Nainen, pyöritätkö / pyörititkö sinkkuaikanasi montaa miestä?
Kun olit/olet sinkku, niin oliko sulla monta miestä yhtä aikaa kierroksessa ilman, että miehet tiesivät toisistaan mitään?
Kommentit (49)
Ei, mutta en perinteistä deittailua harrasta noin muutenkaan, ja yhden yön juttujakin äärimmäisen harvoin. Kaveripiirissä on paljon miehiä, josta ne elämäni kaksi aikaisempaa suhdettakin on löytyneet. Tässä on toki ollut se ikävä puoli, että jotkut miehet ovat ihastuneet yksipuolisesti ja varsinkin nuorempana minusta oli sitten hankala erottaa mikä näiden miesten mielestä oli sitä samaa kaverihengailua kuin ennenkin ja milloin mies alkaa pitämään sitä "tapailuna" vaikka mitään kismailua ei olekkaan. Yritän kyllä olla omista tunteistani mahdollisimman selkeä kun huomaan yksipuolista ihastumista.
Ei. ei edes tinderissä.. ei netissä ei missään s24:lläkin keskustelin vain yhden kanssa kerrallaan. Mies siten löytyi ja sama jatkuu. Ei myöskään yhden yön pysäkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli. Neljä yhtä aikaa. Erosin viime vuonna vuosien suhteesta, ja Tinder ja miehet vei mennessään.
Se onkin vähän eri asia, kun olet jo toisella kierroksella, niin ei sinua muutenkaan kukaan enää vakavissaan haluaisikaan.
Haha, kiitos!:D
Tällä hetkellä onnellisesti parisuhteessa, joten kyllä minutkin joku halusi. Varmaan säälistä on kanssani. Olenhan jo 27vuotias ja toisella kierroksella!:P
Joskus opiskeluaikoina saattoi mennä juttuja limittäin, mutta nyt ei enää on yksinkertaisesti aikaa eikä mielenkiintoa "ylläpitää" useampaa kuviota. Lisäksi en enää jaksa tapailla miehiä, jotka on vaan "ihan kivoja", ja niitä jotka sytyttää tulee nii harvoin vastaan et onnellinen saa olla jos on yksikin sellainen petiä lämmittämässä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Normi-deittailua. A:n kanssa syömässä ke, B:n kanssa baarissa pe, C:n kanssa biletystä la, sit taas A:n kanssa sunnuntaina kotoilua, ti B:n kanssa shoppailemaan ja syömään...
Miehet maksavat kaiken, eivätkä todellakaan tiedä, että on muita. Mutta ei siis olla luvattu että seurustellaan tai ettei saisi tapailla muita. En vain mainosta sitä tietenkään erikseen. Ei niistä miehistä kukaan parisuhteeseen asti mulle kelpaisi, etsin ihan toisenlaista mut etsintä on kesken ja sitä ennen kaikilla on hauskaa. Varmaan niilläkin on muita säätöjä mut pääasia että pidän heidät sen verran varpaillaan että kiinnostus säilyy ja voin ohjailla heitä mieleni mukaan. N26Nuorena tapailin tällaista tyttöä ja hänen olemuksestaan sekä jutuista tajusi heti, että ei ole puhtaat jauhot pussissa. Toivon, että miehet oppisivat tunnistamaan tällaiset "perstyrkkyset" ja "elätit". Ehkä eri ketjun paikka, otsikolla "näin tunnistat naisen, joka ei ole tosissaan?"
Mistä sen tunnistaa? Minua on ainakin "pyöritetty" monet kerrat, olen ollut tosissani ja olen luullut (mutta vain luullut) että nainenkin olisi, että on vain kiireinen tms. Sitten onkin käynyt selväksi, etten ole ainoa tai naisen kiinnostus alkanut hiipua ja sanonut suoraan, että on jo jonkin aikaa tapaillut kiinnostavampaa että eihän tässä oltu mistään sovittu tai suhteessa oltu.. No ei oltu mutta näin minä luulin ja olen polttanut näppini monet kerrat. Nämä ovat olleet mielestäni semmoisia "naapurintyttöjä" ennemmin kuin playereita, yhdenkin löysin partioharrastuksen myötä. Mitään tyrkkymäistä tai helpon naisten vaikutelmaa eivät ole kukaan heistä antaneet ja siksi olenkin hämmentynyt, että tämmöisiäkö naiset ovat, löydänkö koskaan ketään. Mies 32.
Joskus oon käynyt sokkotreffeillä yhden kanssa ja seuraavana viikonloppuna olem mennyt treffeille jonkun toisen kanssa mut ei mitään isompaa tapailua ole kyllä ollut monen kanssa yhtä aikaa. Jos siinä on pelisäännöt selvät kaikille niin miksei voisi sit tapailla useampaakin miestä / naista, siis deittailla. Meiltä puuttuu semmonen treffikulttuuri, osittain ihan hyväkin juttu. Olin 15kk töissä Washingtonissa, ja kyllästyin kyllä Jenkkienkin menoon, siellähän pyöritään pinnallisesti treffeillä vaik kuinka monen kanssa ja harvoin ne johtaa mihinkään, se on sosiaalisen kanssakäymisen muoto kuten small talk ja minglaaminen. Mut jos se on kaikille ok, eikä kukaan oleta muuta, niin miksi ei.
Juu en. En ole saanut edes yhtä ainoaa miestä. Miten ihmeessä niitä voisi pyöriä tässä useampia? Fiksulle ja kivalle naiselle pariutuminen on yhtä tuskaa. Kuten joku pimu tässä jo kertoikin niin miehet tuppaavat tykkäämään näistä naisista, jotka pyörittävät useampaa miestä. Tällainen hiljainen, kiva tyttö jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat olleet mielestäni semmoisia "naapurintyttöjä" ennemmin kuin playereita, yhdenkin löysin partioharrastuksen myötä. Mitään tyrkkymäistä tai helpon naisten vaikutelmaa eivät ole kukaan heistä antaneet ja siksi olenkin hämmentynyt, että tämmöisiäkö naiset ovat, löydänkö koskaan ketään. Mies 32.
Awww...miten voit olla tuon ikäinen, etkä tiedä varoa niitä naapurintyttöjä...
Ne on ne rajuimmat "pelaajat" naisten parissa, me naiset tiedetään tuo jo teineinä, miehet ei kai koskaan.
Jotkut hurjemman näköiset, esim. gootit sun muut on just niitä, jotka ei ole tuollaisia. Meilläkin koulussa ne kiltit partiotytöt sun muut vastaavat oli jo kokeilleet gang bangit ja anaalit 15-vuotiaana, kun me hurjemman näköiset ei tosiaankaan.
Monet pelaajanaiset pitää itseään tahallaan sellaisen kiltin naapurintytön näköisenä, koska saalistus on helpompaa.
En, ei riitä energia sellaiseen ja haluan muutenkin olla vain yhden miehen kanssa kerrallaan. Kokemukseni mukaan miehet pyörittävät enemmän naisia kuin naiset miehiä.
Se on muuten inhottavaa, kun on löytänyt jonkun kiinnostavan miehen, niin eikös joku toinen mies yritä väkisin tulla siihen väliin, vaikkei minua kiinnosta! Mikä lie alkukantainen kilpailuvietti niillä herää...
Mitä tarkoittaa pyöritteletkö?
Jos jonkun kanssa pääsee 4 treffeille asti, jätän muiden treffailun.
En harrasta sinkkuna seksiä tai mitään fyysistä.... 7 vuotta sinkuutta tuli täyteen nyt keväällä.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Se, joka tekee niin, oli mies tai nainen, ansaitsee itse tulla kohdelluksi niin. Minä en ansaitse. Jos tulisin kohdelluksi niin, niin voisin näyttää kohtelijalleni, kuinka väärässä hän onkaan ja hän saisi kärsiä tunnontuskia minulle aiheuttamiensa sydänsurujen takia tai jos ei kykenisi niitä tuntemaan niin minä olisin osoittanut hänelle miten tunteeton hänestä onkaan tullut. Eläköön sitten sen tiedon kanssa.
Miksi tämä sitoutumista puolustava viestini on saanut niin paljon alapeukkuja? Kaikki salaa useampaa samaan aikaan naineet alapeukuttaneet, koska heistä heille ei kuitenkaan saisi tehdä niin? Ette osaa tosissanne rakastua? Säälittäviä olette.
Oli joskus kaksi, mutta jo kahdenkin pyörittämiseen menee yllättävän paljon energiaa ja aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu en. En ole saanut edes yhtä ainoaa miestä. Miten ihmeessä niitä voisi pyöriä tässä useampia? Fiksulle ja kivalle naiselle pariutuminen on yhtä tuskaa. Kuten joku pimu tässä jo kertoikin niin miehet tuppaavat tykkäämään näistä naisista, jotka pyörittävät useampaa miestä. Tällainen hiljainen, kiva tyttö jää yksin.
Aijaa. Minäkin olen "fisku ja kiva nainen" ja silti noita miehiä on ympärillä pyörinyt. Ehkä sun kannattaisi lopettaa surkuttely, koska musta tuntuu että se sun hiljaisuus ja kivuus ei ole se mikä miehiä karkottaa.
Sinkkuaikana tapailin monia miehiä ihan seksin merkeissä, ja nykyisen seurustelukumppanini kanssakin harrastin seksiä ekalla tapaamisella. Lopetin muiden tapailun, kun huomasin molemminpuolisia tunteita.
"Pyöritin" 3-4 äijää, en ajatellut että se ketään haittasi kun ei ollut kenenkään kanssa mitään vakavampaa. Jälkeenpäin ehkä hieman kyseenalaista, kun miehillä ilmeisemmin oli eri käsitys kuvioistani. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Minäkin olen "fisku ja kiva nainen" ja silti noita miehiä on ympärillä pyörinyt. Ehkä sun kannattaisi lopettaa surkuttely, koska musta tuntuu että se sun hiljaisuus ja kivuus ei ole se mikä miehiä karkottaa.
Voi että mä vihaan näitä syyllistäviä kommentteja. Kyllä osa meistä kivoista naisista jää yksi vaikka mitenpäin seistäisiin.
Joo totta kai aina voi kiinnittää huomiota asenteeseensa ja kehittää itseään ihmisenä, mutta sen verran karseat dramaqueenit, ongelmaiset pirttihirmut ja myös ne yliujot tuppisuut löytävät miehiä, että ei se nyt siitä ole kiinni että pitää tapaamishetkellä olla täydellisen pirtsakka ja henkisesti huippunsa saavuttanut ilopilleri...
Toisilla ei nyt vaan käy se kuuluisa flaksi vaikka kuinka on yritetty kaikkea. Mutta toivossa on hyvä elää - älä sinäkään ylempänö kirjoittanut vielä lannistu! Kyllä meillä molemmilla vielä joskus onnistaa ;). T. 30+ Ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Se, joka tekee niin, oli mies tai nainen, ansaitsee itse tulla kohdelluksi niin. Minä en ansaitse. Jos tulisin kohdelluksi niin, niin voisin näyttää kohtelijalleni, kuinka väärässä hän onkaan ja hän saisi kärsiä tunnontuskia minulle aiheuttamiensa sydänsurujen takia tai jos ei kykenisi niitä tuntemaan niin minä olisin osoittanut hänelle miten tunteeton hänestä onkaan tullut. Eläköön sitten sen tiedon kanssa.
Miksi tämä sitoutumista puolustava viestini on saanut niin paljon alapeukkuja? Kaikki salaa useampaa samaan aikaan naineet alapeukuttaneet, koska heistä heille ei kuitenkaan saisi tehdä niin? Ette osaa tosissanne rakastua? Säälittäviä olette.
Sinä tässä säälittävä olet, kun et paria alapeukkua kestä. Et kuulu keskustelupalstalle, olet liian herkkänahkainen ja ilkeä.
En ajatellut sitä pyörittämisenä eikä se sitä ollutkaan. Nettideitissä kirjoittelin koko ajan 2-5 miehen kanssa ja samalla viikolla oli joskus kahdet tai kolmet treffit, siis eri miesten kanssa. Tai ei jatkuvasti ollut noin nopea tahti. Välillä pidin kuukaudenkin tauon, kun en ole kovin sosiaalinen eli tuo kävi vähän raskaaksi vaikka kivaa olikin.
Ei meinaa löytyä edes yhtä tarpeeksi hyvää miestä, joten en.