Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat, rehellisesti. Mitä ongelmia?

Vierailija
16.04.2016 |

Mä oon lähes 90 kiloa ja noin 160cm. Polvia särkee. Eniten ällöttää virtsankarkailu, jos yskin tai aivastan niin housuun lirahtaa. Olen myös järkyttävän kankea, joskus on tosi vaikea pyyhkiä omaa peppua.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v 170 cm ja 105 kg. Ei ole vielä mitään terveysongelmia ollut onneksi.

Vierailija
142/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ovat kuin alkoholistit - vittu mulla mitään ongelmia ole. Ja jos onkin niin ei kuulu sulle! Mä muistan lapsuudessa kun kaveri häpesi lihavaa äitiään. Mutta eihän se tätä äitiä haitannut, eihän hänellä ollut mitään ongelmaa. 

Olen kysynyt lapsiltani, niin ovat todenneet että eivät häpeä lihavuuttani.  Kaverisi olisi hävennyt äidissään jotain muuta, vaikka olisi ollut hoikka.

Luuletko todella että lapset uskaltaisivat olla rehellisiä tuossa tilanteessa? Lapset on  niin äärettömän lojaaleja että sanoat juuri sen mitä haluat kuulla...

Vähän eri asia jos laulat autossa ja teini sanoo - äiti älä laula sä oot NIIIN nolo

Itse ainakin häpesin yhtä paljon laihaa äitiäni ja todella ylipainoista isääni pienenä. Aina löytyi joku syy eikä lihavuus mittakaavalta ollut muihin syihin verrattuna mitenkään "vähän eri asia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100kg mittarissa ja mieli todella maassa.

Vierailija
144/147 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 115kg ja 170cm ja jopa aikuinen tytär sanoo,että miksi kävelet niin nopeasti 😂Minulla on hyvä kunto lihavuudesta huolimatta. Veriarvot kunnossa. Syksyllä katsottiin laaja verenkuva. Ei ole diabetesta ja olen ollut parikymmentä vuotta tämän kokoinen.

Vierailija
145/147 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

163cm/52kg Reidet hankkaa, joudun käyttämään koon 36 vaatteita. Laihdutan tällä hetkellä takas alle 45kiloseks.

Tylsän huvittava Provo.

Vierailija
146/147 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm/80 kg. Selkävaivaa on, mutta ei oikeastaan muuta.

Vierailija
147/147 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ongelmia kuin siinä, että ketä naista tänään panis. Tarjokkaita on tosi paljon.

Vaan toimiiko se katkarapu, kun saat sen kaivettua sieltä läskipoimusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä