Radio-ohjelmien huono taso
Olen viime aikoina joutunut työni puolesta ajamaan paljon autolla ja autossa tulee pidettyä radio päällä. Aamuisin olen kuunnellut SuomiPopin ja Novan aamuohjelmia, muutoin ko. kanavien päivä/iltapäiväohjelmia. SuomiPop nyt on yhtä pierua, pissaa, kakkaa ja panemista hysteerisen naisen kikattaessa ja käkättäessä vieressä. Vedetään mutkat todella suoriksi ja julistetaan kaiken maailman asioita muka totuuksina. SuomiPopin iltapäiväohjelmassa juontajat lukevat toisilleen juttuja lehdistä ja juttelevat niistä samalla mainostaen Nelosen ohjelmia. Tyyli on asiallisempi, mutta on heilläkin jatkuvasti aika isoja aukkoja yleissivistyksessä, mikä tulee keskustelussa esiin. Novan puolella myös hyvin pitkälti luetaan juttuja lehdistä ja jutellaan niistä. Samat biisit soi vuorokauden ympäri ja mainokset pyörii. Jotkut näitä ohjelmia tekevistä ihmisistä vielä kehtaavat kutsua itseään toimittajiksi! Onko kenelläkään muulla mennyt maku radio-ohjelmien tosi heikkoon tasoon?
Kommentit (55)
Minulle uppoaa kaupallisilta kanavilta Aallon Dynastia, kympiltä vaihdan Radio Suomen ja töistä lähtiessä yleensä Puhe, mutta ärsyttää, kun sielläkin sitä musiikkia nykyään ihan liian paljon eikö mitään erikoista tai klassikkoa edes ole. Silloin kun tuo uudistus tuli, niin käsitin, että jos esim. lähettävät jonkin musiikkiin liittyvän puheohelman, niin siihen ohjelmaan liittyvää musiikkia soittavat, mutta eipä se sitten niin mennytkään.
Kuuntelen vain muutamaa kanavaa, radiossa paremmat ohjelmat kuin telkussa mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Ihme tosikkoja täällä, itse en ainakaan arkiaamuisin jaksaisi kuunnella mitään ryppyotsaista asiaohjelmaa, Aamulypsy<3
Asiaohjelma = ryppyotsaisuus???
No ehkä jos ei ole edellytyksiä kuunnella mitään asiallista asiaa.
Ylekin on suuntaamassa kaupallisten lietelantalaan.
Kun se Jungnerin jälkeen vaipui Kivisen kauteen Puheesta tuli Pskapuhe, niin paljon sinne otettiin pölöttäjiä.
Jos Suomessa olisi kuolemantuomio käytössä, se pitäisi langettaa sille ääliölle, joka otti Olga K:n Ylelle kääkättämään. Uskoin että se oli pohjanoteeraus ja Kivisen monotus tekisi jotain hyvää. Nyt Pskapuheesta voi jättää puheen pois, se meni ihan pilalle. Yle tarvitsee yhden asiakanavan, missä on tolkun ohjelmia eikä mitään rämpytystä ja henkistä oksennusta.
Anna palautetta niille radiokanaville, mitä kuuntelet.
En valita niin kauan kuin yle radio 1 on olemassa! <3
Kun jengi on tarpeeksi tyhmää, mikä vain käy. Ylen radio on enimmiltä osiltaan täysin laaduton.
Ei kai Radio Suomea parempaa voi olla?!
Ei kai sitä muutamalla sadalla miljoonalla veroeurolla paljoa voi vaatia, täytyyhän sitä syödäkin hyvin. Vasemmistokurjalistosta kasvoi Ylen kehdossa paksua sakkia ja kun kansalle ei tarvitse tarjota kummoistakaan viihdettä sipsipussin rapinan viereen, niin mikäpä siinä paisuessa.
Vierailija kirjoitti:
suolaa haavoihin
http://suolasuinen.blogspot.com/2022/07/o-i-k-e-u-s-k-o-l-l-a-s-i.html
Tämä on huikea!
Vierailija kirjoitti:
Yle1 = lähes tauotonta wokepropagandaa.
Voihan se vihapersusta siltä tuntua.
Ihme tosikkoja täällä, itse en ainakaan arkiaamuisin jaksaisi kuunnella mitään ryppyotsaista asiaohjelmaa, Aamulypsy<3