Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: kihlasormus suvusta?

Vierailija
16.04.2016 |

Mitä ajatuksia sinulle tulee, jos kihlasormus olisi kuulunut miehen isoäidille? Tai kulkenut pidempää suvussa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi todella hienoa. Olisin erittäin otettu. Rakastan vanhoja ja vanhanaikaisia koruja vielä kaiken lisäksi :)

Mutta entä jos se ei sovikaan? Ehkä tekisin niin, että kosisin sillä vanhalla sormuksella ja sanoisin samalla, että mikäli tämä ei sovi/ei ole mieleisesi niin ostetaan lisäksi uusi ja saat itse valita mallin. Tätä sormusta voisi sitten kantaa siihen asti kaulassa tai pitää pikkurillissä.

Minä pidän mm. keltakullasta, helmisormuksista ja isoista kivistä. Vanha sormus kannattaa kuitenkin käyttää kultasepällä, se pitää puhdistaa, ehkä hioa ja tarkistaa ainakin kiinnitys.

Vierailija
22/23 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kihlasormus, joka on miehen isoäidin entinen. Se pienennettiin minulle sopivaksi. Sormuksessa ei ole kiveä, vaan se on paksu ja sileä kultainen sormus. Vihkisormus ostettiin kaupasta. Olen todella tyytyväinen molempiin sormuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia sinulle tulee, jos kihlasormus olisi kuulunut miehen isoäidille? Tai kulkenut pidempää suvussa?

Ajatus suvussa kulkevasta korusta on kaunis.Kihla-ja vihkisormus ovat kuitenkin sellaisia,että niitä on tarkoitus pitää sormessa loppuikä.Siksi haluaisin mieluummin valita ne itse,että ovat juuri oman näköisiäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme