Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Krapulamorkkis!

Vierailija
18.04.2016 |

Vietimme ystäväni tupareita viikonloppuna, mieheni oli reissussa ja tuli sieltä vasta aamuyöllä kotiin joten ei itse päässyt juhliin. Juhlissa oli kuitenkin paljon mieheni kavereita, joista osan tunnen hyvin. Join ilmeisesti ihan liikaa kaikkea, koska muistini katkeaa baarissa ihan täysin enkä muista esim. paluumatkasta kotiin mitään. Muistan viettäneeni paljon aikaa yhden mieheni ystävän kanssa, ja olen puhelutietojeni perusteella soitellut hänelle yöllä (MIKSI OI MIKSI?), samoin olen soitellut miehelleni yöllä kuulemma ihan sekaisin. Ilmeisesti olen kävellyt kotiin ja ollaan harrastettu mieheni kanssa kotona seksiäkin (tästäkään en muista mitään). Aamulla heräsin ihan paniikissa, en tiennyt missä olin tai miten olen päässyt kotiin.

Aika harvoin tulee tehtyä tällaisia ylilyöntejä, siksi nyt ahdistaa hitosti miten olen käyttäytynyt tuon miehen kaverin seurassa. Tiedän olevani kännissä flirtti ja miellyttämishaluinen, mutta en siis ole kiinnostunut tuosta miehen kaverista enkä koskaan tahtoisi hänen edes kuvittelevan niin - hän on vain noista kavereista eniten samalla aaltopituudella kanssani ja siksi tykkään hengailla hänen kanssaan. En vain muista mitä on tapahtunut! Enkä tahtoisi laittaa mitään pahoitteluviestejäkään suotta, jos kaikki onkin ollut ihan normaalia. Kärsin varmaan vain morkkikseni ja ensi kerralla olen niin kuin en olisikaan. Lohdutuksen sanoja?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne! Ei kai siinä muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
2/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen, jos et voi olla horoilematta jokaiselle miehelle kun olet kännissä.

Miehesi ansaitsee parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalta suurkuluttajalta lohdutuksen sanoja: se menee ohi. Itse en koko morkkiksista enää välitä, kun sellainen tulee, vähän huvittuneena katselen kuin ulkopuolelta, että draamaile siinä nyt sitten, ohi se menee pian kumminkin.

Kerran olen tosin mokaillut niin pahasti että oli pakko vaihtaa työpaikkaa sen takia. Pikkujouluissa seksiä pomon kanssa firman saunassa, ja pomon vaimo, joka on omaa esimiestänikin ylempänä firmassa, yllätti...

Vierailija
4/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua varmasti monelle, noista tilanteista pitää vaan selvitä. Tsemppiä.

Itse olen tolkuttanut itselleni, että kun on promilleja veressä, puhelimella voi soittaa ainoastaan 1) taxin tai 2) hätäpuhelun. Kaikki muut puhelut olisi parasta jättää seuraavaan päivään. 

Vierailija
5/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisitko aloittaja miehellesi moisen käytöksen? Mietipäs sitä.

Tälläkin palstalla vastaavasti käyttäytynyt aloituksen tehnyt mies saisi todella kylmää kyytiä,

miestä syytettäisiin vastuuttomaksi juopoksi, joka ei rakasta naistaan ynnä muuta kuraa.

Palstamammojen kaksinaismoralismilla ei ole mitään rajaa edelleenkään.

Vierailija
6/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä monesti mennyt filmi poikki. Mutta kaverit ovat kertoneet etten mitään epänormaalia ole tehnyt tai sanonut. Yleensä suutelut ja tälläiset jää kyllä mieleen vaikka juuri mitään ei sen ympäriltä muistaisi. Eli luultavasti olet vain flirttaillut korkeintaan. Onneksi myös muut ovat lähelläsi humalassa, joten tuskin humalainen käytöksesi on jäänyt muiden mieleen.

Vierailija
7/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, luultavasti olet horissut jotain sekavaa myös ko. miehelle ja hän on horissut takaisin, eikä myöskään muista mitään. Jatkossa juot sitten vähemmän. Kaikki menee ohi.

Vierailija
8/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti kadottanut kaverisi illan aikana ja siksi soittanut hänelle. Olet näköjään myös kaivannut miestäsi kun olet soittanut hänelle ja mentyäsi kotiin rakastelleet. Ei mitään hätää.

Vierailija
9/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ei empatiaa ja sympatiaa täältä. Aika parantaa ja vähentää morkkista.

Mulla on myös tuon tapaisia kokemuksia ja tiedän tunteen - ihan kauheaa.

Itselläni iän myötä tuollainen ryyppääminen jäänyt onneksi.

Vierailija
10/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännitoilailut menevät kännin piikkiin. Kyllä se miehesi kaverikin on nähnyt sinun olevan ympärikännissä. Ei noita kukaan jälkeenpäin rupea muistelemaan.

Vierailija
11/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohdutuksesta! Aamulla siis kyllä yhdessä miehen kanssa ihmeteltiin puhelutietojani ja naureskeltiin, ei siinä sinänsä mitään salaisuuksia, mutta surettaa oma urpouteni. En tiedä olisinko vastaavassa tilanteessa miehelle vihainen, en vain osaa kuvitella että niin edes tapahtuisi. 

Vierailija
12/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole vakavaa kun ei pahempaa sattunut. Kunhan et ota tavaksi.

Aika iso osa on mokannut jossain vaiheessa alkoholin kanssa, mutta sitähän ei voi koskaan paljastaa kun on kiire tuomita toisia samoista mokista...

Vierailija
13/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morkkis unohtuu kun hankkii seuraavan kerran kännätessään uuden morkkiksen. Tai päättää olla juomatta, niin ei nolaa itseään. Mieti itse, kumpi on järkevämpää.

Vierailija
14/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs naispuolinen horoilija kerää myötätuntoa ja sääliä.

Palstamammojen kaksinaismoralismi siis on todellakin loputonta.

Vierailija
15/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi on vaarallinen hermomyrkky, joka aiheuttaa pysyviä muutoksia aivoihin jo 6 minuuttia nauttimisen jälkeen.

Olo on aika paha ja ihmettelen jälleen kerran miksi tuo myrkky on ainoa laillinen päihde? En ole mitään mokaillut ettei sentään morkkista. Pelkästään vapina, paha olo ja kauhea kankkuspanetus. Nainen kun tulee kaupoilta saa tehdä jotain. Käyttäköön vaikka käsiään jos ei muuhun ala. Nyt pelaan sen yhden kortin minkä lupasi että jos joskus haluan.

Vierailija
16/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morkkis unohtuu kun hankkii seuraavan kerran kännätessään uuden morkkiksen. Tai päättää olla juomatta, niin ei nolaa itseään. Mieti itse, kumpi on järkevämpää.

Oletko tietoinen sellaisesta vaihtoehdosta, että osaa nauttia alkoholia kohtuudella? Pro tip: myös alkoholia satunnaisesti ja vähän käyttäville voi sattua mokia, mutta yksittäiset virheet eivät tee alkoholin väärinkäyttäjäksi.

On juuri niin perinteistä suomalaista mentaliteettia, että ei ole kuin absolutismi ja kännäys, kuten sinunkin kommentistasi läpi paistaa.

Vierailija
17/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi on vaarallinen hermomyrkky, joka aiheuttaa pysyviä muutoksia aivoihin jo 6 minuuttia nauttimisen jälkeen.

Denialistijuopot alapeukuttaa?

http://reset.me/story/how-alcohol-changes-your-brain/

Only 6 minutes after consuming an amount of alcohol equivalent to three beers, changes had already taken place in their brain cells, Live Science reports. Their brains began to run on the sugar in alcohol instead of glucose, the normal brain food.

http://www.livescience.com/3693-alcohol-brain-quickly.html

Mut vetäkää te vaan lisää niin teistäkin päästään.

Kaipa tuo on ihan jokaisella tiedossa. Kommenttisi on vain vähän sama kuin jos joku olisi täällä surkuttelemassa murtunutta jalkaansa ja kommentoisit siihen että ei pidä murtaa jalkaa.

Vierailija
18/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olo on aika paha ja ihmettelen jälleen kerran miksi tuo myrkky on ainoa laillinen päihde? En ole mitään mokaillut ettei sentään morkkista. Pelkästään vapina, paha olo ja kauhea kankkuspanetus. Nainen kun tulee kaupoilta saa tehdä jotain. Käyttäköön vaikka käsiään jos ei muuhun ala. Nyt pelaan sen yhden kortin minkä lupasi että jos joskus haluan.

Kannattaa mieluummin miettiä, miksi tarvitset päihteitä ylipäätään. Niitä ei oikeasti tarvita. Mä ainakin pysyn erossa kaikista juopporunkuista.

Käytän päihteitä siihen että haluan toisinaan oloja. Mulle kelpaa vain kannabis tai alkoholi. Tuo nestemäinen on mielestäni paljon pahempi vaikkakin laillinen. Eniten siinä nyppii nuo jälkiolot. Sain sentään helpotuksen panetukseen. Otti suuhun ihan suosiolla kun pyysin, ei tarvinut edes pelata sitä lupaus korttia.

Vierailija
19/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua varmasti monelle, noista tilanteista pitää vaan selvitä. Tsemppiä.

Itse olen tolkuttanut itselleni, että kun on promilleja veressä, puhelimella voi soittaa ainoastaan 1) taxin tai 2) hätäpuhelun. Kaikki muut puhelut olisi parasta jättää seuraavaan päivään. 

Tai kaikenlainen muu viestittely myös :O Juuri viime viikonloppuna tuli läheteltyä aivan kauheita vonkaus viestejä ihastukselle, kuin joku teini, vaikka olen jo yli kolmikymppinen! Voi sitä häpeän määrää kun aamulla näki kaikki ne viestit! :D Mies kyllä vakuutti että kaikki on kunnossa, mutta silti...

Puhelimissa pitäisi olla alkolukko tms. joka ei anna soittaa/laitta viestejä jos on kännissä... :/

Eli ap:lle lohdutuksena, et ole yksin, kyllä se siitä. :)

Vierailija
20/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tietoinen sellaisesta vaihtoehdosta, että osaa nauttia alkoholia kohtuudella? Pro tip: myös alkoholia satunnaisesti ja vähän käyttäville voi sattua mokia, mutta yksittäiset virheet eivät tee alkoholin väärinkäyttäjäksi.

On juuri niin perinteistä suomalaista mentaliteettia, että ei ole kuin absolutismi ja kännäys, kuten sinunkin kommentistasi läpi paistaa.

Ap:n tapauksessa kylläkin on kohtuukäyttö kaukana vaan kyse on nimenomaan kännäyksestä. Mutta ihan noin uteliaisuudesta: mitä mokia tai virheitä alkoholia satunnaisesti ja vähän käyttäville voi sattua? Tarkoitatko tällä mainostamaasi kohtuukäyttöä? Minä olen ymmärtänyt asian niin, että kohtuullisesti, ts. vähän alkoholia juovalle ei siitä johtuvia mokia satu. Vai kuuluuko mielestäsi kohtuukäyttöön silloin tällöin pään täyteen ryyppääminen ja mokailu muistinmenetyksineen? Minusta ei kuulu ja ylipäänsä kännääminen on niin last season, pelkästään noloa käytöstä.