Lue keskustelun säännöt.
Baba Lybeck Yle Uutisvuoto
16.04.2016 |
Miten Baba voi pukeutua noin huonosti kun joka kerta puku on olkapäät paljastava kun naisella ei ole edes rintojakaan ei kannata pitää mitään tiukkaa pukua niin kun nyt fuksian värinen asu. Hyvännäköinen Baba kyllä on ikäisekseen.😀
Kommentit (3)
Pantava nainen ja hyvä Peba Baballa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvinhän nuo asut hänelle sopii. Ja rinnatko muka määrää minkälaista asua nainen saa pitää? Kaikkien naisten itsetunto ei ole rinnoissa.
Kuiva korppu