Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat, rehellisesti. Mitä ongelmia?

Vierailija
16.04.2016 |

Mä oon lähes 90 kiloa ja noin 160cm. Polvia särkee. Eniten ällöttää virtsankarkailu, jos yskin tai aivastan niin housuun lirahtaa. Olen myös järkyttävän kankea, joskus on tosi vaikea pyyhkiä omaa peppua.

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

163cm/52kg Reidet hankkaa, joudun käyttämään koon 36 vaatteita. Laihdutan tällä hetkellä takas alle 45kiloseks.

Vierailija
102/147 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan lihavilla ongelmia, polvet pettää ajan kuluessa, hengitys laahaa, tulee sydäntauteja mutta ei hätää. Terveellinen kotiruoka, herkut pannaan, liikuntaa päivittäin muodossa jos toisessa. 

Missä iässä polvet pettää?

45-vuotiaana viimeistään läskin saartamat polvet pettää.

T

Röntgenhoitaja

Ja turha niitä on kuvata, ei se ongelma kuvaamalla parane.

Jaaha, mun polvet menee sitten jo yliajalla. Oisko pitänyt lukea ketju ensin, ennenkuin nolaa itsensä. T:se 145kg

Aika paljon salattavaa, ei millään pysty :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lonkat jumissa aamuisin, polvi reistaa kun lenkkeilee. en pysty esim toisen polven varassa nousta lattialta ylös vaan tarvin käsien tukea. mitat 69cm/109kg nyt laihtunut JO 4kg ja toivottavasti matka alaspäin jatkuu (tai siis ei siinä mitään toivomista ole, pakko laihuttaa :D)

oonpas mä lyhyt :D tarkoitin tietenki 169cm

Oliskin jo aika tankkimakkara noilla mitoilla :D

Vierailija
104/147 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan lihavilla ongelmia, polvet pettää ajan kuluessa, hengitys laahaa, tulee sydäntauteja mutta ei hätää. Terveellinen kotiruoka, herkut pannaan, liikuntaa päivittäin muodossa jos toisessa. 

T

Röntgenhoitaja

Jaaha, mun polvet menee sitten jo yliajalla. Oisko pitänyt lukea ketju ensin, ennenkuin nolaa itsensä. T:se 145kg

Jos kaikki on sulle noin helppoa ja yksinkertaista, niin kokeilepa vaikka itsehillintää ruokapöydässä. Siitä on hyvä aloittaa. Ja kun mittarissa on -50kg, niin tulepa sitten jakelemaan tänne terveysvinkkejäsi.

Vierailija
105/147 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

Röntgenhoitaja

Mulla ei sitten ole hirveästi läskiä. Olen kohta 46v.

Vierailija
106/147 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen jolla BMI yli 35 kannattaa miettiä kun ne polvet brakaa kuitenkin jossakin vaiheessa niin kannattaisiko asialle tehdä jo nyt jotakin.. Tekoniveliä ei laiteta jos BMI on yli 35, joten viimeistään siinä vaiheessa on pakkolaihdutus edessä. Tosin huomattavan paljon hankalampaa jos on kovat nivelkivut tolkuttoman lihavuuden seuralaisena.

Vierailija
107/147 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

Röntgenhoitaja

Miten voit olla noin ylimielinen, jos itse et kykene hallitsemaan niin yksinkertaista asiaa kuin syöminen?

Vika onkin ihan muualla, kuin syömisessä. Mut ens kerralla parempi yritys =)

Vierailija
108/147 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

Röntgenhoitaja

Jos kaikki on sulle noin helppoa ja yksinkertaista, niin kokeilepa vaikka itsehillintää ruokapöydässä. Siitä on hyvä aloittaa. Ja kun mittarissa on -50kg, niin tulepa sitten jakelemaan tänne terveysvinkkejäsi.

Kerropa se eka terveysvinkki jonka ollen täällä jakanut?

Vierailija
109/147 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

Röntgenhoitaja

Miten voit olla noin ylimielinen, jos itse et kykene hallitsemaan niin yksinkertaista asiaa kuin syöminen?

Ja mikähän se ongelma sitten on? Laiskuus? Itselle valehtelun lisäksi?

Vierailija
110/147 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 cm/92 kg, ja helvetinmoinen häpeä. 

Vierailija
111/147 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon lähes 90 kiloa ja noin 160cm. Polvia särkee. Eniten ällöttää virtsankarkailu, jos yskin tai aivastan niin housuun lirahtaa. Olen myös järkyttävän kankea, joskus on tosi vaikea pyyhkiä omaa peppua.

Itse kun yskäisen niin hiukka kakkaa tulee pöksyyn. olen 124 kiloa ja 165cm.

Vierailija
112/147 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Aira Samulinilla olisi ollut 40kg ylipainoa keski-ikäisestä lähtien, olisiko hän lähes 90-vuotiaana niin vetreässä kunnossa?

Moniko palstalla olevista +130 kg painoisista häviäisi 90v Airalle esim 100m juoksussa?

En usko, että Airan nivelet kestää juoksua. Taitaa harrastaa enemmän noita vesilajeja, joissa nivelet ei rasitu. Hassu harhaluulo, että laihat ovat kestäviä..

Nooh.. Olen itse nähnyt Helsingin Stockmannilla kuinka ryhmä 40-50 vuotiaita reilun ylipainoisia naisia arpoi mennäkö seuraavaan kerrokseen hissillä vai portaita pitkin. Yksi niistä kailotti että ei ainakaan portaita. Samaan aikaan Aira ohitti porukan lennokkaasti korkkarit kopisten ja meni portaisiin. Perään huudahti "tytöt, tytöt, tulkaahan perässä". Porukassa vallitsi hölmistynyt hiljaisuus. Airan nivelet vaikutti toimivan erinomaisesti.

Jep, kertarykäisy portaissa korkkareilla vastaa säännöllistä lenkkeilyä :D

Minä juoksen tunnin lenkkejä vaikka ylipainoa on 40 kiloa, ei ongelmia. Mites nyt suu pannaan? Kiinni tietysti, ettei sinne mene ruokaa!

No missä vika jos laihtuminen ei onnistu? Vai yritätkö edes?

En minä yritä laihtua. Minä juoksen, koska se on hauskaa ja haluan pitää kunnostani huolta. Kuten tuossa yhdellä aiemmalla kirjoittajalla, terveys on se mistä olen kiinnostunut. Ei ulkonäkö, eikä se mitä joku nobody miettii minun persiistäni.

Vierailija
113/147 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

Röntgenhoitaja

Ja mikähän se ongelma sitten on? Laiskuus? Itselle valehtelun lisäksi?

En kai mä olisi lihava, jos sen tietäisin. Syömisjuttu nyt on todettu ihan ammattilaisenkin toimesta. Laiskuus on yksi iso tekijä.

Vierailija
114/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikko Zarkus Poussa kuoli 40-vuotiaana sydänkohtaukseen. Merkittävällä ylipainolla kenties vaikutusta..?

Sopisi miettiä jos olet samassa koko luokassa..

Ja nyt ei kannata heti rientää lisäämään.. niin mutku naapurin mies kuolikin 36-vuotiaana vaikka ei ollut edes ylipainoa.

Vierailija
115/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokahalu meni Keski-Suomessa pizzeriassa, kun lihava äiti, pullea isu ja normaali lapsi olivat siellä. Tuijotin vaan säälien vanhempia, jotka haki aina vaan uudestaan buffeesta lisää safkaa. Kiva tulevaisuus ipanalla.

Vierailija
116/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ylipainoinen ei ole tullut kertomaan arjen ongelmista, vain kehuneet kuinka jaksavat juosta ja pyöräillä kilometritolkulla, kiivetä portaat useamman kerroksenvälin, veriarvot ihan huikean hyvät jne.

Entäs arjessa?

- onko helppoa pukea sukkia/sukkahousuja päälle (mullakin, hoikalla kiristää kaikki vyötäröltä!)

- istuuko vaatteet kauniisti päälle ja voitko pukeutua naisellisen tyylikkäästi?

- jaksatko leikkiä lasten kanssa lattialla istuen?

- selviätkö kaupassakäynneistä, ruuanlaitosta, lasten harrastuksista ja viikkosiivouksista kevyesti?

- nautitko kesällä rantaelämästä?

- nautitko seksistä ja tunnet itsesi haluttavaksi?

Vierailija
117/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ylipainoinen ei ole tullut kertomaan arjen ongelmista, vain kehuneet kuinka jaksavat juosta ja pyöräillä kilometritolkulla, kiivetä portaat useamman kerroksenvälin, veriarvot ihan huikean hyvät jne.

Entäs arjessa?

- onko helppoa pukea sukkia/sukkahousuja päälle (mullakin, hoikalla kiristää kaikki vyötäröltä!)

- istuuko vaatteet kauniisti päälle ja voitko pukeutua naisellisen tyylikkäästi?

- jaksatko leikkiä lasten kanssa lattialla istuen?

- selviätkö kaupassakäynneistä, ruuanlaitosta, lasten harrastuksista ja viikkosiivouksista kevyesti?

- nautitko kesällä rantaelämästä?

- nautitko seksistä ja tunnet itsesi haluttavaksi?

-Vaatteet istuvat kauniisti päälle, läskimakkarat pursuilevat yläosan alta niin maha- kuin selkäpuolellakin, käytän tiukkoja paitoja. Pukeudun naisellisen tyylikkäästi

-jaksan leikkiä lasten kanssa lattialla istuen

-tottakai selviän, ompa rankkaa joku kaupassakäynti, ostoskärryä vaan työntelen eteenpäin ja poimin tuotteita siihen, ja ruuanlaitto, mitäs vaikeaa siinä on. Siivous sujuu.

-Nautin, olen itsevarma vartalostani sillä rakastan lihavuuttani esteettisesti, tosin Suomen kesässä rantakelit loistaa välillä poissa olollaan, sitten nautin etelän lämmössä, bikineitä käytän

-Maha tiellä seksissä ja pillureikä syvällä rasvan alla, mutta nautin, mieheni on fat admirer ja juuri lihavana olen haluttava

N30 148 kg

Vierailija
118/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
119/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan tajuton plösö (155/62, vy 89) mutta eteenpäin kumartuminen/polvet koukussa istuminen on vähän hankalaa vatsan vuoksi. Ihra pääasiasa vatsan/pepun alueella. Jotkut venytysasennot tuntuu pahalta ja kun juoksen tai hypin hyppynarulla, maha römpäshtelee askelten tahtiin (olen siis aloittanut kuntoilun ja fiksannut ruokavaliota tehdäkseni asialle jotain).

Vierailija
120/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma, miten joitakin jaksaa ärsyttää, jos ylipainoisella ei ole ongelmia 😃 Kai ne vain haluaa tuntea ylemmyyttä, vai keksiikö joku jotain muuta syytä?

Haluavat ulkonäkösyistä hävittää lihavuuden maailmasta ja käyttävät tekosyynä lihavuuden vastustamiseen sitä, että siitä aiheutuisi terveys- ja arkiongelmia, mutta kun lihavat itse todistavat sen vääräksi,heitä ärsyttää kun siihen ei voikaan niin helposti vedota läskivihassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi