Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ulkonäöllisiä asioita et ole valmis "sietämään" kun etsit kumppania

Vierailija
20.04.2016 |

..tai mitkä ovat sellaisia "puutteita" että sinun on mahdotonta kuvitella kiinnostuvasi vastakkaisesta sukupuolesta?

Kommentit (240)

Vierailija
81/240 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sairaalloinen ylipaino

- Höpöhöpö-tatuoinnit, eli tripulit, familyt ja muut yhtä turhat väkerrykset

- Näyttää pinnalliselta

- Silmät pahemmin kierossa kuin minulla

- Pippeli

Terveisin Naispelko22

82/240 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- keltaiset hampaat

- huulilävistykset on paskoja ja lävistykset ylipäänsä. 1 menisi.

- ylipaino, lienen saanut jo tarpeekseni

- miesmäiset kasvonpiirteet

m33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/240 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa ulkonäkök3skestä

Vierailija
84/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lyhyt, mutta en viehäty lyhyistä miehistä. Alle 178 ei nappaa. Osaan kyllä silmämääräisesti arvioida pituutta ja esim. 170-senttinen mies ei vain kolahda.

Samoin rimpulamies.

Ja muskelimies.

Pitkä parta.

Pitkät hiukset.

Kaljuus. Joillekin toki sopii, mutta itse en ole koskaan viehättynyt kaljuista miehistä.

XXXXXL.

Kierot silmät.

Hoitamattomat hampaat.

Epäsiisti olemus.

Pitkät kynnet (hrrr.)

Babyface.

Naismainen olemus.

Vierailija
85/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa naisten pinnallisuuden näissä kommenteissa. Itse olen muuten ulkonäöltäni liki mallitasoa, mutta kaksi hammasta puuttuu ja pari muuta on aika huonokuntoista (mätää). Myös lantio/takamus on aika leveitä. Sanomattakin selvää että ei naismenestys ole ollut kaksista!

M31

Sulleko kelpais millainen nainen tahansa?

Hyi helvetti! Ei sitten ole tullut mieleen käydä hammaslääkärissä poistattamassa mätiä hampaita?! Olet oksettava.

Vierailija
86/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansa kirjoitti:

onpa ulkonäkök3skestä

Mahtaiskohan johtua ihan siitä, että ketju on ulkonäöstä?

Mutta joo, minulla ei ole mitään muita turn offeja ulkonäössä kuin mädät (huonosti hoidetut) hampaat, alipaino sekä liika lihaksikkuus.

Vierailija
87/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuvailen ihanan miehen (mielikuvitusmies): 180 cm, normaalivartaloinen (laaja käsite, tiedän, mutta sellainen. NORMAALI :), tummat ja lyhyet pörröhiukset, sellaiset piikikkäät you know. Kulmaläväri on aika hottis, mutta ei mikään ehdoton. Joku pienehkö tatska jossain on hot myös, mutta sen pitää olla tyylikäs.

Unelma on sellainen rosoisen näköinen äijä, joka on luonteeltaan lempeä ja suloinen😘

Vierailija
88/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisin uutta kumppania ulkonäöllisesti etsimään, niin no-not:

Pullonkaula hartiat, tatskat ja alle 180 cm.

Sellanen on himassa, niin pärjään. ;)

Vierailija
89/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä yli- tai alipaino. Meikkaustyyli joka vaatii jo pohjamaalin levitykseen muurauslastan. Selvästi erottuvat irtoripset. Selvästi erottuvat kumitissit. 

Siis sellaiset piirteet joista näkee jo kaukaa, että elämänarvot on ratkaisevasti erilaiset.

Vierailija
90/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä mies eli yli 180 senttinen. En vaan pidä. Haluan "tiiviimmän paketin".

Vierailija
91/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäiset, keltaiset/ruskeat, hoitamattomat hampaat.

Vierailija
92/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä en voi sietää manboobseja, kaljamahaa, vinoja likaisia hampaita, isoa persettä, aknea, kynittyjä likaisia kynsiä..

Hassua, että tunnistan tästä kuvauksesta nykyisen mieheni..

Vierailija
93/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämuodostumat ovat vähän semmoinen asia joka häiritsisi, erityisesti jos ne haittaavat jokapäiväistä toimintaa.

Vierailija
94/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies oli todella pitkä sekä todella hoikka.

Sitten näin hänet alasti. Hän näytti raskaana olevalta (kaljamaha?!), muuten siis aivan tikku ja jalat, kädet olivat kuin spagettia... Oikeasti oksettava näky! Siihen se sitten jäikin...

Eksällä oli myös ISO perse, varmaan pyöreämpi kuin mulla. Ja yhtä karvanenkin oli kuin king kongilla :D Hrrrrr!

Ja en voi sietää jos mies ei esim. rasvaa huulia vaan viilettää pitkin kyliä huulilla, josta lohkeaa kuivia palasia.. Hyii! Perushygienia pitää miehellä olla AINA kunnossa! Nykynen kävi suihkussa 3 kertaa viikossa, eli aina kun oli sauna.. Voitte arvata käykö se nykyään joka ilta kiltisti munapyykillä :D

Vierailija
95/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävä ylipaino, hoitamaton akne, likaisuus, huonot hampaat, pullonkaulahartiat, epämiellyttävä ääni, kasvotatuoinnit... Vaikea on kuvitella myöskään miestä, joka olisi niin pieni ja hintelä, että minä olisin häntä isompi.

Vierailija
96/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi olla lyhyt, mutta ei hintelä . samoin miestissit ovat vastenmieliset etenkin ku itsellä on a-kuppi.. ei paljon naurata, jos miesystävällä on isommat boobsit!

Vierailija
97/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävärit, venärit, pumpattu salihirmu, alipaino...

Vierailija
98/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä lukiessa tuntuu pahalta. olen muuten sievä ja hoikka, mutta pari hammasta puuttuu ja toinen silmä piilokarsastaa..  en kuitenkaan pidä itseäni vastenmielisenä tai etovana!

itsekään en ole miesten suhteen nirso, ainoa asia joka  inhottaa on karvainen selkä ja perse mutta ehkä siihenkin tottuisi jos muuten ihana mies..

Vierailija
99/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lyhyempi, lihava tai edes löysä. Ruma naama.

En halua huonoja geenejä lapsille.

Vierailija
100/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, haluaisin miehen jolla on hieman kihara pitkä tukka, ruumiinrakenne aavistuksen leveä ja ennemmin mahaa vähän kuin hoikka tai lihaksikas. Liian itsevarmat, kaljut ja siilitukkaiset, muotivaatteisiin pukeutuvat sekä bodarit on mulle turnoff.

Onneksi olen naimisissa, ei tarvitse etsiä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi