Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olet sinä nainen, josta miehet eivät kiinnostu?

Vierailija
17.04.2016 |

Onko aina ollut näin?

Kommentit (346)

Vierailija
61/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v, n. 166cm ja 59kg. Urheilullinen ja hoikka. Ennemmin persoonallisen näköinen kuin klassisen kaunis. Iloinen ja positiivinen luonne, kiltti. Introvertti, hieman varautunut/ujo uusia ihmisiä kohtaan tai isommassa porukassa. Vähän sosiaalisesti kömpelö, ei osaa small talkia tai tehdä aloitteita. Aika rankkoja juttuja takana ja lapsuuden perheessä, vaikeuksia luottaa ihmisiin/päästää lähelle.

Joistakin miehistä olen vaistonnut kiinnostuksen (vaikka huono näissä jutuissa olenkin), mutta kiinnostus ei ole varmaan riittävää kun eivät tee aloitteita. Itse en todellakaan uskalla (muutaman kerran olen tulkinnut pelkän ystävällisyyden väärin ja joutunut noloon tilanteeseen). Muutama mies tunnustanut jopa vuosien päästä, että olivat silloin ja silloin tosi ihastuneita... mutta kukaan ei tee aloitteita, tässä ja nyt! Viimeisistä treffeistä on aikaa n. 4-5 vuotta.

Vierailija
62/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusilmeeni on sellainen, että saatan purra.

Kyllä silti on jotain kiinnostusta joskus ollut, nyt olen ollut niin pitkään suhteessa etten tiedä olisko enää. En osaa flirttailla, minusta se on typerää.

Joskus miehet järkyttyvät kun sanon mielipiteitäni tai vitsailen. Kun avaan suuni niin puheeni ei ilmeisesti kuulosta naisen puheelta.

En osaa kikatella. En muista koskaan kikatelleeni, edes teininä.

En ole koskaan ajatellut muuttaa itseäni. Tällaisenakin olen saanut miehiä. Ja ovat ainakin Miehiä eivätkä mitään pelokkaita poikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä, hoikka, urheilullinen, vaatteet näyttävät yleensä hyvältä mun päällä, kun on pitkät jalat. Naama ei vaan riitä. Joskus etsin kumppania ihan aktiivisesti, nyt ei enää viitsi. Olen paljon kotona, lenkillä tai salilla, ulkona en enää käy oikeastaan koskaan. Hyvä duuni, varmaan ihan normaaliälyinen. Iän karttuessa itsetunto romahtanut.

Tämä voisi olla minun kirjoittamani monelta osin. Haluaisin nyt kirjoittaa jotain rohkaisevia sanoja sinulle. Ulkonäöstä, se ei ole monillekaan miehille kovin tärkeä asia. Itse kokeilin nettitreffejä. Tapasin noin viiskytvuotiaita miehiä, olen itsekin suunnilleen tuonikäinen. Eivät he tuntuneet kasvoistäni järkyttyvän. Olisin voinut aloittaa tutustumisen heistä usean kanssa, mutta eivät tuntuneet sillä tavalla oikeilta, joten en halunnut viedä heidän aikaansa. Eivätkä he olleet mitään reppanamiehiä, päinvastoin. 

Kerroit itsetuntosi romahtaneen. Älä rakenna itsetuntoa ulkonäön tai miesten perustalle, Sinullahan on niin paljon onnistumisia, rakenna niille. 

Vierailija
64/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman varautunut 35+ introvertti, joka kuitenkin hyvässä seurassa vapautuu hieman.  Suht. tavallinen mutta väsähtänyt naama, 15 kg ylipainoa, isot tissit ja pylly. Perusilme vähän tympeä, ihan ok huumorintaju, en osaa keskustella, heikko yleissivistys. Mielummin kuuntelen kun olen äänessä.

Isot tissit ja pylly ei ole mitään muuta kuin plussaa ja introverttisyys on myös mahtava juttu. Harkitseva ihminen on tasapainoinen. Takaapäin kun pääsis tuollaista jumalatarta laittamaan ;)

Miksi alapeukutatte?

"Too much information". Vaikuttaa siltä, että näet naisen vain pantavana kohteena.

Vierailija
65/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Suomessa oikeasti muka naisia, joita isketään jatkuvalla syötöllä? Näissäkin vastauksissa moni on ollut kaunis eikä silti kukaan iske. Enkä yhtään ihmettele, ei ole minuakaan ikinä kukaan iskenyt. Ei baarissa, ei illanvietoissa, ei kaupassa, ei kadulla, ei missään. Mutta se johtuu siitä, ettei Suomessa ole tapana tuolla tavalla alkaa iskemään toista! Varmasti monista ollaan kiinnostuneita, mutta eipä sitä kiinnostusta nyt lähdetä mitään ruokakaupassa tuomaan esille. Olen minäkin elämäni aikana törmännyt todella kiinnostaviin miehiin, mutta eipä ole kyllä tapana lähestyä tuntemattomia tai edes tuttuja ja pyytää treffeille. Ei vaan ole normaalia meininkiä Suomessa.

Vierailija
66/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti, kaipaan pientä lämmittelyä ennen kuin minusta saa mitään irti. Kun oloni on mukava, olen hauska, energinen, positiivinen enkä pelkää puhua ns. tabuaiheista. Olen normaalipainoinen, parikymppinen, luonnonvaalea keskipitkä tukka. Ihan perusnätti mielestäni, mutta miehet eivät tunnu kiinnostuvan seksuaalisessa mielessä, vaan ajattelevat minua kaverina. Ehkä siksi, että en jaksa stressata typeristä pinnallisista asioista kuten hiuksista tai vaatteista. Meikkaan kyllä ja pukeudun siististi, mutta en edes kehtaisi vatvoa siitä.

Vierailija
67/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perusmiehen elämää. Ketään ei kiinnosta, jos ei itse ole aktiivinen. Toki sillä erotuksella, että perusmies ei saa pelkkää seksiäkään.

No kannattaisiko sitten... olla aktiivinen?

Vierailija
68/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Suomessa oikeasti muka naisia, joita isketään jatkuvalla syötöllä? Näissäkin vastauksissa moni on ollut kaunis eikä silti kukaan iske. Enkä yhtään ihmettele, ei ole minuakaan ikinä kukaan iskenyt. Ei baarissa, ei illanvietoissa, ei kaupassa, ei kadulla, ei missään. Mutta se johtuu siitä, ettei Suomessa ole tapana tuolla tavalla alkaa iskemään toista! Varmasti monista ollaan kiinnostuneita, mutta eipä sitä kiinnostusta nyt lähdetä mitään ruokakaupassa tuomaan esille. Olen minäkin elämäni aikana törmännyt todella kiinnostaviin miehiin, mutta eipä ole kyllä tapana lähestyä tuntemattomia tai edes tuttuja ja pyytää treffeille. Ei vaan ole normaalia meininkiä Suomessa.

No, kun kerran kysyt niin vastaan. Mua isketään kyllä. Vähän väliä. Tosi paljon treffipyyntöjä tulee harrastuksen parista. Baareissa mun ympärillä pyörii koko ajan miehiä. Kaupassa on tultu juttusille ja pyydetty kahville. Autoa tankatessani. Luin ketjua aika lailla suu auki, koska en itse mielestäni ole mitenkään erikoinen tai juurikaan erilainen kuin mitä tässä ketjussa naiset ovat itseään kuvailleet.

Vierailija
69/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perusmiehen elämää. Ketään ei kiinnosta, jos ei itse ole aktiivinen. Toki sillä erotuksella, että perusmies ei saa pelkkää seksiäkään.

Jos haluaa suhteen (ja/tai miehenä seksiä), niin kyllä. Myös ketjun osallistujien.

Vierailija
70/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun kerran kysyt niin vastaan. Mua isketään kyllä. Vähän väliä. Tosi paljon treffipyyntöjä tulee harrastuksen parista. Baareissa mun ympärillä pyörii koko ajan miehiä. Kaupassa on tultu juttusille ja pyydetty kahville. Autoa tankatessani. Luin ketjua aika lailla suu auki, koska en itse mielestäni ole mitenkään erikoinen tai juurikaan erilainen kuin mitä tässä ketjussa naiset ovat itseään kuvailleet.

Tähän liittyen olen miettinyt yhtä juttua. Otatko yleensä katsekontaktia ennen juttelua? Siis vaikka kun olit autoa tankkaamassa. Tuliko joku vain äkkiä juttelemaan vai katsoitko häntä ensin silmiin? Itse en koskaan kaupungilla katsele ihmisiä ja olen miettinyt, onko siinä syy. Eli vaikka joku haluaisi tulla juttelemaan, ehkä hän ei "tohdi" kun en noteeraa häntä mitenkään.

Vierailija
71/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa suhteen (ja/tai miehenä seksiä), niin kyllä. Myös ketjun osallistujien.

Mitä ihmettä nyt alat selittää tuota ikivanhaa juttua? JOKA IKISESSÄ ketjussa tähän asiaan liittyen, tuo sama. Ei auta mitään, vaikka ties kuinka moni on kertonut olevansa aktiivinen ja silti miehet eivät kiinnostu.

Ei auta. Mikään ei auta. Tuo sama kommentti tulee silti. Joka. Ikinen. Kerta. Vaikka sinäkin olet lukenut kun naiset ovat täällä kertoneet olevansa aktiivisia introverttiydestään huolimatta. Silti viisastelet.

Vierailija
72/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskovainen ja työtön. Uskovaisuutta en kerro  edes alussa nettitreffeillä, mutta kun tulee ilmi että olen työtön, niin paremman näköiset miehet katoaa kun pieru saharaan. Rumia en itse edes harkitse.

Just niin tyypillinen uskovainen. Eikös rumatkin pitänyt olla luojan luomia, siten pitäis kelvata sulle uskis?

Vierailija
73/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman varautunut 35+ introvertti, joka kuitenkin hyvässä seurassa vapautuu hieman.  Suht. tavallinen mutta väsähtänyt naama, 15 kg ylipainoa, isot tissit ja pylly. Perusilme vähän tympeä, ihan ok huumorintaju, en osaa keskustella, heikko yleissivistys. Mielummin kuuntelen kun olen äänessä.

Isot tissit ja pylly ei ole mitään muuta kuin plussaa ja introverttisyys on myös mahtava juttu. Harkitseva ihminen on tasapainoinen. Takaapäin kun pääsis tuollaista jumalatarta laittamaan ;)

Miksi alapeukutatte?

Jumalattaret eivät halua tulla kohdelluiksi vuohina.

Höpsistä. Jumalatteret ovat aina tulleet hyvin juttuun vuohien kanssa. 

Vierailija
74/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskovainen ja työtön. Uskovaisuutta en kerro  edes alussa nettitreffeillä, mutta kun tulee ilmi että olen työtön, niin paremman näköiset miehet katoaa kun pieru saharaan. Rumia en itse edes harkitse.

Just niin tyypillinen uskovainen. Eikös rumatkin pitänyt olla luojan luomia, siten pitäis kelvata sulle uskis?

Katkera uskovaisten vihaaja äänessä näemmä. Misätähän sinunlaisiasi oikein sikiää?

Vierailija
75/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän liittyen olen miettinyt yhtä juttua. Otatko yleensä katsekontaktia ennen juttelua? Siis vaikka kun olit autoa tankkaamassa. Tuliko joku vain äkkiä juttelemaan vai katsoitko häntä ensin silmiin? Itse en koskaan kaupungilla katsele ihmisiä ja olen miettinyt, onko siinä syy. Eli vaikka joku haluaisi tulla juttelemaan, ehkä hän ei "tohdi" kun en noteeraa häntä mitenkään.

No joo siis mä olen sellainen että jos oon vaikka autoa tankkaamassa ja siihen tulee joku (kuka tahansa, ei vain kivan oloinen mies) niin mä kyllä katson silmiin ja tervehdin. Olen varmaan siis helposti lähestyttävä.

Vierailija
76/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo siis mä olen sellainen että jos oon vaikka autoa tankkaamassa ja siihen tulee joku (kuka tahansa, ei vain kivan oloinen mies) niin mä kyllä katson silmiin ja tervehdin. Olen varmaan siis helposti lähestyttävä.

Ei tulisi kyllä mieleenikään tervehtiä tuntematonta tankkaamolla

Vierailija
77/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma introvertti, siinä kai se tärkein syy. Lievästi ylipainoinen, huono iho, huonot hiukset, melko ruma naama, joka on vielä alkanut roikkua jo näin kolmekymppisenä. Lisäksi minulla on ahdistuneisuushäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko lapsuuden kokemusten takia. Aika lailla toivoton tapaus siis! Noin niinkuin muuten olen korkeakoulutettu, fiksu, hauska, taiteellinen, työskentelen luovalla alalla, tykkään taiteista ja kulttuurista, luen paljon, käyn mielelläni keikoilla, tykkään liikkua luonnossa, keskustella ihan mistä vain aiheesta, ja kaikkien minut tuntevien mielestä olen hyvää seuraa kun minuun tutustuu paremmin. Isoissa porukoissa vain en oikein saa ääntäni kuuluviin ja ahdistun helposti, kahden kesken olen hyvä keskustelukumppani. Pukeudun rennosti farkkuihin ja tennareihin, en osaa kävellä korkkareilla enkä edes omista yksiäkään, ei ole tekotukkaa, tekokynsiä tai tekoripsiä, enkä jaksa tehdä mitään monimutkaisia contour-meikkejä… Joten lyhyesti sanottuna kai se on minun kohdallani ulkonäöstä ja ujoudesta / vaikeasti lähestyttävyydestä eniten kiinni. Rumuudelleni en mitään voi ja olenkin sen jo aika lailla hyväksynyt, suhtaudun lähinnä huumorilla, vaikka vielä tuleekin epätoivon hetkiä.

Vierailija
78/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi kyllä mieleenikään tervehtiä tuntematonta tankkaamolla

Juu, ei suurimmalle osalle suomalaisista tulis. Useimmat vähän vilkaisee ja murisee jotain vastaukseksi :) Suomessa ei ole small talk - kulttuuria, mut mulle enkun opettajana se on ihan arkinen asia. Joidenkin kanssa kyllä sit jutellaan hetki niitä näitä ihan siinä autoa tankatessa.

Vierailija
79/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle parikymppinen, ihan sopusuhtainen vartalo josta voisi muutama kilo lähteä. Pukeudun neutraalisti tummiin sävyihin, en erityisen naisellisesti. Meikkaamista kuitenkin rakastan, joten meikkityylini on hyvin tunnistettava. Luen ja kirjoitan paljon, viihdyn yksikseni, introvertti. Pelkään ihmisten tapaamista, häpeän itseäni, ahdistun herkästi ja en uskalla päästää ketään lähelleni millään tapaa.

Rentona ollessani huumorini on monenkirjavaa, olen älykäs keskustelija ja rakastan pitää hauskaa.

Vierailija
80/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, tuhma ja ruma