Tapailemastani miehestä selvisi hirveä asia. Auttakaa.
Olemme tapailleet nyt jo jonkun aikaa ja suhteemme on alkanut syventyä. Olemme kumpikin 30+, mies on minua pari vuotta vanhempi. Olen ollut todella ihastunut ja saatoin jo kuvitella että hän on se, jonka kanssa jakaisin tulevaisuuteni. Mies kuitenkin halusi avautua minulle menneisyydestään ennen kuin suhteemme syvenee: hänen seurustelunsa kun yleensä päättyvät tuohon paljastukseen. Kuulin asiasta eilen enkä tiedä vieläkään, mitä ajatella. Mies on siis vähän päälle parikymppisenä tuomittu raiskauksesta - ja kertomansa mukaan hän on syytön. Entinen tyttöystävä oli kostona vienyt hänet käräjille. Nykyään mies on ihan työelämässä, koulutettu, asiallinen. En olisi mistään voinut edes aavistaa ja tapauksesta on jo yli 10 vuotta. Mutta silti tämä jäi jotenkin kaivelemaan minua. Mitä tekisitte, jatkaisitteko suhdetta? Minulla on aiemmasta suhteestani nyt eskari-ikäinen poika ja miehen, jonka kanssa vakiinnun, pitää siis toimia myös "miehen mallina" kotonamme, jos muutamme yhteen. Toivoisin asiallisia vastauksia, miten toimisitte? Voihan miehen kertoma exän kosto olla tottakin.
Kommentit (387)
Melkein 10 vuotta vanha ketju, onkohan AP vielä linjoilla ja etenikö suhde vai tyssäsikö johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on kai oikeus muuttua.
Saa sitä muuttua, mutta toisen ihmisen elämän peruuttamattomasta pilaamisesta voi olla loppuelämän seuraukset. Ei kaikkea saa eikä tarvitse saada anteeksi sillä, että sanoo muuttuneensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on kai oikeus muuttua.
Saa sitä muuttua, mutta toisen ihmisen elämän peruuttamattomasta pilaamisesta voi olla loppuelämän seuraukset. Ei kaikkea saa eikä tarvitse saada anteeksi sillä, että sanoo muuttuneensa.
Jännä kuinka naisille pillu on elämääkin tärkeämpi.
Aika paha.
Rikosilmon voi tehdä raiskauksesta perusteetta, mutta jos on tuomioon päätynyt niin kyllä siellä on ollut muutakin kuin sana sanaa vastaan. Suomessa täytyy vielä epäselvissä tuomita syytetyn eduksi.
"Minulla on aiemmasta suhteestani nyt eskari-ikäinen poika ja miehen, jonka kanssa vakiinnun, pitää siis toimia myös "miehen mallina" kotonamme, jos muutamme yhteen."
Tämä on sinun ongelmasi. Se mies ei ole sinun lapsesi isä, etkä sitä häneltä voi edellyttää.
Miehenä juoksisin jo poispäin
Itse varmaan ainakin juttelisin sen ex-tyttöystävän kanssa. Oikeuden pöytäkirjojahan siitä tapauksesta ei todennäköisesti saisi, koska melkein kaikki raiskaustapaukset käsitellään salaisina.
No ei todellakaan ole mutkikas, tiedottomassa tilassa olevan hyväksikäyttö on yksiselitteisesti rikos. Vaikka se olisi antanut aiemmin vapaaehtoisesti seksiä. Mikä sinua vaivaa???