Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A2- taloustalkoot

Vierailija
18.04.2016 |

Tein nyt kunnon aloituksen A2-illalle, vaikka pari asiatontakin on jo avattu.

Itse panin merkille, kuinka ristiriitaisia kannanottoja tulee oikealta. Sieltähän jo pari naista huusi kotimaisen kulutuksen perään ja kuitenkin istuvat ritirinnan hallituksen kanssa ja ovat heitä todennäköisesti myös äänestäneet, siis hallituksen, joka aikoo kovalla kädellä vähentää suomalaisten kulutusta.

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen samoilla linjoilla Li Anderssonin kanssa hyvin pitkälti... Mikä toi Kaisa Liskin pointti oli että tekisi pidempää päivää yrittäjänä.. Mitä se hyödyttää, edelleenkään en tajua ?! Työpaikkoja se ei tuo lisää

Vierailija
2/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjalliskselta taas kauniita sanoja, kuinka hänen firmoissaan työntekijät sitoutetaan, mutta hallituksiin ei kyllä huolita. Hjallishan itse pihtasi jopa osakkailtaan, että oli myymässä jaffa-areenaa ja näin sai heiltä ostettua halvalla osakkeet pois kuleksimasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hjalliskselta taas kauniita sanoja, kuinka hänen firmoissaan työntekijät sitoutetaan, mutta hallituksiin ei kyllä huolita. Hjallishan itse pihtasi jopa osakkailtaan, että oli myymässä jaffa-areenaa ja näin sai heiltä ostettua halvalla osakkeet pois kuleksimasta.

Hermostui kun Li vähän pisti faktoja tosi alhainen, ei jatkoon.

Vierailija
4/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hintahtava mikki hiiri EK tyyppi on vaan jotenkin surkea (muistetaan Kemira GrowhoW) Jos tuolla on lapsia, niin yllätyn.

Vierailija
5/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Harkimo on pelle! Ensin mylvii yhteiseen hiileen puhaltamisesta ja seuraavassa lauseessa hyökkää naurettavalla tavalla kesken toisen puheen Liin kimppuun. Ala-arvoista!

Vierailija
6/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis 👎🏻 tosi alhaista! 10,5 jaettu osinkoja, mutta niillä ei investoida... Rikkaat rikastuu vaan, just niin. Mä olen niin Li Anderssonin kanssa samoilla linjoilla.

Vierailija
7/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hjallis 👎🏻 tosi alhaista! 10,5 jaettu osinkoja, mutta niillä ei investoida... Rikkaat rikastuu vaan, just niin. Mä olen niin Li Anderssonin kanssa samoilla linjoilla.

On tuo Li kyllä ihan jees, pisti Sipilänkin hermostumaan niillä vakuutuskuori jutuilla. Isot pojat taitaa hieman pelätä kaunista ja sanavalmista Li:tä. Äänestän vasureita seuraavissa vaaleissa, vaikka olen eri mieltä maahanmuutto politiikasta.

Vierailija
8/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata investoida asiaan mikä ei tuota.

Vierailija
9/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä yhtiöt Hjalliksella on? Mitä se myy?

Jotta voin boikotoida.

Vierailija
10/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta voin boikotoida.

ALKO, boikotoi sitä.

Vierailija
11/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit hilluu tässäkin ketjussa. Yrittäjien (ml. Hjallis) verorahoilla teidänkin sosiaalietuudet maksetaan. 

Vierailija
12/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan mietin kuka tuo mummeli on eturivissä joka näyttää siltä kuin ei kuulis eikä ymmärtäis yhtään mitään. Lisäksi vaikuttaa siltä kuin hjallis haisisi pahalle, sen verran näkyvästi mummeli nojaa hänestä poispäin.

Vierailija
13/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et oo perustanut yritystä, et voi puhua taloudesta.

-->

Jos et ole ollut auto-onnettomuudessa, et voi sanoa mitään auto-onnettomuuksista.

Hjallis! Idiootti!

Vierailija
14/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li ja se suun kautta hengittäjä beatlestukka ovat tässä ainoat älykkäät. Kaikilla muilla on tietotaso vähän niin ja näin. Nuorimmat osaa näköjään eniten, nuo papat voisi häipyä vaikkapa iltateelle. :D

Vierailija
15/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta voin boikotoida.

ALKO, boikotoi sitä.

Alko on valtion yhtiö. Ei ole Hjalliksella sen kanssa mitään tekemistä 0/5 ei jatkoon.

Seuraava!

Vierailija
16/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan tuotoksi?

Vierailija
17/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ohjelman katsomisen vasta nyt, joten en tiedä, mistä on tähän asti puhuttu. Mutta mua on ihmetyttänyt, miksi Suomessa on niin vähän osuuskuntia. Meillä on valtava määrä työttömiä, on hyödyntämätöntä koulutusta ja osaamista, yrittäjäksi ryhtymistä ei kuitenkaan haluta, mutta entä osuuskunnat? Ei olisi sitä ahnetta työnantajaa, joka riistää paksun lompakkonsa sisällön sinun selkänahastasi vaan osuuskunnassa jokainen työntekijä olisi myös omistaja ja tehty työ ei menisi työnantajan taskuun vaan kaikkien työntekijöiden taskuun. Joskus 60-70 -luvuilla oli aika paljonkin osuuskuntaperiaatteella toimivia yrityksiä, mutta mihin ne ovat kadonneet? Ja miksi ne eivät kiinnosta tämän päivän työttömiä?

Vierailija
18/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan tuotoksi?

Liikevoitto

Vierailija
19/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan ole ollut vasemmistolainen, mutta taidanpa kääntyä. Li Andersson puhuu mun suulla..

Vierailija
20/162 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaan mietin kuka tuo mummeli on eturivissä joka näyttää siltä kuin ei kuulis eikä ymmärtäis yhtään mitään. Lisäksi vaikuttaa siltä kuin hjallis haisisi pahalle, sen verran näkyvästi mummeli nojaa hänestä poispäin.

Päivikki Palosaarta varmaan tarkoitat, istuu siis Hjalliksen vieressä. On Levin tunnetuin ravintolayrittäjä, mm Hullu Poron omistaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme