Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 6-kausi alkaa AVAlla 3.5
Kiva että tämä uusin kutoskausi saatiin näin nopeasti Suomeen, sillä tämän kutoskauden finaalijakso nähtiin USAssa vasta viime viikolla :)
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, miten Lisa V Erikan tavatessaan kertoi haaveilevansa tästä itselleen uutta leikkikalua. Joutui sitten jättämään haaveet tajutessaan, ettei Erika olekaan aivoton ja tahdoton silikoniblondi.
Samoin Lisa R kertoi, miten Lisa V oli manipuloinut hänet nostamaan esille Yolandan munchausen-spekuloinnit.
LisaV sanoi leikillään että Erikahan näyttää ihan sellaiselta barbinukelta jollainen hänellä oli lapsena :D Minusta se oli hauska kommentti.
Olet entinen koulukiusaaja, jonka mielestä toisen ulkonäön kommentointi on ihan ok?
Hienoa, kertoo paljon millainen ihminen olet.
Sehän oli KOHTELIAISUUS Lisalta, kun piti tätä viimeisen päälle laittautuneena! Se sanoi sen haastatteluosiossa jälkeenpäin kun kysyttiin mielipidettä Erikasta. Veikkaan että koska Erika yrittää niin kovasti olla Barbie niin Erika oli vaan onnellinen kun kuuli olevansa kuin Barbie. Sehän on Erika JAYNEN unelma olla muovinen nukke. Vai onko sinulta mennyt jotain ohi?
Itseasiassa minua kiusattiin koulussa niin paljon että meinasin tappaa itseni 15-vuotiaana. Mitä siihen sanot, KIUSAAJA!
Eikös se hekumoinut siinä myös, miten vähän leikkii tällä uudella nukella. Kuvitteli saavansa uuden Brandin, kunnes tajusi, että Ericalla on vahva oma tahto ja aivot.
Ei todellakaan, sillä tuon tilanteen pääosassa oli lähinnä se että yllättyi kun nuoremman Erikan mies on jopa vanhempi kuin hänen Keninsä :DDD Ettekö muista miten Erika matki näitä muita naisia ja teki säikähtäneen ilmeen haastattelussaan, kun kaikki olivat vaan suut auki sanattomina (paitsi Lisa Vee) kun hän mainitsi asiasta että ukkonsa lähemmäs kasikymppinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, miten Lisa V Erikan tavatessaan kertoi haaveilevansa tästä itselleen uutta leikkikalua. Joutui sitten jättämään haaveet tajutessaan, ettei Erika olekaan aivoton ja tahdoton silikoniblondi.
Samoin Lisa R kertoi, miten Lisa V oli manipuloinut hänet nostamaan esille Yolandan munchausen-spekuloinnit.
LisaV sanoi leikillään että Erikahan näyttää ihan sellaiselta barbinukelta jollainen hänellä oli lapsena :D Minusta se oli hauska kommentti.
Olet entinen koulukiusaaja, jonka mielestä toisen ulkonäön kommentointi on ihan ok?
Sehän oli KOHTELIAISUUS Lisalta, kun piti tätä viimeisen päälle laittautuneena! Se sanoi sen haastatteluosiossa jälkeenpäin kun kysyttiin mielipidettä Erikasta. Veikkaan että koska Erika yrittää niin kovasti olla Barbie niin Erika oli vaan onnellinen kun kuuli olevansa kuin Barbie. Sehän on Erika JAYNEN unelma olla muovinen nukke. Vai onko sinulta mennyt jotain ohi?
Itseasiassa minua kiusattiin koulussa niin paljon että meinasin tappaa itseni 15-vuotiaana. Mitä siihen sanot, KIUSAAJA!
Eikös se hekumoinut siinä myös, miten vähän leikkii tällä uudella nukella. Kuvitteli saavansa uuden Brandin, kunnes tajusi, että Ericalla on vahva oma tahto ja aivot.
Ei todellakaan, sillä tuon tilanteen pääosassa oli lähinnä se että yllättyi kun nuoremman Erikan mies on jopa vanhempi kuin hänen Keninsä :DDD Ettekö muista miten Erika matki näitä muita naisia ja teki säikähtäneen ilmeen haastattelussaan, kun kaikki olivat vaan suut auki sanattomina (paitsi Lisa Vee) kun hän mainitsi asiasta että ukkonsa lähemmäs kasikymppinen?
Todellakin oli niissä kauden alkujaksoissa, miten Lisa sanoi ei ryhmässä vaan yksin kameralle, että aikoo leikkiä Ericalla.
Brandiääliö veti köyhäreppanayksinhuoltajaroolia monen rikkaan naisen kanssa! Aina sarjan rikkaimpien seurassa, ettekö muka ole huomanneet?
Roikkui alunperin Adriennessa jotta saisi pummittua häneltä kaikkea, ja mieheltään Paulilta ilmaiset fillerit naamaansa jne.
Roikkui Lisa V:ssa jotta saisi häneltä pummittua kaikkea.
Yritti Camillen suosioon, mutta Camille ei oikein välittänyt tästä, ja Camille oli kuitenkin Lisa V:n ja Adriennen hyvä ystävä eli kun Brandi petti Adriennen ja Lisan niin Camillekin jätti Brandin huomioimatta.
Yritti Carltonin suosioon koska hekin olivat rikkaita, mutta Carlton oli kuitenkin Lisa V:n hyvä ystävä joten jätti Brandin huomioimatta vaikka ensin flirttailivatkin.
Roikkui Yolandassa jotta saisi häneltä kaikkea. Yolanda otti tämän siipiensä suojaan vähän kuin Lisakin.
Kyle ei lähtenyt täysillä mukaan tuohon Brandin kosiskeluun, ja siksi Brandi alkoi kostamaan Kylelle hengailemalla ja kännäämällä siskonsa Kimin kanssa.
Brandi ei pahemmin välittänyt Taylorista, Danasta, Eileenista, Rinnasta ja Joycesta koska he eivät ole noin ökyrikkaita kuin nämä muut. Siksi yritti em. rikkaimpien suosioon, ja kettuili näille keskitasovarakkaille.
Joyce on kyllä varakkaissa naimisissa sen elokuvatuottajan kanssa. Olikohan lähemmäs 50 miljoonaa dollaria arvioitu net worth.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin oli niissä kauden alkujaksoissa, miten Lisa sanoi ei ryhmässä vaan yksin kameralle, että aikoo leikkiä Ericalla.
"Erika näyttää ihan sellaiselta Barbie-nukelta jollaisella leikin kun olin pikkutyttö"
Se kommentti koski vain ja ainoastaan Erikan ulkoista Barbieolemusta kun ilmestyi lounaalle pukeutuneena pinkkeihin ja pitkät ultrablondit hiukset roikkuen. Lisa vitsaili että olet varastanut minun värin, ja Erika nauroi hyväntahtoisesti että no haasta mut sitten oikeuteen.
Minusta vaikutti pikemminkin siltä että Erika halusi Vanderpumpin suosioon Yolandan inhosta huolimatta, ja etkö muista miten Erika itse oli aloitteentekijä kun kutsui heitä pariskuntana luokseen kylään ja sen jälkeen illalliselle! Ennenkuin illasteli edes muiden naisten kanssa.
Erika varmaan huomasi ettei Lisa lämpene ihmisille kovin helposti, ja kun lakisetämiehensä oli vaikuttunut Lisan älystä ja hehkutti tätä pöydässä (ja sanoi tylysti Erikalle Lisan ja Kenin kuullen että "Ole sinä hiljaa ja mene huoneeseesi!") kun halusi kuunnella Lisaa, niin Erika tunsi alemmuuskompleksia jonka jälkeen alkoi välittömästi dissata Lisaa ensinnäkin Kathrynille, joka juoksi kertomaan asiasta Lisalle.
Muutenhan nuo Erika ja Lisa olisivat varmaan tulleet hyvin juttuun, ellei siinä olisi ollut muita sotkemassa asioita (Yolanda, Kathryn, Lisa R, Eileen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta olis materiaalia spin off-ketjuun: Täydelliset täydellisiä naisia katsovat naiset vauvafoorumilla :)
Tän ketjun aihe kun on tosi tv-sarja eikä sen katsojat. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, eikä ainakaan yrittää levittää pahaa mieltä jos itseään osui kipeään kohtaan. Kaikella rakkaudella tämä.
Täysin samaa mieltä. Siis osa tähän ketjuun kommentoineista on aivan pipejä päästään. Olisi ollut mukava heittää kevyttä läppää sarjasta, mutta ei. Kyllä täytyy elämä olla tyhjää kun samaistuu noin suuresti tositv-henkilöihin. Vai onko se joku sabotööri, joka haluaa muuttaa kaikki ketjut negatiivisiksi ja riitelee itse itsensä kanssa?
Kuuleppas nyt, veikkaan ettei kukaan tässä ketjussa ole lähellekään niin pipi tai seko päästään, kuin kaikki nämä amerikkalaiset ja muut housewives-mediahorojulkkikset jotka lähtee tuommoiseen sotkuun mukaan :D Miettikääs nyt onko Euroopan versiossa eli Brittien Cheshiressäkään yhtään normaalilta vaikuttavaa naista mukana? Nekin elävät jossain ihme wannabeluksuskuplassa maaseudun keskellä, jossa prioriteetit eivät näytä olevan ihan kunnossa.
Millaiset ihmiset heittävät illallispöytiä viineineen ja ruokineen ilmaan kun joku käskee heitä kuuntelemaan mitä sanotaan, kuten Jerseyssä tehdään? Millaiset ihmiset pyörivät ravintolapöydillä kännissä paljas toosa pitkällä kuten New Yorkissa tehdään? Toivottavasti ei kukaan teistä? ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se jälleennäkemisjakso ja kohtaus jo, jossa Eileen vetää sellaiset feikkinaurut päänheilutuksineen kun Vanderpumppi sanoo sille jotain? Se on niin myötähäpeäistä katsottavaa ja överiksi menevää jopa tuollaiselta tusinasaippuasarjanäyttelijältä. Olin Jenkeissä kun tuo tuli ja mun jenkkikaverit olivat vaan että buuuuu tolle Eileenille, siitäkään ei näytä kukaan sielläpäin pitävän joten tuskin on enää mukana ensi kaudella.
Odotin ja odotin ko. kohtausta, mutta meni kyllä täysin ohi. Että buu vaan itsellesi.
Buu sinulle, se kohta tuli jo toissaillan jaksossa.
Katselin ne kaikki eilen kerralla. Oli vaan kovin huomaamaton kohtaus.
Miten et voinut huomata tuollaista niin kamalaa tekoväkinäistä-"ähäh" naurua hiusten heittoineen, samalla kun silmänsä muljahtivat kuin säikähtäneellä lehmällä???!
Sarjan fanit ovat jo jonkin aikaa vaatineet Andyltä että ainakin Eileenin, Yolandan, Erikan ja Lisa Rinnan pitäisi saada kenkää sarjasta.
Andy oli vastannut että ei, eli sen perusteella sama poppoo nähdään syksyllä kun tämä jatkuu Jenkkilässä. Ovatkohan ehtineet kuvata jatkoa samantien kun edellinen päättyi, joten siksi eivät ole erottaneet ketään tällä välin eivätkä pysty erottaa kesken kuvausten? '
Luoja jos sama feikkisairausdraama jatkuu sillä mä en oikeasti enää kestä näitä RH:iden feikkisyöpiä (Brooks), feikkimunchhauseneita jossa pöydille lätkitään verisiä feikkitissi-silikoniriekaleita (Yolanda), mitä feikkiä seuraavaksi?
Erikalla ja Lisalla on jotenkin hauskin huumorintaju. Kyle on vähän passiivis-agressiivinen piikittelijä, toki hauska silloin kun irrottelee muiden seurassa.
Eileen ja Rinna ovat ärsyttäviä saippuaihmisiä jotka kuvittelee että ovat jossain saippuassa näyttelemässä, niistä ei siis tiedä että ovatko aidosti itseään, vai vetävät jotain surkeaa roolia.
Yolanda on mennyt niin synkäksi valittajaksi, ja varmaan on sellaista vielä pitkän aikaa kun on katkera avioerosta. Elää vain lastensa kautta, voisi alkaa elää itsekin ja olla itsenäinen kerrankin kun ei ole rikasta miestä elättämässä. Hänellähän on hitosti rahaa jo ekasta avioerosta, niin miksei keksisi jotain kivaa harrastusta tai bisnestä? Yolanda taitaa olla ainoa sarjan naisista jolla ei ole mitään liikeideaa, firmaa, esitystä, kirjaa, osakkuutta, ammattia, tuottavaa harrastusta, tai muuta tekemistä kuin hyysätä lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se jälleennäkemisjakso ja kohtaus jo, jossa Eileen vetää sellaiset feikkinaurut päänheilutuksineen kun Vanderpumppi sanoo sille jotain? Se on niin myötähäpeäistä katsottavaa ja överiksi menevää jopa tuollaiselta tusinasaippuasarjanäyttelijältä. Olin Jenkeissä kun tuo tuli ja mun jenkkikaverit olivat vaan että buuuuu tolle Eileenille, siitäkään ei näytä kukaan sielläpäin pitävän joten tuskin on enää mukana ensi kaudella.
Odotin ja odotin ko. kohtausta, mutta meni kyllä täysin ohi. Että buu vaan itsellesi.
Miten et voinut huomata tuollaista niin kamalaa tekoväkinäistä-"ähäh" naurua hiusten heittoineen, samalla kun silmänsä muljahtivat kuin säikähtäneellä lehmällä???!
Niinpä, mieti!
Ihmetyttää miksi Yolanda oli sarjassa mukana vaikka oli sairas. Olikohan tämä jo kolmas kausi ja tosiaan sairastui jo ekalla kaudella. Itse ainakin tuossa tilanteessa olisin laittanut kaiken muun sivuun ja keskittynyt paranemiseen. Epäilen kuitenkin että on väkisin ollut mukana että saa mini-minänsä Gigin enemmän ja enemmän esille. Viime kaudella se jaksoi aika moneen kertaan mainita että Gigi on parempi versio itsestään. Tyypillinen stagemom.
Mun mielestä Lisa Rinna saisi lähteä sarjasta. Oikea pahanilmanlintu. Ei muuta teekään kuin haasta riitaa ja vedä muita mukaan siihen. Hänen takiaan naiset eivät enää pidä edes hauskaa, kun yksi latelee koko ajan "totuuksia".
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi Yolanda oli sarjassa mukana vaikka oli sairas. Olikohan tämä jo kolmas kausi ja tosiaan sairastui jo ekalla kaudella. Itse ainakin tuossa tilanteessa olisin laittanut kaiken muun sivuun ja keskittynyt paranemiseen. Epäilen kuitenkin että on väkisin ollut mukana että saa mini-minänsä Gigin enemmän ja enemmän esille. Viime kaudella se jaksoi aika moneen kertaan mainita että Gigi on parempi versio itsestään. Tyypillinen stagemom.
Yolanda ei ole tainnut istua yhtäkään kausireunionia kokonaan paikan päällä, monesko kausi tämä on niin aina on vaan käynyt siinä kääntymässä? Silloin taisi istua vähän pitempään kun oli haukkunut Lisaa Kylelle ja Kimille että se on täys paska akka. En uskonut sitä silloin koska Yolanda ja Lisa vaikuttivat ihan hyviltä kavereilta ja Lisa ja Kyle vähän etääntyneiltä, mutta nyt uskon sen että Yolanda on mennyt sanomaan noin vaikka valehteli tiukasti ettei sanoisi Lisasta koskaan noin.
Minä katsoisin tässä sarjassa mieluummin sitä Shivaa kuin Yolandaa. Shivalla ja Lisa Vanderpumpilla vaikutti olevan tosi hauskaa silloin kun kävivät yhdessä koruostoksilla viime kaudella, ja Lisa löysi itselleen kivan synttärilahjan eli sen ison pinkin timanttisormuksen.
Sitä en koskaan tajunnut että miksi Erika ei myöntänyt että kävi välittömässä juoruamassa Yolandalle että Yolandan lasten taudeista puhuttiin. Vasta seuraavana päivänä sanoi että ookoo mä sen sanoin, vaikka jankkasivat sitä edellisen illan.
Sitäpaitsi Erika muutti sitä juttua vähän, hommahan oli siinä että LVP kertoi Kylelle että Mohamed oli sanonut että lapset ovat kunnossa ja että vain Yolandalla on borrelioosi. Erikan kertomana se kuulosti vähän siltä että lapsista puhuttu pahaa ja heitä vähätelty.
Sitten Erika itse valittaa kun Kathryni käy juoruamassa LVPlle että tämä kutoo verkkoja ja on sala-ampuja.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Lisa Rinna saisi lähteä sarjasta. Oikea pahanilmanlintu. Ei muuta teekään kuin haasta riitaa ja vedä muita mukaan siihen. Hänen takiaan naiset eivät enää pidä edes hauskaa, kun yksi latelee koko ajan "totuuksia".
Rinna on sekaisin, sitä kai se teettää kun ei syö ruokaa?
Muistakaa syödä säännöllisesti.
Mua naurattaa vieläkin Brandin kommentti että Rinnalla ollut sama kampaus sitten 90-luvun, että sen on pakko olla peruukki kun se ei liiku. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieskin katsoi tätä minun kanssani jonkin aikaa, ja kun tuo Eileenin "kohtaus"-kohtaus tuli niin mieheni kysyi että mikä tuolle tuli kun tuolleen lapsellisesti käyttäytyy, että onkohan sillä lääkitys ihan kohdallaan vai mikä vikana.
Samoin katsoi sitä jaksoa minun kanssa kun Eileen levitteli siskonsa tuhkia Italian rannikolla, että miksi se heivasi ne tuhkat omalta parvekkeelta alas suoraan toisten ihmisten terassille ja osa taisi mennä rantatielle?! Silloin ajatteli jo ettei tuo nainen ole ihan ookoo :D
Huomasitteko miten Eileenin ukko vaikutti olevan ihan kypsä siihen tällä kaudella, siinä oikein kaksi menopaussista kärsivää keski-ikäistä.