Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pyöritätkö / pyörititkö sinkkuaikanasi montaa miestä?

Vierailija
15.04.2016 |

Kun olit/olet sinkku, niin oliko sulla monta miestä yhtä aikaa kierroksessa ilman, että miehet tiesivät toisistaan mitään?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari vuotta sitten sinkku ja silloin oli kolme samaan aikaan. Se kyllä oli yhtä kaaosta! Yleensä ollut vaan yksi kierroksessa :D

Nykyään seurustelen

Vierailija
42/49 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri, koska olen erittäin laiska introvertti. Jo yhdenkin miehen tapailu vie kaikki henkiset voimat ja olen ollut muutenkin sinkkuna pitkiä aikoja. "Pahimmillaan" olen pitänyt yhteyttä pariin kolmeen mieheen samanaikaisesti, mutta seksi tulee kuvioihin vasta parin kuukauden tuntemisen jälkeen ja tällöinkin kyseessä yksi mies, muut saavat jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanarvontuntoisena miehenä en kyllä halua olla kenenkään naisen "kierroksessa". Innostus lopahtaa heti jos selviää että siellä on muitakin samaan aikaan. Ja sehän kyllä selviää nopeasti vaikka nainen peittelisi ja kuvittelisi asian pysyvän salassa. Ei fiksut miehet niin tyhmiä ole. Osa tietysti ei siitä välitä, mutta eivät hekään sitten ole vakavissaan asialla.

Vierailija
44/49 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mulla oli kolmen miespuolisen kaverini kanssa "ystävyyssuhde eduilla", he tiesivät etten halua seurustella.

Kyllä he tiesivät että vietin villiä sinkkuelämää ja niin hekin.

Puolin ja toisin tavattiin "kahvittelun" merkeissä ja homma toimi.

Kerran yksi heistä halusi muuttaa homman vakavammaksi, mutta pistin siinä pelin poikki ja jatkettiin vain kavereina.

Itseäni ahdisti siihen aikaan jo pelkkä seurustelu sanana, joten tein kyllä äärimmäisen selväksi kaikille että turha odottaa mitään muuta.

Vierailija
45/49 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittä parhaimmillaan joista kaksi oli veljeksiä.

Vierailija
46/49 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tinderissähän huomaa, että naisilla tulee jotain kiinnostavampaa kun keskustelu loppuu kuin seinään, ja sitten yhtäkkiä viikon tai parin päästä otetaan taas yhteyttä. 

Vierailija
47/49 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Normi-deittailua. A:n kanssa syömässä ke, B:n kanssa baarissa pe, C:n kanssa biletystä la, sit taas A:n kanssa sunnuntaina kotoilua, ti B:n kanssa shoppailemaan ja syömään...

Miehet maksavat kaiken, eivätkä todellakaan tiedä, että on muita. Mutta ei siis olla luvattu että seurustellaan tai ettei saisi tapailla muita. En vain mainosta sitä tietenkään erikseen. Ei niistä miehistä kukaan parisuhteeseen asti mulle kelpaisi, etsin ihan toisenlaista mut etsintä on kesken ja sitä ennen kaikilla on hauskaa. Varmaan niilläkin on muita säätöjä mut pääasia että pidän heidät sen verran varpaillaan että kiinnostus säilyy ja voin ohjailla heitä mieleni mukaan. N26

Nuorena tapailin tällaista tyttöä ja hänen olemuksestaan sekä jutuista tajusi heti, että ei ole puhtaat jauhot pussissa. Toivon, että miehet oppisivat tunnistamaan tällaiset "perstyrkkyset" ja "elätit". Ehkä eri ketjun paikka, otsikolla "näin tunnistat naisen, joka ei ole tosissaan?"

Kunhan ei maksa naiselle...siis naisen edestä..(onko näissä edes oikeaa eroa?) niin ei heistä ole haittaa. Etsivät jonkun maksavan miehen tilalle.

Vierailija
48/49 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut. En ole koskaan seurustellut, niin treffailuissakin keskityn yhteen kerrallaan.

Vierailija
49/49 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiset sitten teette, kun nämä tapailemanne miehet saavat tietää toisistaan ja pistävät tappeluksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan