Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 6-kausi alkaa AVAlla 3.5
Kiva että tämä uusin kutoskausi saatiin näin nopeasti Suomeen, sillä tämän kutoskauden finaalijakso nähtiin USAssa vasta viime viikolla :)
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole minun mielestäni ilkeä ketju, aika huumorintajuinen, mutta on käsittämätöntä alkaa haukkumaan jotain keskusteluun liittynyttä uranaista joka kokee että Vanderpump on ainoa jota jaksaa katsoa koska hälläkin yrityksiä.
Onko se teiltä Erikan faneilta jotenkin pois?
Ilmeisesti Erikan fanit ovat teinejä tai parikymppisiä ja Vanderpumpin fanit yli kolme-nelikymppisiä?
Ei kai uranaista ole haukuttu, ihmetelty vain. Mutta en usko, että oikeat uranaiset viitsivät sitä uraa tällaisissa ketjuissa mainostaa. Eihän se ura kenenkään mielipiteistä yhtään vakavammin otettavia tee, vaikka joku tietysti saattaa alemmuudentuntoisesti niin ajatella.
Miksi uratykit, julkkikset tai poliitikot eivät olisi täällä yhtä lailla kuin muutkin? Itse en voisi jutella näistä hömppäasioista tutuilleni koska nämä tositeeveet ovat salainen paheeni, vaikka myös minulla on tärkeä, tuottoisa työ ja kaksi akateemista tutkintoa joista toinen ulkomailta. Ulkomailla asuvat vanhat opiskelukaverini seuraavat näitä. Suomessa on vaan jotenkin muka hienoa sanoa ettei omista telkkaria kun sieltä tulee vain tällaista ulostetta kuin tämä ohjelma.
Vai onko av tarkoitettu vain työttömille tavistallaajille tai vaihtoehtoisesti rupulähiöissä asuville kananpyllytukkaisille mammoille joilla viisi lasta viiden eri miehen kanssa? Sellaisen kuvan täällä av:lla valitettavasti saa että tänne hyväksytään vain ne päähänpotkitut tapaukset joilla ei rahaa ja joiden miehet pettää jne, eikä sellaisia joilla menee hyvin niin taloudellisesti kuin parisuhteessa.
Jankuti jankuti.
Missasit pointin. Tokihan täällä käy väkeä laidasta laitaan. Mutta suurin osa, jotka täällä titteleillään ja tutkinnoillaan yrittävät päteä ovat jotain ihan muuta, mitä väittävät. Huomaahan sen viestien sisällöstäkin.
Minä ainakin kirjoittelen tänne miten sattuu ja välillä mitä känny syöttää, oikeassa elämässä kirjoitan hyvin korrektia kieltä.
En tarkoittanut oikeinkirjoitusta, vaan viestien sisältöä. Kuka oikea yritysjohtaja esim. mainitsisi taustaansa tällaisissa höpöhöpö ketjuissa tai alkaisi oikein jankkaamaan asiasta. [/
Niinpä. Vähän epäilyttää tämä tapaus. :) Mutta väliäkö sillä. Pidetään keskustelu aiheessa, jooko? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole minun mielestäni ilkeä ketju, aika huumorintajuinen, mutta on käsittämätöntä alkaa haukkumaan jotain keskusteluun liittynyttä uranaista joka kokee että Vanderpump on ainoa jota jaksaa katsoa koska hälläkin yrityksiä.
Onko se teiltä Erikan faneilta jotenkin pois?
Ilmeisesti Erikan fanit ovat teinejä tai parikymppisiä ja Vanderpumpin fanit yli kolme-nelikymppisiä?
Ei kai uranaista ole haukuttu, ihmetelty vain. Mutta en usko, että oikeat uranaiset viitsivät sitä uraa tällaisissa ketjuissa mainostaa. Eihän se ura kenenkään mielipiteistä yhtään vakavammin otettavia tee, vaikka joku tietysti saattaa alemmuudentuntoisesti niin ajatella.
Miksi uratykit, julkkikset tai poliitikot eivät olisi täällä yhtä lailla kuin muutkin? Itse en voisi jutella näistä hömppäasioista tutuilleni koska nämä tositeeveet ovat salainen paheeni, vaikka myös minulla on tärkeä, tuottoisa työ ja kaksi akateemista tutkintoa joista toinen ulkomailta. Ulkomailla asuvat vanhat opiskelukaverini seuraavat näitä. Suomessa on vaan jotenkin muka hienoa sanoa ettei omista telkkaria kun sieltä tulee vain tällaista ulostetta kuin tämä ohjelma.
Vai onko av tarkoitettu vain työttömille tavistallaajille tai vaihtoehtoisesti rupulähiöissä asuville kananpyllytukkaisille mammoille joilla viisi lasta viiden eri miehen kanssa? Sellaisen kuvan täällä av:lla valitettavasti saa että tänne hyväksytään vain ne päähänpotkitut tapaukset joilla ei rahaa ja joiden miehet pettää jne, eikä sellaisia joilla menee hyvin niin taloudellisesti kuin parisuhteessa.
Jankuti jankuti.
Missasit pointin. Tokihan täällä käy väkeä laidasta laitaan. Mutta suurin osa, jotka täällä titteleillään ja tutkinnoillaan yrittävät päteä ovat jotain ihan muuta, mitä väittävät. Huomaahan sen viestien sisällöstäkin.
Minä ainakin kirjoittelen tänne miten sattuu ja välillä mitä känny syöttää, oikeassa elämässä kirjoitan hyvin korrektia kieltä.
En tarkoittanut oikeinkirjoitusta, vaan viestien sisältöä. Kuka oikea yritysjohtaja esim. mainitsisi taustaansa tällaisissa höpöhöpö ketjuissa tai alkaisi oikein jankkaamaan asiasta. [/
Niinpä. Vähän epäilyttää tämä tapaus. :) Mutta väliäkö sillä. Pidetään keskustelu aiheessa, jooko? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjan fanit ovat jo jonkin aikaa vaatineet Andyltä että ainakin Eileenin, Yolandan, Erikan ja Lisa Rinnan pitäisi saada kenkää sarjasta.
Andy oli vastannut että ei, eli sen perusteella sama poppoo nähdään syksyllä kun tämä jatkuu Jenkkilässä. Ovatkohan ehtineet kuvata jatkoa samantien kun edellinen päättyi, joten siksi eivät ole erottaneet ketään tällä välin eivätkä pysty erottaa kesken kuvausten? '
Luoja jos sama feikkisairausdraama jatkuu sillä mä en oikeasti enää kestä näitä RH:iden feikkisyöpiä (Brooks), feikkimunchhauseneita jossa pöydille lätkitään verisiä feikkitissi-silikoniriekaleita (Yolanda), mitä feikkiä seuraavaksi?
Ehkä sinun on aika ryhtyä seuraamaan jotain muuta ohjelmaa.
Seuraan meneillään olevia: Real Housewives of Dallas 1 , Real Housewives of NYC 8 sekä Real Housewives of Cheshire 3. Nämä ovat paljon parempia kuin viimeiset OC ja BH.
No hyvä, että riittää seurattavaa. Itse pidän mobwivesista, mutta se ei enää jatku.
Mob Wifes on hyvä! Se on niin aito ja siinä on mieletön musiikki läpi jakson eli tarttuvat säkeet!
Lopettivatko sen koska Big Ang kuoli?
Olen Vanderpump-fani ikuisesti. Kun olimme tosiaan hänen SUR-ravintolassaan syömässä muutaman kerran toissa vuonna lomamme aikana niin oli siellä kerran itse paikan päällä hän tuli juttelemaan että mitä kuuluu onko kaikki hyvin ja sanoin että tulimme Suomesta saakka syömään. Hän oli hämmentyneenä ja katsoi meitä hetken epäuskoisena että niin kaukaa. Sanoin että tulimme tänne pakkasta pakoon kun Suomessa meinaa pyllyt jäätyä (huom, Suomessa oli talvipakkaset) ja hän naureskeli ja nyökkäsi että se pyllyn jäätyminen oli yksi syy siihen miksi lähtivät itsekin Briteistä pois :D Sitten toivotteli oikein hyvää iltaa meille ja mukavaa loman jatkoa.
Ihan taviksia nuo loppujen lopuksi kuitenkin ovat vaikka pyörivät tällättyinä kaapelitelkkarikanavalla feikkidraaman keskellä, mutta myönnän että olin todella kateellinen kaverilleni joka oli nähnyt Jude Lawn ravintolassa viikkoa myöhemmin, oli kuulemma sairaan komea mies luonnossa! :P
Oletteko muuten tekin huomanneet että kun Erika on ollut yksin tai muiden naisten seurassa niin hän on älyttömän hauska ja rempseä räpätäti ja hänellä on hyvä meininki ja heittää läppää ihan täysillä ja saa porukan ja yleisönkin nauramaan _mutta_ kun on Yolandan seurassa niin olemus muuttuu heti sellaiseksi mean girliksi? Mittailee toisia katseellaan, nyrpistelee, vaihtaa tietynlaisia katseita Yolandan kanssa kun jotkut muut naiset ovat suuvuorossa (molemmat Lisat, Kathryn) kuten jälleennäkemisjaksossa nähtiin. Tuolla Yolandalla on ihme vaikutus muihin ja saa muut lähtemään mukaan joko tuohon passiivis-agressiiviseen v-ttuiluun tai suoraan hyökkäilyyn, se on mun mielestä pahempi manipuloija kuin LisaV. Enemmänhän tuo Yolanda teki Brandistakin itselleen rakkikoiraa kuin LisaV. LisaVllä ei ollut sellaiseen aikaa työn takia ja Brandi koki että LisaV hylkii häntä ja haki uuden "omistajan" itselleen, ja turhautuneella kotirouva-Yolandalla ei ole muuta kuin aikaa miettiä ihmissuhteita ja pistää ihmisiä arvojärjestykseen joten Brandi astui hänen leiriinsä kuin tilauksesta kun Yolanda oli raivoissaan siitäkin kun LisaV sai oman Vanderpump rules-shown eikä hän saanut mitään sarjaa omalle perheelleen. Olisiko edes jaksanut tehdä sellaista borrelioosin sekä revenneen silikonin kanssa?
Tuo Yolantan silikoni oli mulle liikaa, kun ne heitti sen veriklimppisen möykyn siihen leikkaussalin pöytään ja siitä roikkui riekaleita kuin muovipussista! Onneksi en ollut syönyt mitään juuri ennen sitä jaksoa koska aloin yökkimään sen nähtyäni! Ihme että ne näytti sen tällaisessa glamuurisarjassa! Monikohan nainen kulkee saman näköinen verinen vuotosilikoni rinnassa, tietämättä että se omassa kropassa oleva onkin hajonnut?! Hyi helvetti sentään!!!
Mä olen ajatellut BHHW:n karikatyyrinä naisista ja niiden riidanhaluisuudesta, mutta nyt kun luin näitä kommentteja, niin ihan sama rähinä joillakin näköjään täälläkin. Tää on viihdettä, älkää nyt herranjestas ottako tätä noin tosissannne. :)
Yolanda on kauhean kaksinaamainen. Väittää että tulee ex-miesten ex-vaimojen ja näiden uusien vaimojen kanssa hyvin toimeen ja esittää avointa ja sopevaa, mutta muistatteko miten varuillaan oli Davidin entisen vaimon Lindan seurassa kun Linda eli Brodyn äiti ja Jennerin Brucen exä oli käymässä Vanderpumpeilla pari kautta sitten? Se Lindahan vaikuttaa ihanalta ja mukavalta. Samoin kun oli käymässä Mohamedin luona ja morsmaikku Shiva oli siellä niin oli mielin kielin hänen edessään mutta inhosi sitä oikeasti eikä tykännyt kun Shiva liikkui Vanderpumpin kanssa ja se oli viimeinen niitti kun Shivaa kosiskeltiin sarjaan ja Vanderpump kannusti tätä ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ajatellut BHHW:n karikatyyrinä naisista ja niiden riidanhaluisuudesta, mutta nyt kun luin näitä kommentteja, niin ihan sama rähinä joillakin näköjään täälläkin. Tää on viihdettä, älkää nyt herranjestas ottako tätä noin tosissannne. :)
Tämä on The Real Housewives of AV :D
Täällä on porvarieliittinaiset Espoosta, naispomot Kauniaisista, lähiölutkat Itä-Helsingistä ja yh-mammat Vantaalta. Kaikki haluaa julkisuutta; ne hienopieruimmat naiset heittäytymällä WT:iksi ja todelliset WT:t yrittää taas olla hienopierumpaa kuin ovat.
Introlausahdukset kuuluvat jotenkin näin; "Kun kiillotan kultahipuilla mirriäni niin vanhakin näyttää nuoremmalta", "Olen syöjätär ja syön jopa teidän kaikkien muiden äitien eväät", "Anna mulle logolaukku ja rahaa niin nain vaikka isoisääsi haudassa" ja "Minä olen ehdoton pomo työpaikalla ja kaveripiirissä - jos tönäisetkään minua niin minä jyrään sinut lopullisesti"
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se jälleennäkemisjakso ja kohtaus jo, jossa Eileen vetää sellaiset feikkinaurut päänheilutuksineen kun Vanderpumppi sanoo sille jotain? Se on niin myötähäpeäistä katsottavaa ja överiksi menevää jopa tuollaiselta tusinasaippuasarjanäyttelijältä. Olin Jenkeissä kun tuo tuli ja mun jenkkikaverit olivat vaan että buuuuu tolle Eileenille, siitäkään ei näytä kukaan sielläpäin pitävän joten tuskin on enää mukana ensi kaudella.
No, se oli se mitä Eileen asiasta oli mieltä. Olihan se nyt aivan selvää, Lisa sanoi että "eikö kaikki ollutkaan kunnossa", kun jokainen pystyi näkemään ettei ollut (ja jonka näkee täysin muiden naisten ilmeistä ja katseista, esimerkiksi Kylen ja Kathrynin, kun olivat Eileenin lisäksi lounaalla Lisan luona), johon Eileen ei voinut uskoa korviaan, ihan luonteva reaktio. Tuskin sillä mitään tekemistä sen kanssa on, mitä tekee työkseen. Ja olen katsonut Eileenia Tunteissa ja tuoksuissa, ei hänen roolihahmonsa tuollaisia eleitä tee, on aivan erilainen hahmokin. Ja tusinasaippuanäyttelijästä ei kyllä ole kyse, voitti historiallisen pääosa-Emmyn kaksi vuotta sitten, joka oli vasta toinen kerta koko Päivien Viemää (Days of our Lives)-sarjan 50-vuotisessa historiassa, kun niin on käynyt. Lisäksi, koko saippuasarja-ala kunnioittaa ja arvostaa häntä erittäin kyvykkäänä ja kovasti töitä tekevänä näyttelijänä. Eileenin rooli Kristen DiMerana virkisti ja nosti uuteen nousuun koko Päivien Viemää -sarjan vuonna 2013, ja Eileen valittiin monissa palkinnoissa ja äänestyksissä koko vuoden parhaaksi ja/tai viihdyttävämmäksi näyttelijäksi.
Tässä kaikessa on kyse täysin vain siitä, että Lisa Vanderpumpin fanit (jotka ovat osoittaneet suuria vesikauhuisuuden merkkejä) vain eivät osaa ymmärtää ja/tai hyväksyä sitä, että joku ei automaattisesti palvokaan maata näiden "kuningattaren" jalkojen alla, ja että jos joku aivan uskaltaa lausua eriävän mielipiteen. Tällaista henkilöä vastaan on yksinkertaisesti käännyttävä. Senhän takia (ja tätä ihmeteltiin tässä juuri muutama viesti aiemmin) samat ihmiset alussa pitivät Erikastakin, mutta heti kun tämä sanoi suoraan totuuden siitä, mitä ajatteli (että Vanderpump on asioita sivusta ohjaileva henkilö), niin kas kummaa, yhtäkkiä näiden samojen ihmisten mielestä Erika "ei ollutkaan enää niin kiva". Sama pätee Lisa Rinnaan, jota niin pidettiin hauskana ja sopivan hulluna ihmisenä, niin - oho - hän uskalsikin sanoa jotain poikkipuolista Lisa V.:stä, niin - hus, ulos hänet sarjasta. Ja sama pätee myös Yolandaan, vaikka Lymen tauti nyt sinänsä onkin hiukan tylsä aihe tällaiseen sarjaan, ja uskonkin, että montaa kyllästytti asiasta kuulla, on kyllä kyseessä tässäkin tapauksessa myöskin se, että hän uskaltaa sanoa ja onkin sanonut monta kertaa Lisa V.:stä suoraan, mitä ajattelee. Sen sijaan Kathryn, joka on varmasti tylsin koko porukasta, niin hän kyllä voisi jäädä - miksi, no tietenkin sen takia, kun on näennäisesti asettunut Vanderpumpin puolelle. Kaikista huvittavinta on se, että jopa Kyle, Lisa V.:n "paras ystävä" tällä kaudella tietää tämän tasan tarkalleen kaiken saman, mitä kaikki muutkin, ja on myöntänytkin sen useaan otteeseen, mutta "on vain päättänyt, ettei välitä asiasta", koska haluaa pysyä Lisa V.:n ystävättärenä. Jos nämä kaikki naiset näkevät ja tietävät samat luonteenpiirteet yhdestä henkilöstä, niin ei se kyllä silloin mitään keksittyä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaliforniasta Tahitille ei ole sen pidempi matka, kuin vaikkapa New Yorkiin. Mutta pariisi on ihan toisella puolella maapalloa.
tahitilla on käyny NYT; nää jaksot tulee n. 1-2 v viiveellä.
Jaksot tulevat vajaan vuoden viiveellä, nämä jaksot jotka nyt näytettiin, on kuvattu kesällä 2015, ja reunion-jaksot helmi-maaliskuussa 2016, eli vain muutama kuukausi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta oikeasti ällötä tuo että kaunis ja nuorekas Erika on tuollaisen vastenmielisen näköisen vanhuksen kanssa joka vois olla sen isä tai isoisä? Jos se olisi joku vanha mutta tosi hottis ja karismaattinen pappa joo, mutta tuo ukkeli on ihan maksaläiskäistä Florida-vanhainkotisettiä jo! :o
Miksi se ketään pitäisi ällöttää? Ei kai se kehenkään muuhun liity, jos joku on tehnyt päätöksen olla jonkinlaisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LVP;n omahyväiset, muita halveksivat ilmeet ja puheenvuorot kertoivat kaiken oleellisen tästä egomaanisesta, seniilistä riidanaiheuttaja-manipuloija mummosta. Naurettavin tekoitkulla höystetty säälin ja pisteidenkeräämistemppu oli LVP:n sepitelmä väkivaltaisesta suhteestaan. Niin läpinäkyvää, mutta silti jotkut pitävät sitä vielä hyvänä tyyppinä? Oikeassa elämässä olisitte siis LVP:n sätkynukkeja.
Oikein mielelläni koska se tuntee kaikki ja kaikki pitävät siitä tuolla päin, joten voisi tutustuttaa minut niihin piireihin :) Pääsisin silittämään miniponejakin!
Niin, materiahan se on, mikä ratkaisee. V. varmasti ottaisi heti siipiensä suojaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LVP;n omahyväiset, muita halveksivat ilmeet ja puheenvuorot kertoivat kaiken oleellisen tästä egomaanisesta, seniilistä riidanaiheuttaja-manipuloija mummosta. Naurettavin tekoitkulla höystetty säälin ja pisteidenkeräämistemppu oli LVP:n sepitelmä väkivaltaisesta suhteestaan. Niin läpinäkyvää, mutta silti jotkut pitävät sitä vielä hyvänä tyyppinä? Oikeassa elämässä olisitte siis LVP:n sätkynukkeja.
Periaatteessa pidän LVP:sta, mutta kieltämättä se "itkun" pidättely oli kornia.
Minusta se teki kaikkensa ettei hajoa siihen paikkaan, oli varmaan ollut kamalassa suhteessa aikoinaan kun tuolla tavalla tärisi, eikä ihme että arvostaa nykyistä pitkäaikaista miestään joka päättäväinen mutta kiltti luonne.
Mielipitetä on tietysti monia ja saa ollakin.
Silloin kun Lisa ja Pandora keskustelivat jossain kaupassa (en muista, millä kaudella, mutta ei tällä viimeisimmällä) Lisan adoptiopojan halusta selvittää biologista taustaansa, Lisan liikutus vaikutti minun silmääni aidolta kyllä. Ja on ehkä pari muutakin kertaa ollut, mutta reunionkohtaus ei.
Todellakin. Henkilöltä, joka juuri aiemmin oli sanonut, että "ei halua puhua sellaisista (tunneperäisistä) asioista", niin oli kyllä melkoisen sopiva ajoitus. Varsinkin, kun puheeksi oli juuri tullut nimenomaan Eileenin kertoma kokemus omasta väkivaltaisesta suhteestaan. Jälleen kerran, jos tämä olisi tullut puheeksi aiemmin ja/ tai jossain muussa tilanteessa (mikä oli asia, josta muutkin sanoivat heti, että olisivat nimenomaan halunneet kuulla tällaisen "oikean" asian Lisan elämästä aiemmin), niin olisi ollut uskottavaa.
Kun olen seurannut näitä naisia ja heidän ilmeitään kun puhuvat lapsistaan esimerkiksi jälleenäkemisissä, niin se saa aina heidän silmät loistamaan ja suupielet hymyyn. Lisa V. kun puhuu tyttärestään ja adoptiopojastaan, Lisa R. kun puhuu teinityttäristään, Yolanda mallityttäristään ja pojastaan, Eileen omista pojistaan ja poikapuolistaan, Kyle tyttäristään kuten myös aiemmat Kim tyttäristään ja pojastaan ja Brandi pojistaan.
Kun Erikalta kysyttiin pojastaan niin hänellä oli ihan tyhjä katse kuin haamulla, sanoi vain että hän kunnoittaa pojan uravalintaa ja että poika kunnioittaa hänen ja että haluaa pysyä yksityisenä. Joten pelkästä kylmästä katseesta huomaa jo ettei äidin ja pojan välit ole ihan kunnossa ja että etäisiksi on jääty. Vaikka monen lapset tai sukulaiset eivät ole tässä sarjassa paljon olleet esillä niin ovat kuitenkin vilahtaneet jossain tilaisuuksissa jolloin heidän etunimi näkynyt ruudussa ja sen alla teksti että kenen lapsi kyseessä.
Siitä tuli heti mieleen että se sen vanhempi mies taitaa itse asiassa ollakin vapaaehtoislapseton ja jotenkin vaikuttaakin sellaiselta asiamieheltä ettei paljon lapsille lepertele tai lapsia edes siedä häiritsemässä työtään tai elämäänsä, ja siksi tämä Erika jätti sen 3-vuotiaan poikansa muiden hoitoon kun lähti tämän rikkaan miehen mukaan koska sehän pitää laskujen mukaan paikkansa että kun on tavannut tuon miehen niin poika olisi ollut se 3 ikäinen jolloin se jäi muille ja nyt poika on siis parikymppinen.
Se Lisa V:n muinainen pahoinpitely exän toimesta oli kai tullut esiin jossain brittimediassa jonkun vanhan tutun kautta josta se oli kaivettu tuonne USAan Bravolle tottakai, ja selvästi Lisa itse ei halunnut asiaa muistella eikä siitä puhua mutta vetivät sen ylläripyllärikortin sitten jälleennäkemisen aikana ja siksi ei tiennyt miten päin siinä tuolissa olisi pitänyt olla ja meni ihan sanattomaksi ja kelasi vaan jotain pahaa tilannetta. Lisahan on sanonut ettei paljon itkeskele muulloin kun silloin jos kuulee eläinten huonosta kohtelusta, mutta että nuo naiset ovat sanomisillaan saaneet hänet itkemään todella usein. Lisa on sitä vanhempaa keski-ikäistä britti-ikäpolvea joka on opetettu viileäksi ja ettei tunteita näytetä koska se on epähienoa. Aatelispiireissä tuo tunteettomuuden ylläpito muiden seurassa pätee toki yhä, jos olette seuranneet esimerkiksi Ladies of London-tositeeveesarjaa.
Lisahan oli surkeana viime kaudella kun orpokodista adoptoimansa poika halusi tietää biologisista vanhemmistaan. Lopulta poika halusi vaan tietää että mitä kansallisuutta oli (eikös Ken vitsaillut tuohon että äitis oli japanilainen ja isäs kenialainen kun yritti vähän keventää siinä tilannetta ettei Lisa murru? :D) ja oli tyytyväinen kun sai tietää että irlantilaista syntyperää.
Sain alussa Erikasta empaattisen kuvan kun huolehti Yolandan voinnista ja Kathrynistä kylmäkiskoisen kun oli niin kovanaamainen , mutta sarjan loppuosa reunioineen osoitti että Kathryn oli empaattinen ja Erika kylmäkiskoinen. Kamala tuo Kathrynin menneisyys kun isänsä yliannosti heroiinia ja tappoi itsensä kun tämä oli 13.
Kathryn tuki avoimesti Kimiäkin, vaikkei kunnolla edes tuntenut tätä vaan oli kuullut tästä pelkkiä juttuja ja juoruja, ja myös tuolla reunionin aikaan, samalla kun Erika vilkuili Kimiä nyrpistellen kuin olisi vanhan haisevan pultsarin nähnyt ja Rinna kyttäsi samalla Kimiä voitonriemuisesti ja ylimielisesti kuin olisi hakannut tämän jossain tappelussa.
Kim näytti hyvältä, raikkaalta ja kerrankin täysin raittiilta reunionissa, ja hän sanoi todella osuvasti Eileenille että kuulepas tämä on realityshow eikä mikään saippuasarja, että lopeta se näytteleminen välillä :))
AP10 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se jälleennäkemisjakso ja kohtaus jo, jossa Eileen vetää sellaiset feikkinaurut päänheilutuksineen kun Vanderpumppi sanoo sille jotain? Se on niin myötähäpeäistä katsottavaa ja överiksi menevää jopa tuollaiselta tusinasaippuasarjanäyttelijältä. Olin Jenkeissä kun tuo tuli ja mun jenkkikaverit olivat vaan että buuuuu tolle Eileenille, siitäkään ei näytä kukaan sielläpäin pitävän joten tuskin on enää mukana ensi kaudella.
No, se oli se mitä Eileen asiasta oli mieltä. Olihan se nyt aivan selvää, Lisa sanoi että "eikö kaikki ollutkaan kunnossa", kun jokainen pystyi näkemään ettei ollut (ja jonka näkee täysin muiden naisten ilmeistä ja katseista, esimerkiksi Kylen ja Kathrynin, kun olivat Eileenin lisäksi lounaalla Lisan luona), johon Eileen ei voinut uskoa korviaan, ihan luonteva reaktio. Tuskin sillä mitään tekemistä sen kanssa on, mitä tekee työkseen. Ja olen katsonut Eileenia Tunteissa ja tuoksuissa, ei hänen roolihahmonsa tuollaisia eleitä tee, on aivan erilainen hahmokin. Ja tusinasaippuanäyttelijästä ei kyllä ole kyse, voitti historiallisen pääosa-Emmyn kaksi vuotta sitten, joka oli vasta toinen kerta koko Päivien Viemää (Days of our Lives)-sarjan 50-vuotisessa historiassa, kun niin on käynyt. Lisäksi, koko saippuasarja-ala kunnioittaa ja arvostaa häntä erittäin kyvykkäänä ja kovasti töitä tekevänä näyttelijänä. Eileenin rooli Kristen DiMerana virkisti ja nosti uuteen nousuun koko Päivien Viemää -sarjan vuonna 2013, ja Eileen valittiin monissa palkinnoissa ja äänestyksissä koko vuoden parhaaksi ja/tai viihdyttävämmäksi näyttelijäksi.
Tässä kaikessa on kyse täysin vain siitä, että Lisa Vanderpumpin fanit (jotka ovat osoittaneet suuria vesikauhuisuuden merkkejä) vain eivät osaa ymmärtää ja/tai hyväksyä sitä, että joku ei automaattisesti palvokaan maata näiden "kuningattaren" jalkojen alla, ja että jos joku aivan uskaltaa lausua eriävän mielipiteen. Tällaista henkilöä vastaan on yksinkertaisesti käännyttävä. Senhän takia (ja tätä ihmeteltiin tässä juuri muutama viesti aiemmin) samat ihmiset alussa pitivät Erikastakin, mutta heti kun tämä sanoi suoraan totuuden siitä, mitä ajatteli (että Vanderpump on asioita sivusta ohjaileva henkilö), niin kas kummaa, yhtäkkiä näiden samojen ihmisten mielestä Erika "ei ollutkaan enää niin kiva". Sama pätee Lisa Rinnaan, jota niin pidettiin hauskana ja sopivan hulluna ihmisenä, niin - oho - hän uskalsikin sanoa jotain poikkipuolista Lisa V.:stä, niin - hus, ulos hänet sarjasta. Ja sama pätee myös Yolandaan, vaikka Lymen tauti nyt sinänsä onkin hiukan tylsä aihe tällaiseen sarjaan, ja uskonkin, että montaa kyllästytti asiasta kuulla, on kyllä kyseessä tässäkin tapauksessa myöskin se, että hän uskaltaa sanoa ja onkin sanonut monta kertaa Lisa V.:stä suoraan, mitä ajattelee. Sen sijaan Kathryn, joka on varmasti tylsin koko porukasta, niin hän kyllä voisi jäädä - miksi, no tietenkin sen takia, kun on näennäisesti asettunut Vanderpumpin puolelle. Kaikista huvittavinta on se, että jopa Kyle, Lisa V.:n "paras ystävä" tällä kaudella tietää tämän tasan tarkalleen kaiken saman, mitä kaikki muutkin, ja on myöntänytkin sen useaan otteeseen, mutta "on vain päättänyt, ettei välitä asiasta", koska haluaa pysyä Lisa V.:n ystävättärenä. Jos nämä kaikki naiset näkevät ja tietävät samat luonteenpiirteet yhdestä henkilöstä, niin ei se kyllä silloin mitään keksittyä ole.
Hyvin tiivistetty, kiitos tästä!
Minusta Kathryn on ainoa näistä joka on jokseenkin neutraali kaikkien suhteen, muut ovat puolensa valinneet.
Mitä mieltä olette siitä Kylen kaverista Fayestä? Kyle palvoo kyllä sitä maasta taivaisiin, ja Vanderpumpia vain murto-osan siitä.
Minusta se on käärmemäinen vaanija, kieron näköinen naama ja sitä vaan korostaa kaikki ne kirurgisesti kiristetyt toimenpiteet ja tuohan se vasta laskelmoiva on kun ratsastaa kuolleen ystävänsä eli OC:n murhatun vaimon maineella julkaisemalla tästä roskakirjan ja poseeraa samantien Playboylehdessä toosineen.
Entäpä suihkurusketuksen väri, huh.