Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehelle ei kelvannut ehdottamani treffipaikka

Vierailija
25.07.2025 |

Mitäs tähän sanotte:

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen fiksulta ja mukavalta vaikuttavaan sosiaalialalla työskentelevään mieheen. Hän itse vihjaisi, että haluaisi tutustua minuun. Päätin sitten kutsua hänet treffeille ja ehdotin, että voisin viedä hänet treffeille johonkin ravintolaan ja että mä voin tarjota. Ehdotin, että käytäsiinkö vaikka Pancho Villassa tai Via Tribunalissa (=napolilainen pizzeriaketju, jos joku ei tiedä). Tähän mies vastasi sillai reteesti: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiiikö sinne mennä uudelleen". Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiilis, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi ehdotukseni. Mitä vikaa muka noissa ehdotuksissani oli? Ainakin rivien välistä pystyn lukemaan, että hän toivoo minun vievän hänet johonkin fiiniin kalliiseen ravintolaan. Minä olen sitä mieltä, että siinä tapauksessa mies olisi voinut itse tehdä vastaehdotuksen ja sanoa, että hän voi maksaa omat ruokansa ja myös tarjota minulle. Ja kun hän vielä tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, niin hän olisi siitäkin voinut päätellä, että ei minulla ole varaa tarjota jotain 50-60€ arvoisia illallisia tuntemattomille miehille.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmi pois

Vierailija
2/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt jo roskiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on jotain mättöpaikkoja, rasvaa tirsuvaa...

En ois lähtenyt, oisin toki ehdottanut jotain muuta, ihan vaikka kahville pelkästään

Vierailija
4/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Saatko sä jotain seksuaalista mielihyvää tästä sun spämmistä?

Vierailija
5/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos suoraan sanotaan, niin kyllä. Fantasiani on, että seurustelisin Pancho Villan kokin kanssa, joka illalla valelisi alastoman vartaloni Panchon kuululla remulla, ja sitten harrastaisimme bdsm-seksiä aamuun asti.

Vierailija
6/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että hanki apua tähän sun mielenterveysongelmaasi. Ei ole tervettä tuutata tätä samaa paskaa tänne jatkuvasti.

Vierailija
7/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon että hanki apua tähän sun mielenterveysongelmaasi. Ei ole tervettä tuutata tätä samaa paskaa tänne jatkuvasti.

on pakko laittaa tämä sama aloitus tänne uudelleen, kun ne keskustelut aina päättyvät ennen kuin ehtivät kunnolla alkaakaan. 

ap

Vierailija
9/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä avaa ketjua, jos otsikko ärsyttää sinua 

ap

Vierailija
11/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiiinan treffispämmi osa 847696. 

Vierailija
12/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pancho villan eväät on kyllä jäätävää paskaa joten sikäli ymmärrän miestä. Huonosta ruuasta ei kannata maksaa mitään

Vierailija
13/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas Pancho Villa-hullukin aktivoitui helteellä.

Vierailija
14/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se tindermies ei vain pitänyt koko pizzatreffeistä.

Ei Via Tribunalissa niin huonoja lättyjä ole, etteikö tindertasolla pitäisi kelvata, jos pizza ylipäätään maistuu. Eihän ensimmäisten Tindertreffien ole tarkoitus olla mikään kosintapaikka ja rahat menisi molemmilta täysin hukkaan jossain fine dining -mestassa.

Ap ehdotti joko kokonaan vääränlaista tapaamista tai sitten mies ei ollutkaan kiinnostunut, kuten ap luuli. Ehkä mies halusi suoraan pukille tms. Ihan normaalia nettideittiarkea. Uutta matoa koukkuun.

Vierailija
15/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama aloitus, miksi jankutat?

Vierailija
16/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JANKUTI, JANKUTI

Tinder-mies haluaa minun vievän hänet kalliiseen ravintolaan!

Vierailija

18.07.2025 | 08:49

Mitäs tähän kommentoitte:

Tutustuin Tinderissä mukavanoloiseen ja fiksuun sosiaalialalla työskentelevään nelikymppiseen mieheen. Hän itse vihjaisi, että olisi kiva tavata. Minä sitten rohkaistuin ja kutsuin hänet treffeille. Kirjoitin, että haluaisin viedä hänet syömään ravintolaan ja että minä voin tarjota. Ehdotin, että mentäisiinkö vaikka PanchoVillaan tai Via Tribunaliin (=napolilainen pizzeriaketju). Tähän mies vastasi sillai reteesti: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen". Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiilis, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi minun ehdotukseni. Mitä vikaa muka noissa ym. ravintoloissa on? Ehdotin noita siksi, koska niissä on hyvä ja ennen kaikkea kohtuuhintainen ruoka. Hänkin tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, että ei minulla ole varaa tarjota tuntemattomalle miehelle kalliita 50-60€/hlö illallisia. Tai mikäli hänelle on niin valtavan tärkeää päästä treffeille hienoon ravintolaan, niin mielestäni olisi reilua, että hän itse maksaa omat safkansa ja lisäksi tarjoaa minulle.

Vierailija
17/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehkä tehnyt vastaehdotuksen raxin buffetista. Ainakin viimeksi siellä käydessä tarjolla oli tarpeeksi hyvä salaattivalikoima. Jos vaikka haluaa rajoittaa hiilihydraatteja ja ottaa vain muutaman siivun pizzaa.

Vierailija
18/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

TUNGE UPPI PERSEESEES, SPÄMMÄRI-IDIOOTTI.

Vierailija
19/19 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä avaa ketjua, jos otsikko ärsyttää sinua 

ap

SPÄMMÄYS ON PALSTAN SÄÄNNÖISSÄ KIELLETTY.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme