Mitä ulkonäöllisiä asioita et ole valmis "sietämään" kun etsit kumppania
..tai mitkä ovat sellaisia "puutteita" että sinun on mahdotonta kuvitella kiinnostuvasi vastakkaisesta sukupuolesta?
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani mies oli todella pitkä sekä todella hoikka.
Sitten näin hänet alasti. Hän näytti raskaana olevalta (kaljamaha?!), muuten siis aivan tikku ja jalat, kädet olivat kuin spagettia... Oikeasti oksettava näky! Siihen se sitten jäikin...Eksällä oli myös ISO perse, varmaan pyöreämpi kuin mulla. Ja yhtä karvanenkin oli kuin king kongilla :D Hrrrrr!
Ja en voi sietää jos mies ei esim. rasvaa huulia vaan viilettää pitkin kyliä huulilla, josta lohkeaa kuivia palasia.. Hyii! Perushygienia pitää miehellä olla AINA kunnossa! Nykynen kävi suihkussa 3 kertaa viikossa, eli aina kun oli sauna.. Voitte arvata käykö se nykyään joka ilta kiltisti munapyykillä :D
Ollaan näköjään deittailtu samaa äijää :-) Vaatteet päällä ryhdikkään ja harteikkaan näköinen (farkkutakki ja -housut tekee ihmeitä miehen vartalolle!) Saunan laiturilla koko karmeus paljastui.... Äijä oli ihan sammakon näköinen. Tikkulaihat (treenamattomat) jalat ja kädet, rintalastasta asti pullottava läskimaha LEVEÄ LÄTTÄNÄ PERSE ja kaljuuntuva pää hennolla harmahtavalla tukalla varustettuna.
Nämä viat olisivat vielä menneet MUTTA ÄIJÄ ALKOI MINULLE VITTUILEMAAN ULKONÄÖSTÄNI! Ensin tuli kuittia lantiostani, joka ei ollu mielestään tarpeeksi leveä (tämä sen jälkeen, kun tarjosi minulle pieneksi käyneitä farkkujaan, jotka oli mulle aivan liian isot). Sitten tuli sanomista mahastani (joka on 3. lapsen jälkeen treenaamattoman pehmeä mutta silti vyötärön ympärys on 22cm kapeampi, kuin lantion kun mittaa pakaroiden kohdalta) äijällä itsellään on huomattavasti isompi vatsa! Mutta se on kuulemma miehessä vain vaurauden merkki?
Ai niin ja äijä vielä kulkee toinen hartia monta cm alempana kuin toinen.... Eli voitte kuvitella millainen näky tämä vittuileva "adonis" oli paarustaessaan alasti kohti laituria.... narukädet ja -jalat heiluen, keskivartalo hytkyen (läski pysähtyy kuin seinään siinä kohtaa missä pakaroiden pitäisi alkaa -muodostaen makkaran alaselkään), ruoto mutkalla, kalju hiestä kiiltäen ja valkoinen LEVEÄN LÄTTÄNÄ perse vilkkuen.
Onneksi on niín vittumaisella luonteellakin varustettu, että minun ei tarvinnu kauaa hänen elämäänsä pilata! Tosin vieläkin AINA kännissä soittelee.... eli useamman kerran viikossa. Hän on nimittäin työtön.
Yleisesti ottaen feminiiniset piirteet. En sano, etten missään olosuhteissa voisi ihastua mieheen jolla on joku näistä piirteistä, mutta olen huomannut että yleensä eivät vetoa:
- paksut huulet
- pieni leuka
- hennot tai pyöreät kasvonpiirteet, babyface
- kapeat hartiat ja/tai leveä lantio
- hintelyys tai selvä ylipaino, iso vatsa
- itseäni lyhyempi (olen 172)
- otsatukka, potta/moppikampaus
Aika moni on sanonut ison takapuolen ja joskus olisin ollut samaa mieltä, mutta nykyään en pidä sitä feminiinisenä piirteenä vaan pikemminkin hyvin maskuliinisena, jos se on kiinni kapeassa lantiossa. Pakarat ovat kehon isoimmat lihakset ja jos ne ovat isot ja kiinteät, se kertoo yleensä siitä että muukin kroppa on kondiksessa. Nykyisin osaan arvostaa hyviä miespyllyjä!
Sliipattu ulkonäkö geelijakauksella. En myöskään voi sietää partaa tyyliin hipsteri. Mies ei myöskään saa olla lyhyt tai tatuoitu.
-Punainen tukka
-Se, että ikenet näkyy hymyillessä tosi paljon
-Huomattava yli- tai alipaino, manboobsit
-Suomijunttityyli esim. leijonakoru + maastohousut, tai sitten jo aikaisemmin mainittu guidotyyli tai hopparityyli (no tämä viimeinen ei onneksi taida koskea mun ikäluokkaa)
-Kiitospaita
-Nypityt kulmakarvat. Tekee miehestä jotenkin tosi feminiinisen näköisen. Unibrown saa toki nyppiä pois.
-Pitkät kainalokarvat, jossa pahimmillaan roikkuu jotain deodoranttiklimppejä. Oksetus.
Käytöstapojen ja empatian puute on suuri turn off
Missimäisen laiha vartalo, sellainen ei vain ole naisella kaunis. M31v
Lyhyt, huonot hampaat, kapeat hartiat, laiha. Kokonaisuus toki aina ratkaisee mutta jos puhutaan vaan ulkoisista ominaisuuksista niin ei enää lyhyitä, kapeaharteisia tai laihoja miehiä. Kaikkien edellämainittujen kanssa olen seurustellut. Itse olen pitkä ja hoikka joten mieskin saisi olla edes saman pituinen kun minä. Mieluummin vähän jopa pidempi.
Tämä ketju on masentavaa luettavaa.
Edellinen kirjoittaja luettelee neljä asiaa: lyhyys, kapeat hartiat, huonot hampaat ja laihuus. Tavallaan itsekin voisin äänestää tämän määritelmän jatkoon. Mutta kun ajattelen tosielämää, niin olen kuitenkin ollut korviani myöten ihastunut mieheen, jolla oli kaikki nuo neljä! No hampaat eivät olleet huonosti hoidetut sinänsä, mutta hyvin vinot ja sekaisin suussa.
Tällä hetkellä olen ihastunut mieheen, jolla on jonkin verran vatsaa, pihtipolvet, karvaa joka puolella vartaloa, paksut posket, pieni leuka ja pälvikalju. Kun kuvittelen nämä samat ominaisuudet jollekin mielikuvitusmiehelle, olisin valmis heti sanomaan että ei kelpaa. Mutta tällä miehellä nuo eivät haittaa sitten vähääkään. Maailman seksikkäin mies on kyseessä, jos minulta kysytään. :)
Miksi haukutte miehiä siitä, kun näillä on jotain odotuksia, jotka riippuvat 100 %:sti geeneistä, kun naissukupuoli ei taida olla yhtään parempi? Ei ainakaan tämän ketjun perusteella. Jo punainen tukka ja (siihen luonnollisesti liittyvä) kalpea ihokin pääsi jonkun listalle. Vähän ihmetyttää. Ainakin viime päivinä täällä on haukuttu miehiä, jotka ovat "pinnallisia", että eivät halua tutustua oikeaan ihmiseen tai ymmärrä rakkaudesta mitään.
T. mies
Aloin nauramaan kun tajusin että mun mies sopii joka kolmanteen kuvaukseen. =) On pitkä ja komea kasvoiltaan, hampaat on hoidettu, huolehtii hygieniastaan ja osaa pukeutua. Päällisin puolin hyvinkin komea mies ja saa monesti katseita naisilta. Mutta annas olla kun ottaa vaatteet pois. Valkoinen maitomainen iho (kesällä tietty ruskettuu) ja lättänä muodoton pylly. Keskivartalossa läski kertyy vyötärön sivuille, maha ei pullota yhtään eteenpäin. Pystyy hyvin feikkaamaan vaatteilla. Esim. takki päällä, vetskari auki ja kukaan ei arvaa kuinka paljon mahanseudulla on ylimääräistä rasvaa.
Mulle on kuitenkin maailman komein ja seksikkäin mies. Ei se ulkonäkö vaan luonne. Ja itsevarmuus. Se sytyttää.
Eipä ole vielä tullut sellaisia seikkoja vastaan.
Isot lihakset, parta, läski ja lyhyys.
Keski-ikäinen "mies", joka pukeutuu kuin teini, ei oikein nappaa, tyyliin Esko Eerikäinen tai Teppo Säkkinen. Runsaat korut ovat myös turn off. Molemmista ajattelen, että ne kertovat luonteesta jotain... Pahinta lienee oranssi tekorusketus ja kasa geeliä päässä. Siihen vielä luonnottomiksi salilla pumpatut lihakset, niin yöks.
Lihavuus, lihaksikkuus, "skrode" kroppa (sellanen "äijän" näköinen hyi), lyhyet jalat, paksut reidet ja pohkeet, iso pylly (lätkänpelaajilla yleinen), pottunokka, siansilmät, leveä neliskulmainen pää, pienet korvat, isokokoisuus, rumuus (tyyliä Samuli Edelmann tai Mikael Granlund)...
Helpompi varmaan sanoa, mistä pidän.
Pidän siroista ja hoikista miehistä, joilla on kauniit kasvot (suora nenä, suuret ja herkät silmät, täyteläiset huulet, siro leuka jne).
Sellaisia miehiä on valitettavasti suht. vähän, mutta onneksi on kuitenkin. :)
Hento ruumiinrakenne, koska tuntisin itseni mörssäriksi. Isot kosteat huulet.
Oonko ainut jonka mielestä joku puuttuva jalka olis ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen "mies", joka pukeutuu kuin teini, ei oikein nappaa, tyyliin Esko Eerikäinen tai Teppo Säkkinen. Runsaat korut ovat myös turn off. Molemmista ajattelen, että ne kertovat luonteesta jotain... Pahinta lienee oranssi tekorusketus ja kasa geeliä päässä. Siihen vielä luonnottomiksi salilla pumpatut lihakset, niin yöks.
http://static.iltalehti.fi/viihde/teppoj231114HA_503_vi.jpg
Joo. Herrajumala, tarvitseeko enempää sanoa. =D
Sekä naisessa että miehessä:
-liian laiha tai liian lihava. Sellainen +10 kg ihannepainosta on minusta parhaimman näköinen.
-huonot hampaat, huono iho
-pitkä otsa ja päälaelta alkava tukka
-huumorintajuttomuus
-suuri ego,"minä minä minä"-asenne
Jos mies on lyhyempi kuin minä ja/tai tikkulaiha. Miehen pitää olla iso.
Muhun oli ihastunut eräs 30-vuotias kahden lapsen isä joka usein kailotti kuinka on ikinuori.
Hiusraja karannut ohimoilta ja ohut tukka värjätty mustaksi. Vaatteet kuin teinillä. On tiukkaa farkkua ja korkeavartisia adidaksen kenkiä, nekin huolella valittu. Sitten niitä nuorten neonvärisiä, muovisia aurinkolaseja on ainakin viidet. Vaatteita lähinnä huppareita. Hiukset pitää värjätä 2 viikon välein leikkausta unohtamatta. Mökötti kyllä kuin teini, useasti ja ilman mitään syytä...
Ja olen siis 19-vuotias. Yritti elää teinielämää mun kautta, valitettavasti olen sen vaiheen ohittanut kauan sitten ja käskin miehen jatkaa matkaansa.. :D
Mun exä oli karunkomea ja atleettinen urheilijatyyppi. Ajattelin etten voisi koskaan rakastua mieheen jolla on vatsaa. Niin vaan tulee 20v täyteen pitkän, komean mutta vatsakkaan miehen kanssa:D Sittenkin muut asiat vei voiton!
Pahempi olisi hintelä mies! Tai leveä takamus.