Miten voikaan olla noin rahanahnetta porukkaa kuin Kari Tapion pojat?
Kommentit (15)
Avaisitko ap hiukan lisää tätä mielipidettäsi.
Millä tavoin on ahneutta myydä kuolinpesän tavaroita? Osa tuotosta vielä lahjoitetaan Helsinki Mission seniorityöhön.
Eikös ainakin yksi ole päihderiippuvainen jollakin tavalla? Niillä on usein loputon rahan tarve. Siitä neljännestä minä kyllä olisin eniten huolissani, saako hän yhtään senttiä siitä määrästä, mikä hänelle isänsä biologisena poikana oikeudenmukaisesti kuuluu?
No haloo: mitä niille tavaroille olis pitänyt tehdä?? Säilöä iäisyyksien ajan muistona?
Vierailija kirjoitti:
Eikös ainakin yksi ole päihderiippuvainen jollakin tavalla? Niillä on usein loputon rahan tarve. Siitä neljännestä minä kyllä olisin eniten huolissani, saako hän yhtään senttiä siitä määrästä, mikä hänelle isänsä biologisena poikana oikeudenmukaisesti kuuluu?
Siis mitä hänelle kuuluu omaisuudesta, joka ei ollut hänen isänsä? Tuolla on perunkirjoitukset pidetty aikaa sitten ja pesä käytännössä jaettu. Ei se yksi poika voi uudestaan ja uudestaan tulla vaatimaan perintöä, jonka jo on saanut kertaalleen.
Minusta on hienoa, että fanit saa mahfollisuuden ostaa jotain.
Tavarat ovat vain tavaraa. Ei niihin jälkipolvilla tai muillakaan liity välttämättä tunnearvoa. Joitakin esineitä ovat varmasti säilyttäneet muistona, mutta olisiko kaikki säilöä nurkkiin/jemmoihin.
Onko siitä Jiristä kuulunut mitään sen jälkeen ku potkastiin Stonesta? Ei ainakaan heviä taida enää soitella.
M22
Jokainen joka on joskus joutunut kuolinpesän tyhjentämään, tietää että sitä kamaa on. Parempi se on myydä kuin pistää kaatikselle.
Jäi kyllä paha maku tämän miehen muistosta miten junailivat tuon biologisen pojan pois elämästään ja hänelle kuuluvasta osuudesta. Kyllä kieltämättä ahneus kuultaa läpi.
Poikien elanto oli aika lailla isään sidottua. Ei niitä tekijänoikeuskorvauksiakaan loputtomiin tipu, joten jollain pitää maksaa eläminen. Ovat sen verran vanhoja jo, että ei taida ihan uuden ammatin etsiminenkään nopeasti tuottaa tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka on joskus joutunut kuolinpesän tyhjentämään, tietää että sitä kamaa on. Parempi se on myydä kuin pistää kaatikselle.
Ja sitä tavaraa oli huutokaupassa myynnissä niin vähän, että taatusti on jäänyt perillisille tärkeitä muistoesineitä ja varmaan myytävää vielä tulevaisuudessakin.
Mä ymmärsin osan tavaroista, mutta kaikki esim kengät tai jopa kylpytakki!?
Vau, ostin Kari Tapion mamikset?
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin osan tavaroista, mutta kaikki esim kengät tai jopa kylpytakki!?
Vau, ostin Kari Tapion mamikset?
No mitähän helvettiä niillä olis nurkissaan tehneet, varsinkin faneille ovat arvokasta tavaraa? Antaa ilmaiseksi? #koskakateus #köyhäävituttaa
Millä lailla he ovat ahneita?