Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 6-kausi alkaa AVAlla 3.5
Kiva että tämä uusin kutoskausi saatiin näin nopeasti Suomeen, sillä tämän kutoskauden finaalijakso nähtiin USAssa vasta viime viikolla :)
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Sitä en koskaan tajunnut että miksi Erika ei myöntänyt että kävi välittömässä juoruamassa Yolandalle että Yolandan lasten taudeista puhuttiin. Vasta seuraavana päivänä sanoi että ookoo mä sen sanoin, vaikka jankkasivat sitä edellisen illan.
Sitäpaitsi Erika muutti sitä juttua vähän, hommahan oli siinä että LVP kertoi Kylelle että Mohamed oli sanonut että lapset ovat kunnossa ja että vain Yolandalla on borrelioosi. Erikan kertomana se kuulosti vähän siltä että lapsista puhuttu pahaa ja heitä vähätelty.
Sitten Erika itse valittaa kun Kathryni käy juoruamassa LVPlle että tämä kutoo verkkoja ja on sala-ampuja.
En kestä tätä tekstinsyöttöä joka poistaa samalla:
välittömästi sopivassa tilanteessa
LVP;n omahyväiset, muita halveksivat ilmeet ja puheenvuorot kertoivat kaiken oleellisen tästä egomaanisesta, seniilistä riidanaiheuttaja-manipuloija mummosta. Naurettavin tekoitkulla höystetty säälin ja pisteidenkeräämistemppu oli LVP:n sepitelmä väkivaltaisesta suhteestaan. Niin läpinäkyvää, mutta silti jotkut pitävät sitä vielä hyvänä tyyppinä? Oikeassa elämässä olisitte siis LVP:n sätkynukkeja.
Eileen levitti kyllä siskonsa tuhkat meren rantaan jossa oli kasvillisuutta, ei kenenkään terassille tai autotielle.
Palstamammat osaavat vääristellä asioita samaan tapaan kuin sarjan naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
LVP;n omahyväiset, muita halveksivat ilmeet ja puheenvuorot kertoivat kaiken oleellisen tästä egomaanisesta, seniilistä riidanaiheuttaja-manipuloija mummosta. Naurettavin tekoitkulla höystetty säälin ja pisteidenkeräämistemppu oli LVP:n sepitelmä väkivaltaisesta suhteestaan. Niin läpinäkyvää, mutta silti jotkut pitävät sitä vielä hyvänä tyyppinä? Oikeassa elämässä olisitte siis LVP:n sätkynukkeja.
Oikein mielelläni koska se tuntee kaikki ja kaikki pitävät siitä tuolla päin, joten voisi tutustuttaa minut niihin piireihin :) Pääsisin silittämään miniponejakin!
Vierailija kirjoitti:
Eileen levitti kyllä siskonsa tuhkat meren rantaan jossa oli kasvillisuutta, ei kenenkään terassille tai autotielle.
Sorrentossa, meidän hotelli oli ihan noilla nurkilla, ollaan käyty siellä 5 kertaa koska meillä asuu siellä tuttuja! Siinä menee alhaalla tie ja tuo on sellainen terassimallinen hotelli jossa olivat, sellaiset porrastetut huoneistot! Manzon poppoo oli myös siellä kuvaamassa, eli sen New Jerseyn punapäätädin oma sarja joka kertoo niiden perheestä ja kun kävivät Italiassa ennen lastensa häitä.
Se siis on meren rannalla siis, mutta siinä jyrkänteellä on hotelli ja alhaalla tie, ne eivät vaan näkyneet rehottien puskien ja puiden alta niin hyvin.
Mä luulin että se oli vitsi kun sanoivat edelliskaudella että Brandi hilluu kännissä pitkin kaupunkia niin että tamponin naru roikkuu alapäästä, mutta tottahan tuo näyttää olleen! Oikeanpuolimmainen kuva....
http://www.allabouttrh.com/wp-content/uploads/2014/03/brandi1.jpg?9746aa
Vierailija kirjoitti:
Se siis on meren rannalla siis, mutta siinä jyrkänteellä on hotelli ja alhaalla tie, ne eivät vaan näkyneet rehottien puskien ja puiden alta niin hyvin.
rehottavien puskien.
Kuulostipa tuo kauhealta...... ;DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se jälleennäkemisjakso ja kohtaus jo, jossa Eileen vetää sellaiset feikkinaurut päänheilutuksineen kun Vanderpumppi sanoo sille jotain? Se on niin myötähäpeäistä katsottavaa ja överiksi menevää jopa tuollaiselta tusinasaippuasarjanäyttelijältä. Olin Jenkeissä kun tuo tuli ja mun jenkkikaverit olivat vaan että buuuuu tolle Eileenille, siitäkään ei näytä kukaan sielläpäin pitävän joten tuskin on enää mukana ensi kaudella.
Odotin ja odotin ko. kohtausta, mutta meni kyllä täysin ohi. Että buu vaan itsellesi.
Buu sinulle, se kohta tuli jo toissaillan jaksossa.
Katselin ne kaikki eilen kerralla. Oli vaan kovin huomaamaton kohtaus.
Miten et voinut huomata tuollaista niin kamalaa tekoväkinäistä-"ähäh" naurua hiusten heittoineen, samalla kun silmänsä muljahtivat kuin säikähtäneellä lehmällä???!
Mun mieskin katsoi tätä minun kanssani jonkin aikaa, ja kun tuo Eileenin "kohtaus"-kohtaus tuli niin mieheni kysyi että mikä tuolle tuli kun tuolleen lapsellisesti käyttäytyy, että onkohan sillä lääkitys ihan kohdallaan vai mikä vikana.
Samoin katsoi sitä jaksoa minun kanssa kun Eileen levitteli siskonsa tuhkia Italian rannikolla, että miksi se heivasi ne tuhkat omalta parvekkeelta alas suoraan toisten ihmisten terassille ja osa taisi mennä rantatielle?! Silloin ajatteli jo ettei tuo nainen ole ihan ookoo :D
Eileenillä oli pieni rasia sitä tuhkaa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en koskaan tajunnut että miksi Erika ei myöntänyt että kävi välittömässä juoruamassa Yolandalle että Yolandan lasten taudeista puhuttiin. Vasta seuraavana päivänä sanoi että ookoo mä sen sanoin, vaikka jankkasivat sitä edellisen illan.
Sitäpaitsi Erika muutti sitä juttua vähän, hommahan oli siinä että LVP kertoi Kylelle että Mohamed oli sanonut että lapset ovat kunnossa ja että vain Yolandalla on borrelioosi. Erikan kertomana se kuulosti vähän siltä että lapsista puhuttu pahaa ja heitä vähätelty.
Sitten Erika itse valittaa kun Kathryni käy juoruamassa LVPlle että tämä kutoo verkkoja ja on sala-ampuja.
Sillä oli just ollut keikka, Olisitko itse halunnut juhlia keikkaa tapellen akkojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli just ollut keikka, Olisitko itse halunnut juhlia keikkaa tapellen akkojen kanssa.
Yleensä ei muutenkaan aleta missään kenenkään järjestämässä tilaisuudessa pilata tunnelmaa kohkaamalla ja riitelemällä.
Vierailija kirjoitti:
Eerika on siis esikuva suomalaisille aikuispissiksille jotka harkitsevat rahan eteen toosan jakamista. Hienoa, joo. Eipä mulla enää muuta.
Typerä henkilöön käyvä kommentti, et osaa keskustella aiheesta, vaan pitää alkaa solvamaan keskenkasvuisesti: "Tykkäätte jostain mistä mä en tykkää, ootte ihan paskapäitä ja tyhmiä" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiskeikka gay-baarin nurkassa jossa 10 muuta esiintyjää samana iltana, juu okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eerika on siis esikuva suomalaisille aikuispissiksille jotka harkitsevat rahan eteen toosan jakamista. Hienoa, joo. Eipä mulla enää muuta.
Typerä henkilöön käyvä kommentti, et osaa keskustella aiheesta, vaan pitää alkaa solvamaan keskenkasvuisesti: "Tykkäätte jostain mistä mä en tykkää, ootte ihan paskapäitä ja tyhmiä" :D
Se 20 vee joka sitä Ericaa fanitti, ilmoitti itse että panisi rumia vanhoja ukkoja joilla valtaa ja rahaa koska se rahaa tekee ne ukot karismaattiseksi ja pantavaksi. Mitä muuta tosta vois päätellä?
No tää kalkkunasarja loppu nyt, mikä tän tilalle tulee????
Pliis jotain uutta ja tuoretta, ei noita kottaraisia enää jaksa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hänhän sanoi, että oli väsynyt ja ajatteli antaa muiden akkojen porista aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keikka my a$$! 😂
Ihana parodia Erikasta! Koomikon äänikin menee ihan nappiin :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Ja tuhkaa oli pieni rasiallinen, ei tosiaankaan kaikki tuhkat. Suurin osa varmaan levisi tuulen mukana, eikä edes suoraan laskeutunut alas.
(mutta silti on minusta ihan ok, ettei meillä Suomessa saa ihmisen tuhkaa ripotella vapaasti minne tahansa ainakaan ilman lupaa)
Tuhkista tuli mieleen miten NYCn Sonjan piti levittää puudelinsa tuhkat veteen siinä pienessä muistotilaisuudessa mutta ne pölähtivät suoraan jalkakäytävälle....! :-o