Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "kiellettyä" olet tehnyt puolisosi selän takana?

Vierailija
18.04.2016 |

Onko omatuntosi puhdas? Jos ei, niin tunnusta täällä!

Minä tanssin hitaita miespuolisen kaverini kanssa baarissa. Ei siinä mitään sutinaa ollut, mutta luulen ettei mieheni ilahtuisi jos tietäisi.

Kommentit (249)

Vierailija
81/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostanut tarjousastioita Iittalan myymälästä.

Mitä sarjaa ostit? Milloin?

Pari viikkoa sitten ostin Rörstrandin Kulinara-sarjan tarjoilulautasia. Niin, ja Muumi-astioita myös, jotain poistuvia syviä lautasia, keräilylautasia ja niitä pieniä kuusenkoristemukeja. :-)

Minua on aina ihmetyttänyt, että kuka vittu ostaa muumi-astioita. Selvisipä tuokin.

Aika monet (tosin harvemmin varmaan vitut kuitenkaan) ostavat, sillä taitavat olla myydyimpien sarjojen joukossa koko maassa. Meillä niitä käytetään, koska lapset niistä pitävät ja syövät ruokansa niistä mielellään.

Vierailija
82/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt herkkuja ja tupakoinut (kännitupakointia yök). Salassa herkuttelusta tulee aina tosi kakara olo, mutta tupakoinnista oikeasti huono omatunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt huumeita ja nuuskaa. Polttanut tupakkaa ja vetänyt surutta kalsarikännejä yksin kotona ollessani. Pussaillut miehiä ja naisia. Ollut muutamassa tunteettomassa seksisuhteessa, kun puoliso pihtasi ja meillä meni muutenkin huonosti. Tuhlannut holtittomasti rahojani. En tiedä mitä hän on "salaa" puuhaillut enkä haluakaan tietää. Varmaan paljonkin tuolloin, kun suhde oli katkolla. Tiedän olevani paskiainen ja tuo nyt oli yksi vaihe elämässä ja suhteessa. Nyt jo taakse jäänyttä.

Vierailija
84/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaan exääni nettideittisivulla. Minulla ei ole omaa profiilia tms., mutta käyn säännöllisesti katsomassa vieläkö hän on siellä. Elän onnellisesti avioliitossa ja mieheni on täydellinen mies minulle. Sen takia olen tietysti onnellinen siitä, että ex minut jätti, enkä tunne häntä kohtaan enää juuri mitään. Mutta hän satutti minua tosi paljon teoillaan ja jotenkin nautin siitä, että näen hänen vuosien jälkeen edelleen roikkuvan sinkkuna nettideitissä.

Mäkin stalkkaan exääni välillä netissä. Kun hän erosi edellisestä tyttöystävästään, olin tyytyväinen. Mutta nyt on käynyt niin, että kun hänellä näyttää menevän huonommin, mulla tuleekin paha mieli hänen puolestaan. Vaikka exä loukkasi ja nöyryytti mua todella pahasti.

Käyn välillä myös katsomassa mieheni exien profiileja. Ihan vaan koska olen utelias :/

Muuta, mitä teen mieheltäni salaa:

Mulla on muutama kaveripoika, joita olen välillä halannut, vain ja ainoastaan kaverellisesti. Mies on jo siitä mustasukkainen, että mulla ylipäätänsä on miespuolisia kavereita.

Tykkään tanssia. Kaverien kanssa ulkona tanssin tosi paljon, ja niin myös kotona! Siksi rakastan yksin kotona olemista :) Mies luulee, että en juurikaan osaa tanssia, sillä en kehtaa hänen seurassaan.

Vierailija
85/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Note-to-self: pysy sinkkuna.

t. sinkkumies

;)

Vierailija
86/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyiselle mutta eksälle tein karuja temppuja. 

En saanut lähteä hänen kontrollinsa alta mihinkään. Hän määritteli mustasukkaisesti, kenet saan nähdä, kenen kanssa saan olla tekemisissä ja mitä mun pitäisi suurin piirtein kenestäkin ajatella. Hän ratsioi puhelimeni säännöllisesti läpi ja jollen näyttänyt sitä, se oli avoin merkki siitä että jotain salattavaa oli. Ainoastaan perjantaisin sai juoda, ei missään tapauksessa lauantaina tai jos oli pirskeet torstaina. Se oli hänen sääntönsä, mikä koski muakin - halusin tai en. Huvittavaa oli siinä, että mulle juominen ei ollut edes pakollista, vaan halusin vain nähdä ihmisiä ihan veden voimin. 

Mies lähti armeijaan, ja hän oletti, että istun sen aikaa kotona odottamassa häntä. Paskat. Heti kun ovi meni kiinni, menin tapaamaan kavereitani ja käytiin yksillä ja kaksilla. Kun mies kuuli tämän, hän aloitti kauhean raivoamisen. Lupasin parantaa tapani ja sen todella tein. 

"Kulta, älä soita mulle tänään, luen huomisiin tentteihin. Puslolmoi" ja suljin puhelimen, ja menin kaverin kanssa ajelemaan tai oluelle. Poistin puhelimestani kaikki tiedot ja viestit, ja aina kun mies ratsasi sen uudelleen, hän ei löytänyt sieltä mitään jännää. 

Kun tyyppi palasi armeijasta puolen vuoden jälkeen, sain kuulla myöhemmin että hän tuli takaisin sen takia että halusi tulla nopeasti vahtimaan mua. Missään vaiheessa ei siis ollut kyseessä pettämistä tai vieraita miehiä, vain hänen päähänpinttymänsä siitä, ettei mulla ole hauskempaa kuin hänellä itsellään. Suhde päättyi tasan kolmen kuukauden kuluttua siitä kun tyypin intin ovet sulkeutuivat, koska en kestänyt sitä häntäkärpästä. 

Mies ei saanut koskaan tietää, miten petollinen tyttöystävä hänellä olikaan kun se ei kiltisti käskystä istunutkaan kotona vaan oli aina liikkeellä siellä missä kulloinkin halusi. :----D 

Vierailija
87/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt arkipäivänä syömässä yksin roskaruokaa :X

ihmettelisihän se vähän jos tietäisi..tai sitten ei, eihän se kuitenkaan kiellettyä oo.

Vierailija
88/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn piilotupakalla kun oikein vituttaa. :D

Vierailija
89/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi stalkkeri. Käyn katsomassa eksäni ja mieheni exien profiileja facebookissa. :D.. Tosin mieheni taitaa tietää ainakin noiden hänen exiensä stalkkaamisesta.

Niin ja myönnän, että olen myös kyttäillyt että kuka tykkää mieheni päivityksistä.

Vierailija
90/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin perussuomalaisia. Viherpipertäjä vaimo vetäisi pultit, jos tietäisi.

Vierailija
91/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostan salaa suklaapatukoita käsilaukkuun ja syön niitä salaa päivällä miehen ollessa töissä ettei mun tarttis jakaa niitä kenenkään kanssa.

Jep, olen suklaaholisti!

Vierailija
92/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Note-to-self: pysy sinkkuna.

t. sinkkumies

;)

miksi?Pelkäätkö tämän ketjun luettuasi,että nainen syö salaa tai peräti shoppailee silloin tällöin omilla rahoillaan?

Nää on muuten sympaattisia tarinoita,ihanin tähän mennessä oli tuo siivousiintoilijan vaimo joka irrottelee yksin kotona sotkemalla ^^

Lisää symppistarinoita!

Vierailija
93/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lasillinen siideriä taloyhtiön pihatalkoissa

- Heitän miehen virttyneet kalsarit pois ja ostan uudet samanlaiset tilalle

- Laitan joskus omat sukkani sukkalaatikkoon sikin sokin rullaamatta varsia keräksi

- Vibraattoripiilo kirjahyllyssä ontoksi koverretun Finlandia-voittajan sisällä

- Pakastepiirakoita lapsen nyyttäreihin

- Werther-karkkeja käsilaukussa

- Täydensin astiastoa parilla uudella kahvikupilla ja miehen kysyessä ihmettelin "höh, nuohan ovat jo pari vuotta vanhat!". Petkutus meni täydestä.

Vierailija
94/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön salaa herkkuja ja sanon että en ole syönyt herkkuja pitkään aikaan 

Vierailija
95/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpynyt ja pussaillut mieheni sukulaisen kanssa. Viestitellyt myös kyseisen ihmisen kanssa paljon.

Vierailija
96/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitellut facebookissa toisen miehen kanssa, enkä ole suoraan kertonut tälle olevani varattu. (Toki se näkyy facebookin tiedoissa kylläkin..) Ja toisaalta saahan sitä jutella vastakkaisenkin sukupuolen kanssa vaikka olisi parisuhteessa. Ihan kaverimielistä jutustelua se on ollut ainakin minun puoleltani. 

Joskus seksiä harrastaessa kuvittelen olevani muiden miesten kanssa tai kuvittelen, että mieheni kaverit katselevat kun harrastan seksiä mieheni kanssa. Se kiihottaa minua ajatuksena. :D

Vierailija
97/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitellut ja aloittanut keskusteluja vauva.fi:ssä :D

Vierailija
98/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähnyt exsää, viestitellyt hänelle,ollaan siis nykyään kavereita mut luulen että nykyinen mies ei ymmärtäisi

Vierailija
99/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhnötän yöpaita päällä villasukat jalassa tukka pörrössä koko päivän ja katson leffoja SÄNGYSSÄ SYÖDEN mitä mies ei voi sietää 😈. Leffat on sitten scifiä, fantasiaa ja kauhua jotka on miehen mielestä höpöhöpöleffoja joita ei jaksa katsoa 😆

Vierailija
100/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi?Pelkäätkö tämän ketjun luettuasi,että nainen syö salaa tai peräti shoppailee silloin tällöin omilla rahoillaan?

No noi syömiset ja vastaavat nyt on ihan harmittomia. En oikein edes ymmärrä miksi mieheltä salaa pitäisi suklaat mussuttaa, maistuuko se silloin jotenkin paremmalta?

t. sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi