Mitä "kiellettyä" olet tehnyt puolisosi selän takana?
Onko omatuntosi puhdas? Jos ei, niin tunnusta täällä!
Minä tanssin hitaita miespuolisen kaverini kanssa baarissa. Ei siinä mitään sutinaa ollut, mutta luulen ettei mieheni ilahtuisi jos tietäisi.
Kommentit (249)
Kun mies ei ole kotona, roikun netissä verkkareissa ja villasukissa, syön kaikkea roskaruokaa ja makeaa, valvon liian myöhään, ja luen Harlekiineja.
En nyt tiedä onko edes "kiellettyä", mutta baari-iltoina tulee välillä vedettyä vähän yli, enkä koskaan kerro miehelle kuinka kovassa humalassa tuli oltua ja mitä tuli tehtyä, vaan annan ymmärtää, että tosi rauhallisesti on oltu.
Mieheni vastustaa oikeastaan kaikki päihteitä ja hänen ollessa työmatkoilla pajauttelen oikein kunnolla :) Bongi on piilossa ja kaivan sen esiin kun mies on muilla mailla.
Olen nyt 20 vuotta roikkunut eri seksichateissa. Olen harjoittanut nettiseksiä ties kuinka monen ihmisen kanssa. Esitän eri rooleja. Saatan olla 18-vuotias teinityttö tai 40-vuotias kirurgi tai jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 20 vuotta roikkunut eri seksichateissa. Olen harjoittanut nettiseksiä ties kuinka monen ihmisen kanssa. Esitän eri rooleja. Saatan olla 18-vuotias teinityttö tai 40-vuotias kirurgi tai jotain siltä väliltä.
Pistäs vähän hönkää siihen touhuun. Seksichateissa on nykyään paaaljon kehnommat feikitkin kuin iloisella 90-luvulla. Kaikki on vaan jotain setiä jotka haluaisi olla tätejä. Tai yyhoiksi verhoutuneita pedoja. Yäk.
Minä juon olutta mieheltä salassa. En oikein tiedä miksi mutta joskus kun olen juonut kaljaa hänen nähden niin ihmettelee kovaan ääneen. En vaan jaksa sitä että tekee siitä niin suuren numeron.
Tupakointi. Kännipussailu joskus nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Panin kännissä miehen parhaan kaverin kanssa kun mies makasi sammuneena vieressä. Oli helvetin kiihottavaa, enkä ole koskaan saanut niin intensiivistä orgasmia.
No mitä ihmeellistä tuossa on? Mitäs sammu, oma syy
Joskus viikonloppusin, kun mies on töissä vedän viinaa parin bentson kanssa rentoutuen. Tulee todella euforinen olo ja saa hetken olla pää pumpulissa rankan työviikon vastapainoksi.
Keskustellut vieraiden miesten kanssa seksistä netin keskustelupalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi?Pelkäätkö tämän ketjun luettuasi,että nainen syö salaa tai peräti shoppailee silloin tällöin omilla rahoillaan?
No noi syömiset ja vastaavat nyt on ihan harmittomia. En oikein edes ymmärrä miksi mieheltä salaa pitäisi suklaat mussuttaa, maistuuko se silloin jotenkin paremmalta?
t. sinkkumies
Enemmänhän nuo on sellaisia "olen yksin kotona,joten hemmottelen itseäni tekemällä mitä huvittaa"-tyyppisiä juttuja ollut,eri asia jos suunnilleen pitää piilottaa karkkipaperit jälkikäteen ettei toinen suutu :D Meillä ainakin mies ei erityisemmin välitä makeasta ja tykkää tehdä terveellistä kotiruokaa.Joten jos olen yksin koton,voin mässäillä rauhassa,kun ei tarvitse ottaa sitä toista osapuolta huomioon.Ei tässä minusta noita muutamaa pettäjää lukuunottamatta ole ollut mitään "kannattaa pysyä sinkkuna"-tyyppisiä paljastuksia,siksi ihmettelin kommenttiasia.
Vähän OT mutta tuo vibraattipiilo kirjan sisällä on aivan nerokas keksintö :D Voisin ehkä soveltaa omiin jemmaustarkoituksiin tuota ideaa.
Näitä kun lukee niin voi jumalaude sentään.. En voi käsittää miten miehet kestävät naisia ja niiden typeriä aivotuksia. "Syön mieheltäni salaa" siis nyt ihan oikeasti! Sanon tämän ihan naisena. Ja miehethän on aina tyhmiä ja plaaplaa.
Huumeiden käyttö tuntuu palstan sekopäillä olevan sangen yleistä. Tarvinneeko ihmetellä, mistä mielenterveysongelmat johtuu?
Työnsin sormen minulle tuntemattoman naisen pyllyreikään samalla kun puolituttu mies pani sitä pimppiin
Luen herkku.netin tarinoita ja masturboin vibralla. Koko laite on kielletty mutta käytän sitä aina kun mies ei ole kotona. Hän varmaan jättäisi minut jos tietäisi että työnnän sitä osittain sisäänikin.
Olen käynyt jonkun vuoden kylässä yhden ihanan miehen luona. Se alkoi yhden työmatkani jälkeen. Matkustelen paljon työn puolesta, joten kiinnijäämistä tuskin tapahtuu. En tiedä onko tämä sellaista kiellettyä, mitä "ap" tarkoittaa, eihän tämä ole mieheltäni mitenkään pois. Tyydytän hänenkin seksihalunsa yli sataprosenttisesti. Mieheni ei halua lapsiakaan, mutta en taida minäkään haluta tuon kakkosmieheni kanssa, en tiedä vielä.
118, miksi olet tuollaisen kanssa? Jätä se ja saat työntää sisääsi ihan mitä haluat. Normaali mies ei kiellä tuommoista.
Nämä eivät ole kiellettyjä, mutta ei myöskään tee mieli paljastaa miehelle. Yksin ollessani piereskelen, syön eineksiä sohvalla, runkkaan ja laiskottelen. Näen välillä unta naisista. Ihan perusmenoa, JOS olisin mies. :D