Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saita mies

Vierailija
01.01.2023 |

Olemme seurustelleet 3 vuotta ja asumme toistaiseksi erillään. Mies puhuu jatkuvasti yhteenmuutosta. Ei viihdy ankeassa pikkukaksiossaan. Viettää luonani 4-7 yötä viikossa ja kaikki viikonloput.
Luonani tosiaan on viihtyisämpää, joten tämä minulle ok. Paitsi että mies ei osallistu edes omiin ruokakustannuksiinsa. Kun otan asian rauhallisesti esille ja sanon, että maksan suurimman osan ja että hän voisi joskus maksaa kauppakassin, niin hän raivostuu ja kiukuttelee. Sanoo, että ei hän syö juuri mitään.

Totuus on, että jokaisella aterialla menee 2-3 annosta. Yhdellä välipalalla helposti 5 karjalanpiirakkaa.

Mies tienaa kaksi kertaa enemmän kuin minä. Yli kymppitonnin kuussa. Rahaa hänellä menee ainoastaan vuokraan 800 e/kk. Bensat työpaikan puolesta. Ei maksa lastensa elatusta. Minulla on vuoroviikoin 2 lasta, joten suurin osa palkastani menee ihan vaan elämiseen. En kylve rahassa. Tilanteeni ottaen huomioon, ei kai ole kohtuutonta vaatia miestä maksamaan omat ruokansa.

Tänään mies ajatteli, että ei taas halua osallistua. Me muut söimme kotona, hän kävi salaa makkaraperunoilla. Halusi sillä osoittaa mieltään. Toinen heitto oli, että kun muutamme yhteen niin hän hankkii oman jääkaappinsa ja ostaa sinne omat ruoat.

Onko tämä teistä kypsää käytöstä 50 v mieheltä, jolla rahaa riittää?

Samaan aikaan mies veistelee, että voisin lopettaa raskaan päivätyöni. Hän kyllä meidät elättää. Puhuu näin ja samana päivänä kimpaantuu, jos otan ruokakustannuksen jakamisen puheeksi. Ja lasteni tai minun ruokia ei tarvitse maksaa, vain omansa, koska pidemmän päälle hänen ruokansa tulevat kalliiksi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että menee kotiinsa syömään.

Vierailija
2/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita edes sikiää? Ja miksi, oi miksi, katselet tuollaista (ellet ole trolli)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta yhteen sen miehen kanssa ainakaan niin pitkään, kunnes teidän lapset asuu kotona.

Miksi mies ei maksa omien lastensa elätystä? Kuinka usein mies tapaa lapsiaan ?

Vierailija
4/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko häneltä edes hyvää seksiä, kun siedät tuollaista lokkeilua?

Vierailija
5/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on valintasi sietää moista.

Vierailija
6/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot, että menee kotiinsa syömään.

No hänhän jo luonani ollessani sanoo lähtevänsä viemään roskapussia ja sitten salaa käy syömässä makkaraperunat. Samaan aikaan laitan kotona meille kotiruokaa. Näin hän maksaa ruoastaan 8 euroa, eikä joudu osallistumaan omaan ateriaansa esim kolmella eurolla. Tärkeintä on, ettei hän joudu minulle maksamaan mitään.

Näinkö kaikissa perheissä tehdään? Haetaan kaikki omat sapuskat jostain, ei istuta syömään samaan pöytään? Sillä hän haluaisi asua yhdessä ja minusta tuntuu, että näin toimivat opiskelijat soluasunnossa, eivät työssäkäyvät pariskunnat.

Vierailija
7/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp näitä provoja

Vierailija
8/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo? Mitäs hyvää tässä nuukajussissa  on? Mä en katselisi lokkeilijaa, jolla on vielä onnettomat kommunikaatiotaidot.

Vierailija
9/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen esimerkki saituudesta. Poikani pelaa jääkiekkoa. Mies syksyllä puhui, että hankkii pojalle joululahjaksi maalivahdin maskin, että saa sen ostettua halvalla (!) tutultaan. Käsitin siis että kyse oli hänen lahjastaan en kysynyt hintaa.

Juuri ennen joulua sain sitten mieheltä listan maskin kustannuksista. Hän oli ostanut maskiin koristeteipit ja lisävarusteet. Hinta oli 350 e! 7-vuotiaalle lapselle joka vasta aloitti lätkän hankittiin ammattilaistason! Ja mies pyysi niitä minulta. Haukoin henkeä, koska minä en kustannuksia ollut aiemmin kuullut. Siirsin kuitenkin rahat. Jouluna mies antoi minulle 20 euroa ja sanoi, että siinä hänen osuutensa. Lapsi luulee, että lahja oli mieheltä. En halua tuottaa pahaa mieltä lapselle ja sanoa että minähän sen maksoin.

10/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Miksi mies ei maksa omien lastensa elätystä? Kuinka usein mies tapaa lapsiaan ?

Vastaa ap!

Vierailija
11/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on suuren luokan Ääliö

Vierailija
12/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että apta huijataan oikein kunnolla.

Miksi ihmeessä olet tuollaisen kanssa yhdessä?

Vierailija
13/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koskaan syönyt tekemääni ruokaa. Haku sitten jotain einestä. Kun tein ruuan jaolin ostanut miehelle ne samat einesruuat. Totesi hän, ettei jaksa aina syödä näitä samoja. Saman katon alla jaettiin ruokalasku. Mun kauppavuorolla suurinosa perustarpeista. Miehen vuorolla miehen omia ruokia, tupakat ja kolmasosa perustarpeista. Aina muka maksoi liikaa. Tankilla mun vuorolla täyteen ja mies 20 euron maksuaan kitisi joka kerta.

Tää oli vielä pientä, erottiin lopulta mustasukkaisuuden aiheuttamien riitojen takia.

Kelaa ettet voi hakea edes maitopurkkia kaupasta ilman ristikuulustelua. Jos pyydät toista hakemaan sen siitäkin seuraa mustasukkainen epäilys.

Toi talouspuoli oli viel rajoissa.

Vierailija
14/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, tuo jääkiekkojuttu oli jo liikaa. Miksi, oi miksi naiset olette niin miehenkipeitä että siedätte aivan mitä vain??? Onko mikään hinta liikaa kun on mies kierroksessa?

Olen nainen, enkä sietäisi tuollaista sekuntiakaan.

Vierailija
15/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uusia maskeja saisi lapselle jo 120€ hintaan.

Joko mies on hyväksikäyttäjä ja varas joka tuossa maskijutussakin pisti omaan taskuunsa apn rahoja noin 200€. Tai sitten mies on vaan tyhmä ja pihi ja joku sen kaveri huijasi sitä tuossa maski asiassa.

En oikein keksi miksi jatkaa tuollaisen kanssa yhteiseloa oli syy kumpi tahansa

16/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta miehille on kyllä tyypillistä käytöstä olla pihi. Harva mies on antelias.

Vierailija
17/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttu on totta, olet typerä.

Vierailija
18/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että Ap on trolli!

Jos näin ei ole, haluaisin sanoa :

- miksi puhut "perheestä"? Ette ole tämän miehen kanssa samaa perhettä, teillähän on eri osoitteetkin ja hyvä niin

- haluaisitko olla tuollaisen ihmisen kanssa samaa perhettä? Miksi ihmeessä haluaisit?!

- älä missään tapauksessa luovu omasta

työpaikastasi, vaikka tuo mies lupaisikin sinut "elättää", menetät vaan itsenäisyytesi ja elämänhallintasi mikäli näin tekisit

- olet äiti, tehtäväsi on suojella lapsiasi. En väitä että olisit äitinä huono mutta väitän että elämäänne on luikerrellut kalkkarokäärme, suojelemalla itseäsi suojelet myös lastasi.

kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi/ lapsillesi T: narsisti vei elämästämme 8-v

Vierailija
19/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis uusia maskeja saisi lapselle jo 120€ hintaan.

Joko mies on hyväksikäyttäjä ja varas joka tuossa maskijutussakin pisti omaan taskuunsa apn rahoja noin 200€. Tai sitten mies on vaan tyhmä ja pihi ja joku sen kaveri huijasi sitä tuossa maski asiassa.

En oikein keksi miksi jatkaa tuollaisen kanssa yhteiseloa oli syy kumpi tahansa

Joo, en osannut olettaa että a) minä maksan lahjan jonka piti olla miehen B) että osti käytetyn NHL-tason maskin ja siihen kalliin osan. Jääkiekkoliikkeessä myyjä oli samaa ääneen ihmetellyt.

Maski oli lapsen ainoa joululahjatoive. Jos pari päivää ennen joulua tämä selviää ja mies sanoi että voi sitten myydä sen pois, jolloin lapsi ei saa mitään, niin miten olisin muuten turvannut kaikkien joulun?

Tällä hetkellä tarvitsen tuota miestä tasan lapsen jääkiekkokuskauksiin (hänelle ilmaista, työnantajan bensat). Minulla ei ole korttia. Vielä. Aion sen ajaa kevään aikana. Kun on renkaat alla, heitän lokin ulos elämästäni.

Joku kysyi elareista. Miehen ex oli varakas. Asuivat exän vanhempien asunnossa. Eron jälkeen ex ei vaatinut elareita. Lapsilleen hän ei tapaa ostaa edes joululahjoja vaikka rahaa olisi.

Vierailija
20/35 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Veera. Tunnistin kyllä itseni. Nyt meni lusikat jakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi