Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olet sinä nainen, josta miehet eivät kiinnostu?

Vierailija
17.04.2016 |

Onko aina ollut näin?

Kommentit (346)

Vierailija
101/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut 40-vuotisen elämäni varrella, että yksin jäävät sellaiset naiset, joilla jo perusilme ja -olemus on jotenkin nyrpeä ja vittuuntunut. Tunnen yhden sellaisen, on pisteliäs ja negatiivinen kaikkea ja kaikkia kohtaan. Siis entinen kaverini. Luulen, ettei mikään muu yksittäinen asia saa ihmisiä tehokkaammin kaikkoamaan.

Vierailija
102/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, tiimalasivartaloinen, naama ihan ok. 21-vuotias, en tykkää bilettää tai käydä baareissa, nautin mieluummin lautapeleistä pienessä porukassa. Harrastan käsitöitä. Kai olen ikäisteni mielestä tylsä. Eipä moni omanikäinen kyllä itseänikään kiinnosta. Vaikuttavat keskenkasvuisilta usein... Olen varmaan joku varhaisvanhus.

Kohtalontoverini. En sopeudu omanikäisteni joukkoon, ja minulle on useasti sanottukin, että olen keskimääräistä kypsempi ja fiksumpi etenkin tunneasioissa. Tuntuu inhottavalta ja itserakkaalta todeta noin, mutta kyllä sen väkisin itsekin huomaa kun omanikäisten kanssa on välillä tekemisissä. Tuntuu kuin olisi aivan eri planeetalta.

En polta, juominen rajoittuu pariin viini- tai kuoharilasilliseen häissä tms. tilaisuuksissa. Harrastan käsitöitä, luen paljon, rämmin metsissä/luonnossa, ja olen kiinnostunut historiasta ja ihmisen psykologiasta. Olen kotihiiri introvertti, pelaan videopelejä ja nautin mustasta huumorista. Keskustelen mielelläni musiikista. En meikkaa, mutta pukeudun tyylikkäästi ja ajan henkeä mukaillen. Siinäpä se, resepti miesten kiinnostumattomuuteen.

N22

Apua, kuulostat ihan sellaiselta ystävältä jonka haluaisin lähipiiriini. Mistä kaltaisianne löytää? Omaan nimittäin juuri samanlaiset kiinnostuksenkohteet ja tunnen itseni mummeliksi ikäisteni joukossa.

T. N23

Täällä kans ihan samanlainen! Rakastan lautapelejä, musiikkia, mustaa huumoria, psykologiaa ja luonnossa kävelyä. Asun Helsingissä. Mun kaltaisia ei oikein löydä mistään koska en liiku missään :D Oon introvertti kotihiiri.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhteeseen kelpaan mutten seurusteluun. Ikää 27 ja ikisinkku. AA-kuppi, todella ruma (näytän transulta), olen tylsä, harmaa ja hiljainen.

Tylsyyttä, harmautta ja hiljaisuutta voi muuttaa. Kuppiaankin voi, jos sitä ihan pakkona pitää. 

Vierailija
104/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin dominoiva johtajatyyppi. Miehet pelkäävät visionäärisyyttäni ja päättäväisyyttäni. Lisäksi olen introvertti ja erakoksikin haukuttu, ystäväni ovat sanoneet etteivät ihmettelisi jos eristäytyisin omalle saarelleni nuoruusvuosien jälkeen.

Miehet kyllä kiinnostuvat minusta aluksi, mutta maskuliinisten piirteideni tullessa esiin he yleensä kaikkoavat. Suurin osa miehistä haluaa perinteisen mies vie ja nainen vikisee -suhteen johon en itse lähde, mieluusti olen yksin jos muuta ei löydy.

Sitten ihan yleisesti ottaen naisista joista miehet eivät kiinnostu, näitä on useampi lähipiirissäni. He kaikki ovat koulutettuja ja omaavat todella laajan yleissivistyksen ikäisikseen. Tuntuu melkein, että miehet pelkäävät naisen älyä ja kriittisyyttä. Nämä naiset ovat skeptisiä, eikä heitä voi valloittaa perus iskurepliikeillä tai pikkujutustelulla, tarvitaan enemmän.

Mua kyllä kiinnostais kohdata tämmöinen nainen, nyt en vain semmoisia kohtaa missään. Olis hauska jutella ja katsoa onko nämä naiset niin pelottavia kuin väitetään. Kummitätini on kyllä myös dominoiva, mukava ja suorasanainen. Häntä ehkä lapsena pelkäsin eräällä tavalla.

Itse haen ihan tasa-arvoista suhdetta, jossa molemmat istuvat kuskin paikalla. Mä en ole dominoiva johtajatyyppi, olen se tyyppi joka ryhmätilanteessa tulee jonon viimeisenä ja varmistaa ettei kukaan jää jälkeen. Ymmärrän myös sen ettei mun CV ja palkkaluokka taida riittää modernille uranaiselle.

-----

"Nämä naiset ovat skeptisiä, eikä heitä voi valloittaa perus iskurepliikeillä tai pikkujutustelulla, tarvitaan enemmän."

- Mitähän tämä "enemmän" tarkoittaa, olis mielenkiintoista tietää?

Vierailija
105/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmosta naista juuri ole joka ei kiinnostaisi miehiä. Ehkä Honey Boo-Boon äiti ja Tuksu on ne poikkeukset säännöstä.

Vierailija
106/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa kuin vastaaja nro 1... 40+, erittäin introvertti, hapan perusilme, en meikkaa, en värjää hiuksiani, käytän kirpputorivaatteita, muutama liikakilo. Olen kuitenkin melko älykäs ja huumorintajuinen, koulutusta ja yleissivistystä on paljon, ja olen jopa varakas, mutta näitä ominaisuuksia ei kukaan koskaan löydä kun ei tule juttelemaan.

Voisin kiinnostua jos tuollainen tulisi itse juttelemaan ja olisi siis aloitteellinen,

Passiivinen tuollainen ei kiinnosta.

-mies29-

Vierailija
107/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-v nainen, lyhyt ja persevä. Kurvit kyllä oikeissa paikoissa, olen ns taskuvenus. Naama on aika tavis, en ole mikään kaunotar mutta meikattuna nätti. En tosin jaksa meikata läheskään joka päivä, tämäkin on varmasti ongelma. Opiskelen yliopistolla ja teen opintojen ohella oman alani töitä. Missä minä mieheen muka törmäisin, kun töiden kautta tapaan lähinnä lapsia ja niiden vanhempia, yliopistolla taas suurin osa on minua muutaman vuoden nuorempia. Vapaa-aikaa ei hirveästi ole ja mielummin vietän aikaa harrastusteni parissa ta yksin. Olen hieman introvertti ja ujo uudessa seurassa. En viihdy baareissa vaan kuin hyvässä seurassa. Tinder ei ole kovin hyvä sovellus, koska ihmisistä voi saada niin väärän käsityksen pelkästään kirjoittamansa perusteella ja sitten livenä huomaakin ettei mitään kemiaa ole.

Todennäköisesti olen tuomittu yksinäisyyteen.

Vierailija
108/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskovainen ja työtön. Uskovaisuutta en kerro  edes alussa nettitreffeillä, mutta kun tulee ilmi että olen työtön, niin paremman näköiset miehet katoaa kun pieru saharaan. Rumia en itse edes harkitse.

Just niin tyypillinen uskovainen. Eikös rumatkin pitänyt olla luojan luomia, siten pitäis kelvata sulle uskis?

olen elänyt normaalia elämää ennen uskovaisuuttani. Olen melko hyvännäköinen, koska osaan ehostautua ja laittautua. En ole mikään lestaadiolainen joaka ei saisi edes nyppiä kulmakarvoja eikä peittää mustapäitä nenstään. Olen trendikäs ja muodikas, fiksu ja korkeastikoulutettu. kun katsoo treffipalstoilla suomalaiste miesten kuvia, 99% ei aiheuta yhtään mitään värähdystä missään. Olen 100% tyytyväinen yksikin, siksi en ole epätoivoinen, ihan hyvä olla ilman ketään. En myöskään hyväksi heikompiuskovaista, esim. juoppoa, petollista yms. Haen samantasoista miestä, joka pesee hiuksensa, pukeutuu vähän paremmin, ei ole pahasti ylipainoinen. kyllä ihmiset kelpaa ihmisinä kavereiksi, mutta kyse on siitä ketä HALUAT suudella ja kenen kanssa  HALUAT harrastaa seksiä lopun ikäsi. Jos ei himot herää niin se jää siihen. näin on.

Vierailija
109/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan väittää, että täällä esittäytyneistä sinkuista ylivoimaisesti suurin osa löytäisi kyllä miehen, ja jopa ihan kivankin miehen, jos vain tekisivät itse aloitteen.

Mutta kun he eivät joko uskalla, tai sitten eivät periaatteesta halua niin tehdä, niin siinähän sitä sitte ollaan.

Moni on ilmeisesti mieluummin sitte yksin kuin tekee itse aloitteen.

Vierailija
110/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei semmosta naista juuri ole joka ei kiinnostaisi miehiä. Ehkä Honey Boo-Boon äiti ja Tuksu on ne poikkeukset säännöstä.

Honey Boo-Boon äidillä on ollut useita miehiä, joten ei tämäkään päde.

Vierailija
111/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallan väittää, että täällä esittäytyneistä sinkuista ylivoimaisesti suurin osa löytäisi kyllä miehen, ja jopa ihan kivankin miehen, jos vain tekisivät itse aloitteen.

Mutta kun he eivät joko uskalla, tai sitten eivät periaatteesta halua niin tehdä, niin siinähän sitä sitte ollaan.

Moni on ilmeisesti mieluummin sitte yksin kuin tekee itse aloitteen.

Tämähän se yhteiskunnan suuri ongelma onkin. Mutta ratkaisua ei tunnu löytyvän.

Vierailija
112/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskovainen ja työtön. Uskovaisuutta en kerro  edes alussa nettitreffeillä, mutta kun tulee ilmi että olen työtön, niin paremman näköiset miehet katoaa kun pieru saharaan. Rumia en itse edes harkitse.

Just niin tyypillinen uskovainen. Eikös rumatkin pitänyt olla luojan luomia, siten pitäis kelvata sulle uskis?

tää on tyypillistä mitä uskovaisista ajatellaan ylseensä. KOSKA sinä olet uskovainen, sinun pitää olla laittiamatto. KOSKA sinä olet uskovainen sinun pitää antaa kaikille mitä tahansa ,jopa avioliittosi. KOSKA sinä olet uskovainen, olet vihon viimeinen kaikessa.ja kaikkea pitää sietä muilta. EI se kuules niin mene, vaan päin vastoin.

Vierailija
113/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Suomessa oikeasti muka naisia, joita isketään jatkuvalla syötöllä? Näissäkin vastauksissa moni on ollut kaunis eikä silti kukaan iske. Enkä yhtään ihmettele, ei ole minuakaan ikinä kukaan iskenyt. Ei baarissa, ei illanvietoissa, ei kaupassa, ei kadulla, ei missään. Mutta se johtuu siitä, ettei Suomessa ole tapana tuolla tavalla alkaa iskemään toista! Varmasti monista ollaan kiinnostuneita, mutta eipä sitä kiinnostusta nyt lähdetä mitään ruokakaupassa tuomaan esille. Olen minäkin elämäni aikana törmännyt todella kiinnostaviin miehiin, mutta eipä ole kyllä tapana lähestyä tuntemattomia tai edes tuttuja ja pyytää treffeille. Ei vaan ole normaalia meininkiä Suomessa.

No, kun kerran kysyt niin vastaan. Mua isketään kyllä. Vähän väliä. Tosi paljon treffipyyntöjä tulee harrastuksen parista. Baareissa mun ympärillä pyörii koko ajan miehiä. Kaupassa on tultu juttusille ja pyydetty kahville. Autoa tankatessani. Luin ketjua aika lailla suu auki, koska en itse mielestäni ole mitenkään erikoinen tai juurikaan erilainen kuin mitä tässä ketjussa naiset ovat itseään kuvailleet.

You got that something, babe ;)

Vierailija
114/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman varautunut 35+ introvertti, joka kuitenkin hyvässä seurassa vapautuu hieman.  Suht. tavallinen mutta väsähtänyt naama, 15 kg ylipainoa, isot tissit ja pylly. Perusilme vähän tympeä, ihan ok huumorintaju, en osaa keskustella, heikko yleissivistys. Mielummin kuuntelen kun olen äänessä.

Isot tissit ja pylly ei ole mitään muuta kuin plussaa ja introverttisyys on myös mahtava juttu. Harkitseva ihminen on tasapainoinen. Takaapäin kun pääsis tuollaista jumalatarta laittamaan ;)

Ohis vastaa että en ole löytänyt miestä siksi kun suurin osa tapaamistani on ollut juuri tuollaisia... Enkä välitä näistä idiooteista "jotka haluaa laittaa tuollaista jumalatarta takaapäin" ynnä muuta sellaista. Totally turn off.

Vierailija
115/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman varautunut 35+ introvertti, joka kuitenkin hyvässä seurassa vapautuu hieman.  Suht. tavallinen mutta väsähtänyt naama, 15 kg ylipainoa, isot tissit ja pylly. Perusilme vähän tympeä, ihan ok huumorintaju, en osaa keskustella, heikko yleissivistys. Mielummin kuuntelen kun olen äänessä.

Isot tissit ja pylly ei ole mitään muuta kuin plussaa ja introverttisyys on myös mahtava juttu. Harkitseva ihminen on tasapainoinen. Takaapäin kun pääsis tuollaista jumalatarta laittamaan ;)

Tällä viestilläni en halua vastata tuon kyseisen kirjoittajan puolesta, mutta omalta kohdaltani voin todeta että joka kerta kun joku mies sanoo minulle, että voisi panna minua takaapäin, on se sama kuin mies sanoisi kasvojani rumaksi. Olenkin huomannut että kun tuo kyseinen lause tulee miehen suusta, on se hänen tapansa sanoa kiertoilmauksella ettei koe kasvojani viehättäviksi.

Vierailija
116/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te olisitte kiinnostavia, mutta teille ei kelpaa semmoiset miehet ketä kiinnostais.

Minä ainakin vastasin tähän ketjuun, koska olen nainen, josta miehet eivät kiinnostu.  En usko, ettäkö en kelpaisi kenellekään 2,5 miljoonasta suomalaismiehestä, mutta eipä heistä kukaan tee aloitteita minun suuntaani. Tietysti voisin tehdä itse aloitteita

No miksi et sitten tee?

Vierailija
117/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni, joku 160cm, pieni rakenteinen ja laiha. Pukeudun tyylini mukaan ja tykkään muodista vaikka en käyttäisikään rahani parin tonnin toppiin. Olen kaunis ja omistan hyvän itsetunnon. Tykkään olla kotona ja viettää aikaa yksin itseni kanssa ja katsoa elokuvia. En yritä mitenkään etsiä kumppania, enkä haluaisikaan. Olen aika babyface ja monet luuleekin minua ala-ikäiseksi. Olen onnellinen yksin viihtyvä aasialainen nuori nainen. Muutan tosin takaisin kotimaahan vuonna 2017.

Vierailija
118/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 v, normaalipainoinen ja kohtalainen ulkonäkö mutta ei kaunis millään tavalla, näkymätön, muistutan lähinnä harmaavarpusta, en ole kovin sosiaalinen ja viihdyn omissa oloissani, väsyn helposti, tylsät mielenkiinnonkohteet ja olen muutenkin todella tylsää seuraa, ihmisten kanssa on vaikea keksiä juteltavaa, en ole ikinä seurustellut, olen tyhmä jne... 

Omanikäiset miehet harvoin kiinnostuvat tai kiinnostus loppuu nopeasti. Vanhemmille, toisella kierroksella oleville 50+ ukoille kelpaisin nuoruuden ja lapsettomuuden vuoksi. 

Vierailija
119/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pieni, joku 160cm, pieni rakenteinen ja laiha. Pukeudun tyylini mukaan ja tykkään muodista vaikka en käyttäisikään rahani parin tonnin toppiin. Olen kaunis ja omistan hyvän itsetunnon. Tykkään olla kotona ja viettää aikaa yksin itseni kanssa ja katsoa elokuvia. En yritä mitenkään etsiä kumppania, enkä haluaisikaan. Olen aika babyface ja monet luuleekin minua ala-ikäiseksi. Olen onnellinen yksin viihtyvä aasialainen nuori nainen. Muutan tosin takaisin kotimaahan vuonna 2017.

Luulin että aasialaisilla naisilla on vientiä..?

Vierailija
120/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kiinnostuu naisista jotka ensin ovat kiinnostuneita niistä.

Entä jos hymyilisi vähän ja osoittaisi ensin itse kiinnostusta ?

Ei tätä varmasti kaikki naiset tee, mutta kyllä moni meistä kelpaamattomista on tätäkin kokeillut. Kunnes itsetunto romahtaa kaikista niistä pakeista. Naiset mahdollisesti kokevat nämä henkisesti raskaammin kuin miehet (jotka tietysti myös kokevat paljon pakkeja), koska yleinen kulttuurinen ympäristö toitottaa kuinka miehille kelpaa kuka tahansa nainen. Pitää siis olla poikkeuksellisen epäkelpo yksilö, että nainen saa pakit, kun taas miesten kohdalla nähdään luonnollisempana että kieltäytymisiä tulee, mikä saattaa hieman helpottaa niihin suhtautumista.

Ja ennustan jo seuraava väitteen, juu aivan varmasti olemme sitten yrittäneet omaa tasoamme ylempiä miehiä :) Rumana ja vanhana naisena en vaan edes oikein osaa kuvitella millainen elämäntapatyötön alkoholisti naistenhakkaaja rasistisovinisti narkkaririkollinen olisi sitten omaa tasoani :)

Paskapuhetta. Suurimman osan kohdalla ovat ehkä yrittäneet vähän hymyillä ja nauraa sen kiinnostavan miehen jutuille, ja sitten kun mies ei ole siitä ymmärtänyt pyytää häntä ulos niin itsetunto on romahtanut ja on todettu että en minä kelpaa miehelle.

Monikohan näistä naisista on oikeasti yrittänyt kunnolla iskeä useita miehiä? Siis ihan tavallisia suomalaisia miehiä, ei mitään kympin adoniksia?

Vaikka joku nyt tulisikin kertomaan että hän kyllä on, ja pakit on saatu, niin tämä nainen on vain yksi yksilö...hän ei todellakaan edusta niitä kymmeniä tai jopa satoja tuhansia sinkkunaisia, jotka vaan istuvat kotona ja itkevät kun eivät kelpaa miehille, vaikka oikeasti kelpaisivat monellekin, koska monelle miehelle se on niin iso plussa jos nainen tekee aloitteen......mutta kun eivät nämä naiset tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan