Mitä ulkonäöllisiä asioita et ole valmis "sietämään" kun etsit kumppania
..tai mitkä ovat sellaisia "puutteita" että sinun on mahdotonta kuvitella kiinnostuvasi vastakkaisesta sukupuolesta?
Kommentit (240)
Hoitamattomuus, siivottomuus.
Kiitos vaan kakkonen: Onneksi en ole pyrkimässä sinun tuttavapiiriisi, sillä toinen silmä katsoo kieroon eikä sitä voi edes leikkauksella korjata. Kivat sulle vaan ja suorasilmäisiä hyvähampaisia kumppaneita!
Ominaisuuksia joita en voi sietää miehissä:
-pyöreä taikinanaama
-perunanenä
-liian laiha/lihava
-laiha läskisyys
-huono hygienia
-totaalinen tyylitajuttomuus
-Viimeisenä vaan ei vähäisempänä KALJUUNTUMINEN hyi stna.
N21
Taas ei osata lukea aloituksen tekstiä. Siinä kysytään mitä ei ole valmis SIETÄMÄÄN. Nyt täällä kirjoitellaan mikä on turn-off. Ei ole sama asia.
Hehe mitä vaatimuksia, varmaan olette itse oikein prinsessoja kaikki sitten :)
Mun miehellä on tuollainen parjattu iso perse tyyliin jääkiekkoilijat, eli lihaksikas iso peffa. Alkava kaljuuntuminen ja on myös minua lyhyempi minun mieheni. Hän on kuitenkin todella puhdas ja on puhtaat hyvät hampaat, sheivaa kainalot myös. Vinot hampaatkaan mua ei haittaisi jos ne olisivat puhtaat.
Olen todella tyytyväinen, koska miehellä niin hyvä luonne ja rakastan sen takia aivan kaikkea hänessä.
N43
Sellaiset jarisillänpäämaiset kasvot on ehdoton no! Huonot hampaat samoin, ja huono iho. Moneen sitä sopeutuu ja tulee sokeaksi, mutta nuo kolme on ihan kestämättömiä "virheitä".
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on tuollainen parjattu iso perse tyyliin jääkiekkoilijat, eli lihaksikas iso peffa. Alkava kaljuuntuminen ja on myös minua lyhyempi minun mieheni. Hän on kuitenkin todella puhdas ja on puhtaat hyvät hampaat, sheivaa kainalot myös. Vinot hampaatkaan mua ei haittaisi jos ne olisivat puhtaat.
Olen todella tyytyväinen, koska miehellä niin hyvä luonne ja rakastan sen takia aivan kaikkea hänessä.
N43
No miksi sä sitten koet tarvetta puolustella että sun mies on silti ihana, vaikka hänessä on piirre josta joku aivan tuntematon tyyppi ei tykkää? Mitä väliä sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Hoitamattomuus, siivottomuus.
Kiitos vaan kakkonen: Onneksi en ole pyrkimässä sinun tuttavapiiriisi, sillä toinen silmä katsoo kieroon eikä sitä voi edes leikkauksella korjata. Kivat sulle vaan ja suorasilmäisiä hyvähampaisia kumppaneita!
Tiedän että kierosilmäisyys on kova paikka sinullekin. Tuttavapiirissäni kaksi jotka katsoo kieroon. Mutta pitäisikö mun alkaa seurustelee kierosilmäisen kanssa vain siksi ettei heille tule surku? En mä ainakaan haluais että joku säälistä alkaa seukkaamaan kanssani. Mulla itellä naamassa arpi.
Yk:t eli yhdistyneet kulmakarvat on ehdoton ei
Vierailija kirjoitti:
N43
No tuntuu sinua aika moni asia miehessäsi häiritsevän, kun pidät tarpeellisena tulla tänne puolustelemaan, hehkuttamaan rakkautta kun tässä ketjussa puhutaan VAIN ulkonäöstä ja haukkumaan kaikki ketjuun osallistujat.
Ylipaino on sellainen asia jota en voisi miehellä sietää, tai sitä että on lyhyt.
Kalju
Läski
Lyhyt
Lihava
Ei-valkoihoinen
Albiino
Karvainen
Huono hygienia
Neiti
ParrAkas
Lihavuus. En ole itsekään lihava enkä koe fyysistä vetovoimaa lihaviin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haukutte miehiä siitä, kun näillä on jotain odotuksia, jotka riippuvat 100 %:sti geeneistä, kun naissukupuoli ei taida olla yhtään parempi? Ei ainakaan tämän ketjun perusteella. Jo punainen tukka ja (siihen luonnollisesti liittyvä) kalpea ihokin pääsi jonkun listalle. Vähän ihmetyttää. Ainakin viime päivinä täällä on haukuttu miehiä, jotka ovat "pinnallisia", että eivät halua tutustua oikeaan ihmiseen tai ymmärrä rakkaudesta mitään.
T. mies
Minusta jokaisella saa olla ihan juuri sellaiset kriteerit kuin itse haluaa. Kaikki tykkää eri asioista. En ymmärrä itsekään sitä, että ihmisiä haukutaan siitä, että nirsoillaan parinvalinnassa. Seksi on mulle tärkeä osa parisuhdetta, ja en yksinkertaisesti pystyisi kiihottumaan ei-haluttavasta partnerista.
Eri asia, jos on täysin epärealistiset odotukset ja sitten valitetaan jatkuvasti, kun ei löydy kumppania ja syyllistetään niitä kauneimpia naisia siitä, että ne ei haluakaan sua vaikka sä haluat niitä. Mutta ei kenenkään tarvitse musta tyytyä epähaluttavaan, jos ei halua. Pitäisi sitten vaan muistaa, että myös se toinen saa valikoida.
Tässä ketjussa kysyttiin nimenomaan ulkonäköön liittyviä asioita. Veikkaan, että luonnepuolen turnoff-listat olisi paljon pidempiä. Näistäkin ulkonäköpuolen listojen asioista moni on sellainen, jolle voi tehdä jotain itse. Esim. huono hygienia, lihavuus, ruma tyyli. Tyylijutut vielä usein liittyy luonteeseen, eli ei haluta miestä joka puunaa itseään liikaa tai leijonakoruista kaljupäätä, koska kertoo todennäköisesti henkilön arvoista (ei toki aina, mutta mulla jo mielikuva kaiken maailman Odinesta riittää turnoffiksi) .
Todella laiha
Olematon leuka
Huono ryhti
Pitkät hiukset
Pieni nenä
Pullukka
Leveä lantio
Huonot hampaat
Todella ohuet huulet
Kaksoisleuka
Alle 170cm
Yli 190cm
Värittömät ripset ja kulmakarvat
Ylipainoa n. 10 kiloa tai enemmän
Alipainoinen
Liikakarvaisuus
Huono ryhti
Kun taas esim. hörökorvat, miestissit ja finnisen ihon voin sietää.
Mustuneet hampaat on minulle kynnyskysymys. Samoin jos henk.koht. hygieniaa laiminlyö. Enkä pidä tupakoitsijoistakaan.
-Neitimäinen
-Pieni muna
-Liian lihaksikas
-Liian sosiaalinen
-Liikaa itsestään luuleva
-Lyhyt patukka
En tiedä miksi mua ällöttää niin paljon, mut en voi kiinnostua fyysisesti jos on paljon isoja luomia.
-Laihuus/"normaalipainoisuus" (bmi mielellään 30+, 27 minimi)
-Kiinteä vartalo
-Tatuoinnit
-Lävistykset
-Lyhyys (alle 160 cm juuti ja juuri ok mutta alle 155 ei)
- Pituus (175+ cm)
-Hiusten värjäys
-Pystynenä/perunanenä
-Pienet, syvällä päässä olevat silmät joissa paksut luomet
-Hailakan siniharmaat silmät
-Ohuet hiirenhäntähiukset
-Täysin kalpean valkoinen iho, varsinkin siihen sekoittuu punakkuutta
-Huono iho, paljon näppylöitä ym
-Isot, näkyvät luomet
Liian isot rinnat
-paksut huulet
M21