Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

25v ja yhtäkkiä ilmestyneet silmärypyt, apua!

Vierailija
19.04.2016 |

Eli nyt saa antaa kaikki vinkit, miten saa silmärypyt siliämään ja ennalta ehkäistyä niiden lisääntymistä, ikää tosiaan vasta 25v ja olen jostain 20v lähtien käyttänyt ihan perus silmänympärysvoiteita, mutta näköjäön ei ole auttanut ihon ennalta rypistymisessä! Niitä on siis useampia kuin vain 1/silmä ja tuntuu että lisää tulee. Kaikki neuvot ovat tervetulleita paitsi täyteaineet ja kauneuskirurgia.

Enkä edes polta (en ole koskaan polttanutkaan) ja kesäisin aina ulos lähtiessä aurinkorasvaa mutta silti kävi näin ja nyt jo :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sitten googlettaan bukkakea. No opinhan uuden sanan.

Vierailija
22/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko ikäännyttää pahiten, ihan oikeasti. Mulla on pari kaveria, jotka eivät tupakoi eivätkä käytä alkoholia paljon/säännöllisesti, mutta ovat teinistä asti paahtaneet itsensä auringossa joka kesä sekä matkoilla. Heillä on enemmän ja syvempiä ryppyjä kuin joillain heitä 10v vanhemmilla. Vastaavasti kaveriporukasta löytyy myös naisia, jotka näyttävät huomattavasti ikäistään nuoremmilta- he ovat vältelleet aurinkoa, liikkuvat säännöllisesti ja syövät fiksusti. Ei siihen botoxeja tarvita.

Tämän takia välttelenkin aurinkoa ja myös ihosyöpäriskin takia. Kyllä sen näkee kuka on paljon auringossa paistatellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen huomio: naiset, jotka käyttävät voiteita, rupsahtavat todella paljon nopeammin 30-40 iässä verrattuna niihin, jotka eivät juuri meikkaa/käytä voiteita! Tälle on looginen syykin: ryppy jne voiteet turvottaa ihoa (jolloin ryppy tasaantuu) ja vuosien kuluessa iho venyy ja siksi lurpahtaa lopulta.

Vierailija
24/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sen tiedän, että ryppyjä tulee jatkossakin, mutta paljon helpommin uskoisin kestäväni sen, että silmänympärykset on ryppyjä täynnä kun mittarissa on 40 eikä 25... Ei kukaan tuu ees ajatelleeksi, että 25v:llä on ryppyjä, myöhemmässä iässä se on väistämätöntä ja luonnollista. Ap

No et kestä. Olen itse 42 vee ja ekat rypyt tulleet. Niitä on silmien ympärillä, otsassa ja kaulalla. Olen järkyttynyt!

Vierailija
25/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin sitten googlettaan bukkakea. No opinhan uuden sanan.

Ei oppi ojaan kaada :)

Vierailija
26/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaansa kutakin. Sitten vaan kissoja hankkimaan.

Vierailija
27/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää alkaa harrastamaan bukkakea.Pitää ihon huokeana ja mielen virkeänä.

Halpa iho kuulostaa erikoiselta.