Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "kiellettyä" olet tehnyt puolisosi selän takana?

Vierailija
18.04.2016 |

Onko omatuntosi puhdas? Jos ei, niin tunnusta täällä!

Minä tanssin hitaita miespuolisen kaverini kanssa baarissa. Ei siinä mitään sutinaa ollut, mutta luulen ettei mieheni ilahtuisi jos tietäisi.

Kommentit (249)

Vierailija
121/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työnsin sormen minulle tuntemattoman naisen pyllyreikään samalla kun puolituttu mies pani sitä pimppiin."

Miksi tuohon oman miehen lupa tarvittaisiin?

Vierailija
122/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeiden käyttö tuntuu palstan sekopäillä olevan sangen yleistä. Tarvinneeko ihmetellä, mistä mielenterveysongelmat johtuu?

Tai olisiko päihteiden käyttö seuraus mielenterveysongelmista,ei syy niihin?Täällä on vain muutama tunnustanut käyttävänsä huumeita asiaa sen tarkemmin erittelemättä,ei siitä voi oikein vetää johtopäätöstä palstalaisten henkisisistä ongelmista.

Salapajauttelija oli hauska,itsekin "kapinoin" miehen periaatteita vastaan harmittomasti,esimerkiksi kokkaan possuruokaa kun olen yksin kotona(mies suosii kasvisruokia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaillut persettä.

Sieltä selän takaahan se parhaiten käy.

Vierailija
124/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

läksin lenkille ja ostin levyn suklaata, jonka söin kannon nokassa istuen :D

Vierailija
125/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Työnsin sormen minulle tuntemattoman naisen pyllyreikään samalla kun puolituttu mies pani sitä pimppiin."

Miksi tuohon oman miehen lupa tarvittaisiin?

Otsikon kysymys kuului "Mitä olet tehnyt puolison selän takana",eli ei se tarkoita että pitäisi pyytää lupa tekemiseen,vaan sitä että asiasta ei nyt vain kerrota puolisolle.Itse esimerkiksi tykkään flirttailla kaikkien kanssa.En tee tästä tiliä mustasukkaiselle miehelleni.Samalla tavalla tämä sormen perseeseen työntäjä ei ole kertonut tästä asiata miehelleen.Kaikillahan meillä on omat luurangot kaapissa :D

Vierailija
126/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen illoissa party like animal!! Voi kun näkisi sen menon...

Vierailija
127/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppaillut salaa ja kun uusi paita tai housut jalassa, mies kysynyt et taasko uusi ostos, niin sanon että no eii kun löysn kaapin perältä.. Omistan hieman liikaa vaatteita omastakin mielestä.

Vierailija
128/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt salaa ehkäisyä vaikka mies halusi lapsen. Minä en.

Vierailija
129/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut miespuoleisen kollegan kanssa samassa huoneessa. Molemmilla omat sängyt eikä tosiaan mitään viritystä kummankaan puolelta. En viitsi kertoa miehelle koska siinä tulisi turhasta asiasta kitinää.

Sen sijaan erään mieheni kaverin kanssa oli pitkään aktiivista flirttailua johon kuului myös lähes esileikiksi laskettavaa hitaiden tanssimista jos satuimme yhtä aikaa baariin. Koskaan ei suudeltu tai koskettu toisiamme epäsoveliaan näköisesti mutta seksuaalinen lataus välillämme oli aivan käsittämätön. Lopulta tyyppi ymmärsi etten ikinä tulisi pettämään miestäni ja löysi itselleen soveliaamman kumppanin. Välillä hävettää että tämä kaikki tuli tehtyä ihan oman miehen nenän edessä, toisaalta, en ole tehnyt mitään ns salassa.

Kerran eräs tuttu mies suuteli minua mutta tämän kerroin puolisolleni.

Vierailija
130/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön salaa vihiksiä ja katson hömppäohjelmia.

Vierailija
131/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin kännissä miehen parhaan kaverin kanssa kun mies makasi sammuneena vieressä. Oli helvetin kiihottavaa, enkä ole koskaan saanut niin intensiivistä orgasmia.

Jestas mikä idiootti olet, onnea vain miehellesi.

Vierailija
132/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus suklaapatukat ja salaiset astiashoppailut. Ai niin, ja alastonsuomi-tunnukset. Pillun levittelyä ja anaalijuttuja. Osa kuvista tunnistettavia ja osa julkisella paikalla. Kotona lähetyssaarnaajaa peiton alla.

Vierailija
133/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei pysty yhdyntään.

Harrastan toisinaan itsetyydytystä. En haaveile silloin muita, kuin omaa rakasta.

Puhutaan muuten avoimesti tästä asiasta, mutta tätä en ole kestänyt paljastaa.

Eikö hän halua/pysty sinua käsillään tai suullaan tyydyttämään. Saisitte jakaa kaiken.

Vierailija
134/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o kirjoitti:

Näitä kun lukee niin voi jumalaude sentään.. En voi käsittää miten miehet kestävät naisia ja niiden typeriä aivotuksia. "Syön mieheltäni salaa" siis nyt ihan oikeasti! Sanon tämän ihan naisena. Ja miehethän on aina tyhmiä ja plaaplaa.

Tässä muita tyhmiä kuin sinä. Mene pois, hus, hus.

Vierailija
135/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Lasillinen siideriä taloyhtiön pihatalkoissa

- Heitän miehen virttyneet kalsarit pois ja ostan uudet samanlaiset tilalle

- Laitan joskus omat sukkani sukkalaatikkoon sikin sokin rullaamatta varsia keräksi

- Vibraattoripiilo kirjahyllyssä ontoksi koverretun Finlandia-voittajan sisällä

- Pakastepiirakoita lapsen nyyttäreihin

- Werther-karkkeja käsilaukussa

- Täydensin astiastoa parilla uudella kahvikupilla ja miehen kysyessä ihmettelin "höh, nuohan ovat jo pari vuotta vanhat!". Petkutus meni täydestä.

Pidä tyylistäsi kiinni!

Minulla ei liittossani moista ollut, mutta muistin taas miksi on hyvä säilyttää tämä yksinasumisen -tilanne. Vai onko???? Vastatkaapa siskot 🙃

Vierailija
136/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin himoissani kaikki TV sarjan jatkot, mitä meidän piti yhdessä seurata. katsoin ne sitten miehen kanssa uudestaan ja esitin yllättynyttä... hävetti, mutta en vaan malttanut.

Vierailija
137/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Lasillinen siideriä taloyhtiön pihatalkoissa

- Heitän miehen virttyneet kalsarit pois ja ostan uudet samanlaiset tilalle

- Laitan joskus omat sukkani sukkalaatikkoon sikin sokin rullaamatta varsia keräksi

- Vibraattoripiilo kirjahyllyssä ontoksi koverretun Finlandia-voittajan sisällä

- Pakastepiirakoita lapsen nyyttäreihin

- Werther-karkkeja käsilaukussa

- Täydensin astiastoa parilla uudella kahvikupilla ja miehen kysyessä ihmettelin "höh, nuohan ovat jo pari vuotta vanhat!". Petkutus meni täydestä.

Pidä tyylistäsi kiinni!

Minulla ei liittossani moista ollut, mutta muistin taas miksi on hyvä säilyttää tämä yksinasumisen -tilanne. Vai onko???? Vastatkaapa siskot 🙃

On,minusta ainakin on hyvä pitää molemmilla omat kämpät,itse ainakin tarvitsen omaa tilaa ja aikaa.Tämä lainattu tyyppi kuulostaa kyllä mainiolta!

Vierailija
138/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostellut milloin mitäkin, omalla palkalla siis, enkä tuhlaten viimesiä ruokarahoja. Lentolippuja, hotelleja. Exällä oli joku angsti matkustelua kohtaan.

Sulla on aika tyhmä ex. Häivyit kotoa viikoksi tai kahdeksi eikä ex tajunnut että oot matkoilla. =D

Vierailija
139/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi?Pelkäätkö tämän ketjun luettuasi,että nainen syö salaa tai peräti shoppailee silloin tällöin omilla rahoillaan?

No noi syömiset ja vastaavat nyt on ihan harmittomia. En oikein edes ymmärrä miksi mieheltä salaa pitäisi suklaat mussuttaa, maistuuko se silloin jotenkin paremmalta?

t. sinkkumies

Lapsiperheessä nyt vaan joutuu jakamaan paljon asioita, jopa ne karkit ja herkut. Maistuu se suklaa tai muu herkku paljon paremmalta kun saat syödä ne pari kertaa kuussa aivan rauhassa ilman, että kukaan on vinkumassa haukkua tai palasta.

Vierailija
140/249 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi?Pelkäätkö tämän ketjun luettuasi,että nainen syö salaa tai peräti shoppailee silloin tällöin omilla rahoillaan?

No noi syömiset ja vastaavat nyt on ihan harmittomia. En oikein edes ymmärrä miksi mieheltä salaa pitäisi suklaat mussuttaa, maistuuko se silloin jotenkin paremmalta?

t. sinkkumies

Lapsiperheessä nyt vaan joutuu jakamaan paljon asioita, jopa ne karkit ja herkut. Maistuu se suklaa tai muu herkku paljon paremmalta kun saat syödä ne pari kertaa kuussa aivan rauhassa ilman, että kukaan on vinkumassa haukkua tai palasta.

Niin, tai naureskelemassa että taasko sä syöt herkkuja tai kauhee ku sä syöt paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme