Millainen olet sinä nainen, josta miehet eivät kiinnostu?
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pieni, joku 160cm, pieni rakenteinen ja laiha. Pukeudun tyylini mukaan ja tykkään muodista vaikka en käyttäisikään rahani parin tonnin toppiin. Olen kaunis ja omistan hyvän itsetunnon. Tykkään olla kotona ja viettää aikaa yksin itseni kanssa ja katsoa elokuvia. En yritä mitenkään etsiä kumppania, enkä haluaisikaan. Olen aika babyface ja monet luuleekin minua ala-ikäiseksi. Olen onnellinen yksin viihtyvä aasialainen nuori nainen. Muutan tosin takaisin kotimaahan vuonna 2017.
Luulin että aasialaisilla naisilla on vientiä..?
Jos viennillä tarkoitat että varaa valita, niin kyllä. Varaa valita vanhoista aasialais-vaimo fetisseitä jotka lulee että kaikki aasialaiset kuolaavat niiden harmaantunutta kaljamahaa. Ei niitä edes kiinosta me ihmisenä, ollaan vain niiden eksoottinen fetissi joka laittaa niille ruokaa.
Olen introvertti, kiinnostunut akateemisesta urasta. Haluan paljon seksiä (yhdyntää) mutta en hyväksy himojen orjuuden alaisena olemista, eli en minkäänlaista maksullista seksiä. Uskon Jumalaan. Haluan pysyä uskollisena mahdolliselle miehelleni aina ja odotan samaa häneltä. En halua lapsia mutta en myöskään hyväksy aborttia. Tykkään leipoa ja ommella. En tykkää baarissa käymisestä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava ja hiljainen. Vielä en ole kelvannut kellekään.
N22Mä tykkäisin pulleasta ja hiljaisesta. Panisin hellästi ja pitkään.
En olekaan pullea, vaan lihava.
Ei haittaa jos olet muuten kultainen ja haluat miestä. Lihavat naiset on kaikista mukavimpia tapauksia. Harm että ovat hieman estoisia seksin suhteen. Todellakaan haittaa jos on ylimääräistä kehossa.
Olen kait minä kultainen ja haluan miestä, mutta en mitään yhden illan juttuja, vaan ihan oikean parisuhteen. En usko, että seksi olisi mikään ongelma. Kiinnostusta ainakin on, kokemusta ei.
En mäkään haluaisi pelkästään panimisen takia lihavaa naista. Ihan rakkaudesta ja parisuhteesta.
Kuitenkin siitä panemisesta jauhat joka viestissäsi. Ei sinun jutuistasi ainakaan sellaista mielikuvaa saa, että parisuhdetta hakisit, kun jo ekassa vastauksessasi sinkkunaiselle kerrot vaan miten häntä panisit.
Minun täytyy kyllä nyt sanoa, että en edes tiedä miten miehiä pitäisi iskeä? Miten se tehdään? Osaan tuijottaa ja se joskus ainakin tehosi, sellaiset pitkät katseet. Mutta miten verbaalisesti isketään? Mitä sanotaan?
Muuten ihan normaali, siis kaunis, hoikka, nuori, opinnot yliopistossa loppusuoralla, porukan viihdyttäjä tutussa porukassa, MUTTA hitaasti lämpeävä eli ei tule useinkaan tehtyä aloitetta itse. Uskon kyllä, että osa miehistä kiinnostuu, mutta hekin lienevät samaa hitaammin lämpeävää sorttia, jotka eivät tee aloitetta, joten yksin tässä sitten ollaan itse kukin... Monta kertaa myöhemmin kavereilta kuullut, että se ja se olisi ollut kiinnostunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kiinnostuu naisista jotka ensin ovat kiinnostuneita niistä.
Entä jos hymyilisi vähän ja osoittaisi ensin itse kiinnostusta ?Ei tätä varmasti kaikki naiset tee, mutta kyllä moni meistä kelpaamattomista on tätäkin kokeillut. Kunnes itsetunto romahtaa kaikista niistä pakeista. Naiset mahdollisesti kokevat nämä henkisesti raskaammin kuin miehet (jotka tietysti myös kokevat paljon pakkeja), koska yleinen kulttuurinen ympäristö toitottaa kuinka miehille kelpaa kuka tahansa nainen. Pitää siis olla poikkeuksellisen epäkelpo yksilö, että nainen saa pakit, kun taas miesten kohdalla nähdään luonnollisempana että kieltäytymisiä tulee, mikä saattaa hieman helpottaa niihin suhtautumista.
Ja ennustan jo seuraava väitteen, juu aivan varmasti olemme sitten yrittäneet omaa tasoamme ylempiä miehiä :) Rumana ja vanhana naisena en vaan edes oikein osaa kuvitella millainen elämäntapatyötön alkoholisti naistenhakkaaja rasistisovinisti narkkaririkollinen olisi sitten omaa tasoani :)
Paskapuhetta. Suurimman osan kohdalla ovat ehkä yrittäneet vähän hymyillä ja nauraa sen kiinnostavan miehen jutuille, ja sitten kun mies ei ole siitä ymmärtänyt pyytää häntä ulos niin itsetunto on romahtanut ja on todettu että en minä kelpaa miehelle.
Monikohan näistä naisista on oikeasti yrittänyt kunnolla iskeä useita miehiä? Siis ihan tavallisia suomalaisia miehiä, ei mitään kympin adoniksia?
Vaikka joku nyt tulisikin kertomaan että hän kyllä on, ja pakit on saatu, niin tämä nainen on vain yksi yksilö...hän ei todellakaan edusta niitä kymmeniä tai jopa satoja tuhansia sinkkunaisia, jotka vaan istuvat kotona ja itkevät kun eivät kelpaa miehille, vaikka oikeasti kelpaisivat monellekin, koska monelle miehelle se on niin iso plussa jos nainen tekee aloitteen......mutta kun eivät nämä naiset tee.
Totta, mutta turha sun on tuota asiaa enää korostaa, koska naiset eivät selvästikään halua keskustella aiheesta, kun vastauksia ei näihin viesteihin tule.
Naiset tietävät miten saisivat ongelman (eli sinkkuuden) ratkaistua, mutta eivät halua siihen ratkaisuun ryhtyä, eli aloitteen tekemiseen.
Tässä tämä topikki pähkinänkuoressa tiivistettynä.
-mies29-
No edellinen kirjoittaja kuittasi koko asian sanomalla että kukaan nainen ei ole tehnyt aloitteita ja vaikka olisikin tehnyt aloitteita niin silläkään ei ole merkitystä koska kertoja on vain yksi nainen. Eli siihen mennessä että naiset oppivat kehittämään jonkin massatietoisuuden jonka ansiosta voivat vastata kirjoittajalle vähintään 10 %:n naisväestön puolesta yhdessä ja samassa viestissä, kirjoittaja ei suostu kuuntelemaan. Ja sitten sinä sankari alat päivitellä kun vastauksia tuohon älyttömään kommenttiin ei tule.
Vanha (=50v.) ja olen huomannut jo aikoja sitten, että olen muuttunut näkymättömäksi miesten silmissä. Meikkaan ja pidän itsestäni huolta, mutta eipä auta.
Nuori nainen. Hieman ylipainoinen, pitkä. Kasvoiltani olen kyllä oikeasti kaunis, mutta vartaloni on aika turn off sitten useimmille.
Luonteeni on kuitenkin se isoin huti. Olen todella rohkea luonne, ja osaan pitää puoliani ja sanoa mielipiteeni ääneen. En siis tarkoita olevani mikään mauton töksäyttelijä tai "olen vain rehellinen vaikka loukkaankin ihmisiä"-tyyppi, vaan en pelkää ja alistu miesten tahtoon. Siihen se onkin sitten kaatunut niiden kahden miehen osalta jotka kiinnostuivat, kun en suostunut alkaa tossutettavaksi kotiapulaiseksi tai tytöteltäväksi.
Aika paljon introverteja täällä! Itse olen parikymppinen ekstrovertti, mutta jään silti yksin. Mua lähestytään paljon ja pyydetään ulos paljon. Olen helposti lähestyttävä ja sosiaalinen, mutta kolmansia tai neljänsiä treffejä pidemmälle en pääse. Olen ihan perusnätti, paljon hymyilevä, hoikka (ehkä hieman alipainoinen), isot tissit ja lantio (tosin vyötärö ei ole eli aika tasapaksu). Miehistä vaikutan kuulemma kiltiltä tytöltä ja herätän suojeluvaistoa, vaikka pärjään ihan hyvin elämässä myös itsekin. Pukeutuminen ihan siisti, sekoitusta kauppistyylistä ja tumblr hipsteriyttä. Kuitenkin yleensä käy vain kolmella tavalla kolmansien treffien jälkeen: 1) mies lopettaa täysin yhteydenpidon eikä enää vastaa, vaikka mitään ihmeellistä ei tapahtunut, 2) mies haluaa olla vain ystävä, 3) mies suostuu vain seksisuhteeseen ilman sitoumuksia. Joskus kysyn suoraan mikä meni pieleen tai tein väärin, niin kommenttina tulee että olen ihan ok, mutta tunteita ei vain ollut. Joskus harvoin kun jollain miehellä on ollut tunteita mua kohtaan, niin nämä ovat olleet vakavasti mielenterveyshäiriöisiä, elämänhallinta hukassa ja jopa tunnetusti väkivaltaisia parisuhteissaan, ja myös teinipojat ja keski-ikäiset miehet ovat olleet ihastuneita. Tällaisten kanssa en suostu lähtemään edes treffeille, parisuhteesta puhumattakaan, varsinkin kun oma elämä on kunnossa. Lisäksi luonteeni vikoja ym olen näiden friendzonettaneiden miesten kanssa yrittänyt pohtia, mutta mitään suurta vikaa ei ole koskaan kukaan keksinyt. Muhun ei vain rakastuta, vaikka muuten seurasta pidetään. En tietenkään täydellinen ole, mutta kukapa olisi. Odotan että ehkä vielä joku päivä keksin syyn, mikä on pielessä tai joku sen osaisi mulle kertoa.
37v 165/56, ekstrovertti, helppo jutella kaikkien kanssa, keksin jutunjuurta mistä vaan. Minua ei ole kukaan mies koskaan lähestynut (omassa ikäluokassa). Sen sijaan vedän puoleeni papparaisia 75v+. Tänä aamuna lenkillä viimeksi yksi haudan partaalla oleva pappa rupesi juttelemaan. Sama juttu lasten kanssa; lapset lähestyvät helposti ja isostakin porukasta lapset havaitsevat minun olevan se cool-tyyppi.
Minusta luultavasti näkyy hoivavietti, muttei mitään sex appealia ulospäin, joten kelpaisin vaihtamaan vaippoja. Olisinkin kovasti halunnut omia lapsia, mutta kun en ole saanut koskaan seksiäkään, joten se siitä. Ja ne kerrat kun olen yrittänyt lähestyä miehiä, ovat olleet aivan hirveitä. Mua päin on syljetty ja käsketty painua vittuun.
Vierailija kirjoitti:
Minun täytyy kyllä nyt sanoa, että en edes tiedä miten miehiä pitäisi iskeä? Miten se tehdään? Osaan tuijottaa ja se joskus ainakin tehosi, sellaiset pitkät katseet. Mutta miten verbaalisesti isketään? Mitä sanotaan?
No mitä jos vaikka kysyisit että saako tähän viereen istua, ja jos saa, niin kysyt vaikka että mikäs sai miehen tänne tänään, tai muuta vastaavaa? It's not rocket science.
Ei niitä iskulauseita tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Suomessa oikeasti muka naisia, joita isketään jatkuvalla syötöllä? Näissäkin vastauksissa moni on ollut kaunis eikä silti kukaan iske. Enkä yhtään ihmettele, ei ole minuakaan ikinä kukaan iskenyt. Ei baarissa, ei illanvietoissa, ei kaupassa, ei kadulla, ei missään. Mutta se johtuu siitä, ettei Suomessa ole tapana tuolla tavalla alkaa iskemään toista! Varmasti monista ollaan kiinnostuneita, mutta eipä sitä kiinnostusta nyt lähdetä mitään ruokakaupassa tuomaan esille. Olen minäkin elämäni aikana törmännyt todella kiinnostaviin miehiin, mutta eipä ole kyllä tapana lähestyä tuntemattomia tai edes tuttuja ja pyytää treffeille. Ei vaan ole normaalia meininkiä Suomessa.
Kyllä Suomessakin isketään, tiedoksi vaan! En ole kertaakaan ollut baarissa, ettei joku olisi tullut juttelemaan tyyliin moi, miten menee... Rohkeimmat hakevat hitaille. Viimeksi viime viikolla meillä kävi töissä atk-henkilö, joka teki koneelleni ohjelmistoasennusta. Juteltiin niitä näitä kolme varttia. Kun kone oli valmis, mies kysyi, olenko varattu, kun ei näy sormustakaan. Hämmästyin vähän ja sanoin, että seurustelen kyllä, en ole vielä kihloissa. Hän sanoi, että hän aavisti sen, mutta oli pakko kysyä, kun harvoin tapaa ketään mielenkiintoista naista. Sanoisin neuvona yksinäisille, että jutelkaa tapaamienne ihmisten kanssa!!! Jos jurottaa hiljaa nurkassa, miten se toinen edes kiinnostuisi. Suurin osa minun tapaamistani miehistä haluaa nimenomaan mukavan naisen, jonka kanssa on hauskaa. Ei se kaunis ulkonäkö auta, jos ihminen on viileä ja tylyn oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne kerrat kun olen yrittänyt lähestyä miehiä, ovat olleet aivan hirveitä. Mua päin on syljetty ja käsketty painua vittuun.
Väität että näin on käynyt useita kertoja? En usko. Korkeintaan kerran.
Ja kyse oli ilmeisesti jostain räkälästä.
Miehille voi mennä juttelemaan vaikka ruokakaupassa tai pankkijonossa tai missä tahansa tilanteessa jossa ei olla kännissä.
Ikää 26. En tykkää bileistä tai baareista, viihdyn pikkuporukassa. Hiljainen. Meikkaan vähän. Hoikka, lyhyt, pienet rinnat ja peppu. Harrastuksena pyöräily ja lukeminen. Silmälasit.
Vierailija kirjoitti:
Ikää 26. En tykkää bileistä tai baareista, viihdyn pikkuporukassa. Hiljainen. Meikkaan vähän. Hoikka, lyhyt, pienet rinnat ja peppu. Harrastuksena pyöräily ja lukeminen. Silmälasit.
Missäpäin asut? Millaista miestä etsit?
Korvien väli on vaikuttanut eniten. Naamakin on tosin sellaista laatua, että joko miehet ovat pitäneet todella kauniina tai sitten eivät ole pitäneet ollenkaan. Eli varmaankin aika persoonalliset kasvot.
Tykkään jutella kaikenlaisten ihmisten kanssa, ja pystyn puhumaan vaikka pierujuttuja koko illan. Toisaalta olen myös korkeakoulutettu, minulla on todella laaja yleissivistys ja seuraan aktiivisesti esimerkiksi politiikkaa, ja en kamalan usein yliopistopiirejä (siis esim. valtsikassa opiskelevia tai muuten opiskelijapolitiikassa aktiivisena olevia) lukuun ottamatta ole tavannut naista, joka oikeasti ymmärtäisi poliitiikkaa kamalan hyvin, tai ainakaan minua paremmin. Olen tehnyt tieteellistä tutkimusta, joten siitäkin maailmasta on kertynyt ihan hyvä pakki tietoa. Että jos minun kanssani haluaa puhua kestävyysvajeesta tai ruokasoodasta syöpätutkimuksessa, niin kannattaa sitten varautua siihen, että juttua riittää..
En siis ole erityisen tyhmä. Se tuntuu olevan kovaa valuuttaa joidenkin miesten kohdalla nimittäin. En pysty alentamaan itseäni kikattelemaan tyhmille jutuille. Ja tämä ei ole mikään duunari-akateeminen jakolinja miehissä, vaan hyvä itsetunto-huono itsetunto. Duunareissa on nokkelia tyyppejä, jotka pystyy jallittamaan minutkin helposti verbaalisesti, ja ovat tyytyväisiä monipuolisista keskustelukumppaneista, joilta voi oppia asiota. Akateemisissa samoin. Ja molemmista löytyy sitten niitä, joiden epävarmuus kasvaa ja kasvaa keskustelun edetessä. Usein huomaan, että jotkut miehet ovat jotenkin vaikeana, saattavat olla kiinnostuneita, mutta eivät oikein uskalla ilmaista itseään tai tehdä aloitetta.
Tämäkin varmaan kuulosti ylimieliselta noin puolelle lukijoista, mutta en tiedä miten tämän olisi muutenkaan kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne kerrat kun olen yrittänyt lähestyä miehiä, ovat olleet aivan hirveitä. Mua päin on syljetty ja käsketty painua vittuun.
Väität että näin on käynyt useita kertoja? En usko. Korkeintaan kerran.
Ja kyse oli ilmeisesti jostain räkälästä.
Miehille voi mennä juttelemaan vaikka ruokakaupassa tai pankkijonossa tai missä tahansa tilanteessa jossa ei olla kännissä.
Ei kyllä noin on käynyt useamman kerran ja suurin osa ihan selvinpäin olevilta miehiltä. Mulle on sanottu että lähe vetään, ei kiinnosta, voitko vittu poistua siitä jonnekin muualle jne. Tiedoksesi että en ole käynyt pankissa varmaan kymmeneen vuoteen, kaikki pankkiasiat hoidetaan netissä. Ja voisinhan mä kaupassa miehille jutella, mutta kun ne kulkee siellä vaimojensa ja lastensa kanssa. Ylipäätään olen huomannut että Suomessa ei ole smalltalk-kulttuuria, että voisi rennosti jutella ihmisille. Paitsi just lapsille ja vanhuksille, sitä ei katsota pahalla. Joskus yritän jutella miehille vaikka kahvilassa keskellä päivää. Eivät ne edes vastaa yleensä mitään takaisin. Katsovat vaan häh mitä toi akka tossa sanoo. En mä väkisin ketään yritä, jos ei niin ei, kyllä mä vähemmästäkin ymmärrän.
Nuori, hoikka, hyvä vartalo, kasvot tavalliset tai positiivisesti kommenttien perusteella jopa nätit. Laittaudun, meikkaan ja pukeudun aika tavallisesti, pitkät hiukset.
Luonne: introvertti, lämpiän hitaasti ja olen aika varautunut, kun minut tuntee olen kuulemma luotettava, hauska ja ihan jees seuraa. Yleisesti ottaen olen kuitenkin aika hiljainen ihminen ja paljon omissa oloissani viihtyvä. Olen valmistunut yliopistosta.
Baareissa en ole käynyt enää, koska ei kiinnosta seuranhaku sieltä, tinderiä kokeilin eikä ollut oma juttu. Ymmärrän sen itsekin että miehen löytäminen on mahdotonta kun ei missään pysty tutustumaan. Esim. salilla miehet eivät koskaan ole uskaltaneet pihahtaakaan ja muutenkin vapaa-ajalla harrastan aika paljon yksilökeskeisesti.
Olen kyllä saanut miesten huomiota elämäni aikana, mutta se on ollut aina pinnallisista syistä ja tapailut lopahtavat luonteeni takia. Tiedän itsekin, että vaikutan miehille varmasti tylsältä.
Vierailija kirjoitti:
Nuori, hoikka, hyvä vartalo, kasvot tavalliset tai positiivisesti kommenttien perusteella jopa nätit. Laittaudun, meikkaan ja pukeudun aika tavallisesti, pitkät hiukset.
Luonne: introvertti, lämpiän hitaasti ja olen aika varautunut, kun minut tuntee olen kuulemma luotettava, hauska ja ihan jees seuraa. Yleisesti ottaen olen kuitenkin aika hiljainen ihminen ja paljon omissa oloissani viihtyvä. Olen valmistunut yliopistosta.
Baareissa en ole käynyt enää, koska ei kiinnosta seuranhaku sieltä, tinderiä kokeilin eikä ollut oma juttu. Ymmärrän sen itsekin että miehen löytäminen on mahdotonta kun ei missään pysty tutustumaan. Esim. salilla miehet eivät koskaan ole uskaltaneet pihahtaakaan ja muutenkin vapaa-ajalla harrastan aika paljon yksilökeskeisesti.
Olen kyllä saanut miesten huomiota elämäni aikana, mutta se on ollut aina pinnallisista syistä ja tapailut lopahtavat luonteeni takia. Tiedän itsekin, että vaikutan miehille varmasti tylsältä.
Piti lisätä vielä, että luonteen lisäksi ongelmanani on ollut aina huono itsetunto, taipumus perfektionismiin ja muuten häpeä itsestäni. Olen toki ongelmia yrittänyt tietoisesti käsitellä ja tutustua aihealueeseen muutenkin, mutta en ole juuri kyennyt tilannettani parantamaan.
Totta, mutta turha sun on tuota asiaa enää korostaa, koska naiset eivät selvästikään halua keskustella aiheesta, kun vastauksia ei näihin viesteihin tule.
Naiset tietävät miten saisivat ongelman (eli sinkkuuden) ratkaistua, mutta eivät halua siihen ratkaisuun ryhtyä, eli aloitteen tekemiseen.
Tässä tämä topikki pähkinänkuoressa tiivistettynä.
-mies29-