Normaali ruoka, jota ette syö?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet, ap?
Miten niin?
katkaravut, simpukat, olen kuullu että jotkut syö, makaronivelli
Graavia lohta en syö. Myös lihavalmisteet (halvat) tökkivät. Kaali ja sipuli raakana närästävät. Ryynimakkaran tarjosi eräs tuttu ja en pystynyt syömään. Noloa. Olen aikuinen.
Liha, maitotuotteet, sienet, selleri
Vierailija kirjoitti:
katkaravut, simpukat, olen kuullu että jotkut syö, makaronivelli
Miksi et syö katkarapuja? Nehän ovat hyviä. Onko muka makaronivelli jotain tavallista ruokaa? En ole kyllä koskaan moisesta kuullut.
Hernekeitto. Piti syödä vuoden ajan vähintään kerran viikkoon niin ei enää oikein maistu.
Kyllä kesäkurpitsaa saa syödä iästä riippumatta.
Se on täysin vapaaehtoista.
Lapsille ehdotetaan usein, että kannattaa ainakin maistaa.
Teen usein kesäkurpitsapaistosta. Siihen tulee raastettua kesäkurpitsaa, vatkattua kananmunaa, parmesanraastetta ja pankojauhoa, päälle oliiviöljyä ja sitten uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kesäkurpitsaa saa syödä iästä riippumatta.
Se on täysin vapaaehtoista.
Lapsille ehdotetaan usein, että kannattaa ainakin maistaa.
Paitsi hirviöäidit.
Parsakaali, rypsiöljy, lihaliemikuutiot, aromisuola, homejuustot, light tuotteet.
Ei ole vielä tullut vastaan sellasta ruokaa jota en söisi. Eri asia toki mitä suosin mieltymyksien perusteella mutta kyllä tähän asti on kaikki uponnut tarvittaessa
Kai sitä tosiaan oikeaan nälkään syö mitä vaan, mutta mulla jää sinihomejuustoa sisältävät ruuat kyllä lautaselle. Ei vaan pysty, maistuu minun suussa pahentuneelle. Valkohomejuustolla ei ole samaa vaikutusta, en tiedä miksi.
Haha. Niitä on niin paljon. No, mietitään. Ainakin
-liha
-kala
-kana
-sienet missään muodossaan
-munakoiso
-oliivit
--hillosipulit
-piimä (lasketaanko ruoaksi?)
-härkis, jauhis, seitan ym. mukalihat
-homejuusto
Noi nyt ainakin.