Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat, rehellisesti. Mitä ongelmia?

Vierailija
16.04.2016 |

Mä oon lähes 90 kiloa ja noin 160cm. Polvia särkee. Eniten ällöttää virtsankarkailu, jos yskin tai aivastan niin housuun lirahtaa. Olen myös järkyttävän kankea, joskus on tosi vaikea pyyhkiä omaa peppua.

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ylipainoinen ei ole tullut kertomaan arjen ongelmista, vain kehuneet kuinka jaksavat juosta ja pyöräillä kilometritolkulla, kiivetä portaat useamman kerroksenvälin, veriarvot ihan huikean hyvät jne.

Entäs arjessa?

- onko helppoa pukea sukkia/sukkahousuja päälle (mullakin, hoikalla kiristää kaikki vyötäröltä!)

- istuuko vaatteet kauniisti päälle ja voitko pukeutua naisellisen tyylikkäästi?

- jaksatko leikkiä lasten kanssa lattialla istuen?

- selviätkö kaupassakäynneistä, ruuanlaitosta, lasten harrastuksista ja viikkosiivouksista kevyesti?

- nautitko kesällä rantaelämästä?

- nautitko seksistä ja tunnet itsesi haluttavaksi?

-Itse ainakin toivoin jo olevani notkeampi, mutta sukkien laitto onnistuu. Ei se helppoa ole, mutta uskon myös iän tuovan omat jäykkyytensä. Varpaan kynnet vähän hankalaa vasemmalla kädellä leikata, mutta onnistuu sekin siten, että laitan sormet lattiaan- asennossa.

-Vaatteet ei istu kauniisti, mutta eivät istuneet hoikkanakaan, olen aina ollut todella rintava.

-En ole koskaan osannut asettua lasten kanssa leikkimään. Ei ole kiinni kiloista.

-Kyllä selviän, usein otan kaupassa sivuaskelia tanssien,  mikä lapsia hävettää =)

-Nautin.

-Todella.

t: se 145kg

Vierailija
122/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua vain omalta osaltani, mutta kyllä ylipaino häiritsee, ja sen tiputtaminen on ikuisuusprojekti. Olen 170 pitkä ja nyt painan 90 kiloa. Pari vuotta sitten olin 100 kiloa, ja se häiritsi kunnolla. Vaikka liikuin silloinkin (olen aina harrastanut liikuntaa) väsyin helposti ja yleinen olo oli nuutunut. Nyt on jo selvästi helpompi, mutta haluan laihtua enemmän. Laihduttaminen on vain puuduttavan hidasta, kun haluan välillä herkutellakin. Painoa tippuu kuitenkin.

En väitä, että lihavana on mukava olla. Vaatteita on vaikea hankkia. Kesällä oma ylipaino hävettää. Polvet kuluvat helpommin. Juokseminen on raskasta. Siksi tavoite on laihtua: hitaasti mutta varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ylipainoinen ei ole tullut kertomaan arjen ongelmista, vain kehuneet kuinka jaksavat juosta ja pyöräillä kilometritolkulla, kiivetä portaat useamman kerroksenvälin, veriarvot ihan huikean hyvät jne.

Entäs arjessa?

- onko helppoa pukea sukkia/sukkahousuja päälle (mullakin, hoikalla kiristää kaikki vyötäröltä!)

-On helppo pukea. Oikean kokoiset vaatteet niin ei kiristä.

- istuuko vaatteet kauniisti päälle ja voitko pukeutua naisellisen tyylikkäästi?

- vaatteet istuu kauniisti ja voisin pukeutua naisellisen tyylikkäästi, tosin tyylini on enemmän poikamainen. Tietenkin jos käyttäisin väärän kokoisia vaatteita, olisi aivan eri asia.

- jaksan, tosin mul ei oo lapsia.

- selviätkö kaupassakäynneistä, ruuanlaitosta, lasten harrastuksista ja viikkosiivouksista kevyesti?

-selviän.

-nautin

- nautitko seksistä ja tunnet itsesi haluttavaksi

-kyllä

180/100

Vierailija
124/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma, miten joitakin jaksaa ärsyttää, jos ylipainoisella ei ole ongelmia 😃 Kai ne vain haluaa tuntea ylemmyyttä, vai keksiikö joku jotain muuta syytä?

Haluavat ulkonäkösyistä hävittää lihavuuden maailmasta ja käyttävät tekosyynä lihavuuden vastustamiseen sitä, että siitä aiheutuisi terveys- ja arkiongelmia, mutta kun lihavat itse todistavat sen vääräksi,heitä ärsyttää kun siihen ei voikaan niin helposti vedota läskivihassa.

Missä on todistettu että lihavuusEI aiheuttaisi terveysongelmia. BMI yli 35 muodostaa selvän riskin diabetekseen, verenkiertoelimistön sairauskiin, tukirankasairauksiin yms. Enemmänkin tuntuu että lihavuutta puolustelevat eniten ne jotka eivät vaan itse jaksa tehdä elämäntapamuutoksia.

Yhtä perustellusti voisi väittää tupakoinnin olevan ihan haitantonta, jos ei ole mitään näkyviä vaivoja ja pärjää hyvin vaikka polttaisi 2 askia päivässä.

Vierailija
125/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinppalihasten heikkous ei liity lihavuuteen.

Vierailija
126/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ovat kuin alkoholistit - vittu mulla mitään ongelmia ole. Ja jos onkin niin ei kuulu sulle! Mä muistan lapsuudessa kun kaveri häpesi lihavaa äitiään. Mutta eihän se tätä äitiä haitannut, eihän hänellä ollut mitään ongelmaa. 

Vierailija
127/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ovat kuin alkoholistit - vittu mulla mitään ongelmia ole. Ja jos onkin niin ei kuulu sulle! Mä muistan lapsuudessa kun kaveri häpesi lihavaa äitiään. Mutta eihän se tätä äitiä haitannut, eihän hänellä ollut mitään ongelmaa. 

Olen kysynyt lapsiltani, niin ovat todenneet että eivät häpeä lihavuuttani.  Kaverisi olisi hävennyt äidissään jotain muuta, vaikka olisi ollut hoikka.

Vierailija
128/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mitat kuin aloittajalla ja olen notkea(jooga) ja ei mitään sairauksia(paitsi välillä tuo holtiton mässäily). Tuo reisien hinkkautuminen on tosiaan ongelma mekkoja/hameita käyttäessä ainoa merkittävä, jonka olen ratkaissut lahkeellisilla alushousuilla. Haluaisin toki olla hoikempi, mutta se ei viissiin ole vaiva tuo herkuttelu.

Vierailija
129/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs arjessa?

- Sukkien pukemisessa ei vaikeuksia, sukkahousuja en käytä kuin joskus kesäjuhlissa, mutta ainakin viimeksi sujahtivat vaikeuksitta päälle.

- Ostan vain sellaisia vaatteita, jotka istuvat. Tyylini ei ole ikinä ollut kovin naisellinen, mitä se sitten tarkoittaakaan.

- Miksi lattialla istuminen olisi lihavalle ongelma? Rikkinäinen polvi tuottaa ajoittain ongelmia ylös noustessa, mutta se ei johdu lihavuudesta. Vanha urheiluvamma.

- Selviän. Miksi en selviäisi?

- En. En ole rantaihmisiä. Hoikkanakaan.

- Kyllä ja kyllä. Mieheni pitää minusta juuri tällaisena kuin olen.

45 v / 175 cm / 78 kg

Vierailija
130/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bmi on n. 31.

Vaatekaupassa oikeankokoisten housujen löytäminen on vaikeaa. Jos on sopiva vyötäröltä, niin reisistä ja polvista lerpattaa. Jos taas jaloista sopivat, niin nappi ei mene kiinni edes taistelun kautta. Vatsani ei ole mitenkään valtava, esim. sivusta katsottuna siinä on vain pienehkö pömppö. En siis ole "omena". Ärsyttävää.

Virtsankarkailua tapahtuu vähän salilla. En ole löysä, olen treenannut lantionpohjalihaksiani ja mieheni mukaan olen oikein tiukka. Tiedä sitten..

Kaupassa käyminen kuuluu meillä mun vastuulleni. Mun mies (on muuten hoikka/normaali) tykkää syödä silloin tällöin eineksiä, siis hampparia/lihapiirakkaa yms. Itse en niitä syö, eineksistä lähinnä jotain keittoja joskus. Mulla hävettää ostaa näitä kaupasta, ja tekisi mieleni toitottaa kassalle että "nää ei sit tuu mulle!" mut sehän se vasta säälittävää olisikin, eikä myyjää todennäköisesti edes kiinnosta.

Joskus painaessani n. 88kg, polvet reistailivat. Nykyään eivät enää, vaikka painan n. 84kg.

Rannalla olen kyllä ihan bikineissä/uikkarissa, mutta monesti tulee tiirailtua, josko siellä olisi edes yksi isompi kuin minä.

Muutoin ei kyllä ole ongelmia. Olen kaunis, vientiä riittäisi jos sinkku olisin, mitään sairauksia ei ole. Toki tästä yritän kevennellä. Eka etappi olisikin päästä 80:n alapuolelle.

Vierailija
131/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihmetellyt, ettei mulla ole kummosia nivelongelmia. Varsinkin kun harrastuksesta jäi risa polvi. Senpä takia tässä on lihottukin, kun ei päässyt enää miellekkäästi liikkumaan... muka. Masennuin ja 50 kiloa näytti puntari enemmän. 

Ei ihminen liho, koska polvi on rikki, vaan koska hän syö liikaa siihen nähden, mitä nykyisellään kuluttaa.

Tuttavani on todellinen sohvaperuna. 40-vuotias ja ihanne vartalo. Hän syö vain tietyn määrän kaloreita, jotta lojuminen tv:n edessä (katsoo n. 5 tuntia päivässä)  ei lihottaisi.

Vierailija
132/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei lihavuutta puolusteleva. Tupakointikin on ihan haitatonta, jos ei ole mitään todettuja sairauksia. Sama logiikka, eikö?

Vierailija
133/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei lihavuutta puolusteleva. Tupakointikin on ihan haitatonta, jos ei ole mitään todettuja sairauksia. Sama logiikka, eikö?

Mitenkäs leppoisa keskustelu alkaa taas saada tällaisia "enteellisiä efektejä"? Koita nyt sinnitellä, äläkä anna itsesi lietsoutua alkavaan raivoon :) Hold your horses :D   ohitse

Vierailija
134/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän täällä pitäisi kertoa? Ilmeisesti jotain sellaista, mitä jotkut hoikat ja ylimieliset haluavat? (en väitä kaikkien laihojen olevan ylimielisiä.)

Jotain sellaistako, että vaatteet eivät mahdu päälle, kun läskit tursuilevat? Mikään ei istu päälle kauniisti, ja naamakin näyttää rumalta koska vatsalla on pari makkaraa? Pelkkä käden liike aiheuttaa hillittömän hikoilun, joka haisee ihan meetvurstille? Hengittäminen on yhtä kovaäänistä tuhinaa ja huohotusta? Lyllertäminen lähimmälle bussipysäkille on tuskaisaa ja vaivalloista, kun läski tytisee, luut ei kestä ja ne perkeleen reidetkin hinkkaavat kipeästi toisiinsa?

Hampurilaismajoneesi sotkee ikävästi kaikki neljä väpättävää leukaa? Persettä ei pysty pyyhkimään vaan on mies kutsuttava paikalle? Ulostekin on usein polttavaa laavaa, mutta kebabista ja jäätelöstä en luovu.

Ei ole kyllä oma elämäni tällaista, vaikka ylipainoinen olenkin. Oikeastaan ainoa minua koskeva juttu on tuo reisien hinkkaus. Ei läskin elämä niin hirveää ja nöyryyttävää ole kuin kuvitellaan.

Vierailija
135/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs arjessa?

-Vaatteet istuvat kauniisti päälle, läskimakkarat pursuilevat yläosan alta niin maha- kuin selkäpuolellakin, käytän tiukkoja paitoja. Pukeudun naisellisen tyylikkäästi

-jaksan leikkiä lasten kanssa lattialla istuen

-tottakai selviän, ompa rankkaa joku kaupassakäynti, ostoskärryä vaan työntelen eteenpäin ja poimin tuotteita siihen, ja ruuanlaitto, mitäs vaikeaa siinä on. Siivous sujuu.

-Nautin, olen itsevarma vartalostani sillä rakastan lihavuuttani esteettisesti, tosin Suomen kesässä rantakelit loistaa välillä poissa olollaan, sitten nautin etelän lämmössä, bikineitä käytän

-Maha tiellä seksissä ja pillureikä syvällä rasvan alla, mutta nautin, mieheni on fat admirer ja juuri lihavana olen haluttava

N30 148 kg

Mahtavalta kuulostaa! Älä välitä alapeukuista, olet mahtava nainen! Itsekin olen fat admirer.

Vierailija
136/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän täällä pitäisi kertoa? Ilmeisesti jotain sellaista, mitä jotkut hoikat ja ylimieliset haluavat? (en väitä kaikkien laihojen olevan ylimielisiä.)

Jotain sellaistako, että vaatteet eivät mahdu päälle, kun läskit tursuilevat? Mikään ei istu päälle kauniisti, ja naamakin näyttää rumalta koska vatsalla on pari makkaraa? Pelkkä käden liike aiheuttaa hillittömän hikoilun, joka haisee ihan meetvurstille? Hengittäminen on yhtä kovaäänistä tuhinaa ja huohotusta? Lyllertäminen lähimmälle bussipysäkille on tuskaisaa ja vaivalloista, kun läski tytisee, luut ei kestä ja ne perkeleen reidetkin hinkkaavat kipeästi toisiinsa?

Hampurilaismajoneesi sotkee ikävästi kaikki neljä väpättävää leukaa? Persettä ei pysty pyyhkimään vaan on mies kutsuttava paikalle? Ulostekin on usein polttavaa laavaa, mutta kebabista ja jäätelöstä en luovu.

Ei ole kyllä oma elämäni tällaista, vaikka ylipainoinen olenkin. Oikeastaan ainoa minua koskeva juttu on tuo reisien hinkkaus. Ei läskin elämä niin hirveää ja nöyryyttävää ole kuin kuvitellaan.

Tää oli hyvin sanottu, tätähän ne haluais kuulla. Totuus vaan on toinen. Tai ehkä tämäkin teksti menee toteen jollain 250 kiloisilla.

Vierailija
137/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli hyvin sanottu, tätähän ne haluais kuulla. Totuus vaan on toinen. Tai ehkä tämäkin teksti menee toteen jollain 250 kiloisilla.

Kyllä, tai 300 kg ja amerikkalaisilla. Muuten on vain tyypillistä läskivihaprovoilua nuo tuollaiset jutut.

Vierailija
138/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita ongelmia, kuin että reidet hankaavat yhteen, eli ilman sukkiksia on kurja olla mekossa. Ja tietty kunto ei ole parhaimmillaan, mutta kyllä minä portaat jaksan juosta kotiin 6. kerrokseen kuolematta.

Vierailija
139/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt lapsiltani, niin ovat todenneet että eivät häpeä lihavuuttani.  Kaverisi olisi hävennyt äidissään jotain muuta, vaikka olisi ollut hoikka.

Luuletko todella että lapset uskaltaisivat olla rehellisiä tuossa tilanteessa? Lapset on  niin äärettömän lojaaleja että sanoat juuri sen mitä haluat kuulla...

Vähän eri asia jos laulat autossa ja teini sanoo - äiti älä laula sä oot NIIIN nolo

Vierailija
140/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, ja terkut teholta :/ Kaaduin grillillä ja toivat tänne.

Mitat 152cm ja 187kg. Mikään ei enää hankaa, ainakaan reisissä, kun ei voi kuin olla pitkällään. Makuuhaavat vaan on niin pirun tulehtuneet, mutta lääkitys päällä. Nivusista valuu jotain märkää, napa haisee meetwurstilta ja leukojen alus kissan paskalta. Aamulla hajosi punkka alta, mutta olen elossa. Magneettikuvauslaitteeseen en mahtunut, mutta ilmeisesti ei pahempaa sattunut, kun ruokahalu on ainakin ennallaan.

Ahdistaa. Pelottaa. Eivät antaneet jälkkäriä. Huomenna leikataan molemmat polvet ja ensi viikolla lonkat. Kaikkiin uudet tekonivelet. Pt kävi, mutta läks samantien. En ymmärrä? Oli joskus puhetta salille menosta. Tilasin pitsaa. Voi kun joku leikkais edes varpaista kynnet.

Ongelmia? No eihän mulla muuta olekaan. Ukko jätti jonkun fitnessimisun takia. Elämä on peestä. Mutta nyt täytyy lopettaa, kun välipalaa tuovat ja niin kovin hiostaa. Tzau!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän