Kuljin tänään metsässä lähes 17 kilometriä
Kommentit (17)
Tuliko vastaan miehiä tai karhuja.
Minä teen samaa hermostuksissani, mutta kaupungissa. Kävely raittiissa ilmassa helpottaa ahdistusta. Tänäänkin näköjään 22,5 kilometriä.
Kuinka kauan kesti ja oliko vaikea maasto? Miten selvisit hyttysistä?
Vierailija kirjoitti:
Minä teen samaa hermostuksissani, mutta kaupungissa. Kävely raittiissa ilmassa helpottaa ahdistusta. Tänäänkin näköjään 22,5 kilometriä.
Vau, kaunnoitko mukanasi eväitä?
Hyvä aloitus. Oma kävelyni jäi 3 km, mutta sekin teki hyvää taajamassa!
Vierailija kirjoitti:
Oho. Mua stressaa vaan enemmän kaikki tuntemattomat ihmiset ja liikennemelu. Onneksi pääsen metsään minäkin halutessani. Mulla meni pitkään tajuta että kaupunkielämä vaan ei ole mua varten, inhosin sitä 15 vuotta kunnes muutin pois.
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti kävelit 22,5 km. Kyllä, kyllä.
Oi, kuulostaa ihan täydelliseltä.
Juoksitko ensin nakukympin joko utareet tai kullihölskäten. No miehilläkin on nykyään kunnon utareita...
Hui huttusia ja hyttysiä. Muuten kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, kaunnoitko mukanasi eväitä?
En. Ostan jotain, jos kerrankin maistuisi. Vaan kun ei ja siksi olen laihtunut jo 10 kiloa. Pituutta on 183 ja painoa enää 63 kiloa. Ei ainakasn tarvitse aloittaa diettiä loman jälkeen kuten ylensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti kävelit 22,5 km. Kyllä, kyllä.
Hullu ehtii paljon.
T. Tuo jolle vastasit.
Onko niitä ollut ennen kävelyä? Mitä ajattelet kun kävelet? Kiinnostaisi kuulla lisää.