sain tietää Penan leikanneen ex-vaimoltaan korvan irti.
Mä uskon Penaa (koska haloo, kaikki tekee virheitä ja emmä oikeesti ees voi tietää pahoinpitelix se sitä oikeesti) ja nykyään mun arki on ihan eri tavalla rikasta.
On kivaa arvuutella, että onkohan se Penuli nyt varmasti muuttunut ja puhuukohan se edes totta, ja leikkaakohan se munkin korvan irti joku päivä tai paljastuuko siitä jotain korvanleikkauspiirteitä vai ei. Koska muuten se on tosi ihana ja tavallaan tiedän et se psyko exä salee ansaitsi sen korvansa menetyksen. Ja muutenki vaikka se ois oikeesti leikannu sen nii ei se kerro mitään Penan sielunmaisemasta, kuka tahabsa saattaa napsahtaa ja nips nips vaan. Pitää vaan käyttäytyä niin etten suututa sitä koskaan liikaa.
Kaiken tän mä menetin kun seurustelin ennen tylsien nynnyjen kanssa, joiden tiesin varmuudella olevan väkivallattomia. Nyt on ihan uudella tavalla maustetta elämässä!
Suosittelen lämpimästi kaikille! Elämä on aina mahdollista tehdä mahdollisimman vaaralliseksi ja riskialttiiksi, koska miksi et ottaisi riskiä!
Kokekaa Pena kaikki siskot, tää on sitä elämää!
Tuomiosta ei puhuta tekstissä mitään, joten mikäli perätön tämä "tyttöystävä" onkin sitten pahassa liemessä.
Sitäpaitsi niitä liikkuu myös sellaisia jotka häiriintyneessä maailmassa luulevat odottelevansa tulevaa miestään Helsingin rautatieaseman odotushallissa, myös tunkemalla khteen asuinalueelle, radioon soiton jälkeen. Tämä mies tuskin tuli sinne ilman juristiia ja kutsuttua partiota. nämä ovat selvä tapaus häirinnästä jolla häiriintynyt naikkonen (ettei vaan ole maahanmuuttajayrittäjä) hankkii pahemman tulevaisuuden kun kertomuksesi. Kun tämä mies ei sitten tule, varsinkaan hakemaan tuollaista, häiriintynyt nainen on huono häviäjä ja yrittää sen jälkeen solvata, kostaa vaikkapa jonkun toisen kanssa kohteelle, joka EI OLE EDES KYSYNYT TÄTÄ SEURAKSI, eikä NAIKKONEN OLE KYSYNYT HALUAAKO TÄMÄ MIES EDES NAIKKOSEN SEURAA.
Tuollainen häirintä pistää todellakin vihaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulle on nyt tullut sellainen tunne, että aloittaja uskoo kyllä miehen selittelyt vaikka saisi jotain konkreettisempaakin todistetta miehen syyllisyydestä. Ihan vain koska on niin ihastunut/rakastunut mieheen, että olisi liian tuskallista tajuta tilanteen todellisuus ja joutua nielemään karvas pettymys. Mies vähän kuulostaa sellaiselta joka osaa puhua mustan valkoiseksi ja koska ap. on niin rakastunut, niin selittelyt menee läpi. Vasta kun ap. joutuu itse kokemaan miehen taholta jotain kamalampaa niin alkaa silmät aueta.
Juurihan ap. tuossa selitteli että mies on niin kunnollinen ja aikaisempia eikä myöhempiä tuomiota ole kuin tuo raiskaus josta mies oli kertonut. Tästäkin kommentista näkee hyvin sen kuinka ap. näkee kaiken vaaleanpunaisten lasien läpi kun on miehestä kyse, kun eihän ap.llä ollut aiemmin tietoa tuosta raiskauksestakaan ennen kuin mies kertoi. Siis ap. olisi hyvin voinut vaikka viikko sitten julistaa kuinka mies on aina ollut niin lainkuuliainen ihminen, ennen kuin sai kuulla tästä.
Vähän armoa ap kuuli vasta eilen asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perättömiä raiskausilmoituksia tehtaillaan satoja vuosittain. Itse sinun tapaukseesi en ota kantaa sen enempää.
Mutta ei kai perättömistä tapauksista tuomita kovin usein? Ap
Olet oikeassa Ap, ei ketään tuomita raiskauksesta ilman kunnon näyttöä! Raiskaus täytyy muutenkin pystyä todistamaan niin vedenpitävästi kuin ikinä mahdollista. Rikoksentekijät ovat huomattavan usein itse sitä mieltä että ovat syyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että ilman todisteita sana-sanaa vastaan raiskaustapauksissa toista ei tuomita. Suomessa on käytäntö, että syytön kunnos toisin todistetaan. Eli toisinsanoen siellä on ollut todisteita tai todistajia takana, että on tuomittu. Toki voi olla äärimmäisen harvinaista että on lavastettu, vaatisi mm jälkiä ja mustelmia ihoon, dna-jälkiä yms. mitä ei ihan niin helpolla lavasteta. Toki mies voi itse olla sitä mieltä ettei ole raiskannut, vaikka naisen näkökulmasta kyllä (esim liian pelokas vastustellakseen paljon).
Nainen nukkuu, kännissä koitat herättää seksiin, laitat sormen emättimeen = raiskaus. Myös suhteessa.
Niinpä, on tää Suomi sairas paskavaltio!
Kuvitelkaa nyt, tajuttomaan ihmiseen ei saa edes sormeaan tunkea! Ei edes vaikka olisi kännissä ja kyseessö olisi oma seurustelukumppani!
Kyllä niin suututtaa tää feministivaltioiden hapatus, missä naisen pitää olla tajuissaan ja suostuvainen ennen kuin hänen kehoonsa kosketaan tai ruuminaukkoihin työnnetään mitään. Hyi olkoon, ihmisarvo muka joillakin akoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon muutamallekin paskapäälle hommannut elinikäisen raiskarileiman 29 kuvaamalla tavalla. ;) Yksi ei ikinä enää saa töitä lasten parista... Tälle naiselle ei kettuilla.
Mistä vetoa, että tämän kommentin kirjoittaja on todellisuudessa näiden raiskaajien puolustelija ja raiskauksen vähättelijä? Koittaa vain kommentillaan saada ihmiset epäilemään raiskausilmoituksen tehneitä. "Tälle naiselle ei kettuilla" on
Yksikään nainen ei kirjoita saati tee noin!
Voi kuule kyllä tekee!!!! Ja parikymppisenä varsinkin on vielä niin nuori ettei tajua tekojen seurauksia.
Omalla kylällä oli pari likkaa jotka vähä väliä väitti että joku raiskas, ja toinen kävi tekeen ilmoituksen, koska jäi pettämisestä kiinni ja poikaystävä sanoi että jos et oo pettänyt niin sit sut on raiskattu joten mene tekemään ilmoitus. Ja likkahan meni ja teki. No se juttu kyllä kaatu alkuunsa.
Ja sinä tiedät varmuudella, ettei näitä "likkoja" olla oikeasti raiskattu, koska...?
Nähtiin oven raosta kotibileissä ku tää toinen ratsasti miehen päällä. En oo ikinä kuullu että mies raiskaa ja nainen on silti innoissaan päällä. Tää sama muija sanoi ainakin 3 miehestä noin ja jauho aina jokapaikassa "raiskauksista" kyseltiin aina että no mikset mene tekemään ilmotus ta? Ei sitten kuulemma viittinyt.
Toisella tapauksella oli myös kuulotodistajia. Ja sieltä huoneesta tultiin yhdessä röökille ja naurettiin puutarhakeinussa niin raiskaus aika kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Olemme tapailleet nyt jo jonkun aikaa ja suhteemme on alkanut syventyä. Olemme kumpikin 30+, mies on minua pari vuotta vanhempi. Olen ollut todella ihastunut ja saatoin jo kuvitella että hän on se, jonka kanssa jakaisin tulevaisuuteni. Mies kuitenkin halusi avautua minulle menneisyydestään ennen kuin suhteemme syvenee: hänen seurustelunsa kun yleensä päättyvät tuohon paljastukseen. Kuulin asiasta eilen enkä tiedä vieläkään, mitä ajatella. Mies on siis vähän päälle parikymppisenä tuomittu raiskauksesta - ja kertomansa mukaan hän on syytön. Entinen tyttöystävä oli kostona vienyt hänet käräjille. Nykyään mies on ihan työelämässä, koulutettu, asiallinen. En olisi mistään voinut edes aavistaa ja tapauksesta on jo yli 10 vuotta. Mutta silti tämä jäi jotenkin kaivelemaan minua. Mitä tekisitte, jatkaisitteko suhdetta? Minulla on aiemmasta suhteestani nyt eskari-ikäinen poika ja miehen, jonka kanssa vakiinnun, pitää siis toimia myös "miehen mallina" kotonamme, jos muutamme yhteen. Toivoisin asiallisia vastauksia, miten toimisitte? Voihan miehen kertoma exän kosto olla tottakin.
Juu ei kiitos. Mies lähtis kuin telkkä pöntöstä.
Epäily kalvais aina. Ja kuitenkin on tuomittu
...ei vaan epäilty.
Ehei... ei jatkoon tämä ukko.
Pakkohan se on raiskata jos ei suosiolla anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on ollut tuomio? Sekin kertoo tapauksesta paljon. Oliko vankilassa?
Ei ollut vankilassa, ehdollinen ja maksoi korvauksia. Ap
Asutko Lahdessa?
epätoivoinen aasialaisnaikkonen kirjoitti:
Tuomiosta ei puhuta tekstissä mitään, joten mikäli perätön tämä "tyttöystävä" onkin sitten pahassa liemessä.
Sitäpaitsi niitä liikkuu myös sellaisia jotka häiriintyneessä maailmassa luulevat odottelevansa tulevaa miestään Helsingin rautatieaseman odotushallissa, myös tunkemalla khteen asuinalueelle, radioon soiton jälkeen. Tämä mies tuskin tuli sinne ilman juristiia ja kutsuttua partiota. nämä ovat selvä tapaus häirinnästä jolla häiriintynyt naikkonen (ettei vaan ole maahanmuuttajayrittäjä) hankkii pahemman tulevaisuuden kun kertomuksesi. Kun tämä mies ei sitten tule, varsinkaan hakemaan tuollaista, häiriintynyt nainen on huono häviäjä ja yrittää sen jälkeen solvata, kostaa vaikkapa jonkun toisen kanssa kohteelle, joka EI OLE EDES KYSYNYT TÄTÄ SEURAKSI, eikä NAIKKONEN OLE KYSYNYT HALUAAKO TÄMÄ MIES EDES NAIKKOSEN SEURAA.
Mitä ihmettä oikein yrität sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Selitä tuo sille raiskauksen uhrille,joka edelleen käy terapiassa ja koittaa elää asian kanssa." - Vosin ehkä paino sanalla ehkä yrittääkin selittää kun raiskaustuomion antamisesta on kulunut kymmenen n vuotta. Tämä on äärimmäisen hankalaa ja vaikeaa selittää ilman, että minut näin todetssani jo kivitettäsiin. Jotenkin kai ajattelen niin, että jokainen tai tässä yksittäinen parikymppisenä tehty samanikäiseen kohdistama raiskaus olisi joka kerta niin suuri rikos, että vielä kymmenen vuoden päästä uhrilla ei olisi muuta vaihtoehtoa kuin käydä edelleen asian tiimoilta terapiassa. Vaikeaa tämä siksi, että tahtomattani tulen talloneeksi varmasti uhrin varpaille. Lähes kaikissa muissa rikostyypeissä voidaan eritellä teon vakavuutta puhumalla teon lievemmistä muodoista ja tuomittavammista ja / tai törkeämmistä tekomuodoista. Miksei se voisi olla mahdollista myös raiskausten osalta? Eikö sille pidä antaa mitään merkitystä, että riksolaissa mainitaan tekotyyppeinä sekä raiskaus että (ns) törkeä raiskaus. Eikö sillekän pidä antaa mitään arvoa, että tekijä on mahd. osoittanut katumusta ja / tai ollut "kuivilla" eikä ole syyllistynyt tiettävästi uudelleen raiskaukseen, eikä tiettävästi mihinkään muuhunkaan tuomittavaan tekoon.
Miehellä ei ole ollut ennen eikä jälkeen mitään tuomioita. Ja on tosiaan ihan tavallinen, normaali ja rauhallinen mies. Ap
Oletko ihan varma? Ethän sä tosta raiskaustuomiostakaan tiennyt aiemmin, sitä ennen todennäköisesti kuvittelit, ettei miehellä ole rikosrekisteriä ollenkaan. Sun kaikki tähänastinen tietos on mieheltä itseltään saatua, joten mistä sinä tuonkaan ihan varmasti tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että ilman todisteita sana-sanaa vastaan raiskaustapauksissa toista ei tuomita. Suomessa on käytäntö, että syytön kunnos toisin todistetaan. Eli toisinsanoen siellä on ollut todisteita tai todistajia takana, että on tuomittu. Toki voi olla äärimmäisen harvinaista että on lavastettu, vaatisi mm jälkiä ja mustelmia ihoon, dna-jälkiä yms. mitä ei ihan niin helpolla lavasteta. Toki mies voi itse olla sitä mieltä ettei ole raiskannut, vaikka naisen näkökulmasta kyllä (esim liian pelokas vastustellakseen paljon).
Nainen nukkuu, kännissä koitat herättää seksiin, laitat sormen emättimeen = raiskaus. Myös suhteessa.
Kuvitelkaa nyt, tajuttomaan ihmiseen ei saa edes sormeaan tunkea! Ei edes vaikka olisi kännissä ja kyseessö olisi oma seurustelukumppani!
Kyllä niin suututtaa tää feministivaltioiden hapatus, missä naisen pitää olla tajuissaan ja suostuvainen ennen kuin hänen kehoonsa kosketaan tai ruuminaukkoihin työnnetään mitään. Hyi olkoon, ihmisarvo muka joillakin akoilla!
Loistavaa sarkasmia mutta mikäs nyt on noin katkeroittanut? Ketään ei ole tota tarkoittanut. Ei jaksais hakea ratakiskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on ollut tuomio? Sekin kertoo tapauksesta paljon. Oliko vankilassa?
Ei ollut vankilassa, ehdollinen ja maksoi korvauksia. Ap
Asutko Lahdessa?
Asun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yks sittisontiainen ihan vakavissaan puhuu siitä, kenen toimesta on helpointa tulla raiskatuksi. Miksi täällä on nyt alennuttu kyseisen, moraalisesti arveluttavan tyypin tasolle oikeasti puhumalla asiasta? Molemmat on eri tavalla kammottavia rikoksia, mutta sen uhriksi joutuessa kukaan ei varmasti ala miettiä, että onneksi ei sentään ollut puskaraiskaus/oma mies. Jos Mies 29 ei tätä tuon ikäisenä vielä tajua, ei mikään perustelu missään muodossa tuu sitä asiaa muuttamaan. Siinä perustellessa vain tulee (tarkoittamaan toivottavasti) väheksyneeksi muiden raiskattujen kokemuksia.
Jos asia olisi noin itsestäänselvä, raiskaus avioliitossa olisi varmaan rikos kaikissa maissa, mutta sitä se ei ole ja raiskauksen määritelmistä muutenkin kiistellään kovasti. Onko oikein että asiat ovat näin? Ehkä ei mutta sellainen on tilanne reaalimaailmassa.
Ja voihan asiaa miettiä myös todistamisen kannalta; miten todistat raiskauksen kun kyse on rekisteröidystä ja/tai saman katon alla asuvista ihmisistä? Siemenneste ym.todisteet on selitettävissä myös ilman väkivaltaa.
Ja olin ihan vilpittömästi siinä uskossa että oman puolison tekemä raiskaus voi olla tavallaan lievempi juttu monestakin eri syystä; onhan esim.aika normaalia että parisuhteessa olevat esiintyvät ilman vaatteita samassa tilassa samaan aikaan, jolloin kynnys seksialoitteelle on alhainen ja teoriassa jokainen seksikerta ilman lupaa voi olla raiskaus, vaikka ihmiset tosielämässä harvoin sanallisesti päättävät harrastavansa seksiä. Harvoinpa tällaista tilannetta tulee tuntemattomien välillä. Monille naisille parisuhdeseksi on välttämätön paha, johon suostutaan miehen mieliksi aivan kuten mies kiertelee vaatekaupoissa tai etsii rahakkaampaa työtä naisen mieliksi, vaikka ei oikeasti huvita.
Ja tietenkään kukaan ei varmaan omalle kohdalle sattuessa ala ajattelemaan yhtä tai toista asiaa, joka voisi vähentää häneen kohdistuvaa sympatiaa, mutta näinhän se kaikkien rikosten kohdalla valitettavasti toimii. Jos miestä lyödään voimien takaa päähän, tekijä joutuu ehkä maksamaan 20e lääkärin vastaanottokuluja, joka ei kata edes sairaalassa käymisen matkakuluja ja muita vaivoja ja oikeuslaitosta ei paljon kiinnosta miten pahalta se on miehen mielestä tuntunut. Jos mies raiskataan kiveksille potkaisemalla, se on melkeinpä vitsi ja Iltalehdessäkin oli kerran päälööppinä huumoriuutinen tapauksesta, jossa nainen teki niin viattomalle miehelle ja täällä AV:lla oltiin kovasti naisen puolella. Olisi mukava jos kaikki rikoksen uhrit voisivat määrätä tekijän pakkotöihin uurastamaan miljoonan eteen, mutta Suomessa ihmishenki on aika halpa.
Anteeksi jos olen loukannut jonkun tunteita, koska tarkoitus oli vain rauhoittaa niitä. Kyse on ilmeisesti varsin vanhasta ja sovitellusta asiasta ja yhden teon on hankala ajatella määrittelevän ihmisen koko elämää. Ymmärrän kyllä senkin jos joku silti negatiivisten tunne/mielleyhtymien takia kokee ettei voi jatkaa suhdetta tuollaisen kuullessaan.
-Mies 29v + 2v-
Sä olet oksettava ja haluaisit että naiset olisivat seksiorjan asemassa niin kuin arabimaissa ja myös historiassa. Hyi helvetti mä halveksin sunkaltaisia "miehiä". Pitäisikö kaikenlainen orjuus mielestäsi palauttaa? Vai pelkästään naisten? Anna ku arvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, voin vain kuvitelle, mikä raivo miehissä heräis jos tyttöystävä tunkis jotain poikaystävän peppuun kun tämä nukkuisi . Ja tyttöystävä vaan olis kännissä yrittänyt innostaa kumppaninsa seksiin;)Tai jos ihan vieras nainen menisi tunkemaan nukkuvan miehen peppuun vaikka sormiaan, niin varmaan se mies vaan ilahtui. Varsinkin kun se nainen olisi vielä kännissä. Onhan se nyt ihan eri asia jos mies tunkee kätensä naisen emättimeen väkisin , kuin että nainen tunkee vaikka sormensa miehen pyllynreikään. Mies saa kyllä tunkea naisen sisään mitä vaan ja milloin vaan, mutta ei nainen tietenkään miehen pyllyyn. Yrittäkääs miehet tajuta,ettei siihen naiseen työnnetä mitään eikä mihinkään ilman naisen lupaa. Se on se ihmisen koskemattomuus iso asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on mun mies herättänyt mut hiplaamalla ja mä sen hinkkaamalla munaa. Tän mukaan voisimme tehdä toisistamme raiskaus syytökset.
Tai jos vaikka suutun miehelleni niin käytän tätä vanhaa asiaa sitä vastaan.
Ajattele ny vittu aivoilla. Taitaa olla sulla vitun kuiva vagina ja seksielämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon muutamallekin paskapäälle hommannut elinikäisen raiskarileiman 29 kuvaamalla tavalla. ;) Yksi ei ikinä enää saa töitä lasten parista... Tälle naiselle ei kettuilla.
Mistä vetoa, että tämän kommentin kirjoittaja on todellisuudessa näiden raiskaajien puolustelija ja raiskauksen vähättelijä? Koittaa vain kommentillaan saada ihmiset epäilemään raiskausilmoituksen tehneitä. "Tälle naiselle ei kettuilla" on
Voi kuule kyllä tekee!!!! Ja parikymppisenä varsinkin on vielä niin nuori ettei tajua tekojen seurauksia.
Omalla kylällä oli pari likkaa jotka vähä väliä väitti että joku raiskas, ja toinen kävi tekeen ilmoituksen, koska jäi pettämisestä kiinni ja poikaystävä sanoi että jos et oo pettänyt niin sit sut on raiskattu joten mene tekemään ilmoitus. Ja likkahan meni ja teki. No se juttu kyllä kaatu alkuunsa.
Ja sinä tiedät varmuudella, ettei näitä "likkoja" olla oikeasti raiskattu, koska...?
Nähtiin oven raosta kotibileissä ku tää toinen ratsasti miehen päällä. En oo ikinä kuullu että mies raiskaa ja nainen on silti innoissaan päällä. Tää sama muija sanoi ainakin 3 miehestä noin ja jauho aina jokapaikassa "raiskauksista" kyseltiin aina että no mikset mene tekemään ilmotus ta? Ei sitten kuulemma viittinyt.
Toisella tapauksella oli myös kuulotodistajia. Ja sieltä huoneesta tultiin yhdessä röökille ja naurettiin puutarhakeinussa niin raiskaus aika kaukana.
Ai no mutta tietenkin näitte! Mä suosittelen lämpimästi, että teet ketjun muiden oikeusmurhia kohdanneiden ja turhaan raiskauksesta vinkuneiden kanssa ketjun tästä naisten kuvottavasta petollisuudesta!
Teissä on yllättävän paljon samaa, tuutte varmasti juttuun! Tai sit voit liittyä yhden Piidörin perustamaan klubiin jossa kamppanjoidaan ahkerasti naisten perättömien raiskaussyytösten kuriin saamiseksi. Siellä jaetaan tositarinoita ja jopa vinkkejä miten suojautua naisten pahuudelta.Sä olisit varmasti hyvä lisä jos pääsisit kertaamaan, ettei raiskatut koskaan istu puutarhakeinussa tai naura tapauksen jälkeen.
Asia selkeästi kiinnostaa sua, joten ota rohkeasti yhteyttä ryhmän sihteeriin Klaus Santaseen tai varoja keräävää Hammas Keijuun. Ymmärtääkseni ensi viikolla Piidör luennoi kuulotodistajien tärkeydestä, et halua missata sitä! Toukokuussa on sitten näkö-tunto-ja makuaistitodistajien käsittelyn vuoro.
Mene mukaan! ❤
En jaksa lukea koko ketjua, mutta hanki ne oikeudenkäynnin paperit. Jos mukana on ollut muuta väkivaltaa, niin kyseessä on erittäin todennäköisesti raiskaus. Tai jos on saanut ehdotonta, niin näyttö on ollut hyvin vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai no mutta tietenkin näitte! Mä suosittelen lämpimästi, että teet ketjun muiden oikeusmurhia kohdanneiden ja turhaan raiskauksesta vinkuneiden kanssa ketjun tästä naisten kuvottavasta petollisuudesta!
Teissä on yllättävän paljon samaa, tuutte varmasti juttuun! Tai sit voit liittyä yhden Piidörin perustamaan klubiin jossa kamppanjoidaan ahkerasti naisten perättömien raiskaussyytösten kuriin saamiseksi. Siellä jaetaan tositarinoita ja jopa vinkkejä miten suojautua naisten pahuudelta.Sä olisit varmasti hyvä lisä jos pääsisit kertaamaan, ettei raiskatut koskaan istu puutarhakeinussa tai naura tapauksen jälkeen.
Asia selkeästi kiinnostaa sua, joten ota rohkeasti yhteyttä ryhmän sihteeriin Klaus Santaseen tai varoja keräävää Hammas Keijuun. Ymmärtääkseni ensi viikolla Piidör luennoi kuulotodistajien tärkeydestä, et halua missata sitä! Toukokuussa on sitten näkö-tunto-ja makuaistitodistajien käsittelyn vuoro.
Mene mukaan! ❤Jaa että raiskattu menee raiskaajansa kanssa seksi sauhuille ja nauraa yhdessä!!!! Kai se ny apua olis huutanut ku muitakin ihmisiä talossa.
Vittu sä oot pimee.