Mitä ulkonäöllisiä asioita et ole valmis "sietämään" kun etsit kumppania
..tai mitkä ovat sellaisia "puutteita" että sinun on mahdotonta kuvitella kiinnostuvasi vastakkaisesta sukupuolesta?
Kommentit (240)
Liian hyvännäköinen, siis sellainen mies, joka puunaa, treenaa, hinkkaa, puunaa itseään. On tekorusketus, valkaistut hampaat, kaikki trendikästä, ehanaa elämää. En jaksa en kestä. Eikä sellainen mies tietty meikäläistä katselisi.
Likaisuus, huonot hampaat, hoitamaton hilseinen tukka, kaikki sellainen on kamalaa. Johonkin noiden kahden ääripään välille kun menee, niin hyvä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on miehenä aivan kauhistuttavaa lukea. :( MGTOW näyttää olevan se mihin naiset minut pakottavat.
Voi kyynel. Eikö ole ihan kamalaa kun naiset eivät syty ihan kaikista miehistä ja varsinkin juuri sinusta?
Jokainen mies tietää kyllä, että nämä(kin) kriteerit on naisilla kovemmat. Muuten elää jossain todella epärealistisessa maailmassa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on miehenä aivan kauhistuttavaa lukea. :( MGTOW näyttää olevan se mihin naiset minut pakottavat.
Voi kyynel. Eikö ole ihan kamalaa kun naiset eivät syty ihan kaikista miehistä ja varsinkin juuri sinusta?
Jokainen mies tietää kyllä, että nämä(kin) kriteerit on naisilla kovemmat. Muuten elää jossain todella epärealistisessa maailmassa....
Ellei miehellä ole joko rahaa tai statusta.
Geelillä kiiltäväksi sutaistu rasvaletti.
Selvästi koholla olevat luomet kasvoissa, kaulassa.
-Tuuheat rintakarvat nuorella miehellä
-Pahasti karanneet ohimot tai pälvikalju
-Vetelä kävelytyyli, itse kävelen todella ripeästi ja reippaasti niin en jaksaisi katsella/odotella mitään lötköä
Hjalliksessa on kyllä kaikki ällötykset tiivissä paketissa. Leuattomuus, sössöttäminen, tukattomuus, laihuus, siansilmäisyys, velttous.....plaaahhhh ällöttäää.....
Yhdistyneet kulmakarvat ja pukinparta... Parhaimmillaan vielä samassa paketissa :D Molemmista toki helppo päästä eroon mutta en ehkä silti tuhlaisi aikaani hlöön jolta nämä ihanuudet löytyvät.
L- tai S-vika. Ärrävikaisuus ei haittaisi, se on jopa söpöä. Kunhan tyyppi on muista ihmisistä kiinnostunut, avoin ja itsevarma, niin ulkoisten seikkojen painoarvo on pienenee hurjasti.
- Lyhyys (alle 180 cm)
- Laihuus (alle 80 kg)
- Sairaalloinen ylipaino
- Kapeaharteisuus
- Notkoselkä ja sen seurauksena pullottava maha
- Todella huonokuntoiset hampaat
- Karvattomuus
- Hiustenlähtö ja pakeneva hiusraja (kalju kuitenkin okei)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa naisten pinnallisuuden näissä kommenteissa. Itse olen muuten ulkonäöltäni liki mallitasoa, mutta kaksi hammasta puuttuu ja pari muuta on aika huonokuntoista (mätää). Myös lantio/takamus on aika leveitä. Sanomattakin selvää että ei naismenestys ole ollut kaksista!
M31
Mädät hampaat ei ole pinnallinen juttu vaan vakava terveysuhka mm. sydänterveydelle. Haluanko ne mädän hampaan bakteerit omaan elimistööni? En todellakaan. Enkä halua parisuhdetta, jossa ei suudella.
.
Miksi vain suunnilleen puolet suomalaisista miehistä hoitaa hampaitaan kuten pitääkin? Miten mies, joka ei osaa huolehtia edes hammaspesuistaan päivittäin, pystyy sitoutumaan parisuhteen "hoitamiseen"?
Joo, no näin huono hampaisena miehenä, kyllähän nämä keskustelut aina surulliseksi vetää, mutta mitä sitä geeneilleen voi. Eikä rahaakaan ole implantteja ostella.
Se ei kuitenkaan ollu pointti vaan mittasin huvikseni lantioni, en varmaan koskaan ole sitä mitannut. Mitta näytti 93,5 cm. Tiedän ettei se iso ole mut tulipahan mitattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei miehellä ole joko rahaa tai statusta.
Olen todella järkyttynyt. Tämä ketju avasi silmäni naisten todellisille ajatuksille. Taisi olla elämäni paras päätös, kun tulin tutustumaan palstaan.
Tatuointi on ainoa ehdoton ei. En pystyisi siihen vaikka haluaisin.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Huomaa naisten pinnallisuuden näissä kommenteissa. Itse olen muuten ulkonäöltäni liki mallitasoa, mutta kaksi hammasta puuttuu ja pari muuta on aika huonokuntoista (mätää). Myös lantio/takamus on aika leveitä. Sanomattakin selvää että ei naismenestys ole ollut kaksista!
M31
Sulleko kelpais millainen nainen tahansa?
Lihava nainen (yli 60 kiloa)
Ruma naama
Roikkutissit
Lantio on saman leveyinen kun vyötärö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Sulleko kelpais millainen nainen tahansa?
No mulle kelpais mallitasoinen nainen jolta vois puuttua ne pari hammastakin. Ei vain sellaisia ole paljon markkinoilla.
Miehellä maidonvalkoinen iho, ripset ja kulmat. Huono, kuoppainen iho.Kaljuus. Laihuus.Laihat,ohuet käsivarret ja hartiat. Lyhyys. Junttius pukeutumisessa. Hoitamattomat hampaat. Epähygieenisyys. Hörökorvat.
Kaksi jälkimmäistähän olisi järkyttävän kuumaa. Jopa se hipsteri.