Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko maailma on pääsi sisällä

Vierailija
18.04.2016 |

Koko maailma on pääsi sisällä. Mikä on tekosyysi olla tekemättä tutkimusmatkaa tietoisuutesi syvimpiin onkaloihin psykedeelien avulla?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mitään aineita tarvita kun opettelee näkemään unia.

Vierailija
2/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliherkillä ihmisillä onkin. Muilla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmasta näkyy ihan tarpeeksi paljon ilman psykedeelejäkin.

Vierailija
4/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua matkustaa Helsinkiinkään. Miksi siis haluaisin matkustaa "tietoisuuden syvimpiin onkaloihin"?

Näin on hyvä olla.

Vierailija
5/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään huumekauppiasta.

Vierailija
6/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun tekosyysi olla tekemättä sitä matkaa ilman psykedeelejä?

Vierailija
7/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt. Ja huomannut sen mitä sanot. 

Sen, että minun tietoisuuteni, siis se tausta mitä vasten koen esim. ajatukset ja kaikki aistien aistimukset, ei olekaan jokin karsinoitu rajoitettu alue, vaan rajaton tila, joka sisältää koko maailmankaikkeuden. Sen, että ei ole kuin yksi Tietoisuus, se sama on minun ja sinun ja kaikkien eläintenkin tietoisuus.

Me vaan normaalissa tietoisuudentilassa koemme, että vaikka itse tietoisuuden tilalla ei ole selkeitä "seiniä", niin se mitä aistimme rajoittuu siihen mitä fyysiset aistit ja mieli pystyy kokemaan. Näin tietoisuus vaikuttaa olevan paikallisesti ja ajallisesti rajoitettu välittömään elinpiiriimme, ja olevan erillinen muiden tietoisuudesta. Mutta nämä rajoitukset ovat keinotekoisia, ja muuntuneessa tietoisuudentilassa voi konkreettisesti kokea olevansa se tila jossa koko maailmankaikkeus ilmenee, ääretön nykyhetki joka sisältää kaikki ajat ja hetket - sekä tila tai tietoisuus josta kaikki syntyy ja johon kaikki katoaa, että myös niiden kaikkien syntyvien ilmentymien "rakennusaine". Eikä ole muuta kuin "minä olen", ja se sisältää kaiken.

Vierailija
8/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivia sieniä kasvaa ihan suomalaisilla niityillä kesäaikaan...

Vierailija
9/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on valitettavasti oikeassa.

Vierailija
10/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ainoastaan koko maailma, vaan koko maailmankaikkeus ja kaikki ne maailmat joita ei ole ja ne jotka voisivat olla tai ehkä ovat joskus olleet. Mitään rajoja ei ole, mutta en ole tullut ajatelleeksi että niissä maailmoissa ei voisi matkustaa ilman pysyä. psykedeelejä

Vierailija
11/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata syödä sieniä! Ne on vaikea tunnistaa oikeiksi ja pahimmillaan vääriä sieniä syömällä menettää henkensä!

Vierailija
12/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pilaa samalla sisäelimet? Ei kiitos.

Vierailija
13/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua voiko joku selittää?

Vierailija
14/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitettua kotimaisten luonnonsienten inspiroimana:

Minä en ole maassa enkä puussa enkä linnussa enkä ihmismuodossa, jota minuksi sanotaan: MINÄ OLEN nämä. Olen pilvien liike ja niiden muoto, olen auringon kirkkaus ja sen liike, olen puun lehvien heilunta tuulessa ja puu itse. Katson alas tähtien silmin, mutta olen myös avaruus jossa kaikki tähdet sijaitsevat ja kiertävät ratojaan. Syleilyssäni ovat lukemattomat maailmat jotka kätkeytyvät taivaan äärettömyyteen, mutta samalla MINÄ OLEN ne maailmat, ja katson niistä  taivasta ja tähtiä, jotka myös ovat minä.

Ei ole mitään rajakohtaa, jossa lakkaan olemasta yhden ilmentymän oleminen tai tietoisuus, ja alan olla toisen ydinolemus, sillä kaikki on yhtä. Minä virtaan kaiken läpi, kaikessa, kaikkena. Kaikesta mitä on luotu, minä olen ydinolemus, josta kaikki on tehty. Olen rakennusaine, muoto, toiminta, tietoisuus, mieli, elämä ja oleminen itse. Kaikki mitä on, on minä ilmenneenä. Minä olen. 

Vierailija
15/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin 2 kertaa. Paska trippi ja kuukausia kestävät painajaiset unihalvauksineen, ei mun juttu.

Vierailija
16/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pilaa samalla sisäelimet? Ei kiitos.

Psilosybiinisienet eivät aiheuta mitään sisäelintuhoja. Ainoa riski on huonon tripin riski, mitä voi välttää ottamalla ensimmäisen kerran varovasti ja mielellään niin että kokeneempi on paikalla rauhoittelemassa jos säikähtää vaikutusta.

Vierailija
17/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitettua kotimaisten luonnonsienten inspiroimana:

Minä en ole maassa enkä puussa enkä linnussa enkä ihmismuodossa, jota minuksi sanotaan: MINÄ OLEN nämä. Olen pilvien liike ja niiden muoto, olen auringon kirkkaus ja sen liike, olen puun lehvien heilunta tuulessa ja puu itse. Katson alas tähtien silmin, mutta olen myös avaruus jossa kaikki tähdet sijaitsevat ja kiertävät ratojaan. Syleilyssäni ovat lukemattomat maailmat jotka kätkeytyvät taivaan äärettömyyteen, mutta samalla MINÄ OLEN ne maailmat, ja katson niistä  taivasta ja tähtiä, jotka myös ovat minä.

Ei ole mitään rajakohtaa, jossa lakkaan olemasta yhden ilmentymän oleminen tai tietoisuus, ja alan olla toisen ydinolemus, sillä kaikki on yhtä. Minä virtaan kaiken läpi, kaikessa, kaikkena. Kaikesta mitä on luotu, minä olen ydinolemus, josta kaikki on tehty. Olen rakennusaine, muoto, toiminta, tietoisuus, mieli, elämä ja oleminen itse. Kaikki mitä on, on minä ilmenneenä. Minä olen. 

Eikä mitään uutta. Samanlaista New Age-Zen-Oprahismi huttua on nähty jo riittämiin.

Vierailija
18/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kokomaailma on pään sisällä? Eikä ole. Tää on maailma ja me olemme sen sisällä. Se mitä näemme ja kuulemme on aistiemme ansiota, mutta vaikka kuolemme täällä on silti ihmisiä jotka elävät samassa maailmassa jota kuolleet eivät olet näkemässä. Maailma on ja pysyy elossa oleville ihmisille.

Vierailija
19/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ainoastaan koko maailma, vaan koko maailmankaikkeus ja kaikki ne maailmat joita ei ole ja ne jotka voisivat olla tai ehkä ovat joskus olleet. Mitään rajoja ei ole, mutta en ole tullut ajatelleeksi että niissä maailmoissa ei voisi matkustaa ilman pysyä. psykedeelejä

Tämänkin olen huomannut. Todellisuuden perusolemus ei ole ajan ja paikan maailma, jonka koemme kun olemme samaistuneena ihmisruumiiseen. Se on ajattomuus, äärettömyys ja ikuisuus, jossa kaikki mitä on koskaan ollut on läsnä nyt. Eikä ole olemassa vain se tapahtumalinja, jota ihmiset sanovat todellisuudeksi, vaan kaikki mahdolliset rinnakkaiset maailmankaikkeudet. Luovan voiman luovuus on niin valtava, että yksikään vaihtoehto ei jää toteuttamatta. Jokainen vaihtoehto tai valinnan paikka on haarauma rinnakkaisten maailmankaikkeuksien välillä, ja nämä kaikki mahdolliset maailmat ovat olemassa. 

Sen lisäksi on lukemattomia eri ulottuvuuksia, jotka on oikeastaan eri tapoja tulkita perimmäistä todellisuutta. Kukin "laji" tulkitsee sitä tietoisuuden tasonsa mukaan. Ihminen kokee ajan ja paikan maailman, mutta toisenlaiset olennot kokevat hyvin erilaisia maailmoja, silti vaikka perimmäinen todellisuus on yksi ja sama. 

t. 7 & 14

Vierailija
20/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tajunnut nämä asiat intuitiivisesti. Olen koko elämäni nähnyt erittäin vahvoja ja vaikuttavia unia, joissa koen olevani yhtä muiden olentojen ja maailman kanssa. Myös musiikki saa minut kokemaan voimakkaasti tietoisuuteni avartumisen. Hyvässä konsertissa itken yleensä vuolaasti, kun kaiken kauneus ja suuruus iskee tajuntaan. Kauniilla maisemalla voi olla sama vaikutus. En ole ottanut psykedeelejä, koska en ole kokenut tarvitsevani niitä. Olen herkkä ja pelkään, että psykedeelinen trippi olisi minulle liikaa. Moni ystävä on kyllä ottanut ja pitänyt kokemastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan