Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "kiellettyä" olet tehnyt puolisosi selän takana?

Vierailija
18.04.2016 |

Onko omatuntosi puhdas? Jos ei, niin tunnusta täällä!

Minä tanssin hitaita miespuolisen kaverini kanssa baarissa. Ei siinä mitään sutinaa ollut, mutta luulen ettei mieheni ilahtuisi jos tietäisi.

Kommentit (249)

Vierailija
61/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu eron partaalla ja asumuserossa, lisäksi olen kertonut näistä asioista rehellisesti aikanaan. Olen chattaillyt pettämisvivustolla, olen suudellut toista miestä, jonka kanssa olisin mennyt pidemmälle, mutta hänkin oli varattu, enkä halua sotkea muiden(kaan) suhteita. Olen lukenut mihen sähköposti- ja faceviestejä, tosin pyynnöstä, sillä mihen sairaus vaatii vähän tiiviimpää valvomista ajoittain, mutta olisin voinut vain tarkistaa, en jäädä syynäämään.

Olen myös ostanut keittiötarvikkeita, kirjoja ja herkkuja salaa... Olen joo kamala ihminen, ensimmäistä kahta tavallaan kadun, toisaalta ne sai ymmärtämään suhteen arvon ja jaksoin vaikeiden aikojen yli kun sain varmistettua että tämä on se mitä tahdon.

Vierailija
62/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon itseni humalaan omien kavereiden kanssa, poltan tuolloin tupakkaa.

Salaa en täysin arvosta miestä.

Syön ihan mitä sattuu jos mies on poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin toissaviikon baarireissun aikana noin kymmenen tupakkaa. En siis normaalisti polta, enkä yleensä humalassakaan, jos mies on mukana, koska hän inhoaa tupakkaa yli kaiken.

Ostan välillä vaatteita salaa esimerkiksi kirppikseltä. Miehen mielestä minulla on jo tarpeeksi vaatteita. Tosin se ei ikinä edes huomaa, jos on jokin uusi vaate päällä tai uusi sisustusesine asunnossa esillä.

Vierailija
64/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan salaa Simsiä. Noin muuten pelaan miehen nähden ja miehen kanssa vain räiskintäpelejä, mutta Simsistä en kehtaa kertoa :D On pysynyt salassa, koska Sims on Originissa ja muut pelit Steamissa ja mies pelailee vain Steamissa.

N18

Vierailija
65/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti ja siitä monen vuoden jälkeen koin tarvitsevani tasauksen. Vaatteet pysyivät päällä, mutta vieraan miehen sängyssä nukuin ja vähän muutakin.

Vierailija
66/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan salaa Simsiä. Noin muuten pelaan miehen nähden ja miehen kanssa vain räiskintäpelejä, mutta Simsistä en kehtaa kertoa :D On pysynyt salassa, koska Sims on Originissa ja muut pelit Steamissa ja mies pelailee vain Steamissa.

N18

Minä pelaan Simsiä ihan reilusti miehen nähden. :D

N49

Vierailija
67/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan aika kiva ketju, suurin osa "pettää" miestä vain salasyöpöttelyllä, kännitupakoilla, laiskottelulla ja pikkutuhlailulla.. :) Palauttaa uskoni naissukupuoleen :) olispa kiva lukea vastaava ketju jollakin miesten palstalla.

Itse olen salaa tanssinut lähekkäin, vähän flirttaillut ja ostanut vain itselleni kalliita herkkuja ja piilotellut niitä mieheltäni. Ja antanut tuhlaajapoikalapselleni salaa pieniä rahasummia ja pelastanut hänet pulasta, salannut poikani törttöilyjä mieheltä. Nämä vain jotta miehen ja poikani välit pysyisivät kunnossa, en siis kanna huonoa omatuntoa näistä. No ehkä ihan hitusen noista kahdesta ekasta, mutta nekin oli hyvin viattomia juttuja.

Vierailija
68/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin luovuttamassa munasolujani salaa mieheltä. Nekin rahat tuli tarpeeseen.

Vierailija
69/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin salarakasta. Exäni oli minua 15v vanhempi erektio ongelmainen. Ymmärsin sitten myöhemmin erota kun en enää jaksanut elää vaiheessa ja seksiä oli niin harvoin että suhteemme muuttui muutenkin platoniseksi.

Vierailija
70/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen vähän väliä eroottisia unia muista miehistä. Esim. nyt viime yönä harrastin seksiä yhden vuosien takaisen säädön kanssa. Näihin nyt en voi hirveästi vaikuttaa, toivon vain etten puhu unissani.

Sanottakoon vielä, että en tosiaan haikaile muiden miesten perään, mutta näistä unista en miehelleni kerro.

Vierailija
71/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän tämä menee...

Eksän kanssa meni vähän heikosti, joten en kertonut sille että töissä oli yyteet ja arpa osui kohdalle. Joten esitin lähteväni aamulla töihin, lähdinkin, vein lapset tarhaan ja tein pienen lenkin ennen kuin palasin takaisin kotiin.

Ei ollut terve kuvio, mutta syy salailuun oli syvemmällä ja erosimmekin vielä samana vuonna. Olin saanut uuden työnkin, tuli vähän yllätyksenä eksälle kun sanoin työpaikan osoitteen lastenvalvojalla...

Vierailija
72/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei sietänyt, että musiikkimakuni muuttui yhdessäoloaikanamme. Kuuntelin sitten salaa musiikkia, josta ex ei tykännyt.

Vierailija
73/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heivannut useita jätesäkillisiä mieheni vanhoja vaatteita kierrätykseen ja ostanut tilalle uusia. (mies ei edes huomannut...)

Vierailija
74/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan enemmän tietokonepelejä kuin mitä hän tietää. En paljon / liikaa, kotityöt tulee tehtyä mutta tosi-tv:tä en jaksa katsoa. Mutta mies on vähän vanhanaikainen eikä ihan ymmärrä tietokonepelaamista.

Vierailija
75/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään joskus kotiin "siivoamaan", oikeasti löhöän sohvalla, katson romanttista elokuvaa ja syön suklaata :D Lakkaan ehkä kynnet oikein ajan kanssa.

Joskus ostan käsilaukun tai kengät tai uuden väristä kynsilakkaa, mutta en kehtaa kertoa, kun onhan minulla nyt ennestäänkin kengät ja käsilaukku. Mutta omalla rahalla siis. On vaan niin turhuutta :)

Vierailija
76/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sille hääpäivälahjaks kellon mistä se heittäytyi nuukaksi, että kun se entinenkin nyt toimii niin ei saa tuhlata nyt tämmöiseen. Selvästi se sitä tahtoi, mutta ei raaskinut...

Vierailija
77/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies päivystää syön kotona einesruokaa. Mies ei pidä eineksistä, eikä me syödä niitä koskaan muuten, mutta jotenkin eineksistä on mulle jäänyt lapsena/nuorena sellainen juhlava olo, kun vaikka vanhemmat oli viikonlopun pois ostettiin siskon kanssa kaupasta einesruokia ja söimme tyytyväisinä kun koskaan ei kotona ollut. Ihan hölmöä, en edes kehtaa sanoa kulinaristimiehelleni että oikein himoitsen saarioisten broileripastaa tmv. :D

Tai maksalaatikkoa.....mmmmm..... Sitä herkkua saan syödä ainoastaan silloin jos mies on kavereidensa kanssa jossain reissussa. 😋

Vierailija
78/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostanut tarjousastioita Iittalan myymälästä.

Mitä sarjaa ostit? Milloin?

Pari viikkoa sitten ostin Rörstrandin Kulinara-sarjan tarjoilulautasia. Niin, ja Muumi-astioita myös, jotain poistuvia syviä lautasia, keräilylautasia ja niitä pieniä kuusenkoristemukeja. :-)

Vierailija
79/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostanut tarjousastioita Iittalan myymälästä.

Mitä sarjaa ostit? Milloin?

Pari viikkoa sitten ostin Rörstrandin Kulinara-sarjan tarjoilulautasia. Niin, ja Muumi-astioita myös, jotain poistuvia syviä lautasia, keräilylautasia ja niitä pieniä kuusenkoristemukeja. :-)

Minua on aina ihmetyttänyt, että kuka vittu ostaa muumi-astioita. Selvisipä tuokin.

Vierailija
80/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaan exääni nettideittisivulla. Minulla ei ole omaa profiilia tms., mutta käyn säännöllisesti katsomassa vieläkö hän on siellä. Elän onnellisesti avioliitossa ja mieheni on täydellinen mies minulle. Sen takia olen tietysti onnellinen siitä, että ex minut jätti, enkä tunne häntä kohtaan enää juuri mitään. Mutta hän satutti minua tosi paljon teoillaan ja jotenkin nautin siitä, että näen hänen vuosien jälkeen edelleen roikkuvan sinkkuna nettideitissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme