Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ulkonäöllisiä asioita et ole valmis "sietämään" kun etsit kumppania

Vierailija
20.04.2016 |

..tai mitkä ovat sellaisia "puutteita" että sinun on mahdotonta kuvitella kiinnostuvasi vastakkaisesta sukupuolesta?

Kommentit (240)

Vierailija
141/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tätä lukiessa tuntuu pahalta. olen muuten sievä ja hoikka, mutta pari hammasta puuttuu ja toinen silmä piilokarsastaa..  en kuitenkaan pidä itseäni vastenmielisenä tai etovana!

itsekään en ole miesten suhteen nirso, ainoa asia joka  inhottaa on karvainen selkä ja perse mutta ehkä siihenkin tottuisi jos muuten ihana mies..

Täällä tuskin tarkoitettiin niinkään puuttuvia hampaita, vaan niitä 1x2 keltamustia puliveivarihampaita.

Vierailija
142/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut mielenkiintoista lukea näitä vastauksia. Todella moni on maininnut ulkonäköseikkoja, jotka itse luen jopa plussaksi. Muun muassa iso kiinteä perse, jollainen jääkiekkoilijoilla on. Namu! Itse myös tykkään enemmän kunnon mahasta kuin sixpackista, kunhan se on kiinteä. Sitten on näitä omia pieniä omituisuuksia, että tykkään "manboobseista", jos ne eivät johdu lihavuudesta, ja raajojen puuttuminen miellyttää mun silmää. Lisäksi ajattelen, että pyörätuolissa oleminen on silmissäni iso plussa (kunhan "värkki" toimii). Se vaan jostain syystä sytyttää, en tiedä miksi. Tatuoinnit? Plussaa. Arvet? Plussaa. Karvaisuus? Plussaa. Pituus? Ei mitään väliä.

Itse olen ollut viehättynyt niin erinäköisistä ihmisistä, että on vain hyvin vähän seikkoja, jotka ovat aina automaattisesti "turn-off". Vielä vähemmän on seikkoja, joita oikeasti en suostuisi sietämään. Ainoa, joka tulee mieleen, on huono hygienia, erityisesti paha haju, ja vielä erityisesti jos se on suu, joka haisee pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tätä lukiessa tuntuu pahalta. olen muuten sievä ja hoikka, mutta pari hammasta puuttuu ja toinen silmä piilokarsastaa..  en kuitenkaan pidä itseäni vastenmielisenä tai etovana!

itsekään en ole miesten suhteen nirso, ainoa asia joka  inhottaa on karvainen selkä ja perse mutta ehkä siihenkin tottuisi jos muuten ihana mies..

Täällä tuskin tarkoitettiin niinkään puuttuvia hampaita, vaan niitä 1x2 keltamustia puliveivarihampaita.

Oletan että ne huonot hampaat tarkoittavat lähes joka tapauksessa huonosti hoidettuja ja likaisia hampaita tai tupakan kellastamia. Kroonista ien tulehdusta jne. Eikä mitään vinoja hampaita tai hampaan puuttumista, jos suuhygienia on kunnossa.

Vierailija
144/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun olisi vaikeaa päästä yli miehen huomattavasta ylipainosta (BMI jotain 30) tai jos mies on minua lyhyempi (alle 170cm) tai kevyempi (alle 60kg). Muutoin en voi yksilöidä yhtä ainoaa piirrettä, joka tekisi miehestä täydellisen epäeroottisen silmissäni. Yleensä sellainen miellyttävä luonne kyllä paistaa läpi, ettei siihen ulkonäköön niin kiinnitä huomiota!

Vierailija
145/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava ylipaino, tribaalitatuoinnit, värjätyt hiukset, leveä lantio miehellä.

Nykyiselläni on monia tässä ketjussa mainituista piirteistä, mutta on silti todella vetävä mies :)

Vierailija
146/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana ihmisenä nauratti,myös ajattelutti nämä kirjoitukset.-Mietin mikä olisi nyt pahinta!-Tatskat,lävistykset,liika karvaisuus(selkä etc)ei minkäänlaista lantiota,viinasta punakka ja ei siisti.Nyrhitty liian lyhyt tukka.

Vierailija
147/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kropaltaan ihan löysä, oli sitten lihava tai laihaläski. Jos mies on pienempi ja hennompi kuin itse olen niin vaikea innostua.

Vierailija
148/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen "venytyskorvis", joka venyttää korvanlehdet luonnottoman näköisiksi. Lävistykset yleensäkin. Kasvotatuointi.

Vierailija
149/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27v kirjoitti:

Onpas ollut mielenkiintoista lukea näitä vastauksia. Todella moni on maininnut ulkonäköseikkoja, jotka itse luen jopa plussaksi. Muun muassa iso kiinteä perse, jollainen jääkiekkoilijoilla on. Namu! Itse myös tykkään enemmän kunnon mahasta kuin sixpackista, kunhan se on kiinteä. Sitten on näitä omia pieniä omituisuuksia, että tykkään "manboobseista", jos ne eivät johdu lihavuudesta, ja raajojen puuttuminen miellyttää mun silmää. Lisäksi ajattelen, että pyörätuolissa oleminen on silmissäni iso plussa (kunhan "värkki" toimii). Se vaan jostain syystä sytyttää, en tiedä miksi. Tatuoinnit? Plussaa. Arvet? Plussaa. Karvaisuus? Plussaa. Pituus? Ei mitään väliä.

Itse olen ollut viehättynyt niin erinäköisistä ihmisistä, että on vain hyvin vähän seikkoja, jotka ovat aina automaattisesti "turn-off". Vielä vähemmän on seikkoja, joita oikeasti en suostuisi sietämään. Ainoa, joka tulee mieleen, on huono hygienia, erityisesti paha haju, ja vielä erityisesti jos se on suu, joka haisee pahalta.

No kiva kun on ollut mielenkiintoista. En kuitenkaan ymmärrä miksi osallistut ketjuun, kun koko tekstisi on täysin aiheen vierestä. Kyllä näitä voi ihan vain lueskella kiinnostuneena, pakko ei ole osallistua jos ei ole sanottavaa itse aiheesta.

Vierailija
150/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä...

- yksi miehistäni oli todella, todella laiha. Mutta hänellä oli jotain lihaksikasta jota hän käytti oikein hyvin...

- yksi oli jo vanhempi pallomahainen... mutta miten kauniit silmät, hellät kädet ja upea rakastaja.

- yhdellä puuttui jalka polvesta alaspäin, oli proteesi. Mutta muuten ihan jumalattoman seksikäs ja kuuma.

Varmaan jos näyttäisi ilkeältä, tyhmältä, alkkikselta tai nistiltä.

Vierailija
151/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen feminiiniset piirteet. En sano, etten missään olosuhteissa voisi ihastua mieheen jolla on joku näistä piirteistä, mutta olen huomannut että yleensä eivät vetoa:

- paksut huulet

- pieni leuka

- hennot tai pyöreät kasvonpiirteet, babyface

- kapeat hartiat ja/tai leveä lantio

- hintelyys tai selvä ylipaino, iso vatsa

- itseäni lyhyempi (olen 172)

- otsatukka, potta/moppikampaus

Aika moni on sanonut ison takapuolen ja joskus olisin ollut samaa mieltä, mutta nykyään en pidä sitä feminiinisenä piirteenä vaan pikemminkin hyvin maskuliinisena, jos se on kiinni kapeassa lantiossa. Pakarat ovat kehon isoimmat lihakset ja jos ne ovat isot ja kiinteät, se kertoo yleensä siitä että muukin kroppa on kondiksessa. Nykyisin osaan arvostaa hyviä miespyllyjä!

Miehen iso perse ei mielestäni tarkoita kapeaa lantiota varustettuna kunnon pakaroilla. Vaan leveää lantiota, jossa olematon lättänä perse. Näitä näkee viikonloppuisin marketeissa vaimoineen -hyi helevetti!

Vaikka en ulkolaisia muuten koe haluttavina, on heillä liikkuvat kapeat lantiot. En ole ainoatakaan leveää lättäpersettä tummilla miehillä nähnyt. 

Jopa italiaanot, joiden muijilla on vanhemmiten ihan hervottoman isot perseet, ovat enimmäkseen kapealanteisia.....

Vierailija
152/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa en siedä sitä että on lyhyt (alle 165cm) enkä myöskään lyhyitä hiuksia. Jos hän ei millään halua/pysty pitämään pitkiä hiuksia niin mielummin sitten kalju. Se on suloinen mutta lyhyet hiukset ei.

En myöskään siedä sitä että naisella on värjätyt hiukset joissa on älytön juurikasvu. Todella junttimaisen näköistä. Rumat tatuoinnit ja lävistykset ovat myös inhottavia. En niitä vastusta periaatteessa, mutta voivat usein olla kamalia.

Muitakin asioita tulee mieleen mutta ovat vähän siinä rajoilla ovatko 'ulkonäöllisiä asioita', joten tehdään tiukka rajaus ja jäädään tähän.

Vierailija
153/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kuinka monet osaavat nimetä yksittäisiä asioita ulkonäöstä. En minä osaa. Toki ulkonäöllä on merkitystä, mutten ole koskaan osannut määrittää niitä pirteitä jotka tekevät ihmisestä hyvän tai ei-niin-hyvän näköisen. En mä usko että mulla on yhtään yksittäistä ulkonäköseikkaa joka olemassaolollaan olisi niin iso turn-off että homma kaatuisi siihen. Tietysti epämiellyttäviä piirteitä on, mutta jos muuten paketti on hyvä niin uskon vahvasti että mikään yksittäinen piirre ei kiinnostusta estäisi. Tämä pätee niin ulkonäköön kuin luonteeseenkin. Olen huomannut että ihmisen itsetunto näkyy vahvasti ulospäin. Hyvännäköinenkin ihminen voi vaikuttaa rumalta jos itsetunto on nollassa ja sama toisinpäin.

Vierailija
154/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27v kirjoitti:

Pakko kysyä että mitkä mänboobsit ei aiheudu lihavuudesta? :D Eikö tuo termi viittaa nimenomaan lihavan miehen boobseihin? :)

Vierailija
155/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hjalliksessa on kyllä kaikki ällötykset tiivissä paketissa. Leuattomuus, sössöttäminen, tukattomuus, laihuus, siansilmäisyys, velttous.....plaaahhhh ällöttäää.....

no mutta sillä on rahaa, valtaa ja statusta. Se kyllä riittää kompensoimaan ulkonäölliset puutteet.

Vierailija
156/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, lävistykset, shokkiväri hiuksissa, merkittävä yli- tai alipaino, ginger tai blondit hiukset, pituus yli 190cm tai alle 165cm.

Vierailija
157/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ulkonäössä ainoa ällötys joka tulee nopeasti mieleen on blondatut hiukset. En tykkää yhtään.

Vierailija
158/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ylipaino (jopa lievä)

- liian lihaksikas vartalo

- liian silmäänpistävän omituiset kasvonpiirteet, esim. Downin syndrooman kaltaiset

- huono hygienia

- lyhyet jalat

Vierailija
159/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hygienia

Sairaalloinen ylipaino (kohtuullinen ihan ok, pieni ylipaino on jopa plussaa!)

Maskuliiniset kasvonpiirteet

Rumat/hoitamattomat hiukset ja kynnet

Paljon tatuointeja

Nyppimättömät kulmakarvat (ei niiden tarvitse mitenkään täydelliset olla, mutta esim. unibrow on yök)

Ja olen siis lesbo.

Vierailija
160/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Huonot hampaat

- Lyhyempi kuin minä

- Leveä lantio/iso pylly

- Miestissit

- Liika hintelyys

- Kimittävä ääni

Aika perus siis. Ennemmin näkisin että miehellä saisi olla vähän mahaa, kuin että olisi liian hintelä. Mutta miestissit on kyllä ihan nounou, mun tissit riittää tähän parisuhteeseen :D Huonot hampaat ja huono hammashygienia olisi kanssa todella suuri ongelma. Kimittävä ääni taas saa kyllä kaikkoamaan heti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi