Mitä ulkonäöllisiä asioita et ole valmis "sietämään" kun etsit kumppania
..tai mitkä ovat sellaisia "puutteita" että sinun on mahdotonta kuvitella kiinnostuvasi vastakkaisesta sukupuolesta?
Kommentit (240)
Miehessä kädet on kaikki. En pääse rumien käsien yli: kömpelöt, pyöreät, hikiset, liian pienet pyöreät jyrsityt kynnet tai liian isot pitkulaiset kaartuvat kynnet. En välitä ns. miehisistä lapiokäsistäkään.
Käsien kuuluu olla kaunismuotoiset ja hoidetut. Toisaalta hoitaminenkaan ei pelasta rumia käsiä. Älykkäällä miehellä ei voi olla rumat kädet.
pari puuttuvaa hammasta ei haittaa, jos suuhygienia on muuten kunnossa !
aito punainen tukka on kaunis, mutta värjätty miehillä naurettava ja naisilla halpa
kalpea ja/tai punatukkaiset miehet saavat aina pääni kääntymään! nam.
samoin laihoissa ja luisevissa miehissä on sitä jotain..
sensijaan en syty liian bodatusta kropasta, jos mies olisi muuten ihana ja kävisi salilla voisin kestää sen kunhan ei ala näyttää Bull Mentulalta!
vaatteissa villatakit tai lippikset eivät sytytä. tietysti miestä voi kouluttaa, mutta jos tyyppi on kiintynyt muinaisen enkunopeni mieleen tuovaan villatakkinsa niin onko siinä paljon tehtävissä..
tatskat ovat ok, kunhan eivät ole kaverin kummin serkun tekemää tökeröä haalistunutta suttua!
Vierailija kirjoitti:
pari puuttuvaa hammasta ei haittaa, jos suuhygienia on muuten kunnossa !
aito punainen tukka on kaunis, mutta värjätty miehillä naurettava ja naisilla halpa
Joo, yhteen aikaan, olisikohan ollut Tarja Halosen presidenttikausina, punainen taisi olla kaikkein yleisin naisten hiusväri Suomessa. Vieläpä sellainen lyhyenläntä Halosen malliin leikattu, keittiö- ja imurointihommiin hyvin soveltuva "arkitukka". Nykyäänhän tuon punavärin paikan on ottanut pikimusta, jota näkee joka nurkalla.
-rasvaisen näköinen, silmillä roikkuva tukka ... tyyliä Norman Redus Walkin Deadissa! monien mielestä niiiiin kuuma, mutta minusta rasvalettinen omituinen mutisija...
-isot karvaluomet. eihän niille itse mitään voi, mutta yäk.
- iso perse. pidän pienestä käteen sopivasta. nykyisellä miehellä on täydellinen!
- huono hammashygieniä. arvostan miestä, joka käyttää suuvettä ja käy hammaslääkärissä useammin kuin kerran kymmenessä vuodessa!
Pidän huolta itsestäni, joten en jaksaisi katsella ihmistä, joka ei viitsi nähdä minkäänlaista vaivaa itsensä eteen. Esim. huono ryhti, veltto olemus ja itse hankittu runsas ylipaino ovat minulle paljon pahempia turn-offeja kuin mitkään synnynnäisesti saadut "epäedulliset" ominaisuudet.
Minulle riittää että nainen on vähintään 170cm pitkä. Kaikki muu voi olla siedettävissä mutta en tykkää lyhyistä naisista.
-Laihuus ja selkeä ylipaino
-Ei harrasta liikuntaa (pieni ylipaino käy kyllä, kunhan on urheilullinen)
-Huono hygienia (Hampaat!!!!! Ne hampaat! Ja muukin tietysti...)
-Naismainen ääni (tää ei näy, mutta ei kyllä innosta)
-Epäsiisti pukeutuminen (rikkinäiset vaatteet/todella kulahtaneet...)
-Lyhyempi kuin minä (ei enää niin iso ongelma, kuin nuorempana, en kuitenkaan usko, että seurustelisin)
-Kapeat hartiat
-Ei parrankasvua (sänki riittää, saa olla kunnon partakin)
-Lävistyksiä en halua nähdä kasvoissa, nännit ok
Oikeastaan itse naamasta en osaa sanoa mitään, mikä automaattisesti ei kiinnostaisi. On olemassa isonenäisiä, joille se sopii. Hörökorvaisia, jotka näyttää vaan entistä söpömmiltä. Se on se koko kokonaisuus. Jonkun naamassa vain on jotain, mistä tykkää, toisella taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää että nainen on vähintään 170cm pitkä. Kaikki muu voi olla siedettävissä mutta en tykkää lyhyistä naisista.
Ja miehet väittävät että naisilla olisi kohtuuttomat vaatimukset...:D
Tatuointi (vapaaehtoisesti otettu)
Hoitamattomat hampaat, kuten monella muullakin, mutta myös huonossa kunnossa olevat jalat! Kynsisientä, pitkät kynnet, hilseilevät kantapäät ja nämä sitten jossain sandaaleissa koko kansan katsottavana🤢 myös pitkät sormien kynnet ovat todella iso turn off!
Tatuoinnit. Apinaksi bodattu kroppa. Teinipukeutuminen. Huomattava liikapaino (yli 10 kg luokkaa). Yleensä ottaen parta (ainakin rehuparta). Likaisuus, epäsiisteys, sellainen yleisilme, ettei huolehdi itsestään eikä katso peiliin ennen kuin lähtee ulos.
Epäsiisteys, hoitamaton parta, pitkä sotkuinen tukka, löytävät housut.
Nämä keräävät varmasti paljon alapeukkuja, mutta tatuoimattomuus ehdoton ei.
Myöskään tietyistä kulttuureista kotoisin olevien miesten habitus ei iske
Kaljuus ja ylipaino (läskeys, ei lihas)
N20
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino, huono pylly, lollotissit
Etenkin miehellä.
Kalmankalpeat punatukkaiset tai blondit miehet ovat todella ihania. Olen tosin itsekin sellainen, mutta nainen. Noin viikko sitten ratikassa oli ilmeisesti albiino. En saanut silmiäni irti hänestä ja hyvä, etten kosinut saman tien.