Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 6-kausi alkaa AVAlla 3.5
Kiva että tämä uusin kutoskausi saatiin näin nopeasti Suomeen, sillä tämän kutoskauden finaalijakso nähtiin USAssa vasta viime viikolla :)
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole minun mielestäni ilkeä ketju, aika huumorintajuinen, mutta on käsittämätöntä alkaa haukkumaan jotain keskusteluun liittynyttä uranaista joka kokee että Vanderpump on ainoa jota jaksaa katsoa koska hälläkin yrityksiä.
Onko se teiltä Erikan faneilta jotenkin pois?
Ilmeisesti Erikan fanit ovat teinejä tai parikymppisiä ja Vanderpumpin fanit yli kolme-nelikymppisiä?
Ei kai uranaista ole haukuttu, ihmetelty vain. Mutta en usko, että oikeat uranaiset viitsivät sitä uraa tällaisissa ketjuissa mainostaa. Eihän se ura kenenkään mielipiteistä yhtään vakavammin otettavia tee, vaikka joku tietysti saattaa alemmuudentuntoisesti niin ajatella.
Miksi uratykit, julkkikset tai poliitikot eivät olisi täällä yhtä lailla kuin muutkin? Itse en voisi jutella näistä hömppäasioista tutuilleni koska nämä tositeeveet ovat salainen paheeni, vaikka myös minulla on tärkeä, tuottoisa työ ja kaksi akateemista tutkintoa joista toinen ulkomailta. Ulkomailla asuvat vanhat opiskelukaverini seuraavat näitä. Suomessa on vaan jotenkin muka hienoa sanoa ettei omista telkkaria kun sieltä tulee vain tällaista ulostetta kuin tämä ohjelma.
Vai onko av tarkoitettu vain työttömille tavistallaajille tai vaihtoehtoisesti rupulähiöissä asuville kananpyllytukkaisille mammoille joilla viisi lasta viiden eri miehen kanssa? Sellaisen kuvan täällä av:lla valitettavasti saa että tänne hyväksytään vain ne päähänpotkitut tapaukset joilla ei rahaa ja joiden miehet pettää jne, eikä sellaisia joilla menee hyvin niin taloudellisesti kuin parisuhteessa.
Jankuti jankuti.
Missasit pointin. Tokihan täällä käy väkeä laidasta laitaan. Mutta suurin osa, jotka täällä titteleillään ja tutkinnoillaan yrittävät päteä ovat jotain ihan muuta, mitä väittävät. Huomaahan sen viestien sisällöstäkin.
Minä ainakin kirjoittelen tänne miten sattuu ja välillä mitä känny syöttää, oikeassa elämässä kirjoitan hyvin korrektia kieltä.
Oletko siis titteleillä ja tutkinnoilla pätijä?
Sinä et ainakaan ole koska mitä ilmeisemmin et sellaisia edes omista, muuten et jankuttaisi ja kadehtisi toisten tutkintoja noin paljon. Menehän nyt katsomaan mitä se Äpäriina huutaa siellä pahvilaatikossaan.
Anteeksi, ei ollut tarkoitus kiusata heikompia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri se, on Erikassa upeata, hänellä vaikuttaa olevan terve itsetunto, ei hae hyväksyntää, tekee mitä tykkää. Pidän myös Lisa Vanderpumpista, vaikka uskonkin, että manipuloi muita. Lisalla on loistava huumorintaju.
Erica tosiaan tekee mitä tykkää, työntää jopa oman kolmivuotiaan taaperon pois tieltään kun hänellä on paremmat suunnitelmat oman tulevaisuutensa varalle. En pystyisi olla sellaisen ihmisen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole minun mielestäni ilkeä ketju, aika huumorintajuinen, mutta on käsittämätöntä alkaa haukkumaan jotain keskusteluun liittynyttä uranaista joka kokee että Vanderpump on ainoa jota jaksaa katsoa koska hälläkin yrityksiä.
Ilmeisesti Erikan fanit ovat teinejä tai parikymppisiä ja Vanderpumpin fanit yli kolme-nelikymppisiä?
Ei kai uranaista ole haukuttu, ihmetelty vain. Mutta en usko, että oikeat uranaiset viitsivät sitä uraa tällaisissa ketjuissa mainostaa. Eihän se ura kenenkään mielipiteistä yhtään vakavammin otettavia tee, vaikka joku tietysti saattaa alemmuudentuntoisesti niin ajatella.
Miksi uratykit, julkkikset tai poliitikot eivät olisi täällä yhtä lailla kuin muutkin? Itse en voisi jutella näistä hömppäasioista tutuilleni koska nämä tositeeveet ovat salainen paheeni, vaikka myös minulla on tärkeä, tuottoisa työ ja kaksi akateemista tutkintoa joista toinen ulkomailta. Ulkomailla asuvat vanhat opiskelukaverini seuraavat näitä. Suomessa on vaan jotenkin muka hienoa sanoa ettei omista telkkaria kun sieltä tulee vain tällaista ulostetta kuin tämä ohjelma.
Vai onko av tarkoitettu vain työttömille tavistallaajille tai vaihtoehtoisesti rupulähiöissä asuville kananpyllytukkaisille mammoille joilla viisi lasta viiden eri miehen kanssa? Sellaisen kuvan täällä av:lla valitettavasti saa että tänne hyväksytään vain ne päähänpotkitut tapaukset joilla ei rahaa ja joiden miehet pettää jne, eikä sellaisia joilla menee hyvin niin taloudellisesti kuin parisuhteessa.
Jankuti jankuti.
Missasit pointin. Tokihan täällä käy väkeä laidasta laitaan. Mutta suurin osa, jotka täällä titteleillään ja tutkinnoillaan yrittävät päteä ovat jotain ihan muuta, mitä väittävät. Huomaahan sen viestien sisällöstäkin.
Minä ainakin kirjoittelen tänne miten sattuu ja välillä mitä känny syöttää, oikeassa elämässä kirjoitan hyvin korrektia kieltä.
Sinä et ainakaan ole koska mitä ilmeisemmin et sellaisia edes omista, muuten et jankuttaisi ja kadehtisi toisten tutkintoja noin paljon. Menehän nyt katsomaan mitä se Äpäriina huutaa siellä pahvilaatikossaan.
Äpäriina huutaa pahvilaatikossa :''''D Tätä aion käyttää jatkossa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Eerika on siis esikuva suomalaisille aikuispissiksille jotka harkitsevat rahan eteen toosan jakamista. Hienoa, joo. Eipä mulla enää muuta.
Ei se, että pitää jostakin tai ihailee jotain henkilöä tarkoita, että pitäisi tätä esikuvana tai roolimallina muutenkaan. Ainakaan enää aikuisiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo se helvatan jankkaus. Yhtään ketään ei kiinnosta pätkääkään teidän sanomisenne.
No kun TÄÄ SURKEA ja paskista paskin väkisin väännetty KAUSI ON KOHTA LOPPU, joten ei siitäkään voi enää jutella!
Alkais edes Dallasin Täykkärit! Tai jatkuis edes NewJersey!
New Jerseystä voisin katsoa vaikka vanhoja kausia uusintana paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti.
Otan osaa, mutta aina on toivoa, niin kauan kun on elämää, aurinkoista kesää ja positiivista mieltä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se Erikan mies on karismaattinen ja tämä tulee 21 vuotiaan naisen suusta :D
https://i.ytimg.com/vi/xMIAZf65Biw/hqdefault.jpg
en panisi. edes rahasta.
Minä panisin, eikä tarvitsisi edes maksaa. Minuun iskee vanhemmat miehet, joilla on valtaa ja rahaa ja elämänkokemuksen tuomaa karismaa. Jos minuun, 21 vuotiaaseenkin, vetoaa Erikan mies, miksei yli nelikymppiseen Erikaankin vetoaisi?
Vitsit miten noloa! Ei tarvitse maksaa sulle, mutta silti mies kiinnostaa jolla sikana rahaa. :DDD
Niin. Minulla on jotain, mitä mies haluaa ja miehellä jotain, mitä minä haluan. Kunhan molemmat ovat tyytyväisiä järjestelyyn ja samalla viivalla, en näe mitään ongelmaa. Kaikkien parisuhdemallit kun eivät ole samanlaisia ja kaikkia ei kiinnosta ihmisissä samat asiat.
Olen kuullut tv-alalla olevilta ihmisiltä Jenkeissä, että se ongelma tämän sarjan kanssa että ne ei enää saa näihin osallistujia kun koko homma mennyt ylellisen elämän esittelystä turhautuneiden akkojen kissatappeluiksi! Tuottajatiimi pitkälti vaihtunut ja hakemalla haetaan draamaa, mikä on typerää.
Beverly Hillsissä elävät naiset eivät enää halua tähän, ja viimeistään heidän menestyvät puolisonsa eivät halua että naiset pilaavat heidän yritystensä maineet ja menevät mukaan. Ihmettelin pitkään miksi Lisa V on edelleen mukana mutta hän saa todennäköisesti tästä sarjasta suurimmat shekit, samaa luokkaa kuin OC:n Vicky ja ATL:n Nene. Olen ollut huomaavinani että Lisan mies Ken on jo aika kypsynyt tähän, eikä enää mielellään ole kameran edessä.
Siksi ne on joutuneet katsastella tv-halukkaita naisia muualta päin Los Angelesia kuten Encinosta, Malibusta, Palisadesista.
Uusimpaan Dallasin sarjaan ei saatu vanhan rahan rikkaita ja öljymijardööri-hyväntekeväisyysrahoittajia, siksi siinä on uuden rahan pyrkyripimatsuja mutta toisaalta rikkovat vähän kaavoja samalla tuommoisessa konservatiivisessa kaupungissa. Totuus taisi lopulta silti olla se että vain kaksi viidestä naisesta asuu Dallasissa, muut lähikaupungeissa.
Tunsin jenkkiaikoinani naisen joka oli tietyn tyyppisessä realitysarjassa ja jota ei ole Suomessa koskaan näytetty, ja hän on lämminhenkinen ja mukava ihminen mutta sarja saatiin tuottajien ansiosta näyttämään siltä että tämä oli kylmäkiskoinen narttu. Sarjasta on yli 10 vuotta mutta kertoi vähän aikaa sitten että vielä tänä päivänä aivan outo porukka huutelee hänelle että sä olit ihan p-skamainen narttu telkkarissa, me inhotaan sua ja kaikkea muuta vastaavaa! Tuollainen voi siis käytännössä pilata ihmisen elämän joten on iso riski lähteä mukaan. Täytyy osata pelata kortit oikein bisnesvainulla kuten vakuutuksia myyvä Vicki, alkoholijuomia myyvä Bethenny tai ravintolamaailmaa pyörittävä LVP ja täytyy olla saakelin kovat hermot.
Voin kuvitella miten tämän kauden asettelu on mennyt, taustapiru-tuottajien ansiosta ja kun tiedän alasta nyt jo jotain että miten tämmöinen toimii;
Tuottajat: Keksikää jotain draamaa tähän nyt, muuten voi olla että tästä tuli teidän viimeinen kausi tai että näitä 6-kauden kuvauksia ei enää jatketa jos mitään jännää ei katsojien mielestä tapahdu. Niin mikä oli sen Yolandan tilanne kun sitä oli nähty viime viikolla tuolla jahdilla bilettämässä ja katsokaas tätä eilistä instagramikuvaa kun se makaa sairaalassa tiputuksessa. *näyttää naisille kuvaa tabletistaan* Eikö ole kummallista? Niin että mistä se Münchhausen-juoru lähti muuten liikkeelle, se että Yolanda tekee itsestään sairaan saadakseen sääliä?
Rinna: Münchhausen-siis-mikä? *googlettaa iPhonellaan* Mynsh öö hauserni.... siis miten se kirjoitetaan?
LVP: Olen kuullut tuosta ettei olisi oikeasti sairas ja kerjää huomiota, tiedättehän miten meidänkin ravintoloissa käy joka puolelta Los Angelesia porukkaa jotka juoruaa? Etenkin malibulaiset ovat olleet ihmeissään Yolandan tilanteesta ja instagramikuvista.
Rinna: Nyt löysin siitä juttua netistä, oho kuulostaa siltä että Yolandalla on tuo. Mitä jos minä lukisin tämän ääneen jossain tilanteessa niin voidaan keskustella asiasta muiden rouvien kanssa? Minulla kun on näin iso suu niin se sopisi minulle, hehee! *venyttää huuliaan ja räkättää kaksinkerroin*
Tuottaja: Kannattaa ihmeessä mainita ja kysyä muiden mielipiteet, miten olisi ensi viikolla LVP sinun luonasi? Järjestätkö kutsut ja pyydät paikalle Kylen ja Rinnan sekä Eileenin mutta olisi hyvä jos Eileen tulisi vähän myöhemmin ja yllättäisi teidän jotenkin kun olette keskustelemassa, eikö? Koska hän on Yolandan kanssa hyvä ystävä.
Rinna: Tai no jos minä en sittenkään sanoisi mitään... jos Eileenkin suuttuu.... *hermostuu*
LVP: Jaahas, no siinä meni sitten se story-line, entä onko kellään mitään muuta ajatusta miten saataisi show käyntiin ettei jäädä ilman duunia koko konkkaronkka? *pyörittää silmiään*
Rinna: No voin mä sen tehdä, voin mä siitä sanoa jos ei kukaan muu aio. Toivottavasti se menee oikein sitten kun se kohtaus tehdään. *tepastelee tärkeän näköisenä kun pääsee pian "näyttelemään" tilannetta*
---------
Tadaa, siinä se sitten oli, jotain piti varmaan vängällä keksiä. Toisaalta eihän ne voineet Bravoteeveen ohjelman tuottajia heittää susille mahdolliseta aloitteesta, koska saavat Bravoteeveeltä palkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, miten Lisa V Erikan tavatessaan kertoi haaveilevansa tästä itselleen uutta leikkikalua. Joutui sitten jättämään haaveet tajutessaan, ettei Erika olekaan aivoton ja tahdoton silikoniblondi.
Samoin Lisa R kertoi, miten Lisa V oli manipuloinut hänet nostamaan esille Yolandan munchausen-spekuloinnit.
LisaV sanoi leikillään että Erikahan näyttää ihan sellaiselta barbinukelta jollainen hänellä oli lapsena :D Minusta se oli hauska kommentti.
Olet entinen koulukiusaaja, jonka mielestä toisen ulkonäön kommentointi on ihan ok?
Hienoa, kertoo paljon millainen ihminen olet.
Olen kuullut sellaisestakin että kun realitysarjoissa on illallisryyppybileitä tulossa niin tuottajat käyvät esim. kuiskimassa osallistujille että "arvaa mitä pahaa tuo sanoi sinusta eilen kun oli tuon toisen kanssa kahvilla", ja kun alkoholi yhdistetään kiihtyneeseen mielentilaan niin sota on valmis ja materiaalia alkaa irrota jakson parin edestä :D
Valitettavaa mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yolanda kitisi eilen sitä, kuinka ei kykene sairautensa takia matkustamaan Pariisin muotiviikoille katsomaan eturivistä Gigiä ja Bellaa. Instan perusteella sairaus ei ole kuitenkaan estänyt häntä matkustamasta toissa kuussa Karibialle ja olemasta tällä hetkelläkin Tahitilla.
Meinaat että noi jaksot on suoria lähetyksiä? ; )
Nämä reunion-jaksot ovat yllättävän tuoreita. Kuvattu maaliskuussa, ne yleensä kuvataan 3 viikkoa ennen kuin reunionjaksot tulevat usassa tv:stä. Nuo naiset katsovat sarjaa itse samaan tahtiin, mutta viimeiset jaksot heille näytetään putkeen jonka jälkeen jälleennäkeminen kuvataan.
Yolanda tosiaan on enemmän sairas kun sitä itseään huvittaa ja se on hänelle eduksi. Sitten kokee taas ihmeparanemista kun sopii tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, miten Lisa V Erikan tavatessaan kertoi haaveilevansa tästä itselleen uutta leikkikalua. Joutui sitten jättämään haaveet tajutessaan, ettei Erika olekaan aivoton ja tahdoton silikoniblondi.
Samoin Lisa R kertoi, miten Lisa V oli manipuloinut hänet nostamaan esille Yolandan munchausen-spekuloinnit.
LisaV sanoi leikillään että Erikahan näyttää ihan sellaiselta barbinukelta jollainen hänellä oli lapsena :D Minusta se oli hauska kommentti.
Olet entinen koulukiusaaja, jonka mielestä toisen ulkonäön kommentointi on ihan ok?
Hienoa, kertoo paljon millainen ihminen olet.
Sehän oli KOHTELIAISUUS Lisalta, kun piti tätä viimeisen päälle laittautuneena! Se sanoi sen haastatteluosiossa jälkeenpäin kun kysyttiin mielipidettä Erikasta. Veikkaan että koska Erika yrittää niin kovasti olla Barbie niin Erika oli vaan onnellinen kun kuuli olevansa kuin Barbie. Sehän on Erika JAYNEN unelma olla muovinen nukke. Vai onko sinulta mennyt jotain ohi?
Itseasiassa minua kiusattiin koulussa niin paljon että meinasin tappaa itseni 15-vuotiaana. Mitä siihen sanot, KIUSAAJA!
:D :D :D
Voin sieluni silmin kuvitella miten tämän keskustelun kakskybäset Eerikajaynee-Vittusiistii-fanittajat istuvat siellä ruudun takana lähiössä tupeerattujen pilallevalkaistujen lettiensä ja takkuisten, sähköisten nukenhiusjatkeidensa kanssa huulet töröllä, samalla kun työntävät lisää vanua push-uppeihinsa, kietovat mustaa jätesäkkimuovia ja läpinäkyvää elmukelmua kroppansa ympärille. Keikistelevät niin että mahamakkarat irvistää elmukelmun välistä että "aim ää temptröes, priti mees... pein-killär", ja kuvittelevat että olohuoneen puolella kaljoissa telkkarille huutava ja kiroileva miesystävä kuuluu hänen kannustavaan homo glam-tiimiinsä. Samalla kun Äpäriina seisoo oven suussa pelokkaan näköisenä ihmettelemässä että "äitiii mitä sä teet?"
Tästä ketjusta olis materiaalia spin off-ketjuun: Täydelliset täydellisiä naisia katsovat naiset vauvafoorumilla :)
Tän ketjun aihe kun on tosi tv-sarja eikä sen katsojat. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, eikä ainakaan yrittää levittää pahaa mieltä jos itseään osui kipeään kohtaan. Kaikella rakkaudella tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta olis materiaalia spin off-ketjuun: Täydelliset täydellisiä naisia katsovat naiset vauvafoorumilla :)
Tän ketjun aihe kun on tosi tv-sarja eikä sen katsojat. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, eikä ainakaan yrittää levittää pahaa mieltä jos itseään osui kipeään kohtaan. Kaikella rakkaudella tämä.
Täysin samaa mieltä. Siis osa tähän ketjuun kommentoineista on aivan pipejä päästään. Olisi ollut mukava heittää kevyttä läppää sarjasta, mutta ei. Kyllä täytyy elämä olla tyhjää kun samaistuu noin suuresti tositv-henkilöihin. Vai onko se joku sabotööri, joka haluaa muuttaa kaikki ketjut negatiivisiksi ja riitelee itse itsensä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se jälleennäkemisjakso ja kohtaus jo, jossa Eileen vetää sellaiset feikkinaurut päänheilutuksineen kun Vanderpumppi sanoo sille jotain? Se on niin myötähäpeäistä katsottavaa ja överiksi menevää jopa tuollaiselta tusinasaippuasarjanäyttelijältä. Olin Jenkeissä kun tuo tuli ja mun jenkkikaverit olivat vaan että buuuuu tolle Eileenille, siitäkään ei näytä kukaan sielläpäin pitävän joten tuskin on enää mukana ensi kaudella.
Odotin ja odotin ko. kohtausta, mutta meni kyllä täysin ohi. Että buu vaan itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se jälleennäkemisjakso ja kohtaus jo, jossa Eileen vetää sellaiset feikkinaurut päänheilutuksineen kun Vanderpumppi sanoo sille jotain? Se on niin myötähäpeäistä katsottavaa ja överiksi menevää jopa tuollaiselta tusinasaippuasarjanäyttelijältä. Olin Jenkeissä kun tuo tuli ja mun jenkkikaverit olivat vaan että buuuuu tolle Eileenille, siitäkään ei näytä kukaan sielläpäin pitävän joten tuskin on enää mukana ensi kaudella.
Odotin ja odotin ko. kohtausta, mutta meni kyllä täysin ohi. Että buu vaan itsellesi.
Buu sinulle, se kohta tuli jo toissaillan jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buu sinulle, se kohta tuli jo toissaillan jaksossa.
Katselin ne kaikki eilen kerralla. Oli vaan kovin huomaamaton kohtaus.
Eerika on siis esikuva suomalaisille aikuispissiksille jotka harkitsevat rahan eteen toosan jakamista. Hienoa, joo. Eipä mulla enää muuta.