Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "kiellettyä" olet tehnyt puolisosi selän takana?

Vierailija
18.04.2016 |

Onko omatuntosi puhdas? Jos ei, niin tunnusta täällä!

Minä tanssin hitaita miespuolisen kaverini kanssa baarissa. Ei siinä mitään sutinaa ollut, mutta luulen ettei mieheni ilahtuisi jos tietäisi.

Kommentit (249)

Vierailija
141/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttänyt salaa ehkäisyä vaikka mies halusi lapsen. Minä en.

Jestas mikä idiootti olet, onnea vain miehellesi.

Vierailija
142/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen etukäteen netistä mitä sarjoissa tapahtuu, mm. walking dead edellispäivänä, black sails, jne. Sitten katson yhdessä miehen kanssa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn saunassa salaa. Saatan pitää lomapäivän tai tehdä etätöitä kotoa, jolloin laitan saunan heti lämpenemään ja käyn siellä päivän aluksi. Sauna ehtii sit jäähtyä illaksi, jolloin mies saattaa ehdottaa että laitetaanko sauna. No mut tottakai laitetaan.

Vierailija
144/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina piilopulloja, juon joka pv muutaman annoksen alkoholia. Mies ei tiedä että juon arkisin, ollaan töiden vuoksi paljon erossa tai sit eri rytmissä..

Kannattaa mennä tooosiiii nopealla aikataululla päihdeneuvonnan kautta hoitoon. Ennen kuin on liian myöhäistä...

Vierailija
145/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhden tai kahden juomatölkin juomisesta tehdään kauhea haloo ja väännellään naamaa niin en yhtään ihmettele, jos toinen haluaa kumota ne 1-2 juomaansa ihan omassa rauhassa ja nauttien.

Vierailija
146/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen av-palstaa incognito samalla, kun vaimo katsoo sarjoja teeveestä. Luen siis myös niitä (=näitä) epätoivoisia ketjuja ja mietin, tuntisiko kukaan, jos laittaisin sinne (=tänne) viestiä. Tunteekohan nyt?

M-37

Vierailija
147/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson yksinollessani aivottomia teinileffoja. Juuri sellaisia paskoja cheerleader-pätkiä.

Miehen seurassa en vain kehtaa. :D

Vierailija
148/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä tunnistin sut heti. Olethan Suomen ainoa 37-vuotias naimisissa oleva mies.

Vierailija
149/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa:

- Kun hän nukkui, kaivoin sohvan runkoon piilottamani suklaalevyn ja söin. Syötiin muutenkin usein herkkuja.

- Runkkasin suihkussa ja koneella kun hän oli seinän takana.

- Nettiseksi

- Ei ehkä vastaa kysymykseen, mutta häpesin hänen laihuuttaan, hiustyyliään ja pukeutumista.

- Salasin todellisen rahatilanteeni 10 vuoden ajan.

Vierailija
150/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastanut seksiä naisen kanssa. Tunnustin pussailun, mutta en koko hommaa.

Sama tapahtui uudestaan parin vuoden päästä vähän ennen kuin erottiin (ero oli ollut tekeillä jo pidempään, mutta tämä vauhditti sitä. Siitä kerrasta en kertonut miehelle mitään.

Vierailija
151/249 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus suklaapatukat ja salaiset astiashoppailut. Ai niin, ja alastonsuomi-tunnukset. Pillun levittelyä ja anaalijuttuja. Osa kuvista tunnistettavia ja osa julkisella paikalla. Kotona lähetyssaarnaajaa peiton alla.

Ja sitten viiden vuoden päästä petetään/erotaan, kun seksi on kotona niin tylsää. Itsehän ei tietenkään voi tehdä mitään sen eteen, edes kertoa mistä tykkäisi.

Vierailija
152/249 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hienot viinilasit! Mies kyllä tykkäsi niistä lopulta kun lupasin, että ryhdytään juomaan enemmän viiniä :D

Vierailija
153/249 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöjen illoissa party like animal!! Voi kun näkisi sen menon...

Imuttelua ja fistausta?

Vierailija
154/249 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylännyt miehen sivuhistoriaa salaa (mies jäi joskus kiinni feikkiprofiilista deittisivustolla, vieläkin korpeaa)

Tanssinut hitaita puolitutun kanssa, varmaan muutenkin baarikäyttäytyminen on välillä ollut vähän liian huomionhakuista

Antanut liikaa huomiota (toivoa?) miehelle, joka oli toivottoman ihastunut minuun vaikka seurustelen

Jutellut vanhan ihastuksen kanssa facebookissa aika paljon, tosin molemmat seurustelevat ja juttelu on vain kaverillista

Vierailija
155/249 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboinut salaa, jälkeen päin syyllinen olo. ..

Vierailija
156/249 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotibileissä mennyt jo nukkumaan/sammunut. Huoneessa oli muitakin ja eräs mies istui vieressäni ja alkoi silittää todella hellästi hiuksiani. Olin puoliunessa ja se tuntui niin mukavalta. Pyysin häntä kuitenkin lopettamaan. En ole koskaan miehelleni kertonut tästä silittelystä :D Ehkä tämä on kuitenkin aika viatonta, ehkä?!

Vierailija
157/249 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilopulloja, pari tupakkia silloin tällöin, ajan liikenteenjakajan väärältä puolelta, muiden miesten kuolaamista ja ihastumista, exän stalkkausta, miehen dvd-levyjen viemistä kirpparille kun on vähän liian kauniita naisia pääosissa.. todella alas olen vajonnut mielestäni mutta onneksi en ainakaan vielä ole sortunut pettämään..no kaippa sekin päivä vielä tulee mutta toivottavasti kupsahdan ensin!

Vierailija
158/249 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kotibileissä mennyt jo nukkumaan/sammunut. Huoneessa oli muitakin ja eräs mies istui vieressäni ja alkoi silittää todella hellästi hiuksiani. Olin puoliunessa ja se tuntui niin mukavalta. Pyysin häntä kuitenkin lopettamaan. En ole koskaan miehelleni kertonut tästä silittelystä :D Ehkä tämä on kuitenkin aika viatonta, ehkä?!

On viatonta,ja aika söpö "salaisuus" :) En itsekään kertoisi tuollaista tai vastaavia,jos oikeasti ei ole tapahtunut mitään petollista,mutta toinen voisi silti pahoittaa mielensä.Siis tähän kategoriaan menee mielestäni nuo flirttailut,tanssimiset ja muu harmiton toiminta,ehkä joku lusikassa nukkuminen alkaa jo olla harmaata aluette ja suutelu selkeästi pettämistä.

Minua ärsyttää kun mies tilittää jokaisen hartiahieronnan ja halauksen,joita on itse tehnyt,tai vastaanottanut,ei ne nyt pettämistä ole,mutta tarpeetonta tietoa.Tykkään esimerkiksi baari-iltana lähteä tanssimaan jos joku pyytää,heittää läppää mukavien miesten kanssa,huomasin taas vähän aika sitten että olen myös kova koskettamaan ihmisiä kännissä(selvin päin olen hyvin pidättäytynyt),silti päädyn yöksi oikeaan sänkyyn.

Vierailija
159/249 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa täällä kilttiä porukkaa. Uskomatonta. Olkaa nyt vähän rankempia.. Kai nyt jokainen saa tehdä elämässä mitä itse haluaa. Uskomatonta että jotain karkin syöntiä pitää piilotella. Tai tupakointia!

Joskus en tahallaan vastaa puhelimeen koko päivänä. Ihan sama kuka soittaa. Mies aluksi tästä tavasta suuttui, mutta ei enään jaksa.

Kerran koskettelin erään toisen naisen takapuolta baarissa.

Tyydytän itseäni joka päivä. Silti meillä on mieheni kanssa seksiä.

Vedätän miestä, että ehkä joku päivä muutetaan yhteen asumaan. Tätä en aijo koskaan toteuttaa, tarvitsen omaa tilaa ja haluan pitää suhteen kipinän yllä. Ollaan siis naimisissa kuitenkin.

Olen valehdellut panojeni määrän;D

Vierailija
160/249 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus suklaapatukat ja salaiset astiashoppailut. Ai niin, ja alastonsuomi-tunnukset. Pillun levittelyä ja anaalijuttuja. Osa kuvista tunnistettavia ja osa julkisella paikalla. Kotona lähetyssaarnaajaa peiton alla.

Ja sitten viiden vuoden päästä petetään/erotaan, kun seksi on kotona niin tylsää. Itsehän ei tietenkään voi tehdä mitään sen eteen, edes kertoa mistä tykkäisi.

Mies on hyvin uskonnollinen eikä maalliset asiat ole listalla ensimmäisenä. Liitto on herran siunaama ja siksi pyhä, ei tule eroa eikä aviorikosta. Ihan tyytyväinen olen liitossani, kiitos kysymästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän