Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon syöny tänään yhden pakastepizzan, megapussin juustonaksuja, 200g suklaalevyn ja

Vierailija
15.04.2016 |

Juonut 0,56L tölkin lonkeroa ja syöny puoli pakettia Viennetta jäätelöä ja vielä illalla juon valkoviinipullon.

Kysyttävää?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin aamulla ruisleipää, mutta oksensin sen. Illalla olen syönyt puolikkaan banaanin. Ja en ole syömishäiriöinen, vaan ihan vaan äiti, joka on tällä viikolla hoitanut kaksi oksennustautista lasta kuntoon, ennen kuin alkoi laatta lentää.

Vierailija
22/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-ilta yksin haha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHANAA! Mullakin on tänään herkkupäivä. Aloitan tosin vasta vähän myöhemmin, kun saan yhden työhomman vielä ensin hoidettua. Mutta sitten kyllä aion mättää ihan kunnolla. Megapussi sipsejä ja suklaalevy odottelee kaapissa. Dipin tein jo valmiiksi ja 1,5 l Pepsi Max on viilenemässä. En malta odottaa.

Ihsn vitun jännittävä perjantai sulla tulossa läski :D

Vierailija
24/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mulla oli viikko sit sama! Vedin pakastepitsan, sipsipussin, irtokarkkeja ja päälle pari siideriä ja viinipullon. Jos kerran parissa kuukaudessa tämmöstä harrastelee niin eipä se juuri missään näy :)

Vierailija
25/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa jo kiitettävät alkupalat.

Vierailija
26/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen :( Dieetillä ja sit luen tällästä! Vappuna saan vasta syödä munkkeja :)

Vierailija
27/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ VITTUA OOTKO MINÄ??? KAIKKI JUST SAMAT PAITSI MULLA JUOMANA PELKKÄ VESI JA KAHVI. PELOTTAAA

Vierailija
28/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin kolmevuotiaana kokonaisen täytekakun.

Vierailija
29/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan huomenna kasvisten vuoro?

Ei tuo yksi päivä mitään, jos pääpiirteittäin on ruokavalio on kunnossa.

Minäkin olen syönyt tällä viikolla liikaa viljoja. Lonkka on kipeä...mulla ei nivelet kestä 😔

Palaan ruotuun 😄

Vierailija
30/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄ VITTUA OOTKO MINÄ??? KAIKKI JUST SAMAT PAITSI MULLA JUOMANA PELKKÄ VESI JA KAHVI. PELOTTAAA

Sulla on kaksoisolento täällä 😃

Vierailija
31/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla meni:

-130 g Pätkis paloja ruokahalua herättelemään

-0,5 l kuiva omppusiideri

-pussi Kartanon valkosipuli-kermaviilisipsejä ja 

-130 g Toffee rocks salty cookie suklaa jälkkäriks

Ehkä hitusen ähky, mutta helposti noi meni tässä kolmessa tunnissa pikku hiljaa, eteni vaan silleen systemaattisesti ja päättäväisellä otteella.

Vierailija
32/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun te muutkin herkuttelette ja vielä parempi, jos siitä ei tunne syyllisyyttä :) Mä en ainakaan. Kyllä herkuttelu kuuluu elämään, kuhan sitä ei jatkuvasti tietenkään tee.

Ruokavaliokin mulla on muuten kunnossa. Syön paljon kasviksia, hedelmiä ja salaattia. Liikun päivittäin kävellen sekä pyöräillen. 

Joskus on vaan niin ihanaa maata sohvalla kovan viikon jälkeen ja vedellä namia naamaan!

AP

Vierailija
33/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen saa herkutella silloin kun haluaa ja sitä mitä haluaa.

Muutenkin kummallista että herkut on niinkuin jotain mitä ei saisi olla.

Minä ainakin herkuttelen joka päivä. Ja vähintään perjantaina oikein kunnolla. Niin ja herkut on pullaa, leivoksia,karkkia,sipsiä, viiniä, siideriä, jälkiruokia jne.

T. BMI 20

Vierailija
34/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ku ihmiset osaa ottaa viikonloppuna rennosti! Voi sitä joskus herkutella kunhan yleisesti elintavat on ok! mahtava keskustelu :D vähän vaihtelua fittnessille ja sille miten syötiin puolikas porkkana ja kaks riisikakkua päivän aikana.

Vierailija
35/35 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, mutta hattua nostan :D itse en pysty moiseen vaikka haluaisin, voin syödä 150g pussin sipsejä ja suffeli puffi pussin. Enempää en saa yhtenä päivänä mätettyä vaikka tekisi mieli vielä jäätelöä ja ranskalaisia.

Kerran sitä vaan eletään, välillä saa herkutella :)