Millainen olet sinä nainen, josta miehet eivät kiinnostu?
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomessakin isketään, tiedoksi vaan! En ole kertaakaan ollut baarissa, ettei joku olisi tullut juttelemaan tyyliin moi, miten menee... Rohkeimmat hakevat hitaille.
Ei se kaunis ulkonäkö auta, jos ihminen on viileä ja tylyn oloinen.
Eikä mukavuus ja juttelu auta, jos ei ole kaunis. Sinä selvästi olet, kun saat muutenkin (pelkän ulkonäön perusteella) huomiota. Jos olisit tavis/ruma, ei sulle tultaisi baarissa juttelemaan, ja se atk-asentaja olisi ollut vain vaivaantunut keskusteluyrityksistäsi.
Minä tiedän, koska niin käy mulle 95% kerroista kun yritän jossain arkitilanteessa miehille puhua tai vaikka ihan tervehdin jotain miestä joka käy samassa harrastuspaikassa (mielestäni on kohteliasta sanoa "moi" ihmiselle joka tulee esim salilla 4krt/vko vastaan). Se "peura ajovaloissa" ilme näiden miesrukkien kasvoilla on huvittava. Selvästi pelkäävät että jos edes puhuvat ei-kauniille naiselle, se akka lyö pakolla vihkisormuksen käteen ja ryöstää siemenet :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomessakin isketään, tiedoksi vaan! En ole kertaakaan ollut baarissa, ettei joku olisi tullut juttelemaan tyyliin moi, miten menee... Rohkeimmat hakevat hitaille.
Eikä mukavuus ja juttelu auta, jos ei ole kaunis. Sinä selvästi olet, kun saat muutenkin (pelkän ulkonäön perusteella) huomiota. Jos olisit tavis/ruma, ei sulle tultaisi baarissa juttelemaan, ja se atk-asentaja olisi ollut vain vaivaantunut keskusteluyrityksistäsi.
Minä tiedän, koska niin käy mulle 95% kerroista kun yritän jossain arkitilanteessa miehille puhua tai vaikka ihan tervehdin jotain miestä joka käy samassa harrastuspaikassa (mielestäni on kohteliasta sanoa "moi" ihmiselle joka tulee esim salilla 4krt/vko vastaan). Se "peura ajovaloissa" ilme näiden miesrukkien kasvoilla on huvittava. Selvästi pelkäävät että jos edes puhuvat ei-kauniille naiselle, se akka lyö pakolla vihkisormuksen käteen ja ryöstää siemenet :D.
Puhumattakaan siitä että mies pelkää jonkun näkevän hänen puhuvan rumalle naiselle. Ei kai kukaan vaan luule että me oltaisiin yhdessä tai meillä olisi jotain tekemistä keskenään... jos en puhu tuolle naiselle niin ehkä se vaikenee.
Tottakai nainen on miehelle statuksen osa. Mitä kauniimpi nainen, sitä paremmalta mies näyttää kaikkien silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaisia tullaan iskemään erittäin paljon baareissa. Väittäisin jopa, että enemmän mitä kauniita naisia. Olen tavallinen ja useimmiten saan kavereista aina eniten huomiota, lähestymisiä ja ikävä kyllä epämiellyttävääkin huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaisia tullaan iskemään erittäin paljon baareissa. Väittäisin jopa, että enemmän mitä kauniita naisia. Olen tavallinen ja useimmiten saan kavereista aina eniten huomiota, lähestymisiä ja ikävä kyllä epämiellyttävääkin huomiota.
Ilmeisesti voin tehdä sen johtopäätöksen että olen niin todella kaunis, ehkä jopa maailman kaunein, koska minua ei tulla iskemään baarissa. Kas kun kukaan ei ole koskaan kuitenkaan sanonut minua kauniiksi ja peilikin suvereenisti valehtelee mulle päivästä toiseen. Voisitte miehet joskus tulle iskemään meitä baarin kauneimpiakin naisia, vink vink ha ha ha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman varautunut 35+ introvertti, joka kuitenkin hyvässä seurassa vapautuu hieman. Suht. tavallinen mutta väsähtänyt naama, 15 kg ylipainoa, isot tissit ja pylly. Perusilme vähän tympeä, ihan ok huumorintaju, en osaa keskustella, heikko yleissivistys. Mielummin kuuntelen kun olen äänessä.
Isot tissit ja pylly ei ole mitään muuta kuin plussaa ja introverttisyys on myös mahtava juttu. Harkitseva ihminen on tasapainoinen. Takaapäin kun pääsis tuollaista jumalatarta laittamaan ;)
Miksi alapeukutatte?
Huonoa makua osoittava loukkaava kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Uskallan väittää, että täällä esittäytyneistä sinkuista ylivoimaisesti suurin osa löytäisi kyllä miehen, ja jopa ihan kivankin miehen, jos vain tekisivät itse aloitteen.
Mutta kun he eivät joko uskalla, tai sitten eivät periaatteesta halua niin tehdä, niin siinähän sitä sitte ollaan.
Moni on ilmeisesti mieluummin sitte yksin kuin tekee itse aloitteen.
Tässähän tämä.
Hieman alle parikymppinen, normaalipainoinen muttei varsinaisesti mitenkään hoikka, timmi tai muuten "hyväkroppainen". Pituutta yli 180 senttiä, käyttää omasta mielestään ihan kivoja ja siistejä vaatteita, jotka sopivat kantajalleen. Meikkaa hyvin ja on ulkonäöltään ihan perusnätti. Päänsä sisällä ihan sivistynyt ja fiksu, mutta kun avaa suunsa, sanoo aina jotain tyhmää. Omassa seurassaan viihtyvä introvertti, joka tykkää kyllä silti liikkua julkisilla paikoilla, eli ei siis lukkiudu kotiin omiin oloihinsa. Kavereita on joitakin, ja heidän seurassaan on ehkä liiankin puhelias.
Ongelma ei ole, ettei kukaan lähesty, vaan se, että kun joku niin tekee, kaikkoaa hän pian yhtä nopeasti kuin on tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan väittää, että täällä esittäytyneistä sinkuista ylivoimaisesti suurin osa löytäisi kyllä miehen, ja jopa ihan kivankin miehen, jos vain tekisivät itse aloitteen.
Mutta kun he eivät joko uskalla, tai sitten eivät periaatteesta halua niin tehdä, niin siinähän sitä sitte ollaan.
Moni on ilmeisesti mieluummin sitte yksin kuin tekee itse aloitteen.
Tässähän tämä.
Olen kommentin 138 kirjoittanut ja olen kyllä tehnyt itsekin aloitteita eri miehille. Mutta ne tapailut kaatuivat taas minun luonteeseeni. En minä muutu persoonaltani erilaiseksi ja viehättävämmäksi teki aloitteen mies tai sitten minä itse.
Vaaleat hiukset olkapäille, sinivihreät silmät, harvinaisen korkeat poskipäät, kapeat huulet ja isot posket. 173cm ja 75kg. 26v. Sairaanhoitaja. Perustyylikäs vaatetyyli. Harrastuksena ryhmäliikunnat ja välillä lenkkeily. Vihainen perusilme, vaikkakin muuten hymyileväinen. Vähän epävarma ja ujo alkuun, yrittää peittää sitä reippaudella. Vaikea päästää ihmisiä lähelle Tutustuttuaan puhuu paljon ja osaa rentoutua, nauraa paljon.
Oon 70kg ja 175cm. En juo alkoholia, enkä polta. En käy juhlimassa missään klubeilla. Tykkään enemmän viettää aikaa ihmisten kanssa käymällä syömässä, ostoksilla tai leffaillan merkeissä.
Oon ehkä vähän ennakkoluuloinen ja perfektionisti, mutta mun kanssa on helppo jutella ja olla. Oon kiinnostunut monista asioista ja mielipiteistä.
Oon ihan perusnättikin pienillä "hienouksilla". Musta tuntuu vaan, ettei kukaan viihdy mun kanssa sen takia, että mun perusilme on "resting bitch face" ja mielipiteet toisinaan tosi vahvoja. Mua vaan ei huvita valehdella päin naamaa ja mielistellä ihmisiä, jotta heillä ois hyvä olla..
Olen ok-näköinen.Ei ylipainoa ja oikeastaan missi/aluvaatemallin kroppa.Yliopistokoulutus,vakityö,omistuasunto.Saan kiinnostusta kyllä,mutta ongelma on tutustumisvaiheessa.Olen TYLSÄ.Miehet häipyy aika äkkiä.Ilmeisesti olen tuppisuu ja lassukka.Seksi ei ole se ongelma,koska rakastan naimista ja kyytejä on aina kehuttu.Ongelma on juuri koko muu persoona.
Vierailija kirjoitti:
Hieman varautunut 35+ introvertti, joka kuitenkin hyvässä seurassa vapautuu hieman. Suht. tavallinen mutta väsähtänyt naama, 15 kg ylipainoa, isot tissit ja pylly. Perusilme vähän tympeä, ihan ok huumorintaju, en osaa keskustella, heikko yleissivistys. Mielummin kuuntelen kun olen äänessä.
Tämä olen ihan kuin minä!
Silmistäni näkee, että älä lähesty, en ole ajanut pillu -ja persevälikarvojani 5,5 vuoteen. Ja mahastani on tullut kuin Heikki Kinnusen "Onks Viljoo" -hahmolla.
Sen jälkeen, kun elämäni intohimo loppui 5,5 v sitten eikä uutta löydy näillä specseillä.
Toivoisin suurimman syyn olevan se että olen alle parikymppinen eli etten kauaa ole ehtinyt olla pelissä mukana. Vaikka onhan se nyt ihan hyvin jo että on tänne asti päässyt ilman että tuo vastakkainen sukupuoli on kertaakaan yrittänyt lähestyä, kun enpä nyt niin ruma, huonoluontoinen tai muuten vastenmielinen tietääkseni ole. Olen ihan fiksu pieni ihminen, lyhyt, hoikka ja timmissä kunnossa, naamaltani ihan perusnätti, pukeutumiseen en oikein jaksa panostaa, sellainen massaan katoava harmaa persoona ulospäin. Olen semmonen hillitty itsekriittinen perfektinisti, että en ole se ilopilleri vaikka positiivisena itseäni pidänkin, aika rauhallinen, vähän sulkeutunut introvertti olen luonteeltani. Että ulospäin näkyvä kuva luonteestani on pitää ihmiset kaukana, syystäkin. Sekin varmasti vaikuttaa etten niin paljon liiku missään missä tapaisin tai ainakaan päätyisin tututstumaan vastakkaiseen sukupuoleen. Täytyy sanoa että ymmärrän kyllä ihan hyvin miksei minua paljoa lähestytä. Väittäisin että ihan hyvän naisen joku vielä joskus musta saa vaikka on mussa kyllä vähän kestettävää miehelle, jos joku joskus yrittää minua kauemmin katsella. Siinä toivossa tässä eletään että kyllä joku joskus kiinnostuu ja jollekulle kelpaan. Kyllähän tässä itsekin pitäisi jossain vaiheessa ryhdistäytyä ja mennä itse tekemään aloitteita, niin eiköhän se siitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti voin tehdä sen johtopäätöksen että olen niin todella kaunis, ehkä jopa maailman kaunein, koska minua ei tulla iskemään baarissa. Kas kun kukaan ei ole koskaan kuitenkaan sanonut minua kauniiksi ja peilikin suvereenisti valehtelee mulle päivästä toiseen. Voisitte miehet joskus tulle iskemään meitä baarin kauneimpiakin naisia, vink vink ha ha ha.
Katkeraa settiä eikä edes hauskaa :D Fakta nyt on, että mitä tavallisempi ja iloisempi & lähestyttävä nainen = sitä enemmän miehet iskevät. Joo, toki minua on nätiksi kehuttu, mutta ketä naista nyt ei!
Kaveriporukassa kaikista kauneimpia lähestytään kaikista vähiten ja silloinkin lähestyjänä on komea, fiksu mies. Siinä missä esim. valtaosa minua lähestyvistä miehistä on vaan liian humalaisia, ei-komeita miehiä.
Luettuani ketjua ymmärrän kaltaisiani olevan enemmän. Olen kyllä aina ajatellut, että ei Suomessa ketään pyydellä treffeille kassajonossa vaan pariudutaan humalassa. Ja ne ketkä eivät käytä alkoa mökkiytyvät. Tämän vuoksi nuorempana kunnostauduin baareissa ja miehiä onko ollut jonossa, mutta ei ketään kunnollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kokemus! Minulla on normaali naama ja normaali vartalo, ja useampi ystäväni on minuun verrattuna upea ilmestys. Silti kaveriporukassa on yleinen vitsi, että minun kanssa ei kannata lähteä minnekään, kun kaikki miehet tulee yrittämään minua. Yksi mies sanoi, että hän uskalsi tulla puhumaan minulle mutta ei ystävälleni, koska ystäväni näytti ylpeältä ja nirsolta. Ei olisi vähempää voinut olla väärässä. Ystäväni sortuu aina renttuihin ja antautuu helpommin seurustelemaan. Minä se nirso olen.
Vierailija kirjoitti:
Onko aina ollut näin?
Kyllä. Olen luonnonkiharatukkainen, vaaleaihoinen ja ruskeasilmäinen. Olen hiljainen mutta en välttämättä varsinaisesti ujo. Sanon mielipiteeni suoraan kun sitä kysytään. Olen opiskellut kolme tutkintoa sekä minulla on useampi harrastus.
Kylmä ja etäinen, älyllinen ja asiallinen, en koskaan tunteikas tai flirtti, tunnevammainen sen osalta että en kykene havaitsemaan, jos joku yrittää lähestyä minua "siinä mielessä". Fyysisesti pitkä, urheilullisen vanttera ja naamasta kyllä ihan ok. En käy juurikaan muualla kuin töissä, kaupassa, liikkumassa - viihdyn yksin. Uskon olevani epäkiinnostava seksuaalisessa mielessä, siksi keskityn asioihin ja työhön.
Ekstrovertti 35 v. Äidilläni oli voimakas käsitys, että kaikenlainen laittautuminen ja "lirkuttelu" on häpeällistä, ja sain lapsena ja nuorena ankarat torut, jos osoitin kiinnostusta ulkonäöllisiin asioihin. Meikkaaminen kaiken kaikkiaan esimerkiksi oli todella häpeällistä, joten teininä tein sitä salaa. Vielä tämän ikäisenäkin huomaan äitini kasvatuksen vaikutukset, mutta toki muukin voi asioita selittää. En pysty pukeutumaan paljastaviin tai vartalonmyötäisiin vaatteisiin, tai käyttämään esimerkiksi huulipunaa lainkaan, siitä tulee heti sellainen "mitä oikein yrität"-mielleyhtymä. Jos olen ollut kiinnostunut jostain miehestä vaikka töissä tai harrastuksessa, alan nimenomaan vältellä miehen seuraa ja ihan vain päin katsomistakin. Pelkään paljastavani nolot tunteeni. Aika sama juttu baarissakin, en uskalla katsella ketään, vähiten niitä kiinnostavimpia.
Mielestäni tämä yllä kuvattu selittää täysin, miksi miehet eivät lähesty minua. Vaikka olen sosiaalinen ja monin muin tavoin helposti lähestyttävä, pidän tunnetasolla etäisyyttä ja menen tosi kiusaantuneeksi, jos mitään vihjaavia tunteita leijuu ilmassa. Lisäksi minusta on sanottu, että näytän väsyneen näköiseltä, olen nimittäin perinyt äidiltäni myös kestosilmäpussit.