Lue keskustelun säännöt.
Mitä ruokaa tänään?
19.04.2016 |
Meillä mennään kalapuikoilla ja perunamuusilla tämä päivä. Kohta kuorimaan perunoita. Saa taas satsin tehdä, kun lapset tykkää tosissaan. Lisäksi hedelmäinen kasvissalaatti. Sitäkin syövät ison kulhollisen kerralla.
Kommentit (3)
Löysin kaapista havajinpatapussin, lisään siihen purkin kidneypapuja kun ei muutakaan ole. Sairaana neljättä päivää...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt tein kevyeksi lounaaksi vain riisipiirakoita ja munavoita. Esikoinen valittelee korvasärkyä ja vähän päästä olisi lähtö lääkäriin. Päivälliseksi varmaan kanakastiketta ja riisiä tai pastaa.
Meillä jauheliha lasagnea tänään ja salaattia